meinasi kotimatka tyssätä siihen, etten enää saanut jalkaa toisen eteen. Oltiinpa jo kuudelta aamulla nukkumassa...
2,945 posts, 148 pages, 467,349 views
meinasi kotimatka tyssätä siihen, etten enää saanut jalkaa toisen eteen. Oltiinpa jo kuudelta aamulla nukkumassa...
Avernian:
Ei tullu kiksua mulle :( Missasin Tabin :(
Muutenpa oli kyl ihan passelit kekkerit.
Olisin kyl toivonu kiksua enemmän kun on tullu oltua noissa vähän hc:missa bileis vähän enemmän ku kiksu *mitäköhän selitän* 
modmod:
Varsinki (white label) coldplay-clocs rokkas iha tajuttoman miellettömän deepin fiilistelevän gurutusti! Kunhan kaikki ois päässy siihen deeppiin shittiin mukaa... eräillä vanhuxilla enemmän kixumpaa makua näköjää vielä tänä päivänäki!
kixumixu on nimensä veroinen! 

modmod:
coldplay-clocs rokkas iha tajuttoman miellettömän deepin fiilistelevän gurutusti! Kunhan kaikki ois päässy siihen deeppiin shittiin mukaa... eräillä vanhuxilla enemmän kixumpaa makua näköjää vielä tänä päivänäki!
Mä en vaan tykkää siitä! Coldplay levy pyörii aika tiiviisti soittimessa ja erityisesti nukkumaan mentäessä. Orginaali on mainio mut toi vedätys ei vaan putoa.
ja kyllä mä kaikesta muustaki pidän jos se on hyvää
Sormi on kiva laittaa syvälle nenään synkkien rytmien tahdissa.
eikä siellä ole kyllä tollasta PA:takaan 

tuli surffattua roskiksen kannella ja puhuttua paljon paskaa. joten jos korvissanne on super paljon vaikkua nyt, johtuu se vain siitä että kuuntelitte liikaa minua. 

19pv uudestaan virkeänä ja levänneenä 

kiitos pojat.

SIIS NIIN SIISTIII!!!! 

Musiikki oli todella hyvää.. mä nautin ainakin.. ja Harrin setti tuli tansittuu melkein kokonaan... ja siis samalla menetin kuuloni kun se tyttö mun oikeella puolella kilju ihan kun se olis tehny kuolemaa.. samalla se tönija pomppi astuen varpaille ja se ei edes tajunnu vaikka murahdin sille sit aika pahastikkin kun alkoi mennä hermot.. mut Harri heitti todella hyvän setin jossa oli uutta ja vanhaa mateliaalii kiitettävästi... Mä ainakin nautin...
Ei voi valittaa mistään, paitsi siitä ettei bileet kestäny pidempään..;) se paljonpuhuttu rrrrrespekt nousee kyllä unitya kohtaan kerta kerralta, tästä on jo vaikee mennä yli, eikä tartte ees puhua seuraavien missaamisesta, mielummin annan vaik katkasta toisen käteni 

Floori oli kuin turkkilainen sauna, ei haitannut yhtään ja kyllä taas reivattiin!! Kallioilla, biitsillä ja notskilla pääsi välillä chillaa..tai jotain 
-tiina-:
Loistavaa!!!Floori oli kuin turkkilainen sauna, ei haitannut yhtään ja kyllä taas reivattiin!! Kallioilla, biitsillä ja notskilla pääsi välillä chillaa..tai jotain
jatkot kruunasi koko komeuden ja nää Unityt oli ehdottomasti ainakin kesän ykkös bileet!!!!
Kiksukuolema oli aamulla lähellä mutta hei, keep on raving!!!!!!