Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 318,224 views

Summerblink

Posts: 291

#721 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Oli kertakaikkiaan vaan niin hauskat kemut että sanat ei riitä kertomaan *plur*
*10 minuutin miettimistauko*...joo ei vaan pysty sepustaa
*nauru*
al3x.nu

Posts: 38

#722 • • al3x.nu
Oli ihan jees bileet.
Kuvat tulee viimeistään torstaina kun olen tullut kotiin ja oman koneen ääreen.
www.al3x.nu
Avatar
#723 • • Taika Guest
Edelleenkin..
*dissaa*
jaahas

Posts: 64

#725 • • Edited jaahas mie
Viime lauantai 14.6.03

Sain uuden kokemuksen jota toivottavasti muut ei joudu kokemaan.
Päätettiin lähteä Helsingistä katsomaan länsi-Suomen bileitä, ihmisiä ja kaupunkeja. Bileet tietysti löytyi klubituksen kalenterista, josta löytyi La Posten Attic bileet Raumalta.
Mikäs siinä, otetaan auto ja ajetaan 250km bileisiin, pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin jne.
Raumalle päästyämme, majoitukset hoidettuna mentiin sitten La Posteen.
Harmi vaan että henkilökunta, asiakkaat tai kukaan muukaan ei ollut kuullutkaan mistään house-bileistä ko. mestassa. Lohdutukseksi henkilökunta kertoi että ”Kyllä mekin listahittejä soitetaan, mutta dj:nä on kyllä meidän paikallinen tiskijukka”.
Voi sitä vitutuksen määrää kun huomattiin minne oltiin tultu ja millä vaivalla.

[muokattu 16.6.2003 14:52]

[muokattu 23.6.2003 15:54]

--
hello beautiful! *ding*

hallucinogen

Posts: 8,190

#726 • • hallucinogen Edain
Ei sais kyl nauraa mut en voinu olla nauramatta *nauru*
Mut on toi kyl tosi paska juttu ja varmaan ette ihan hetkeen lähe noin kauas tosta vaan?

--
pikku-*possu*

ezzy

Posts: 8,060

#727 • • ezzy Droid-pappa
jep, hieman kannattaa varmistella, koska noinkin pieni mesta/järjestäjä saattaa perua bileet ilman kummempaa ilmoitusta.

vertigo on ilmeisesti lisäillyt bileet 6kk:ksi eteenpäin accesssiin ja klubbariin :(
UnityF

Posts: 15,721

#728 • • UnityF joo just se
Kyllä kannatti lähtee Vantaalta saakka sinne bilettämään... Oli ihan sika hauskaa vaikka olin 1000 promilen humalassa...*iloinen**pelle**nauru*

Elville ja Markolle mega iso kiitos autokyydista Hennan luo. *sydän*

Saa nähä milloin tuun seuraavax taas sinnepäin bilettämään...*pihkassa*
hallucinogen

Posts: 8,190

#729 • • hallucinogen Edain
Aika hassua kun toi oli lisätty 5 päivää ennen noit bileit *täh*

--
pikku-*possu*

UnityF

Posts: 15,721

#730 • • UnityF joo just se
*plur**plur**plur*UNITY*plur**plur**plur*

voiko enempää sanoo... Oli aivan mahtavat bileet. Musiikki alussa ei ollu ihan mun makuun mut parani loppua kohden oikeen paljon...

Paikalla oli tosi paljon tuttuja ystäviä kavereita.. ja uusia tuttavuuksia.. kiitos kaikille oli todella hauskaa.*plur*

Musiikki oli mun mielestä ihan sopivalla... Tosin mä tanssin ihan takana kun siel oli viileämpää..Kyl mä pari kertaa siel edessäkin pyörähdin mut siel oli liikaa tungosta ja liian kuuma..*ding*


Nyt vaan odottamaan seuraavia bileitä.... Niit
en missaan mistään hinnasta...*sydän*


Kiitos Unityn väki.*sydän*


*plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur*
blade

Posts: 484

#731 • • blade Otus.
Ainut miinus oli se hajonnut tuoppi siellä.. josta sit meni lasin siru kengän läpi mun jalkaan *ding**nyyh*.. mut sit sen sai kyllä pois, mut kiitos niille ihanille ihmisille ketkä haki paperia et sai veret pyyhittyä pois ja näki et ei jääny lasia jalkaa.. kiitos!! *iloinen**pihkassa**iloinen*

Joku koitti kyllä sanoa tyyliin ”älä enää mene tanssii.. toi sun jalka”, mut hei.. eihän me pienistä lannistuta *pahis* heitin sukan täyteen paperia ja biletys jatkui *plur* *plur*

Oli aika siistii ku käveli 2 metriä niin joku tuli aina ”ONNEEE” *pihkassa* *vink*.

Uusia ihmisiä näki ja kuuli paljon.. kivaa oli kyllä.

Fakiiri, kiits kiits.. sä joit sen mun synttäri paukun *iloinen**iloinen* mut se olikin aika kauheeta, ruskean väristä kirpeän imelää ja vaahtoa pinnassa *täh**justjoo* baari tytsy tais ottaa sen ties mistä *nauru*

[muokattu 16.6.2003 16:00]

--
Energy.

Anime

Posts: 1,939

#732 • • Anime Retrostööpeli
Vilpitön kiitos kaikille osallistujille, pirun hyvät bileet vaikka aikataulut kusivatkin alkuvaiheessa *plur*
...Ja minkäs mä sille voin et boolit loppuu jo ennen puolta yötä. Kun 100 litraa ei näköjään riitä, ens bileisiin varataan reilusti enemmän *pahis* (Sitä paitsi ihan jees, sillä saatiin luvat oman keiton tarjoiluun 21-23)

Olis tarkoitus avata putiikki siinä heinäkuun alkuun mennessä, riippuu miten saadaan paikat kondikseen, kamat sisään ja esille.. C ya!

Kesäkesäkesäkesä....................*plur*

-K

[muokattu 16.6.2003 20:36]

--
-K

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#733 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
ten points from Estonia... *sydän**sydän**sydän*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

trance(f)

Posts: 976

#734 • • trance(f) metsäkeiju

AciD:
Ihan jees bileet loppujen lopuksi. Tultiin sinne kaverin kanssa niihin aikoihin, ku pietari soitti. Ei pietari saanu oikein bilefiilistä syttymään vaan laski sen melkein masennuksen puolelle *eiei*, mutta onneks Tab alkoi soittamaan ja biletysfiilis lähti taas nousuun *iloinen*.

Mutta kaikki krediitit menee ehdottomasti sebastianille mielettömän hyvästä setistä *plur*



mäkin olin siellä vaan sillon kun pietari soitti ja ehkäpä siksi fiilikset on *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**uuh**uuh**hmph**hmph*....muuten ehkä hyvät mut en kerinnyt näkemään...enempää
darz

Posts: 1,127

#735 • • darz
Olisin saattanut viihtyä pitempääkin mutta 30min vierailu kun pietari soitti niin jäi aika vähäseks mutta ku oli kiire hyvinkäälle... harmi vaa että oli samana päivänä hyvinkään reissun kanssa no ei voi mitää heh *hymy*
Jone

Posts: 8,258

#736 • • Jone Archibald Haddock

Taika:
Edelleenkin..
*dissaa*



trance(f):
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**hmph**hmph**hmph**hmph*
en ollu siel kauaa mut huono meininki *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*



Olisiko kiinnostusta perustella mielipidettä mitenkään? Mun mielestäni toi fingeri-hymiö on sen verran karski epeli että olisi hauskaa tietää mikä siellä nyt sitten noin kovin mätti ja varmaan järjestäjiäkin kiinnostaisi.

Itseäni näillä puheilla ainakin lähinnä harmittaa etten päässyt paikalle vaan olin muualla. Kaikkia hyvää Mosson porukoille kuitenkin, jään mielenkiinnolla odottamaan liikkeen aukeamista. *joo*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#737 • • Lost-Soul los pallos
Oli munkin mielestä hienot kemut (ehkä vähän liikaa porukkaa siihen tilaan). Show oli kiva kattoo vaikka noista piikki veijareista en oikeestaan pitänyt. Toivottavasti liike aukee nopeesti ja mahdolliset nettisivutkin.*iloinen*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Tonyw

Posts: 197

#738 • • Tonyw Manufackture
Onnea kidille&poppoolle!
piti lähtee aikasin koska duuniakin pitää välillä tehdä *igor*
pitkästä aikaa kuuli Proteusta& neonia *muistoja muistoja*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#739 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä kun en edes huomannut, että musiikki oli lopussa polkempaa *täh* No mutta loistavaa oli joka tapauksessa. Paikka muistutti pikkusen hesperiaa. *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

powder

Posts: 136

#740 • • powder
*joo* Aivan fantastiset bileet*joo* Unity Forever*plur* Kiitos kaikille *sydän*