Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 316,758 views

Tonyw

Posts: 197

#681 • • Tonyw Manufackture
nää oli tosi kivat illut kun oli vähän vaihtelua vaikka tabinaattori onkin rok
oih ton line upin vois kuunella joskus uudestaankin *joo*
Avatar
#682 • • pinjuzska Guest
aivan upeeta,aivan upeeta!!!!!*sydän*
hallucinogen valtas saman tien paikan mun sydämessä!!!*sydän*

ainoo miinus on paikan järjestyksen valvojille, ne osas olla taas aivan omaa luokkaansa...*dissaa*
hallucinogen

Posts: 8,190

#683 • • hallucinogen Edain

pinjuzska:
hallucinogen valtas saman tien paikan mun sydämessä!!!*sydän*



Niin, mähän oon sellanen hurmuri *plur**vink**nauru*

--
pikku-*possu*

eewol

Posts: 1,125

#684 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Turku ja joki-ilmasto teki sen taas!!

Oli hyvät bileet vaik musa ei ollu mun makuun, mut kyllä se siin sivus meni....*justjoo*
Humalatila oli taas homman nimi ja pienellä avustuksella olinkin alta aikayksikössä monot vinos...*poks*

Koko viikonloppu oli mahtava Kinot, Oldschoolit, DBTL ja kaikki...





*enkeli*Spessu kiitos Janille!!!*enkeli*
Summerblink

Posts: 291

#685 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Tykkäsin ihan kybällä, ja kaverihan vielä jatko siinä lopus ku oikein käsiä yhteen lämistettiin!*joo*
Kaikin puolin chic, hip & cool*hih*
Ja tuli toistamiseen eroottinen hierontakin taas kaupan päälle sen jälkeen kun kävin heittämässä paidan narikkaan *vink*
hallucinogen

Posts: 8,190

#686 • • hallucinogen Edain

Summerblink:
Tykkäsin ihan kybällä, ja kaverihan vielä jatko siinä lopus ku oikein käsiä yhteen lämistettiin!*joo*
Kaikin puolin chic, hip & cool*hih*
Ja tuli toistamiseen eroottinen hierontakin taas kaupan päälle sen jälkeen kun kävin heittämässä paidan narikkaan *vink*


Höh mä en saanu vaiks pyysin *nauru*

--
pikku-*possu*

darz

Posts: 1,127

#688 • • darz
Tosi Ihanaista oli ja musiikki oli aivan loistavaa, oli kiva nähä taas ihkui kavereit ja bladelle viel kerran paljon onnea! *plur* mutta nyt jotain pikku purtavaa ja nuqqumaan Öitä *plur* *sydän* nii tosiaan kuvia saa kuhan tästä koneelle ne saan *joo* yhellä sanalla sanoen bileet oli tosi hyvät *joo**iloinen**plur* mut nyt *nukkuu*
blade

Posts: 484

#689 • • blade Otus.
Yeah! Kivaa oli.. aivan mahtavat bileet! *iloinen**pahis**iloinen* loppuun asti tuli taas heiluttua tottakai*joo*.

Muutama kuvakin tuossa.. jossakin vaiheessa sit nettiin ne.

Friction`darz, ja kiitti synttäri hehkutuksesta.. joku anto mulle lahjanki KIITOS!!! *plur*

[muokattu 14.6.2003 13:32]

--
Energy.

sasu

Posts: 192

#690 • • sasu
Bileet oli tosi hyvät ja pojat heitti sen verran hyvän setin, et jo sen takia kantsi ajaa Espoosta saakka *nauru*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

xnode

Posts: 41

#691 • • xnode
Jopas taas oli... *nauru*. Sais olla enemmänkin prepartyjä ulkona / terassilla.
(Joo ja loveboat soi *vink*)

Lupailin joillekuille kenestä otin kuvia että heitän linkin
kuhan löydän niille sopivan paikan, eli tässä ois
http://timppa.ath.cx/toni/14-06-03-unity-island/
. Kuvien laadusta en ota vastuuta (ainakin punasilmäisyyden poistajaa vois
käyttää kun sellanen kamerassa on),
Kiitoksia kaikille kuvien uhreille ja toivon mukaan en häirinnyt ketään
liikaa kameran kanssa.
Hanz

Posts: 929

#692 • • Hanz Team Lasse
Kyllä oli hauskaa jalat oli aivan puhki kun tuli kotia. Hieno paikka.

Kiitoksia järjestäjille *pihkassa* lisää tämmöistä *piis*
akir0

Posts: 2,554

#693 • • akir0 idleRPG champion 2009
Heitetääs ny ekan kerran sitte replyt oikeaan topikkiin..

Oli Kivaa! Monessa potenssissa. Ihmisiä oli tanssilattia täynnä ja hymyt näytti olevan huulilla aika monella.

Cosmo&Luka heitti semmosta namittelua ilmoille, ettei aina tienny miten päin olisi pitänyt olla ja Triton&Friik yllätti allekirjoittaneen todella positiivisesti trancekeikuttelullaan.

Seuraavaa kertaa joutuu nyt sit tosissaan taas odottelemaan, silloin luvassa varmasti kaksinverroin samanlaista meininkiä.

Vahvasta bilefiiliksestä(lue. känni) huolimatta ehdin napsutella aika monta kuvaakin, tsekkaa täältä - http://www.akir0.com/impulse130603/

Tekis mieli kiittää, mut listasta tulis aivan liian pitkä, tiedätte ketä tarkoitan
kimi

Posts: 59

#694 • • kimi
Jepjep... Mulla oli eilen ihan loistava fiilis *joo*

Paikka upea, musa sopivan letkeätä kummassakin salissa (”lets ket ap änt lets ket ill” soi vieläkin päässä) ja porukka tuntui olevan sopivan samanhenkistä. Kaikki sellaiset ääliöt jotka häiriköi esim. Hallmarkissa loisti poissaolollaan. Missään vaiheessa iltaa ei ollut liian täyttä eikä vessajonoa tms. Järkkäreille iso plussa grillistä! Ja olihan siellä yks todella kaunis nainen joka varmaan ihmetteli mistä hyvästä se sai vodka-redbullin *justjoo*

Muutama lämpöaste lisää ja puhutaan mun mielestä jo kesän ykkösklubista *heiii*

[muokattu 15.6.2003 16:33]
patis

Posts: 1,158

#695 • • patis 10
Jeps, laatu kekkerit, laatu musaa, laatu ihmisiä.

Uunisaari on ehkäpä kaunein venue missä on tullu biletettyä.

Porukkaa oli hieman liikaa, tähän varmasti auttaa tulevissa tapahtumissa ilmojen (ainaki parempi ois) lämpeneminen. Saadaan iso osa porukasta viihtymään terassilla joka nyt oli hiukan viileähkö. Edestä kuitenkin löysin itselleni mukavan ja tilavan paikan tanssia. Verrattuna vaikka kuutioon oli tilaa vaikka muille jakaa.

Rannekkeista en henk.koht. pidä, mutten tosin keksi muutakaan keinoa kontrolloida maksaneita ja ei maksaneita.

Äänenpaineet oli taas tosi ihanat. Ilmeisesti pakko ottaa ens kerralla tulpat mukaan tai on kesän jälkeen kuulovaurio tiedossa. Ei oo helvetti mitään järkeä luukuttaa ku viimestä päivää noinkin pienessä tilassa. Varsinkin ihan lopussa alkoi musiikista nautiskelu muuttua kohdallani kärsimykseksi. En oo muuten koskaan ymmärtäny tota volyymien nousua illan aikana.

Musiikki oli oikein maistuvaa, varsinkin lopun nopeammat tahdit olivat aika yllättävä veto Tapsalta. Enpä muista taas bileitä missä on vähään aikaan tullut tanssittua jalat noin rikki.

Uunisaaresta löytyi taas se Unity-fiilis joka ainakin minulta jäi uupumaan kuutiossa.

Kiitos Unity

ensi kertaa odotellessa...
keijukainen

Posts: 1,599

#696 • • keijukainen kiksumurmeli
Uih....iihanat bileet ja hyvää musaa *plur* Ne punaset riippumatot oli aivan ihanat kans, niis tuli loikoiltua ja puhalleltua saippuakuplia *hih* ja taisin pyörähtää hienosti ympäriki siin *uuh* tuloksena kauhee jomotus päässä ja väsymys...Sori Taika et lähettii aikasee pois mut ens kerral vedetää serenaadi pilleillä,eiks vaa? *vink*
Kiitos miun mussukoille ihanasta illasta! *plur*
Tänne uudestaa *hymy*

--
*seepla*

Viltsu

Posts: 2,010

#698 • • Viltsu noname
Pre-party: eipä juuri sanomista, hyvää musaa, KYLMÄ. Saari näytti ihan siistiltä, voi pojat jospa heinä/elokuuksi sattus oikein mukavan lämmin päivä *haussipeppu keinuu jo*

itse bileet: venue näytti ihan -uskomattoman- siistiltä, vielä kun ekana biisinä pukkaa Leaman Requiem for a dreamia niin fiilikset jokseenkin kohosi johonkin pilvien yläpuolelle *nauru*
aikaisen herätyksen tai jonku muun sivuseikan vuoksi ei meinannu oikein tanssikone lähteä käyntiin mutta alkujunnailujen jälkeen todellakin jalka nousi, muista bileitä joissa olisi tanssinut noin paljon..tilan vähyyskään ei juuri edessä haitannut.
lopulta jäi kummin vaisu maku suuhun, ehkä osansa ennakko-odotuksilla, väsymyksellä, kylmällä säällä...ristiriitaista *poks*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#699 • • Taika Guest
*sydän**sydän**sydän*
Ihanaa..Ihania ihmisiä, ihanaa musiikkia, ihanan kesäinen tunnelma..*plur*
Nipsukeijulle, Hannalle ja Niinalle kiitos alkuillan seurasta, jätitte sit nihkeilijät mut yksin*vink**nauru* Mut Unity ja Late piti huolta musta, kiitos teillekin, olette molemmat*plur*
Ynnä kaikille muille tutuille*plur*, oli kiva nähdä taas..
Ens Unitys nähdään taas...*pihkassa*
Late

Posts: 3,441

#700 • • Late team Lasse
*plur**piis*


Tarkemmat kommentit myöhemmin. *nauru*