Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,623 views

pinkie_

Posts: 138

#2021 • • pinkie_
Joo-o. Oli kivaa, harmi vaan ettei voinu olla kahessa paikassa yhtä aikaa.. Loppuillasta tuli sekä ykkös- että kakkosareenalla niiiin hyvää musaa et oli vaikee valita.. Mut ei siin mitää, tanssittua tuli jälleen kerran riittämiin.

*plur*
akiapina

Posts: 2,729

#2022 • • akiapina apinaki
Oli musta ihan kivat hipat, Oakie oli kyllä loistavan alun jälkeen pettymys, en tiennyt että kaverin levylaukusta löytyy kiksutrancea ja melkein polkkaakin *ding* Porukkaa oli just hyvin, tunnelma oli uskomaton kun Oakey löi World of Firen soimaan *sydän* Paras anti osu musta alun putkeen Somewhere - Clear Blue - Perfect Wave ja tais muutkin tykätä, sen verran iloisia ilmeitä ihmisillä oli..Alexkin oli hyvä, itse asiassa olisin odottanu enemmän tämänkaltaista settiä Oakenfoldilta.

Ai niin, ja kiitokset Markulle ja Jonnalle seurasta, olitte huippuja *hali*
siveys

Posts: 2,492

#2023 • • siveys lovely
Mulla oli jalka alkuviikon sulkapallo-onnettomuuden jäljiltä vielä vähän kipeä, joten yrittelin kovasti säästellä sitä ja sen mitä heiluin tuli heiluttua joko penkillä istuksien tai pääosin oikealla jalalla seisten. Ja illan jälkeen pääsi sitten tutkiskelemaan, että miltä ne sisäiset verenvuodot kantapäässä oikein näyttääkään *blush*

Bileet oli kivat - olis mielellään tanssinut vielä enemmän jos jalka olisi antanut myöten ja illan aikana olisi kyllä mielellään jakautunut useampaan osaan, että olisi päässyt kuuntelemaan kaikkien ”lavojen” musiikkia.

Pitäisiköhän sitä muuten alkaa boikotoimaan kaikkia bileitä, joissa ei esiinny rakastettava WCDJ-kokoonpanomme? *nauru*
Jace

Posts: 297

#2024 • • Jace Monday Bar
No huh mitkä kemut!!

Porukkaa oli taas niin paljon kuin laivaan mahtui ja meno sen mukaista!!

Suurkiitokset taas kaikille mukana olleille ja toivottavasti sitten nähdään taas Lucia risteilyllä!!

Tässä vähän valokuvalinkkejä bileistä, videolinkit lisätään myöhemmin kun ne on saatu editoitua..

www.liquidsunset.org

www.tranceclubber.comja sieltä valikko pictures

http://snortfroken.net/gallery/view_album.php?set_albumName=SummerCruise

http://www.psystage.com/

http://www.djlaszlo.com/gallery/thumbnails.php?album=3

http://www.fotogalleriet.se/alb_list_id773_order0.html

http://www.fotogalleriet.se/alb1370
Chare

Posts: 412

#2025 • • Chare kiltti tyttö
juuh, oli kyl hauskaa!! niinku glorias aina.. *iloinen* hienosti remontoitu sitä yläkertaa.. *hymy* oli kiva nähä taas kaikkii tuttui.. *hihu*
Neon oli kyl mun mielest nannaa... ja Sasha F! uuh.. *joo*
jossai vaihees sitä savuu oli kyl liikaa ja jossai vaihees taas liian vähä.. ja ne valot ei kyl tod. ollu ihan parhaast pääst.. *hmph*
mut siis silti, hauskaa oli!! *aplodit*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Mikcore

Posts: 914

#2026 • • Mikcore Eternity has passed
Ihan jees kemut, mut ei mitään järisyttävää.

Se valaistus tosiaan häiritsi Crissyn setin aikana.

Kiitokset PFTS- posselle :)

SIT VIEL:
Joku vois pitää parempaa huolta huumeistaan, kun tanssilattialla oli pieni minicrip-pussi jossai oli jotain valkoista jauhoa.
*eiei*
nenna

Posts: 1,916

#2027 • • Edited nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..olipas kemut!
Alexin setti oli aika mieluisaa matskuu!...ja Oakie oli kyl näkemisen arvoinen heppu! *hihu* paljon oli tuttuja ja tuntemattomia, se _fiilis_....

..bussimatkakin oli *super* ..pitkästä aikaa bussilla liikenteessä..ja oli kyl kivaa..ja sit ku voi nukkuu kotimatkalla, kun kerrankin oli niin ettei tarvinnu ite ajaa.. ..Defalle kiitokset reisusta!..ja Mc Sebille kans *pupu*

-kiitos Alex ja muu colors posse!-
Avatar
#2028 • • ikj Guest
..aamut oli kyö loistot! ikinä en oo nähnyt noin paljo jengii aamul liikentees, ja aika ahdasta oli tanssilattial, mut heti klo9 tuli pikkasen enemmän tilaa;)
aamun stara oli *sydän*
Ova

Posts: 220

#2029 • • Ova

alex kunnari:
---
Ova:
---
Derivaatta:
Olix Southern Sun Dj-Tiesto mixi vai oliko joku muu ?

---


Oli mielestäni Tieston mix, mutta ehkä joku vahvistaa asian...

---


En kuulut koko kappaletta mutta uusi ”laiton” versio on liikenteessä.. Fatkid on artistinimi.



Ok, kuulosti (omasta mielestäni) aika samalta kyl Tiesto mixin kanssa.. Mut hyvä se oli ja toimi!

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

Avatar
#2030 • • ikj Guest
toivoin et kaiu & sakura ois soittanut vähän myöhempää ilalla, mut olipahan ainaki tilaa tanssii viel sillo:)(:
loppu ilta meniki sit wcdj arenalla*sydän*
Amma

Posts: 2,383

#2031 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Oakie ei napannut:
- tolkuttomasti (kännistä tai muuten yli kävelevää) populaa ja turkasen kuuma
- se saatanan savusukeltaminen, joka entisestään heikentää hapensaantia *grr* Onko sitä savua oikeesti pakko ampua suoraan päin näköä? Miten ois metri tai pari korkeemmalta..?
- strobot ja muut valot aiheutti ahdistusta ja pahaa oloa
- volat niin kaakossa, että vasemmassa korvassa soi edelleen hitusen vaikka oli korvatulpat päässä koko illan *eiei*

Oakien esiintymistä olisin tosin voinut katsella enemmänkin, koska ainakin alku vaikutti siltä, että mies tekee muutakin kuin vaihtaa levyjä ja leikkii nappuloilla.

Aamut ja Hernan pelasti pitkälti illan aiheuttamaa paskaa fiilistä. *sydän*

--
*etsiskel*

Radiac

Posts: 671

#2032 • • Radiac Beach X Member
mä olin niin hirwees kännis... iso pullo ginii ja x määärä batteryä takas sen et kyl ollu hetkeekään paikallaan.. mut anyway.. jotai kai muistan.. mun mielest tuli tosi virheettömii settejä mikä oli sikakiva.. jesh jesh niin sit pitää cobalt ,cosmo ja tabi.. ripsekt.. :D hmm :/ oli kyl jotai turisteja muistaaksein mitkä ei haitannu ku en muista.. jes oover and ouut..
Avatar
#2033 • • Dorka Guest
En tiedä pitäikö itkeä vaiko nauraa.
Paulilta aivan luokan setti, aluksi soitti perus trance kamaa mitä kuka tahansa kotimainenkin artisti "osaa" soittaa yhdistettynä aivan järjettömän huonolla mixaamisella ja aivan yli vedetyillä volyymi nostatuksilla. Setin loppuvaihe sitten rupes jo vähän musiikillisesti olemaan parempaa, mutta kaukana oltiin kyllä Paulin "normaali" tasosta. Huvittavaa on ihmisten ihquplurmitälie hypetus yhden biisin takia? Eheh...

Huomasi myös selkeesti et Pauli ei ollu mitenkään paneutunu settiinsä etukäteen eikä näyttäny herralla olevan mitään intoakaan kunnolla keskittyä siihen, kun riitti aikaa soittamisen ohella kaikennäköiseen rupatteluun. Herra osaa kyllä mixata ja sitä ei kyllä nähty lainkaan illan aikana.

Kouluasteikolla 6.

Aamut taas oli aivan loistavat, miesmuistiin parhaimmat aamut missä olen ikinä ollu. Biisivalinnat, miksaus ja se yleinen setin rakentelu oli aivan täydellistä. Tuli heti bileiden jälkeen ikävä Ibizaa missä tän tason setit on arkipäivää.
inka

Posts: 179

#2035 • • inka juppihippireivaaja
Moi olin farkuis, moi oon tavis :-OOOOOOOOO
ravec

Posts: 1,102

#2036 • • ravec
Krysteily on ohi, mutta tuntuu että kohta se tulee taas
"krysteily -sana lainattu J.Turuselta =D"

Kirjoitan lyhyesti, koska olen aika sanaton. Niin hyvän vastineen tämä antoi omalle uhraukselleni.

Tulimme Tukholman Siljan terminaaliin ja siellä oli paljon enemmän porukkaan kuin Arminin risteilyllä.
Kävimme hytissä vaihtamassa vaatteet ja meikkaamassa ja sitten syömään à la Carteen.

Kun Sebastian Voght aloitti oman settinsä, söimme vielä kaverien kanssa. Se tuotti hieman painetta ja olikin kiirehdittävä, koska
slinky trance sound, alkoi notkuttamaan pöydässä.

Aika lensi siivillä, en voi kuin sanoa....että eipä kaksi tuntia ole koskaan mennyt kivemmin.
Oakie aloitti settinsä. Sanoisin että setti oli kuin Global Gatheringin lavalta ja Oakin levyjen "huono" kuntoisuus ei silti haitannut ihmisiä ollenkaan. Oakie lahjoitti jälleen kuuntelijoilleen palan sielustaan ja hänen liikehdintänsä oli kosketeltavaa.

Hernan setä aloitti levyjen soiton. Luulin hänen soittavan erilaista soundia, koska olin kuullut kymmen kunta hänen live settiään, en voi sanoa että kolahti. Vaihdoin kesken setin Panorama Baariin, jossa elävä legenda Chris Liebing aloitti 03:30 setin.

This me like it...
Siis Chris....voi perkele.....oli hienoo
Aurinko nousi ja koomassa menimme nukkumaan siinä 06:15 ruotsin aikaa....11 aikaan oli pakko nousta koska käytävästä kantautui asiallinen psyke-musa....

Mitäs siellä odottikaan, 6.kerrokseen oli tehty ostoskärryistä ja yläpedin tikkaista standi, jossa kaverit soittivat Pioneerin kahdella cd-soittimella ja mikserillä musaa, audio out oli vedetty pikku-mankan kautta BoomBoxiin. Diskantit tuli mankasta ja Boom toisesta.

Tästä oli hyvä lähteä Roberts Coffeeseen aamupalalle ja siellä ei ollut myöskään hullumpaa musaa.
Seuraava setti oli Jacen, niinkuin kaveri sanoi: Suomen Armin.....perkule, setti palautti energian jalkoihin ja safka suli todella nopeasti. Lisää S-Icea, moottori piti pitää lämpinänä. Ihmisiä virtasi setin aikana paikalle, ilmeisesti porukka heräili.
Jacen jälkeen tuli Eddy Cabrera.
Pakko tunnustaa, en ollut Eddyä kuullyt aiemmin, mutta tän jälkeen aattelin käydä vaikka kuussa, jos Eddie pyöräyttää keikan.

Main stagella Chris och Adam och Marco, heittivät pikkasen B2B settiä.
Jotain meni yli ymmärrykseni, musa oli ns. avaruus-settiä, eli niin space-wagon oli tunne....että alkoi päähän sattua.

Tarkemmin ottaen musa tuntui siltä kuin Dj Dickin kappaleista oli otettu se 20 sec, intro pois ja sitten soitettu iloisesti sitä loppu-osaa.


Nyt kun vertaa tätä krysteilyä ja viime Arminin keikkaa, niin
viime krysteily oli Arminin kanssa palttiarallaa 11 ½
nyt Oakien kanssa 9+

Mutta en kyllä aio verrata näitä keskenään.....Koska viime kerralla paikalla oli enemmän trance musiikin ystäviä ja risteily oli hillitympi.
Tällä kertaa, meno oli aivan toiselta planeetalta.
Yhteisolon tunne oli mieletön ja kun biitti alkoi meneen kohdalleen, ihmiset heräsivät eloon.

En voi sanoa, että olisin nähnyt vielä missään sellaista menoa.

Jos sanainen arkkuni oli kevyt, niin katsotaan tilannetta uudestaan kun, jossain vaiheessa saamme editoitua nämä pikkupätkät DV-matskua, jota kuvasin krysteilyllä about 20-30min/DJ.
Yhteensä 3t. 50min. LOL

I'm out....
Ceppu

Posts: 97

#2037 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Johan on porukalla negatiivinen asenne tapahtumaa kohtaan*plur*

Itselläni oli ainakin älyttömän kivaa lattialla kun suurin osa ihmisistä oli jo liuennut syystä että stripparitkin olivat sen tehneet. Orfeuksen setti oli HYVÄ ja parempi, ei herra malttanut edes dekkien takana pysyä ja piiskakin heilui. Heh.

Tottakai varsinaisia tamppaajia olisi kaivannut lisää, mutta olipahan tilaa. Ei valittamista ainakaan kun ottaa hinnan huomioon. Pelasti sen Lauantain!
alex kunnari

Posts: 604

#2038 • • alex kunnari

inka:
Moi olin farkuis, moi oon tavis :-OOOOOOOOO



Samoin..
Damien

Posts: 2,882

#2039 • • Damien [tr3ox]
Mitä, mitä onko ihmiset nyt päätelleet että kaikki farkuissa olleet olivat taviksia? Siitä kö tässä nyt on kyse?
Hehe, mulla jäi kahinakausi taakse jo ennen milleniumin vaihdetta ja tosiaan olin rikkinäisissä vermeissä kyyläilemässä Poolia.
Loose Grip

Posts: 330

#2040 • • Loose Grip

Mikco:
SIT VIEL:
Joku vois pitää parempaa huolta huumeistaan, kun tanssilattialla oli pieni minicrip-pussi jossai oli jotain valkoista jauhoa.
*eiei*




Repesin *iloinen*