Vähemmän virallinen dokailu-topic

190 posts, 10 pages, 36,554 views

shaman

Posts: 270

#141 • • shaman

Jone:

Koitan muistaa tulla kysymään parin vuoden päästä pääsetkö edelleen känneistä ilman darroja ja vieläkö olet sitä mieltä että bileissä ei kannata dokata.

*pahis*



Niin, ei mullakaan muutama vuosi sitten kankkusia ollu - toisin on nyt kun on kohta 23 lasissa. *poks*
Ja aika monen suusta tuon muistan kuulleeni...

--
*piis*

Avatar
#142 • • Kyrpä otsassa klubituksessa Guest
Tää topic on ihan loistava nyt kun sattuu olemaan juhannus ja muutaman tunnin päästä on pakko pitää perineet kunniassa ja olla ihan kukkuu kuosissa! Ja kun dokataan ni dokataan niinku miehet! Välillä on tullut sorruttua muutaman tuopin tai yhden sixpäkin iltoihin mutta eihän se käy päinsä niin kauan kun mecha överi kännin voi vielä toistaseksi pistää teini iän piikkiin. Bileissä harvemmin kyl tulee doksailtua. Plutossa olin ainoon kerran kunnolla päissäni...
display23

Posts: 3,069

#143 • • display23

kide:
Plutossa olin ainoon kerran kunnolla päissäni...




niin pluto...heh*iloinen*
Avatar
#144 • • Frequency Guest
Juon sen verran et on kiva olo. *iloinen*

Ei ole kiva viettää seuraavaa päivää pöntön ääressä.*uuh**poks*
Avatar
#145 • • Titityy Guest
Jep, alkoholia en osaa kohtuudella juoda ollenkaan, jos otan- juon itseni perskänniin ja toilailen enemmän kuin laki sallii *iloinen* kännispäissään mulla on ollut eläintenpelastusoperaatioita, itsensäpaljastuksia ym ym...onneks en edes muista kaikkea! Muutamat kerrat on jopa ollut hauskaa *vink* toisinaan alkoholin kanssa mopo karkaa käsistä tosi pahasti....ja musta tulee vittumainen, ärsyttävä riitaa haastava akka..darrapäivinä toivoin melkein kuolemaa kun mikään ei pysynyt sisässä ja morkkis vielä lisäsi pään jomotusta!! Eikä muuten ollut mullakaan krapulasta tietoakaan ennen kuin täytin 21..sen jälkeen ...*igor*
ennen olin oikeestaan aika juoppo, mutta tänä vuonna oon daksannu vaan noin 5 kertaa *iloinen*
nemo

Posts: 656

#146 • • nemo Wanha kettu
Onneks kun treenaa tarpeeks niin ei tuu varsinaista krapulaa ollenkaan. *nauru* Mulla ei oo ikinä pää kipee eikä ikinä myöskään paha olo. Toisinaan on hieman hutera olo, mutta onhan siitä nyt jotain seuraamuskia tultava. Keitotus on jees ja siksipä taidan tänäänkin maistaa... (vastahan sitä on vedetty to, pe, la, ti, ke ja taas tänään ja tietysti huomenna. *iloinen*)

-Kekkulivetten prinssi- *iloinen*

--
Tää on mun sigu

henkka

Posts: 4,973

#147 • • henkka
Virtanen on kuningas!
Summerblink

Posts: 291

#148 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
puolet Jallua+puolet Bailey\'siä+jäitä=kesän nr.1 viilentäjä. Vie kielen ja jalat mennessään
*hih*-->*iloinen*-->*pelle*-->*poks*-->*dissaa*-->*slurps*-->*nukkuu*
ämsee

Posts: 722

#149 • • ämsee

tonppa:
Punkku on mitä parasta..varsinkin su-aamuyöstä *plur*



bunkku rules!!

--
hyvä yritys

J.J.

Posts: 216

#150 • • J.J. Mutta missä on..?
Hyvää punkkuu on nautinto juoda sillon tällön (pari-kolme kertaa viikossa), kesällä valkkarikin menee. Dokaillessa myös hyvät drinkit, GT bombayhin omia suosikkeja, menee loistavasti... Bissee en oo koskaan juonu ja siideriki maistuu nykyään niin makeelta että - strongbow & muut englantilaiset sentää maistuu hyviltä. *hih*

Krapula on kyl vanhemmiten pahentunut huomattavasti, joten yleensä tulee juotuu varsin maltillisesti... enää ei kestä mennä duuniinkaa kauhees kankkuses - miten sitä onki nuorempana kestäny kaikenlaista *täh*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

POSER

Posts: 800

#151 • • POSER Wimp and Poser
Se kuka väittää ettei ole ikinä kokenut krapulaa, ei ole vain juonut tarpeeksi. Mä ainakin harrastan aina krapula hakuista juomista, mikäs sen ihanampaa kuin maata vessan lattialla, tuskan hiki valuen ja rukoillen että selviäisi tästä päivästä hengissä *hih*

--
Keppiä Jehoville!

J.J.

Posts: 216

#152 • • J.J. Mutta missä on..?

Se kuka väittää ettei ole ikinä kokenut krapulaa, ei ole vain juonut tarpeeksi. Mä ainakin harrastan aina krapula hakuista juomista, mikäs sen ihanampaa kuin maata vessan lattialla, tuskan hiki valuen ja rukoillen että selviäisi tästä päivästä hengissä



Niinpä, huomaa ainakin ettei rahat oo menny hukkaan *iloinen*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

hallucinogen

Posts: 8,190

#153 • • hallucinogen Edain

POSER:
Se kuka väittää ettei ole ikinä kokenut krapulaa, ei ole vain juonut tarpeeksi. Mä ainakin harrastan aina krapula hakuista juomista, mikäs sen ihanampaa kuin maata vessan lattialla, tuskan hiki valuen ja rukoillen että selviäisi tästä päivästä hengissä *hih*



Toi on kyllä aika paskapuhetta *vink*
Joillekin toi viina sopii, kai on tullut ”hyvät” geenit vanhemmilta *hymy*
Joskus kun on paljon juonut konjakssia tai viskiä niin on tullut kamala päänsärky, oksentanut en ole koskaan, en krapulassa enkä kännissä.
ja kohta joku heittää tutumpaakin tutumman lauseen ”sä vaan et oo juonu tarpeeks” *justjoo*

--
pikku-*possu*

POSER

Posts: 800

#154 • • POSER Wimp and Poser

hallucinogen:
Toi on kyllä aika paskapuhetta *vink*
Joillekin toi viina sopii, kai on tullut ”hyvät” geenit vanhemmilta *hymy*
Joskus kun on paljon juonut konjakssia tai viskiä niin on tullut kamala päänsärky, oksentanut en ole koskaan, en krapulassa enkä kännissä.
ja kohta joku heittää tutumpaakin tutumman lauseen ”sä vaan et oo juonu tarpeeks” *justjoo*



No sovitaan että geeneillä on jotain tekemistä, sillä itsellenikin tulee ani harvoin tuo ihananinen olotila *uuh* Näin vanhemmiten krapulaa on kyllä tullut paljon tutummaksi. Mutta jos kuitenkin haluat tuntea kunnon miehekkään krapulan niin tässä pari vinkkiä:

1. Juo PALJON enemmän *plur*
2. Jätä tuollaiset laatuaineet kuten viski ja konjamiini. Kilju ja itse tehnyt viinit/siiderit/oluet kunniaan.
3. Juo kaikkiea mahdollista sekaisin.
4. Älä syö mitään.

Eiköhän noilla pikavinkeillä sullekin saada kunnon krapula ja oksenteluolo jos et jaksa odottaa iän mukana tulemaa ”veltostumista”. Jos ei meinaa auttaa niin toista noita ohjeita monen päivän ajan putkeen *pahis*

--
Keppiä Jehoville!

hallucinogen

Posts: 8,190

#155 • • hallucinogen Edain
Poser, toi on kyllä testattu *nauru*
Nimittäin stadian fuksiaisissa parisen vuotta sitten...
Heräsin päivällä yhen aikaan, söin kaksi hapankorppua(peräti margariinilla) sitten kolmen aikaan otettiin paukkua koulussa ja lähettiin ekoille rasteille alkon kautta. alkosta mukaan vodkaa, sitten baarissa juotiin yhet sidut ja matkaan, matkalla vodkaa raakana masuun ja sitten loput parri desiä yhdessä baarissa loppujen siiderien sekaan ja parissa minsassa alas...
baarista lähdön jälkeen kesti 5min ja alko seitsämän tunnin muistinmenetys(klo 17.00-24.00)
Seuraavan kerran muistan kun hoipertelin pitkin ctrl, hukkasin kännykän ja painelin kotiin, aamulla katoin huuli auki(olin juossut kuulemma parkkihallin oveen???) sitten haalarit rikki ja kurassa(olin kontannu ruusupuskassa) mutta krapulaa ei ollut *nauru* Olin kaverilliken soittanu et oon israelin suurlähetystön luona ja ne uhkaa ampuu mut(oli juuri ollut syyskuu 11) kkaveri sit tuli koukkaan mut autoon. koko tosta hommasta en mitään muista mut näin kaverit kerto *ding*
Sekasin juomista tapahtuu aina kun oon baarireissulla ja ei oo kyl koskaan krapulaa, kotiviinei ja kiljuu vältän niiden pahan maun takia *hymy*

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#156 • • hrdkvr KURGO
mä kan s kaadun noiden geenien puoleen..

mulla ei oo koskaan ollu hedarii eikä mun faijalla..
ei oo koskaan ollu kunnon krapulaa eikä mun faijalla

ja me kummatkin simahdetaan tai nukahdetaan enne 12 jos ryypätään..
oli kyllä hyvää katottavaa varmaan kun broidi pääs koulusta niin mä ja faija lepuutetaan jo 11 aikaa sohvalla kumpikin ja 8 ylös noin vaan ja lonkerot aamupalaks

--
-keep it hard-

Elsa F

Posts: 2,763

#157 • • Elsa F Koululainen :)
Jos nyt geeneistä puhutaan, niin mä kyl vähän pelkään meidän suvun geenejä. Vaarilla oli tapana lähteä yhdeksän päivän dokausreissuille niin, että joutui lopulta sairaalaan tiputukseen, kun oli niin heikossa vedossa. Sittemmin siltä on poistettu mahalaukku. Olen kyl huomannut, että itsellänikin on pikkasen taipumusta ”ylilyönteihin”...Mutta eiköhän tässä selvitä. *vink*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

hrdkvr

Posts: 3,929

#158 • • hrdkvr KURGO
alkoholismi on vähän eri asia...
ylilyönnit on kyllä luonteen heikkoutta tai sairautta...
mutta onko alkoholismi periytyvää...kertokaa...

--
-keep it hard-

display23

Posts: 3,069

#159 • • display23

POSER:
Se kuka väittää ettei ole ikinä kokenut krapulaa, ei ole vain juonut tarpeeksi. Mä ainakin harrastan aina krapula hakuista juomista, mikäs sen ihanampaa kuin maata vessan lattialla, tuskan hiki valuen ja rukoillen että selviäisi tästä päivästä hengissä *hih*



toi on niin totta...ärsyttää ne jotka tulee aukoo päätänsä sil ettei niillä oo koskaan ollut krapulaa.
Mun mielestä ei voi sanoa dokaamisesta mitään ennen kun on kokenu sen hirveän fiiliksen jollon päätä särkee,ei saa syötyä mitään,väsyttää ja laatattaa koko ajan. Mulla on just nyt toi ''ihq'' fiilis.
kuu

Posts: 1,174

#160 • • kuu tyttttö
Minä myönnän.Juon viinaa, ja paljon juonkin *nauru*

Ja senkin myönnän, että krapula tulee kuules joka kerta pahempana ja pahempana.

--
köh köh