Vähemmän virallinen dokailu-topic

190 posts, 10 pages, 36,055 views

Minan

Posts: 210

#101 • • Minan
Yanna:

Musta on tullu älyttömän nirso viinan suhteen vanhemmiten...kaikki makeat sidut ja drinksut=yök Parhaiten tippuu kuiva sidu...

Niinpä!! Neidille ei kelpaa mikään muu ku valkovenäläinen ja UpCider DryApple.. Ja tietysti laatu shampanja aamutuimaan bussissa..... *iloinen*

Yanna

Posts: 311

#102 • • Yanna really?
Niinpä!! Neidille ei kelpaa mikään muu ku valkovenäläinen ja UpCider DryApple.. Ja tietysti laatu shampanja aamutuimaan bussissa..... *iloinen*
[/quote]

*nauraa**nauraa**nauraa* Oli muuten pahaa

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

Roger Roger

Posts: 3,372

#103 • • Roger Roger Kentti
Unity(f):

Mä en varmaan enää ikinä juo perry siideriä... On sen verran kova krapula... Miten pää voi ollakkin näin kipee... On ihan sairas olo...*nuha*


Viina on vaarallista. Vai?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#104 • • Kirsikka Guest
Viina on vaarallista ainakin siinä mielessä, että kännipäissään tulee lähes poikkeuksetta tehtyä jotain harkitsematonta jota taatusti katuu myöhemmin.. ja eihän krapulakaan mikään kauheen kiva juttu oo..
UnityF

Posts: 15,721

#105 • • UnityF joo just se
RR, Hmm... viina on petollista.. Muisti tuppaa menemään... Niih ja tänään en juo perry siideriä mut juon kylläkin perry lonkeroa...*blush* Mä en edes haluu tietää mikä krapula mulla on huomenna...*voiei**poks*
Nyt olo on aika *purr**purr**purr*
Tlzi

Posts: 103

#106 • • Tlzi hani
Hitto ku pitää olla tämmösessä pikakännissä. huh.
*nauraa*tää o iha naurettavaa touhuu.

--
Fake it till you make it !!

Syder

Posts: 2,255

#107 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Pakko ei ole kuin kuolla.

--
Divida et impera.

Roger Roger

Posts: 3,372

#108 • • Roger Roger Kentti
Avernian:

...ja maksaa veroja


ei oo

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Myfinesthour

Posts: 420

#109 • • Myfinesthour
Rookeri on näköjään keksiny taas jotain. Mullon kamala kraabula. Antakaa mulle joku gilojööti*purr*

--
"..."

_atmos

Posts: 230

#110 • • _atmos
mulla hirvee hedari *slurps*. oltiin kattomassa nyrkkeilyä ja saatiin vaikutteita *ding*.
SuttiS

Posts: 3,111

#111 • • SuttiS Drama Queen
milla:

mä yritän opetella juomaan viinejä. ne on kuulema hyviä ja niistä tulee kiva olo. täl viikol oon juonu jo kahtena iltana valkkaria kynttilän valossa kaverin kanssa ja syöny hyvää ruokaa:) se ei enää maistu niin pahalta. ehkä mäkin opin joskus hienoille juomatavoille, ja tuun aikuiseks*vink*seuraavaks on punkku vuorossa



Voi Milla, sulla on vielä pitkä matka... *vink* Niihin hienoihin juomatapoihin... *hih**nauraa**hih* Vähänkö oot ihana! *pihkassa*

[muokattu 18.11.2002 17:36]

--
Suoritus tekee mestarin.

Kolera

Posts: 4,256

#112 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Krapula on kiva hankkii joskus. Sillo taas tietää miltä tuntuu ku panettaa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Katrina

Posts: 605

#113 • • Katrina
Mä oon yrittänyt vähentää juomistani, tosin välistä kyllä olen ollut onnellisen kännissä...
Pääasiassa juon viinejä... Punkku elämänilona!
Roger Roger

Posts: 3,372

#114 • • Roger Roger Kentti
Toi on epäreilua. Miten ihmeessä voitte jouda viiniä? Mun yliherkkä maha sanoo melkein heti "yöööööök", kun maistan jotain viiniä. En vain pysty. Onko se muka niin hyvää?
Tänään on muuten mun oma pikkunen juhlapäivä: 4 viikkoa juomatta ja toivottavasti jatkuu vielä. Ei ainakaan tällä hetkellä tee yhtään mieli. Eli mun vähentämis sydeemi toimi (haukun alkomahoolia kokoajan ja halut siihen loppui!). JIIIHAAAA*hih**hih**hih**hih**hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Waide

Posts: 323

#115 • • Waide sabão
Roger Roger:

Tänään on muuten mun oma pikkunen juhlapäivä: 4 viikkoa juomatta ja toivottavasti jatkuu vielä. Ei ainakaan tällä hetkellä tee yhtään mieli. Eli mun vähentämis sydeemi toimi (haukun alkomahoolia kokoajan ja halut siihen loppui!). JIIIHAAAA*hih**hih**hih**hih**hih*



Mul loppu siihen kun rahatkin loppu, ehkä ihan hyvä niin.Jo viikko off the wagon vai oliks se on the wagon..

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Yanna

Posts: 311

#117 • • Yanna really?
PoisoN:

Mä en voi nyt muuta sanoo ku et mul on hirvee darra! Mä en enää ikinä juo (I wish)!*mur**poks*



vannomatta paras *nauraa*

[muokattu 30.11.2002 17:00]

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää

Panfobia

Posts: 521

#118 • • Panfobia
Joo ja tänään juhlistetaan itsenäisyyspäivää oikeen pohjanmaan kautta!!! *iloinen*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#119 • • Katrina
Joku lähtee pian juhlistamaan! *joo*
Syksyn vika tenttikin oli tänään!
Yanna

Posts: 311

#120 • • Yanna really?
Mieli tekis, mieli tekis....*iloinen* ...mut taidan kuitenkin säästellä launtaihin.. *joo*

--
joka perseensä nostaa, se paikkansa menettää