Vähemmän virallinen dokailu-topic

190 posts, 10 pages, 38,027 views

TanyaK

#61 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
*enkeli* Uskokaa tai älkää: ekat ja vikat kännit 16-vuotiaana!! *enkeli*
hallucinogen

#62 • • hallucinogen Edain
tanya, ei nyt kannata jonkun pikku trauman takia jättää juomista kertaa
*hymy*
pikku pöhnässä on kiva olla *plur*

--
pikku-*possu*

TanyaK

#63 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
hallucinogen:

tanya, ei nyt kannata jonkun pikku trauman takia jättää juomista kertaa
*hymy*
pikku pöhnässä on kiva olla *plur*

Ei mulle kyllä mitään traumoja jäänyt. Yksinkertaistettuna asia vaan on niin että viina ei maistu. Kyllähän sitä silloin tällöin siiderin tai pari nappaa mutta kännit..ehei. Mulla on hauskaa selvinpäinkin. *hymy* Tämä on vaan tällainen valinta ei sen kummempaa..Jokainen saa kiksit omalla tavallaan*hih*
#64 • • Kirsikka Guest
Niin, se ei ehkä ole kovin huono asia jos itsekontrolli pitää ja (järkevät ja fiksut) rajoitteet säilyvät.. kuten itselläni ei todellakaan tapahdu jos olen juonut.. mä saan lähestulkoon aina hävetä silmät päästäni seuraavana päivänä kun muistelen mitä tulikaan tehtyä ja sanottua.. *justjoo*
milla

#65 • • milla
dokaaminen on kivaa kun se rentouttaa, ja saa ajatukset pois pahoista asioista. mutta sanotaan näin että90% elämäni aikana tekemistä virheistä ja ylipäänsä kaikesta negatiivisesta sekoilusta(mitä en olisi ikinä selvänä tehnyt)
on tapahtunut humalassa*poks*

alkoholi ei siis toisin sanoen kai oikeesti sovi tälle tytölle.

[muokattu 23.9.2002 18:42]
tuitui

#66 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mä en juo! *justjoo*

- hulivili hupakko -

*klubitus*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

#67 • • Kirsikka Guest
Mä voisin melkeinpä sanoa että 90% elämäni aikana tehdystä ties mistä päättömästä ja kammottavan häpeällisestä toilailusta tapahtui viime perjantaina aivan hirveässä humalassa.. *justjoo*
Defiz

#68 • • Defiz
hallucinogen:

mä en oo ikinä oksenta kun oon ollu dokaamassa ja krapulasta ei oo aamulla tietoakaan
*plur*

Ei mullakaan ole krapulaa lähes koksaan mutta oksennan melkein aina kun alan juomaan
*eiei*

Ei millään viittis jättää juomatta *iloinen*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Panfobia

#69 • • Panfobia
Kauheiden sikapersekännien [oli muuten tosi hyvä kuvaus kyseiselle tilalle *nauru*] vetäminen oli mulla lähinnä niiden ah-niin-hurjien teinivuosien iloja. Täysi-ikäisyyden saavutettuani ramppasin aikani baareissa [joita ei pienessä kotikaupungissani todellakaan liikaa ole], mutta kyllästyin melko pian ja nykyään ei tule otettua kuin ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään. Tosin aloitettuani opiskelut syksyllä ammattikorkeakoulussa on se tahti alkanut vähän virkistymään...opiskelijabileissä ku ei tunnetusti voi selvin päin olla. *hih*

Ennen baariinlähtöä pitää köyhän opiskelijan tietysti vetää kunnon pohjat [kannatta kuitenkin rajoittaa sen verran, että pääsee yleensä baariin sisään], ja siihen tarkotukseen parhaita on kunnon viinat. Eikä tarvitse koko ajan rampata vessassakaan... "Hienostuneeseen siemailuun" parasta on mielestäni se sitruunasiideri... *nam*

Mutta krapula kyllä tulee...ja pahana. *mur* Silloin ei auta muuta kuin makailla koko päivä peiton alla valittaen ja toivoa hellää huolenpitoa. *vink*

--
*sydän*

kovas

#70 • • kovas Kristo
teinivuosien jälkeen hävisi taito juoda. vika ei tietenkään ole mussa vaan huonossa seurassa(jota ei ilmeisesti jaksa ilman muutaman promillen humalaa..)

Nyt olen päättänyt muuttua. Tai ainakin yritän. Onnea mulle.. *vink*
Inferno

#71 • • Inferno [Terrorcraft]
tulee juotuu suuriin piirtein pari kertaa kuussa,eli ei hirveesti.Yleensä kurkusta alas menee Auringonlaskuja/nousuja ja joka henkilön peruspiriste Virtanen*joo*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

UnityF

#72 • • UnityF joo just se
Mä en enää juo pahemmin... Se on vaan jääny... Bileissä en tykkää olla kännissä... Se on jotenkin järjetöntä...Mä juon nykyään varmaan joku 6 kertaa vuodessa jos niikään paljoo...*ökkö**ökkö**ökkö*
Syder

#73 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Unity(f):

Mä en enää juo pahemmin... Se on vaan jääny... Bileissä en tykkää olla kännissä... Se on jotenkin järjetöntä...Mä juon nykyään varmaan joku 6 kertaa vuodessa jos niikään paljoo...*ökkö**ökkö**ökkö*

Jatka samaa rataa :)

--
Divida et impera.

UnityF

#74 • • UnityF joo just se
niin jatkankin samaa rataa kun ei se pussi kalja meininki innosta saatikka siideri linja ...viinikin on pahaa ja kirkkaista en tykkää...joten mulla ei oo pahemmin vaihtoehtoja muuta kun olla juomatta... hih... nooh onnex osaan pitää hauskaa ilman päihteitä nykyään :}*pihkassa*
Syder

#75 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Unity(f):

niin jatkankin samaa rataa kun ei se pussi kalja meininki innosta saatikka siideri linja ...viinikin on pahaa ja kirkkaista en tykkää...joten mulla ei oo pahemmin vaihtoehtoja muuta kun olla juomatta... hih... nooh onnex osaan pitää hauskaa ilman päihteitä nykyään :}*pihkassa*

Onnittelut! *ökkö*
Mutta viini on hyvää jos sitä ei nauti päihteenä vaan esim ruokajuomana: punaviintä liharuokien kans ja valkkaria kalaruokien kans *vink*

--
Divida et impera.

#76 • • Pirpeli Guest
Syder:

Unity(f):niin jatkankin samaa rataa kun ei se pussi kalja meininki innosta saatikka siideri linja ...viinikin on pahaa ja kirkkaista en tykkää...joten mulla ei oo pahemmin vaihtoehtoja muuta kun olla juomatta... hih... nooh onnex osaan pitää hauskaa ilman päihteitä nykyään :}*pihkassa*

Onnittelut! *ökkö*
Mutta viini on hyvää jos sitä ei nauti päihteenä vaan esim ruokajuomana: punaviintä liharuokien kans ja valkkaria kalaruokien kans *vink*

Valkoviini (hyvin kehittynyt) käy erinomaisesti myös kalkkunalle ja hyvälle kanaruualle...*joo*

[muokattu 18.10.2002 12:05]
UnityF

#77 • • UnityF joo just se
mä en tykkää viinistä ollenkaan muistan kun olin joku 14wee menin kaverin kanssa niitten viinikellariin ja juotiin kaikkea sekaisin... seuraavax muistan kun lukittauduin vessaan ja vietin siellä koko yön oksentaen...sen jälkeen en oo voinu koskee edes viiniin siitä tulee heti paha maku suuhun kun mä sitä haistan... hyi hyi... mut keikkalainen retsina on hyvää ruuan kanssa...*hellokitty*
cosmikki

#78 • • cosmikki
mä en tykkää kans mistään viineistä. joskus vuonna nakki ja kivi tuli juotua jotain marjaviinejä kunne halpoja oli ja niistä sai hyvät kännit *nauru*

puna- ja valkoviiniä en ole koskaan oikein pystynyt juomaan. valkoviiniä ehkä spriten kanssa. *justjoo*

ennoo juonu itseani humalaan.. hmmh.. no kahdeksaan kuukauteen suurinpiirtein. pari kertaa kuukaudessa ehkä pari drinksua saatan juoda. oon aika nihkee *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Panfobia

#79 • • Panfobia
cosmikki:

mä en tykkää kans mistään viineistä. joskus vuonna nakki ja kivi tuli juotua jotain marjaviinejä kunne halpoja oli ja niistä sai hyvät kännit *nauru*

Joo, voi että niitä teiniaikojen Ofelia-kittauksia... *nauru*

--
*sydän*

Kolera

#80 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
J-Tone:

Heii *hik*
Mä en soita kyl kenellekkään tähän aikaan, en vitussa!

Soita vasta tunnin päästä sitte on jo melkeen päivä *hih*

Munki pitäis tässä ruveta nukkuu kaverin lattialle ja pistää makuupussi päälle ja toivoo että nukkuu ehkä 12.00 saakka sitte heräilee pirteenä ja jatkaa räpläämistä. Täs hommas kyl tulee niskat löysiks *hymy*

Ja tuohon hikkaan on aika paha mennä sanoo mitää.

Ittelläin tuo viunan juonti menee melkee kiliun kittaamiseks *hih* ku emminä sitä maun takia juokkaan ja selvinpäin voi aika hyvin aina olla. Juomiseni on aika kausiluontoista riippuen siitä onko jollakin jotain juhlan tapasta. Baareissa ei pal sytytä käydä ku ei täältä löydy oikeen sopivaa mulle.

Tissuttelu on oikeen mukavaa alottaa aamulla ja illalla olla jo yleensä sammuneena ku mopo karkaa aina käsistä *hih*
Muutenkin tuppaa olee että jonnekki menee kaatamaan niin minä oon se melkeen porukan selvin ja sitte aamulla ku herää ni minä rupeen kaataa ja oon sitte siin päivällä ainoo juovuksissa oleva henkilö ja sitte tulee höpistyy kaikkee epämäärästä. joo son kyl nyt nuukun nuukun*purr* pitää yrittää olla pyärimäti tollee

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä