Vähemmän virallinen dokailu-topic

190 posts, 10 pages, 36,072 views

Kolera

Posts: 4,256

#121 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
nii-i tänääki oli tarkotus ottaa mut sitte ku kysy irssis kavereilt kuka on kaveri oli 20minsan hiljasuus sitte sanoin imekäävittukivimunaamoonkuski ni samantien tuli vastaus no hyvä =) *mur* no kyllähän sitä selvänäki pärjää ei ainakaa oo taas niin rasittava ja äänekäs *hih*
WHINE KRUIIIIKS

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

milla

Posts: 3,699

#122 • • milla
viikonloppuna olin tukholman risteilyl ja join kyl enemmän ku oon varmaan koko vuonna yhteensä juonut:D

ei tullu mitään darraa. join varmaan yli rajan niin et se meni niinq + - nolla

dokaamine on KIVAA! mut oon iha pelle kännis:D

tahtooo dokaamaaaaaaaaaan*sydän**sydän*
misjah

Posts: 3,373

#123 • • misjah Team Sika
milla:

viikonloppuna olin tukholman risteilyl ja join kyl enemmän ku oon varmaan koko vuonna yhteensä juonut:D

ei tullu mitään darraa. join varmaan yli rajan niin et se meni niinq + - nolla

dokaamine on KIVAA! mut oon iha pelle kännis:D

tahtooo dokaamaaaaaaaaaan*sydän**sydän*




joo.. meitsi oli kans seilaamassa mut vaan viron suunnalla (ms romantika).. muutenkin
3:n päivän putki.. sunnuntaina ei hirveesti irronnu.. oli muutenkin liskojen yö..*poks**poks*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#124 • • tuntematon Guest
Dokaaminen on nastaa vedettiin tos just 8 päivää putkeen ja viel maistuis... ja niitä veroja ei tod. tarvi maksaa kun vähän osaa kiertää..*nauraa*
Kolera

Posts: 4,256

#125 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Avernian:


Tähän asiaan liittyneen puolitieteellisen empiirisen tutkimukseni tulos : känniin tullaan seurasta ja mielialasta, ei alkoholista.



juu osittain totta kyl et selvänäki rupee tulee höpistyy ja tehtyy kaikkee levotonta ku muut on kauhees känäs...kuha ne ei rupee avautuu ja jauhaa samaa tarinaa putkee uudestaa ja uudestaa ku lyhytmuisti ei pelaa ja ittekki voi kyl vaikuttaa aika hyvin siihe et kui sekasi on ku innostuu jostain todella turhasta toiminnasta kuten eilen tupareissa pehmolelujen asetteleminen mitä epämääräsempiin ryhmäasentoihin ja sit kauheel innol ettii muista huoneista että mitä tommosta pientä riivaa viittii tehä.

Hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaiset.

[muokattu 15.12.2002 19:50]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#126 • • trisha Guest
Mulla on toi viinasten käyttö vähentynyt
tosi paljon verraten siihen mitä se oli alaikäisenä...
Juon about kerran kuussa ja sillonkin vain pari siideriä.
JOs juon enemmän alkaa väsyttään tai oksennan.
Eli alkoholi ei ole mun juoma.
Appelsiinimehu on itseasiassa parempaa.
Hekoheko *nyyh**purr*
sebasti

Posts: 231

#127 • • sebasti Lauma
Viime perjantain pohjat:
Jatkoille kämpälleni porukalla
Viimeiset muistikuvat noin klo6 aamulta.
Herään keskeltä kämppäni lattiaa, kaikki ihmiset yhtä toista sammunutta mukaanlukematta ovat hävinneet

Lauantaina bileissä eräs kysyy multa et muistanko häntä... vastaan että tutun näköinen mutta en muista. Henkilö ilmoittaa olleensa eilen kämpälläni jatkoilla.
Toinen kaveri sanoo että olin eilen aika hyvässä kunnossa... kysyn mistä hän sen tietää. Kaverini vastaa olleensa kämpälläni jatkoilla.

Näin tällä kertaa... hui
Panfobia

Posts: 521

#128 • • Panfobia
Avernian:

Tähän asiaan liittyneen puolitieteellisen empiirisen tutkimukseni tulos : känniin tullaan seurasta ja mielialasta, ei alkoholista.


Hmm...hyvinkin totta, mutta kyllähän se alkomahoolikin asiaa auttaa huomattavasti. *iloinen*

--
*sydän*

Avatar
#129 • • tuntematon Guest
TfO:

Viime perjantain pohjat:
Jatkoille kämpälleni porukalla
Viimeiset muistikuvat noin klo6 aamulta.
Herään keskeltä kämppäni lattiaa, kaikki ihmiset yhtä toista sammunutta mukaanlukematta ovat hävinneet

Lauantaina bileissä eräs kysyy multa et muistanko häntä... vastaan että tutun näköinen mutta en muista. Henkilö ilmoittaa olleensa eilen kämpälläni jatkoilla.
Toinen kaveri sanoo että olin eilen aika hyvässä kunnossa... kysyn mistä hän sen tietää. Kaverini vastaa olleensa kämpälläni jatkoilla.

Näin tällä kertaa... hui



*hymy*

jatkuu taas ensi viikonloppuna..
Lost-Soul

Posts: 3,107

#131 • • Lost-Soul los pallos
Ei varmaan ollu ihan hyvä idea ottaa eilen vähän huikkaa.... Olin kyl ihan törkeen väsyny, kun edellisenä yönä sai unta vaan kolme tuntii... ja juttu oli sit kyl sen mukasta.. No mut kaikkien hermot meni muhun ja mä todistin että viina ei sovi mulle.... Toivottavasti kukaan vaan ei ottanu itteensä*piis*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Panfobia

Posts: 521

#132 • • Panfobia
Lightsi:

en tiedä mut ei toi viina vaan jotenki oo mun juttu.


No ei oo kyllä munkaan juttu, mutta silti sitä jotenkin oudosti kaverit saa houkuteltua mukaansa ottamaan...eikä sitä houkutteluakaan niin kauheesti aina tarvita. Nyt kyllä en ainakaan ennen uutta vuotta ota...sillon sitten voi ottaa vaikka vähän enemmänkin...
beerchug.gif

[muokattu 20.12.2002 11:21]

--
*sydän*

Waide

Posts: 323

#133 • • Waide sabão
Eiks tää ole se föörumi jonne kirjoitetaan ku on hyvät nousut..jaiks kello on vast noin vähän..and still going strong =).Ei ei, ei telakalle jotain muuta täytyy keksiä...*ökkö*

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Kolera

Posts: 4,256

#134 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Avernian:



(Nähdään ens vuonna, jos vaikka en olis näin TYHMÄ! ens sillon



ikävä kyllä ei ne vuodet tyhmyyttä pois vie olen todennut näin 22 vuoden kokemuksella *hih**pelle**pahis*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mukava

Posts: 31

#135 • • mukava
Harvemmin sellasia viikonloppuja on, etteikö sitä lähtis viihteelle *hymy*
Valkoviini on lähellä *sydän* :ntä , kuten myös olut.
Kaikenmoiset limuviinat (bacardi breezerit,jne..) on toki myös suurta herkkua *hih*
Kolera

Posts: 4,256

#136 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Voiko sitä ihminen olla tyhmempi ku kännissä. Nytki sit rupesin avautuu kaverille sen käyttäytymisestä kotii kävelles ni se hajoski sit käsii vittu ja sit kumpiki itkee jo niitte kämpil ja kohta alkaa loppuselvitteleminen jos vaan luoja suo. Onko sitä vaan syntyessään jo tyhmä vai muuten vaan ku pitää sit kaverin vanhat haavat kännissä mennä repii auki ja antaa niin vitusti pahaa oloo*nyyh* *pelle* vielä asioista mistä en tiedä itse mitään. Rapula ei auta paljo asiaa joo VITTU. itkupotkuraivari ja muu


Thihi täytyy sanoo etton kyllä hieno ajattelemattomuuden tulos tämäkin teksti sit tullu tänne. Lievästi liioiteltua ja kaikkee muuta joo.

[muokattu 16.2.2003 19:07]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mniittymaki

Posts: 1,641

#137 • • mniittymaki
mä en dokaa enää ikinä... viime kerranki jälkeen sai lukea ilta lehdesta et mitä tuli tehtyä *nauru*

plur
.m
Blues

Posts: 5,414

#138 • • Blues Koning van Afrika

flaikku:
mä en dokaa enää ikinä... viime kerranki jälkeen sai lukea ilta lehdesta et mitä tuli tehtyä *nauru*

plur
.m



Sen lopettamisen haluaisin todistaa *hih*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

trance(f)

Posts: 976

#139 • • trance(f) metsäkeiju
ei tuu hirvein usein dokattuu...
mut terassi ja hyvä seura...*joo**plur*....se vois olla ihquu täl hetkel..
koskaan ei oo darra aamul enkä oksentele pitkin teitä....ja tää on ehdoton: BILEISIIN EI KÄNNISSÄ...EI OO MUN JUTTU....dokaamiset muualla mut ei bileis...jotenkin kivempi olla selvänä bilettämäs..esim. säde bileissä *plur**nauru**nauru**sydän**sydän*
Jone

Posts: 8,258

#140 • • Jone Archibald Haddock

trance(f):
ei tuu hirvein usein dokattuu...
mut terassi ja hyvä seura...*joo**plur*....se vois olla ihquu täl hetkel..
koskaan ei oo darra aamul enkä oksentele pitkin teitä....ja tää on ehdoton: BILEISIIN EI KÄNNISSÄ...EI OO MUN JUTTU....dokaamiset muualla mut ei bileis...jotenkin kivempi olla selvänä bilettämäs..esim. säde bileissä *plur**nauru**nauru**sydän**sydän*



Koitan muistaa tulla kysymään parin vuoden päästä pääsetkö edelleen känneistä ilman darroja ja vieläkö olet sitä mieltä että bileissä ei kannata dokata.

*pahis*