Vähemmän virallinen dokailu-topic

190 posts, 10 pages, 36,067 views

Summerblink

Posts: 291

#161 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

kuu:
Minä myönnän.Juon viinaa, ja paljon juonkin *nauru*

Ja senkin myönnän, että krapula tulee kuules joka kerta pahempana ja pahempana.



ja mitä enemmän vuosia takana, sitä pahemmaks se kanuuna menee *poks*
Cloud

Posts: 2,162

#162 • • Cloud Game Freak
Krapulaa ei tuu jos hallitsee asiat ja osaa ryypätä oikein.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Elsa F

Posts: 2,763

#163 • • Elsa F Koululainen :)

Cloud:
Krapulaa ei tuu jos hallitsee asiat ja osaa ryypätä oikein.



Mul tulee aina krapula...ja allergia...Epistä*igor*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

ella_

Posts: 1,329

#164 • • ella_
kahden siiderin krapulan jälkeen voin kyllä sanoo et oon toivoton tapaus.. tosin koskaan en oo oksukrapulaa kokenu

ja skumppa.. siitä vasta saakin sit aamulla kärsiä

--
Elementary, my dear.

Summerblink

Posts: 291

#165 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

Cloud:
Krapulaa ei tuu jos hallitsee asiat ja osaa ryypätä oikein.



Olisitko niin ystävällinen ja kertoisit meille tietämättömille miten tuo tapahtuu?*ding*
hallucinogen

Posts: 8,190

#166 • • hallucinogen Edain

Summerblink:
---
Cloud:
Krapulaa ei tuu jos hallitsee asiat ja osaa ryypätä oikein.

---


Olisitko niin ystävällinen ja kertoisit meille tietämättömille miten tuo tapahtuu?*ding*



Helpoten ainakin itselläni silleen, että syö ennen ryyppäämistä jotain todella rasvaista, esim mäkkisafkaa. Sitten kun menee himaan, syö lisää ja juo litran vettä niin kyllä auttaa *joo* Vättää tummia viinaksia kuten punkkua, viskiä, konjakkia.

--
pikku-*possu*

rZi

Posts: 587

#167 • • rZi 42
Veden juominen baarissa aina muutaman drinkin väliin helpottaa mua, + varman päälle pelatessa syö jotain ennen nukkumaan menoa.
Tyhjä vatsa + dokaus = teinikännit + tappokanuuna
Blues

Posts: 5,414

#168 • • Blues Koning van Afrika

liisa:
Tyhjä vatsa + dokaus = teinikännit + tappokanuuna



Jotkut mestarit ovat onnistuneet välttämään tuollaisia koko pienen ikänsä *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

hallucinogen

Posts: 8,190

#169 • • hallucinogen Edain
Dokaus on taitolaji, harvat sen hallitsee mutta moni luulee olevansa siinä ”kova jätkä” mut kovat jätkät on ne mitkä aamulla ei valita oloaan kun ei ole tarvis vaikka ei ole muistikuvaa kuinka hyvin se keitto on maistunut *nauru**pahis*

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#170 • • kuu tyttttö
Mä olen siitä hyvä, eh, että vaikka eilen olin ihan nakit silmillä, niin olen nyt täällä töissä reipas kuin mikäkin.No en kyllä suosittele.Toivon vaan, että taju ei lähde *nauru*

--
köh köh

Howdy

Posts: 7,955

#171 • • Howdy Oldie
Mulla on joka kerta niin sairas paska olo sen jälkeen kun on dokannu ettei pahemmin tee mieli yleensä .. joskus kun erehtyy niin sen kyllä muistaa *plur**piis*

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#172 • • hallucinogen Edain
Onneksi alkoholivero laskee niin teillä amatööreillä on enemmän rahaa harjoitteluun *vink*

--
pikku-*possu*

Roger Roger

Posts: 3,372

#173 • • Roger Roger Kentti

hallucinogen:
Onneksi alkoholivero laskee niin teillä amatööreillä on enemmän rahaa harjoitteluun *vink*


No ei oo onneksi. Sori vaan. Mun mielestä sen veron vois kolminkertaistaa. juu luit ihan oikein (kuka nyt oletkin) ja loppuun vielä piste.

[muokattu 31.7.2003 09:37]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

POSER

Posts: 800

#174 • • POSER Wimp and Poser
Ei tuo alkoholiveron laskeminen auta pahemmin mun talouttani, sen verran pieni on se lasku *nyyh* No saanpa sentään muutaman tuopin enemmän *nauru*

Rantapallo:
No ei oo onneksi. Sori vaan. Mun mielestä sen veron vois kolminkertaistaa. juu luit ihan oikein (kuka nyt oletkin) ja loppuun vielä piste.



Miksi ihmeessä? Sen jälkeen porukka roudais halpaa viinaa Virosta vielä enemmän. Varmasti tiedät mtiä tulevaisuudessa tulee käymään, mikä tämän sallii? Omasta mielestäni vero vois laskee vieläkin enemmän, sillä vaikka siitä alussa tuleekin piikki, niin kyllä se siitä alas lähtee menemään. Ne mitkä dokaa, dokaa nytkin, mutta ainaeet vaan on sitä halpaa paskaa vinkkua.

--
Keppiä Jehoville!

hallucinogen

Posts: 8,190

#175 • • hallucinogen Edain
Ei sitä veroa ois kyllä mun mielestä tarvinnut laskea koska jostain se puuttuva raha on revittävä niin miksi ei viinasta sitten, tosin ymmärrän sen et moni lähtee viinaralliin ja enemmän taitaa huolettaa se et porukka alkaa kauppaamaan sitä pakettiautolla tuotua viinaa. Saas nähä kuin örveleis ne malmin densot(25% asukkaista) on kun kossua saa kolmanneksen halvemmalla *justjoo*

--
pikku-*possu*

POSER

Posts: 800

#176 • • POSER Wimp and Poser

hallucinogen:
Saas nähä kuin örveleis ne malmin densot(25% asukkaista) on kun kossua saa kolmanneksen halvemmalla *justjoo*



No päästäänpä nopeammin eroon heistä *nauru**pahis*

Joo, totta on että jos pakettiautosta aletaan sitä viinaa kauppaamaan, ei hyvin mene. Tiedä mitä ”myrkky” pulloka sinne sekaan eksyy, tuotteliailta ja ovelilta naapurimaalaisilta.

[muokattu 31.7.2003 09:58]

--
Keppiä Jehoville!

hrdkvr

Posts: 3,929

#177 • • hrdkvr KURGO
*joo*aivan menetetty alkoholiveron vajaus budjetissa täytetään sosiaalimenojen pienenemisellä kun densat vetää överit*joo*

--
-keep it hard-

hallucinogen

Posts: 8,190

#178 • • hallucinogen Edain
Jos ne kaverit lahjottaisivat ruumiinsa kuoltuaan lääketieteelliseen tutkimukseen niin ainakaan niitä ruumiita ei tarvis spriihin säilötä *nauru* Tosin koska ne on niin viinalla jo kyllästetyt niin musta tuntuu et ne vaan mölyy ja örisee kolmanneksen enemmän *hmph*

--
pikku-*possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#179 • • Sallakat jungle, baby !
j00 ju0n! *nauru* rakkaani heittää aina läppää \”hello I\'m Salla, I\'m an alcoholic\” *ding* ei se nyt kyl ihan noinkaan ole. Mutta toisaalta jos alan juomaan, en ikinä lopeta niin sanotusti hyvän sään aikaan. Ehkä sen takia oonkin yleensä ensimmäinen menossa nuQ *pelle*
Dokailu ois täydellistä jos se olo vois aina olla yhtä nousuhumalaa *hymy* mutt eihän se ikinä oo, koska what comes up must go down *igor* *nuha*
Oon huomannu, ihmetyksekseni, että (ainakin omasta mielestäni *vink*) fiksuimmat ideat keksin aina nousuhumalassa tai kännissä. On jotenkin korkealentoinen olo silloin.

Oon nyt kuitenkin sen verran kauan dokannut aktiivisesti, että tiedän just millä pääsee känniin ja nopeesti tarpeen tullen. dokailin joskus muutaman vuoden ravintoloissa ja opin sinä aikana niin ison määrän drinksuja ulkoa, että oisin voinu siltä istumalta hakee baariin töihin *ding*

Toisaalta, alkoholin suurkulutuksessa, varsinkin otollisessa ilmapiirissä on sitten se rähisemisen vaara *blush* en kyllä enää mutt teinimpänä on tullu eksyttyä mitä erilaisimpiin tilanteisiin ei niinkään rauhanmerkit silmissä.....!

Mutta joo, loppu yhteenvedoksi, viina on viisasten juomaa, en tosin ymmärrä miksi niin monet sitä juo. Omasta mielestä viina sopii mulle kyllä tosi hyvin *nauru* eikä sitten kysellä for second opinions.... *vink*
hallucinogen

Posts: 8,190

#180 • • hallucinogen Edain
Mä en koskaan rähise känässä, mä oon säyseä lammas, ehkä hieman irstaileva vaan *vink*

--
pikku-*possu*