190 posts, 10 pages, 46,536 views

tanya, ei nyt kannata jonkun pikku trauman takia jättää juomista kertaa
pikku pöhnässä on kiva olla
Tämä on vaan tällainen valinta ei sen kummempaa..Jokainen saa kiksit omalla tavallaan*hih*
] vetäminen oli mulla lähinnä niiden ah-niin-hurjien teinivuosien iloja. Täysi-ikäisyyden saavutettuani ramppasin aikani baareissa [joita ei pienessä kotikaupungissani todellakaan liikaa ole], mutta kyllästyin melko pian ja nykyään ei tule otettua kuin ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään. Tosin aloitettuani opiskelut syksyllä ammattikorkeakoulussa on se tahti alkanut vähän virkistymään...opiskelijabileissä ku ei tunnetusti voi selvin päin olla. 
niin jatkankin samaa rataa kun ei se pussi kalja meininki innosta saatikka siideri linja ...viinikin on pahaa ja kirkkaista en tykkää...joten mulla ei oo pahemmin vaihtoehtoja muuta kun olla juomatta... hih... nooh onnex osaan pitää hauskaa ilman päihteitä nykyään :}

Unity(f):niin jatkankin samaa rataa kun ei se pussi kalja meininki innosta saatikka siideri linja ...viinikin on pahaa ja kirkkaista en tykkää...joten mulla ei oo pahemmin vaihtoehtoja muuta kun olla juomatta... hih... nooh onnex osaan pitää hauskaa ilman päihteitä nykyään :}
Onnittelut!
Mutta viini on hyvää jos sitä ei nauti päihteenä vaan esim ruokajuomana: punaviintä liharuokien kans ja valkkaria kalaruokien kans

Heii *hik*
Mä en soita kyl kenellekkään tähän aikaan, en vitussa!

ku emminä sitä maun takia juokkaan ja selvinpäin voi aika hyvin aina olla. Juomiseni on aika kausiluontoista riippuen siitä onko jollakin jotain juhlan tapasta. Baareissa ei pal sytytä käydä ku ei täältä löydy oikeen sopivaa mulle.