Poser, toi on kyllä testattu
Nimittäin stadian fuksiaisissa parisen vuotta sitten...
Heräsin päivällä yhen aikaan, söin kaksi hapankorppua(peräti margariinilla) sitten kolmen aikaan otettiin paukkua koulussa ja lähettiin ekoille rasteille alkon kautta. alkosta mukaan vodkaa, sitten baarissa juotiin yhet sidut ja matkaan, matkalla vodkaa raakana masuun ja sitten loput parri desiä yhdessä baarissa loppujen siiderien sekaan ja parissa minsassa alas...
baarista lähdön jälkeen kesti 5min ja alko seitsämän tunnin muistinmenetys(klo 17.00-24.00)
Seuraavan kerran muistan kun hoipertelin pitkin ctrl, hukkasin kännykän ja painelin kotiin, aamulla katoin huuli auki(olin juossut kuulemma parkkihallin oveen???) sitten haalarit rikki ja kurassa(olin kontannu ruusupuskassa) mutta krapulaa ei ollut
Olin kaverilliken soittanu et oon israelin suurlähetystön luona ja ne uhkaa ampuu mut(oli juuri ollut syyskuu 11) kkaveri sit tuli koukkaan mut autoon. koko tosta hommasta en mitään muista mut näin kaverit kerto
Sekasin juomista tapahtuu aina kun oon baarireissulla ja ei oo kyl koskaan krapulaa, kotiviinei ja kiljuu vältän niiden pahan maun takia