Vähemmän virallinen dokailu-topic

190 posts, 10 pages, 38,065 views

hallucinogen

#41 • • hallucinogen Edain
pengo, luota muhun, kyllä sitä on juotu usein todella paljon ja ei oo korkeintaan kun suu kuiva ja siinä kaikki =)
ei pääkipua, ei pahaolo ei mitään muuta *iloinen*
muisti kyllä joskos pärkii mutta ei silloonkaan aamulla krapulaa ole
*nauru*

--
pikku-*possu*

kovas

#42 • • kovas Kristo
Ei kommentteja *enkeli*
Kävelevä katastrofi

#43 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Huh,tulipa taas otettuu eilen ja oikein reilusti!!Taisin olla viel kännissä kun aamulla lampsin duuniin...huh nyt päivä takana ja vannon että en enää juo jos pitää men duuniiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!*uuh*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

freba

#44 • • freba
Sapis:

Huh,tulipa taas otettuu eilen ja oikein reilusti!!Taisin olla viel kännissä kun aamulla lampsin duuniin...huh nyt päivä takana ja vannon että en enää juo jos pitää men duuniiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!*uuh*

Heh, duunipäivä darrassa on kyllä maailman ihanin asia *poks*

nimim. ei koskaan enään *nauru*
Kävelevä katastrofi

#45 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
pengo,veit sanat suusta!Ihanaa olla duunis kun on hyvä raikas ja reipas olo;)*hih**ökkö*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

arty

#46 • • arty diskopunk
pheuhoa trophy coctail.. >> suosittelen!!.. mut ei suomessa sitä valitettavasti näkynyt.. :(
portviini..
colden cap light - apple

ai nii muuten, mulla ei ollut krapulaa ton phehoan jälkeen.. eli ihan jes juoma.. *purr*

--
||

hallucinogen

#47 • • hallucinogen Edain
pengo, kato mun elimistö ajattelee silleen et oksentaminen on kalliin (ja jo maksetun alkoholin) hukkaan heittämistä niin se pitää sit kaiken sisällään :D
oon kyllä aina miettiny mistä se johtuu ettei mulle tuu koskaan paha olo =)

--
pikku-*possu*

#48 • • Kirsikka Guest
Onkos teillä mitään hauskoja juttuja työkavereiden kanssa dokaamisesta..? Yleensä silloin tulee niin vakuuteltua kuinka kaikki on niiiiin ihania ja kuinka työporukka on niiiiin mahtava, ja seuraavana päivänä sitten vähän hävettää.. *hih*
#49 • • Nervo Guest
Dokailu on hauska harrastus.. varsinkin niiden reissujen muisteleminen (mitä nyt sattuu muistamaan). Itselläni dokailu harvoin jää siihen yhteen, vaan kaataminen menee loppuun asti. Yksi huvittavimmista sammumisista sattui oman himan sängylle. Tulin baarista täysin naamassa, joten en muista miten pääsin himaan, mutta aamulla heräsin puoliksi sängyltäni siten, että ylävartaloni oli sängyllä ja polvet oli lattialla. Vielä kruunuksi mulla oli housut kintuissa. Oli siinä hiukan miettimistä mitä oli tapahtunut??

Olen myös nukkunut suihkun lattialla alasti, ja aamulla herännyt lattiaviemärin ritilänkuva kankussani?

Mulla on kanssa toi himassa juotavien pohjien kanssa välillä ongelmia.. Kaverit risti mut kalsari kännix*iloinen*.

Dokailu pitää lopettaa vasta sitten ku se ei enään ole hauskaa.
killuska

#50 • • killuska
huhhhh oli mega darra tänään....*voiei*
Ensin känni vielä kun heräsin ja sit darra HUH*poks*

--
*killuska*

Mice

#51 • • Mice .: unique :.
Angeli:

huhhhh oli mega darra tänään....*voiei*
Ensin känni vielä kun heräsin ja sit darra HUH*poks*

uh, toi on kyllä tosian pahafiilis.. Tajuaa aamulla herättyä että on vielä kännissä.. tietaa vain että kohta se alkaa taas darra.. *häh*

..mulla on se pahapuoli että mulla menee tooosi helposti muisti, tuntuu että vaikka ottaa vain ihan iisisti niin silti alkaa pätkimään pahasti... eh, pitäisi olla sellainen jurri kamera kuten aikoinaan pirkkapekan sketseissä.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

Urd

#52 • • Urd
hahhaa. se mun viinalakko kesti tasan neljä päivää. kun sorruin oli keskiviikko. yhden viikonlopun olin kuivin suin ja yllätysyllätys, viimeksi kun dogasin eli viime perjantaina oli lauantai aamulla darra... ei niin että mä olisin koko aamun oksentanut vessassa ja potenut kamalaa pääänsärkyä, ei suinkaan, mutta krapulantynkää oli ilmassa. muistaakseni ystävätär haukkui edellisenä iltana känniääliöksi. muistikin on alkanut mennä... nuoruuden loiston päivät ovat selvästi takana päin. oi voi

--
dahlin', drinking lager from plastic cups is just so now, it practically makes me come

#53 • • Kirsikka Guest
Mulla on huomenna elämää suurempi kännäysreissu tiedossa, kaveri täyttää vihdoin ja viimein 18 v. *iloinen* ja lauantaina sit varmaan elämää suurempi krapula... *igor*
Janne

#54 • • Janne kipee ukkeli
Mice:

..mulla on se pahapuoli että mulla menee tooosi helposti muisti, tuntuu että vaikka ottaa vain ihan iisisti niin silti alkaa pätkimään pahasti... eh, pitäisi olla sellainen jurri kamera kuten aikoinaan pirkkapekan sketseissä.. *nauru*

Mietittiin vähän aikaa sitten kaverin kanssa, että teoria voisi olla seuraavanlainen: Meille kaikille annetaan syntymässä vähän enemmän aivosoluja kuin kunnon muistijälkiin tarvitsee, mutta säännöllisen kännäämisen (ja tietty vanhenemisen) seurauksena jossain vaiheessa mennään sen kriittisen rajan alle. Sit alkaa mennä muisti ihan säännönmukaisesti *uuh*. Mä olen siinä rajoilla... *voiei*
#55 • • Kirsikka Guest
No joo, eipä se kovin hirmuinen kännäysreissu sitten ollutkaan.. mutta ihan hyvä vaan kun maanantaina alkaa jo enkun kuuntelut :-/ Mulla on litran pullo vodkaa jota pitäis yrittää säästellä kotibileiden boolia varten, mutta houkutus on suuri..mun pitää tosiaan yrittää pysyä vahvana!! *iloinen*
milla

#56 • • milla
eilen meni kolme asperiinia. tänään.. ei viel yhtään.. mut ajattelin mennä ottaa ekan ku jaksan nousta tästä.
Defiz

#57 • • Defiz
viime lauantaina tuli pikkasen överit..

join liian nopeeta valkkari pullon ja pari kaljaa. Aluks oli hyvä fiilis ja päässä heitti sitten yhtäkkiä tuli ihan he**tin paha olo.. laatta lensi tunnin aikana neljä kertaa.. tosin ekalla kerralla tuli kaikki ruoka *voiei* ja muilla kerroilla vaan limaa *uuh*

nyt en hetkeen juo liikaa.. mulla on huono viinapää *igor**uuh*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

kovas

#58 • • kovas Kristo
milla:

eilen meni kolme asperiinia. tänään.. ei viel yhtään.. mut ajattelin mennä ottaa ekan ku jaksan nousta tästä.

rajoita vähän dokaamises kanssa. söit kaikki mun aspiriinit *hih*
Defiz

#59 • • Defiz
Toisaalta välillä on kiva olla ihan seis.. se riippuu mitä juomisella hakee *vink*

joskus hakee vaan kivan fiiliksen
*plur*

toisinaan on pakko buutata *nukkuu*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

milla

#60 • • milla
HardSpanky:

rajoita vähän dokaamises kanssa. söit kaikki mun aspiriinit *hih*

jäi sinne viel ainaki pari levyy;D mut säästä niit ens kertaa varten pliis..