FAST - SPEED OF SOUND 17.12.2005 @ Helsinki / Finland /

184 posts, 10 pages, 35,127 views

Kirtar

Posts: 771

#121 • • Kirtar

Tontsis, 19.12.2005 09:25:
---
mayah, 19.12.2005 09:12:
Ensinnäkään mä en oo sun beibes ja toiseks, jotenki TOSI yllättävää, et kun ei oo enää muuta sanottavaa ni vedetään tää kortti tiskiin. Olinko mä vaan liian oikeessa, ettei enää voi vedota mihinkään muuhun, ku et "sä oot moderaattori, et sä voi sanoo noin"? Ja kolmanneks, mä en tiiä ootko sä huomannu, mut mulla on tällä forumilla ihan yhtäläiset oikeudet kertoo mielipiteeni ku sullakin ja meidän välistä keskustelua moderoi kolme muuta ihmistä, eli ihan samalla tavalla mun kirjotuksiin voi mode puuttua, sen ei tarvitse olla mä itse. Ja neljänneks, jos sä luulet, että mä nyt oisin täällä jotenki raivon vallassa, et tarvitsisin itsehillintää, ni :D
---


ei ollut muuta sanottavaa? no hoh hoh, sanoinhan mä tossa vaikka mitä muutakin. eikä se "moderaattori" ollut mikään bonari, ihan hyvin olis voinut sanoa sen tilalla vaikka "kiksu", et relaas taas välillä :b



---
? Luetko sä edes mitä mä kirjotan vai yritätkö sä vaan olla eri mieltä ihan periaattessa?
---


eri mieltä mistä?


---
Öö, esitanssijat harvemmin tulee paikalle siinä bikinin yläosassa ja naamamaalauksissa, dj:n näkökulman mä sulle tuolla jo aiemmin kerroinkin ja järjestämisessä mukana olevat henkilöt on JUST niitä roudareita.
---


Joo no montaks esitanssijaa tuolla oli?




2 esitanssijaa, haluaisitko tietää jotain muuta mikä vois helpottaa sun tarvettasi jatkaa tätä?

--
asdaf?

Homegrove

Posts: 2,102

#122 • • Homegrove Further

hardcorAve, 19.12.2005 09:06:
Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään että porukat oli bileis jonkin verran sekaisin
Sehän kuuluukin tähän musiikki tyyliin



Kaikki polkan ystävät sanoo WEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA!

--
Forward thinking house music

hardcorAve

Posts: 140

#123 • • hardcorAve magic people,-voodoo people


Kaikki polkan ystävät sanoo WEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA!




*piis*

--
..lot of words - ...nothing to say

Kirtar

Posts: 771

#124 • • Kirtar

Tontsis, 19.12.2005 09:36:
---
Kirtar, 19.12.2005 09:33:
2 esitanssijaa
---


ok.


---
haluaisitko tietää jotain muuta mikä vois helpottaa sun tarvettasi jatkaa tätä?

---


Mitäs toi oli tarkoittavinaan?




Onko susta tässä keskustelussa enää mitää järkeä? Eikö kannataisi lopettaa hyvän sään aikana?
IMO se ei todellakaan ole itkemistä jos tullaan yleiseen biletopicciin antamaan negatiivistä palautetta. Eikö se ole juuri sitä varten olemassa, että sinne ne palautteet annetaan? oli se sitten negatiivistä tai positiivistä. Negatiivistä / positiivistä palautetta antaneet ihmiset halusivat varmasti saattaa muittenkin tietoon jotain, kyseisistä bileistä ja siksi kirjoittivat palautteensa yleiseen topicciin.

--
asdaf?

Sjel

Posts: 371

#125 • • Sjel Apprentice.

Kirtar, 19.12.2005 09:42:
---
Tontsis, 19.12.2005 09:36:
---
Kirtar, 19.12.2005 09:33:
2 esitanssijaa
---


ok.


---
haluaisitko tietää jotain muuta mikä vois helpottaa sun tarvettasi jatkaa tätä?

---


Mitäs toi oli tarkoittavinaan?

---



Onko susta tässä keskustelussa enää mitää järkeä? Eikö kannataisi lopettaa hyvän sään aikana?
IMO se ei todellakaan ole itkemistä jos tullaan yleiseen biletopicciin antamaan negatiivistä palautetta. Eikö se ole juuri sitä varten olemassa, että sinne ne palautteet annetaan? oli se sitten negatiivistä tai positiivistä. Negatiivistä / positiivistä palautetta antaneet ihmiset halusivat varmasti saattaa muittenkin tietoon jotain, kyseisistä bileistä ja siksi kirjoittivat palautteensa yleiseen topicciin.



nyt on pointti saavutettu imo :)

--
Will work for bandwith. :)

domi

Posts: 7,069

#126 • • domi Työn sankari.

Sjel, 19.12.2005 09:45:
---
Kirtar, 19.12.2005 09:42:
---
Tontsis, 19.12.2005 09:36:
---
Kirtar, 19.12.2005 09:33:
2 esitanssijaa
---


ok.


---
haluaisitko tietää jotain muuta mikä vois helpottaa sun tarvettasi jatkaa tätä?

---


Mitäs toi oli tarkoittavinaan?

---



Onko susta tässä keskustelussa enää mitää järkeä? Eikö kannataisi lopettaa hyvän sään aikana?
IMO se ei todellakaan ole itkemistä jos tullaan yleiseen biletopicciin antamaan negatiivistä palautetta. Eikö se ole juuri sitä varten olemassa, että sinne ne palautteet annetaan? oli se sitten negatiivistä tai positiivistä. Negatiivistä / positiivistä palautetta antaneet ihmiset halusivat varmasti saattaa muittenkin tietoon jotain, kyseisistä bileistä ja siksi kirjoittivat palautteensa yleiseen topicciin.

---


nyt on pointti saavutettu imo :)


Mut meiä tamperelaisen lemmikin mielestä ei varmastikaan, tätähän voidaan jatkaa vielä vaikka kuinka monta sivua, ja kuitenkin samoja asioita pyöritellään samoin lopputuloksin.
Kirtar

Posts: 771

#127 • • Kirtar

Tontsis, 19.12.2005 09:57:
---
Kirtar, 19.12.2005 09:42:
Onko susta tässä keskustelussa enää mitää järkeä? Eikö kannataisi lopettaa hyvän sään aikana?
---


Lopettaa mihin? Siihen, että kourallinen hermostuksesta vapisevia skenekingejä disauttaa ilman perusteluja?


---
IMO se ei todellakaan ole itkemistä jos tullaan yleiseen biletopicciin antamaan negatiivistä palautetta. Eikö se ole juuri sitä varten olemassa, että sinne ne palautteet annetaan? oli se sitten negatiivistä tai positiivistä. Negatiivistä / positiivistä palautetta antaneet ihmiset halusivat varmasti saattaa muittenkin tietoon jotain, kyseisistä bileistä ja siksi kirjoittivat palautteensa yleiseen topicciin.

---


Enkö mä just sanonut, että sen voi antaa suoraan järjestäjälle - sit se olis järkevä palaute.

(ja negatiivinen ja positiivinen taipuu negatiivista ja positiivista)




Kiitos kieliopillisesta opetuksesta, minulle on diagnosoitu pahalaatuinen lukihäiriö, voit vaikka seuraavaksi alkaa korjaamaan lauserakenteitani tai vaikka pilkutusta, sillä se näyttää olevan alaasi.

--
asdaf?

domi

Posts: 7,069

#128 • • domi Työn sankari.

Tontsis, 19.12.2005 09:59:
---
Sir Dominique Trévisan, 19.12.2005 09:52:
Mut meiä tamperelaisen lemmikin mielestä ei varmastikaan, tätähän voidaan jatkaa vielä vaikka kuinka monta sivua, ja kuitenkin samoja asioita pyöritellään samoin lopputuloksin.

---


Tamperelaisen lemmikin? No voi nyyh, ku joku tampereelta tuli sanomaan teidän topikkiin, että älkää kiristelkö pienistä :D


Noo, pienistä ja pienistä. Haluisin nähdä sun referenssit et mikä sä oot tässä puhumaan mistään :D
Sjel

Posts: 371

#129 • • Sjel Apprentice.

Tontsis, 19.12.2005 09:57:
---
Kirtar, 19.12.2005 09:42:
Onko susta tässä keskustelussa enää mitää järkeä? Eikö kannataisi lopettaa hyvän sään aikana?
---


Lopettaa mihin? Siihen, että kourallinen hermostuksesta vapisevia skenekingejä disauttaa ilman perusteluja?


---
IMO se ei todellakaan ole itkemistä jos tullaan yleiseen biletopicciin antamaan negatiivistä palautetta. Eikö se ole juuri sitä varten olemassa, että sinne ne palautteet annetaan? oli se sitten negatiivistä tai positiivistä. Negatiivistä / positiivistä palautetta antaneet ihmiset halusivat varmasti saattaa muittenkin tietoon jotain, kyseisistä bileistä ja siksi kirjoittivat palautteensa yleiseen topicciin.

---


Enkö mä just sanonut, että sen voi antaa suoraan järjestäjälle - sit se olis järkevä palaute.

(ja negatiivinen ja positiivinen taipuu negatiivista ja positiivista)



erm. eikös tuolla ole ollut ihan perusteluja mukana ku on disauteltu kyseisten bileiden järkkäämisestä ja et miten asiat siellä hoidettiin? vai olenko minä oikeasti niin sokea ja kuvittelen vain? Suosittelen että luet ajatuksella kaikki postaukset läpi ja sitten vielä kerran jos onnistuit missaamaan perustelut. Minäkin ne löysin, kyllä sinäkin ne tulet löytämään silloin ;)

--
Will work for bandwith. :)

domi

Posts: 7,069

#130 • • domi Työn sankari.

Tontsis, 19.12.2005 10:02:
---
Sir Dominique Trévisan, 19.12.2005 10:00:
Noo, pienistä ja pienistä. Haluisin nähdä sun referenssit et mikä sä oot tässä puhumaan mistään :D

---


niin no onhan tollanen nimilistasta valittaminen toki isompi juttu kuin mies itse :D
ja mitä vittua sä mun referensseillä teet? mitkäs sun referenssit on? mikä sun mutsin nimi on?


Mitäs mun referenssit tähän kuuluu? Tyyppi on vain niin kovaa täällä äänessä et varmaan sulla on sit kokemusta näistä bileiden järjestelyistä tms. muusta, joten siksi noita referenssejä kysyin :)
Apo

Posts: 1,574

#131 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Tontsis, 19.12.2005 09:57:
Enkö mä just sanonut, että sen voi antaa suoraan järjestäjälle - sit se olis järkevä palaute.



Onhan tää sekä viihteellistä että hyödyllistä. Viihteellisyysnäkökulmaa ei tarvinne perustella, mutta hyödyllisyys tulee ainakin siinä että viidakkorumpu toimii ja organisaation mahdollisille yhteistyökumppaneille selviää tekemisen taso, laatu ja luotettavuus. Suomessa on sen verran pienet piirit että ei pärjää kovin pitkään jos ei pidä sovituista asioista kiinni. Itse ainakin toivon että järkkäri ottaa palautteen vastaan, ottaa virheistä opiksi ja myös korjaa ne.

... edit: ja ilmeisesti kyse ei ole pelkästään yhdestä tapauksesta joten perustetta julkiselle puinnille ei tarvitse etsiä kauempaa
domi

Posts: 7,069

#132 • • domi Työn sankari.

Tontsis, 19.12.2005 10:12:
---
Sir Dominique Trévisan, 19.12.2005 10:08:
Mitäs mun referenssit tähän kuuluu? Tyyppi on vain niin kovaa täällä äänessä et varmaan sulla on sit kokemusta näistä bileiden järjestelyistä tms. muusta, joten siksi noita referenssejä kysyin :)

---


Hah hah, ihan kuin siinä tarvis olla suurempikin järjestäjä, että voi sanoo, että parista bissestä nillittäminen menee pelleilyn puolelle. Ihan yhtä paljon mä tarvin sun referenssis nyt kuin sä mun, kun oot kerran äänessä.


Mun mielestä tässä on nyt ollut kyse vähän enemmästä kuin parista bissestä? Ootko ihan varma ettei sulla oo asenneongelmaa?
zeuzz

Posts: 526

#133 • • zeuzz digital punk

Lopettaa mihin? Siihen, että kourallinen hermostuksesta vapisevia skenekingejä disauttaa ilman perusteluja?

Enkö mä just sanonut, että sen voi antaa suoraan järjestäjälle - sit se olis järkevä palaute.

(ja negatiivinen ja positiivinen taipuu negatiivista ja positiivista)



omg kato äiti, trollipeikko *ding*

hyvät bileet kuitenkin, näin asiakkaan näkökulmasta.
domi

Posts: 7,069

#135 • • domi Työn sankari.

Tontsis, 19.12.2005 10:16:
---
Sir Dominique Trévisan, 19.12.2005 10:13:
Mun mielestä tässä on nyt ollut kyse vähän enemmästä kuin parista bissestä? Ootko ihan varma ettei sulla oo asenneongelmaa?

---


niin on ollutkin kyse, väitinkö ettei olis? ootko ihan varma, ettei sun asenteessas olis vikaa? mistä sä edes kinaat - tiedätkö?


Tiedän kyllä mistä kinaan, mutta tiedätkö sä? Ja voi olla että oon asennevammainen, mutta kykenen myöntämään sen, kuten senkin,että voin olla väärässä joka postauksessani.
UnityF

Posts: 15,721

#136 • • UnityF joo just se

Tontsis, 19.12.2005 10:19:

Viihdettä indeed :D

Tohon voisin vielä lisätä, että kyllä mä vähän karttaisin sellaisia soittajiakin, jotka kuuluttaa foorumeilla sisäiset asiat julki ennen kuin pui niitä järjestäjän kanssa. Eikä sillä, etteikö olis jo ollut sen aika tässä tapauksessa :)



Ja mistäs sä tiiät oliko ne jo kerenny puhuu järjestäjän kanssa vaiko ei?
UnityF

Posts: 15,721

#137 • • UnityF joo just se
mä aattelin että olisin jättäny jo sen ot tänne kirjoittamatta. mut ei voi mitää. huomenta vain sullekkin *pus*
bates

Posts: 707

#138 • • bates Tirehtööri
No onhan se nyt aika helvetin kummallista touhua, jos esim. dj ei voi edes huoleti jättää levyjään bäkkärille jemmaan, ilman että tarvii jännittää onko ne kiekot siellä tallessa sen vessareissun jälkeen vai ei.
Tai että saako dj sen sovitun keikkaliksan bileiden jälkeen vai vaan 1/3 siitä.

Mun mielestä noi ei ole enää mitään ihan olankohautuksella ohitettavia pikkuasioita, vaan asioita, jotka oikeasti pitää nostaa esille niiden välttämiseksi tulevaisuudessa.

--
The best way to predict the future is to invent it.

efo

Posts: 1,908

#139 • • Edited efo Laserpoint

Tontsis, 19.12.2005 10:44:
-paskaa-


Mä haluasin nähdä ilmees jos olisit itse soittamassa ja sulle tapahtuis vastaavanlaista. "Noo en saanu liksoista ku 1/10 ja letut on laatan peitossa mut hei ei se mitään, oon tampereelta en jaksa itkeä pikku asioista*plur*"

Ps. Maria kiusaa*nyyh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Sjel

Posts: 371

#140 • • Sjel Apprentice.

efo, 19.12.2005 10:59:
---
Tontsis, 19.12.2005 10:44:
-paskaa-
---

Mä haluasin nähdä ilmees jos olisit itse soittamassa ja sulle tapahtuis vastaavanlaista. "Noo en saanu liksoista ku 1/10 ja letut on laatan peitossa mut hei ei se mitään, oon tampereelta en jaksa itkeä pikku asioista*plur*"

Ps. Maria kiusaa*nyyh*



Älä välitä siitä, et ole ainut ketä se kiusaa aina.

--
Will work for bandwith. :)