FAST - SPEED OF SOUND 17.12.2005 @ Helsinki / Finland /

184 posts, 10 pages, 35,134 views

anton fine

Posts: 1,359

#81 • • anton fine myspace.com/finethedj

anti, 18.12.2005 17:41:
Hmm.. Olipas bileet. Oli kivaa soittamassa melkein ilmaseksi kun ei palkkaa tullu osalle soittajista niin kuin oli sovittu se muutama juuronen. Bäkkäri on minun mielestä tila jossa saa olla dj:tten kamat _turvassa_ eikä niitten tarvii pelätä että jotain hävii niinkuin nytten useimalta ihmiseltä on hävinny koska yli puolet mitä siellä oli jengii omisti VIP lätkän jolla pääsi bäkkärille joka on se _rentoutumis_ huone illan esiintyjille. Ei ollu kivaa todistella öyskäilevää bileporukkaa jota myöskin kävi bäkkärillä, erittäin isot miinukset vain nyt järjestäjä taholle. En usko että tulen uudestaan esintymään ellei tapahdu isoja muutoksia järjestelyissä. näin tämä ei voi jatkuu. Kiitos ja anteeksi mut oli pakko avautuu.



äijä rulaa
Cyplox

Posts: 6

#82 • • Cyplox
Mahtavat bileet oli!!*jiihaa**aplodit*
scobl

Posts: 755

#83 • • scobl
Ihan kivat FASTit kyllä oli. Porukkaa on koko ajan enemmän, tuttuja kans.

Tässä valokuvia bileistä:

http://scobl.dy.fi/gallery/fastspeed

Videokin on tulossa lähipäivien aikana :)

--
bred na net

Liqued

Posts: 187

#84 • • Liqued CyberHemuli
Noniin. Olipas kekkerit. Antia lainaten, muakin harmitti, kun bäkkärin meno oli mitä oli. Onneks kaikki kuvausroinat säily ehjänä, vaikkakin löysin laukkuni aivan eri puolelta bäkkäriä, kun minne sen olin aluksi laittanut. Bäkkärille kulkulupa oli tosiaan aivan liian monella, jotka sitä ei olis tarvinut oikeasti. Itsekkin kaipasin monesti rauhottumishetkeä, jota bäkkäri ei minulle antanut vaan piti mennä ulkona piipahtamaan.
Lisäilen kuvia nettiin, kun saan ne työstettyä.

--
Spin!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#85 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

anti, 18.12.2005 17:41:
Hmm.. Olipas bileet. Oli kivaa soittamassa melkein ilmaseksi kun ei palkkaa tullu osalle soittajista niin kuin oli sovittu se muutama juuronen. Bäkkäri on minun mielestä tila jossa saa olla dj:tten kamat _turvassa_ eikä niitten tarvii pelätä että jotain hävii niinkuin nytten useimalta ihmiseltä on hävinny koska yli puolet mitä siellä oli jengii omisti VIP lätkän jolla pääsi bäkkärille joka on se _rentoutumis_ huone illan esiintyjille. Ei ollu kivaa todistella öyskäilevää bileporukkaa jota myöskin kävi bäkkärillä, erittäin isot miinukset vain nyt järjestäjä taholle. En usko että tulen uudestaan esintymään ellei tapahdu isoja muutoksia järjestelyissä. näin tämä ei voi jatkuu. Kiitos ja anteeksi mut oli pakko avautuu.



Mä allekirjoitan tämän myös.

Muutama syy miksi en taida tulla enää koskaan Fasteihin:

- Sovitusta liksasta maksettiin 1/3 osa
- Nimet mitkä ilmoitin listalle 2h ennen iltaa (2 kaveria) eivät siinä ollu.
- Eikä ollu minunkaan nimee! Hyvä etten itse joutunut maksaa että pääsisin soittaa keikkaa.
- En saanut järjestäjiltä yhtäkään drinkkilippua tai edes bäkkärillä muutamaa bissee.
- Joku teini öyskäri päätti bäkkärillä sammua mun takin päälle lattialle nurkkaan.
- Soittoaikani muuttui 2kk aikana kolme kertaa eikä minulle ilmoitettu siitä kertaakaan.
- Viimeksi sovittu aika oli kuitenkin 00.00-01.00 ja kuulin kuitenkin vahingossa 22.55 toiselta dj:ltä että aloitan viiden minuutin päästä ja soitankin 2h

Syitä olis kyl enemmänkin, mutta eiköhän nämä riitä.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hardcorAve

Posts: 140

#86 • • hardcorAve magic people,-voodoo people
*jiihaa* en vieläkään usko et noi bileet on jo ohi... :( Mut kaiken puolink hyväa menoa, ja ihmisiäkin tuli runsaasti paikalle..)))

Kiitos teille!

--
..lot of words - ...nothing to say

ETJ

Posts: 1,229

#87 • • ETJ Failed specimen
Tunnin verran jaksoin katella ja kuunnella tätä meininkiä. Sit kyllästytti ja väsytti sen verta paljon et kotia piti lähtä.

Se italiaano soitti aivan hirveetä kuraa. Siinä vaiheessa ku samiki pääs pyörittelemään kiekkoja,ni johan alko paukkumaan, mut ei kyllä hirveästi olo tilaa piristäny.

(Vähän päältä 700km tuli eilen ajettua)
kml

Posts: 1,142

#88 • • kml Keyhole Markup Language
Jeps, olipas sitten viimeiset FASTit mulle.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

j-p

Posts: 103

#89 • • j-p

anti, 18.12.2005 17:41:
--nips--
...Ei ollu kivaa todistella öyskäilevää bileporukkaa...
--naps--



ai, kuullostaa ihan normaalilta polkkabilemeiningiltä/premin aamuilta.. yks hyvä syy musan lisäksi olla käymättä polkkakemuis ;D
Mumuli

Posts: 28

#90 • • Mumuli UG-///
premi?mikä se on? ja koska siellä aamuissa on polkkaa soinut?

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

j-p

Posts: 103

#91 • • j-p

Mumuli, 18.12.2005 19:09:
premi?mikä se on? ja koska siellä aamuissa on polkkaa soinut?



noh, back in the day kun se vielä oli premi... *pilkunnussimis*
Mumuli

Posts: 28

#92 • • Mumuli UG-///

j-p, 18.12.2005 19:12:
---
Mumuli, 18.12.2005 19:09:
premi?mikä se on? ja koska siellä aamuissa on polkkaa soinut?

---


noh, back in the day kun se vielä oli premi... *pilkunnussimis*




hihi, kiitos

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Avatar
#93 • • dew Guest
Joo, ton bäkkärin kanssa meni ihan överiksi. Koko ajan hirvitti, että lähteeköhän ei-ihan-vähän-maksaneet vaihtokengät kassista kävelemään ja uskaltaakohan sinne jättää mitään kun niin epämääräistä porukkaa ravasi siellä. Eipä tuu itsekään Fasteihin mentyä uudestaan. Ei näin.
m1kk3

Posts: 5,560

#94 • • m1kk3 no-life
Näin sivullisena täytyy kyllä ihmetellä tollasta toimintaa että puolella porukasta on pääsy bäkkärille. Luulis sen tilan olevan ihan niinkun deejiille+joillekin heidän ilmoittamilleen kavereille+järkkäreille tarkotettu tila. Aika outoa touhua o_O Tosin en ollu ite paikalla joten....

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

nomic

Posts: 4,120

#95 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

starbuster, 18.12.2005 19:19:
Luulis sen tilan olevan ihan niinkun deejiille+joillekin heidän ilmoittamilleen kavereille+järkkäreille tarkotettu tila.


Näinhän se olikin, mutta jollain oli sellainen olo, että pitää olla enemmän kavereita siellä *nauru*

ReTransFormerin livetys kyllä oli omaan mieleen oikein hyvää. *hymy*
Asiaa jota ihmeteltiin siinä, oli, että pari tyyppiä siellä kasasi mestaa, kun muut dokas 'teh salaisessa huoneessa!19'. :I

Toivotaan, että tästä opitaan jotain.
UnityF

Posts: 15,721

#96 • • UnityF joo just se

mayah, 18.12.2005 19:33:

Ja musta sinne ei tartte päästää ees mitään kavereita. Musta vois lakata puhumasta bäkkäristä ja alkaa puhumaan pukuhuoneesta. Pukuhuoneesta, jossa esitanssijat, dj:t ja järjestämisessä mukana olevat henkilöt voi käydä vaihtaa vähän vähemmän haisevan paidan päälle, korjata tukkaa ja meikkiä. V*ttuako siellä (yleensä käsittämättömän törkyisessä tilassa) tarvii muutenkaan hengailla. Bileet on siellä toisella puolella. Kun ihmiset vaan käsittäis, et siellä bäkkärillä ei oikeesti oo MITÄÄN näkemisen arvoista, ni ei sinne tarvitsis ylimääräisten edes pyrkiäkään.

Ja en ollu bileissä, enkä oo menossa.



Sinä sen sanoit. *joo*
Allekirjoitan tämän täysin.
Tomato

Posts: 141

#97 • • Tomato
Mutta kun skenepistelaskurissakin saa lisää pisteitä, jos on käynyt bäkkärillä *lmao*
m1kk3

Posts: 5,560

#98 • • Edited m1kk3 no-life

mayah, 18.12.2005 19:33:
--klip--



joo olen kyllä samaa mieltä. Tietäähän sen nyt mitä tuhoo siel voi saada aikaa ku jengi menee sinne kännissä/muissa aineissa heilumaan. Ja muutenkin niinku Mayah sano niin bileet on siellä toisella puolella. :) Itellä ei oo tullu ees mieleen koskaan mennä hengailemaan sinne bäkkärille, juuri siitä syystä että se paikka ei ole yleisölle (such as myself) tarkoitettu. Sen verran voi jokainen kunnioittaa deejiin ja järkkäreiden työrauhaa että pysyy pois sieltä jos sinne ei oo mitään järkevää asiaa.

Ja sori, alko lipsumaan pikkasen OT:ksi. :)


Tomato, 18.12.2005 19:49:
Mutta kun skenepistelaskurissakin saa lisää pisteitä, jos on käynyt bäkkärillä *lmao*




:D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Mar6

Posts: 2,178

#99 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Nojoo elikkä sellasta tällä kertaa, olisi mullakin tästä asiaa ja mielipiteitä mutta taidan jättää sanomatta tällä kertaa *hymy*
Kivaa bileissä oli se kontrasti taas kun samoissa bileissä soi housea, jonkin verran progea ja sitten vielä hardia, aika rankkaa soundia tuli tosiaan mutta pari hyvääkin kipaletta. Ja kiitoksia stefu hienosta setistä.. Loppuun totean että onhan ne fastin bileet muuttunu aika radikaalisti viimeaikoina..

--
-Where there is house there is a home-

BUTCHER-KK

Posts: 595

#100 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Mä olen todella pahoilla siitä mitä on tapahtunut bäkkärillä, pari kerata meinas mennä hermot ja olin melkein jo peruttamassa bileitä, tilanne karkas käsistä kun paikalle tuli meidän video ohjaja kaveri ja alkoi viettä syntymäpäivä juhlia! (mut onnex se kaikki tapahtui vain bäkkärissä) seuraavan kerran bäkkärille pääse vain dj ja tanssitytöt ja valokuvajat! PISTE!
Millekin on tullut paljon yllätyksiä kun italialainen kieltäytyi soittamasta luongen puolella!
Mut kiitti mille joka jaksoi saapua paikalle!
Seuravaviin bileisiin tehän isoa parannuksia!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%