FAST - SPEED OF SOUND 17.12.2005 @ Helsinki / Finland /

184 posts, 10 pages, 35,132 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#62 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Koskakohan toi line up päivitetään *hmph*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mikcore

Posts: 914

#63 • • Mikcore Eternity has passed
Tämä topic on "aika raskasta" luettavaa *ding*
EOS jaksaako tulla paikanpäälle...
Eddy Satan

Posts: 722

#65 • • Edited Eddy Satan FAST
No on raskasta vai,(tarkennusta please) ihmiset juttelee,
jokainen yrittää parhaansa,ja muistakaa aina kuttuurieron,eli tarkoitan et täss topiicissa on paljon ulkomaalaisii,ja jokainen ilmaise oman mielipiteensä miten hän on tottunut,ja ehkä suomeksi tulkittuna sama ajatus ja huumori eroavat,sorry LoL,tää on minun mielipide vaan,ja mä kyllä tajuan mistä se johtuu.Muuten me järjestäjät,yriämme aina tehä teille parasta, tervetuloa,luvataan pikkujoulutunnelmaa,ja kaikkea kivaa.
Muuten ennakot on 7e ilman bf,eli kannattaa hoitaa ne,jos on tulossa,pääsee halveemmalla ja ilman jonoo!!!
Kirtar

Posts: 771

#66 • • Kirtar

Eddy Satan, 11.12.2005 21:56:
No on raskasta vai,(tarkennusta please) ihmiset juttelee,
jokainen yrittää parhaansa,ja muistakaa aina kuttuurieron,eli tarkoitan et täss topiicissa on paljon ulkomaalaisii,ja jokainen ilmaise oman mielipiteensä miten hän on tottunut,ja ehkä suomeksi tulkittuna sama ajatus ja huumori eroavat,sorry LoL,tää on minun mielipide vaan,ja mä kyllä tajuan mistä se johtuu.Muuten me järjestäjät,yriämme aina tehä teille parasta, tervetuloa,luvataan pikkujoulutunnelmaa,ja kaikkea kivaa.
Muuten ennakot on 7e ilman bf,eli kannattaa hoitaa ne,jos on tulossa,pääsee halveemmalla ja ilman jonoo!!!




Oon samaa mieltä, turha käydä mankumassa tänne topicciin tollasia jos koko bileet ei edes kiinnosta. :P

--
asdaf?

Temazepam

Posts: 246

#67 • • Temazepam Forever N00B
Lippu hommattu, nyt enää odottelua *tanssittel*

--
-Your Lordy Mistress-

kinderi

Posts: 1,783

#68 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kihkihkih täällä ollaan *jiihaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kml

Posts: 1,142

#69 • • kml Keyhole Markup Language
Eiköhän tänne tulla... *joo*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Dokalot

Posts: 2

#72 • • Edited Dokalot
Olipas hulvatonta menoo! Kaikinpuolin loistavat jamit, lukuun ottamatta jotain känniääliöö joka kehtas tuuppasta suoraan feissiin kipsi handys heiluvaa meikäläistä. Eikös noi agressiiviset fiilikset voisi jättää bileistä pois, tarkoitushan on pitää vain HAUSKAA!
Temazepam

Posts: 246

#73 • • Edited Temazepam Forever N00B
Musiikki ja kaikki mahdollinen *sydän* Thänkjuverimaaaach *hihu*
Harmittaa, kun tuli jostain nurkan takaa Apaticus Maximus ja vähän enemmän ja vähemmän fiilis meni... Pakkobilettäminen kun ei oikein oo enää niin hassua *lohduttel*

Hassua oli, kun metrossa yks vanhemmanpuoleinen setä vähän aikaa kahto rastia otassa ja sitten rupes kyselmään "Mitäs varten tuommonen on? Minnes oot menossa?" Ja se oli vähän *ding*, kun selitin olevani menossa musiikkitapahtumaan/bileisiin Kaapelitehtaalle... "Ai, mie kayn yleensa siella kattelemassa taidetta..* *lmao*



Edit
Miun nappis rupes leikkimaan amerikkalaista *dissaa*

--
-Your Lordy Mistress-

NEVAr

Posts: 156

#74 • • NEVAr ...ras3.14... - club member
Kiitoksia paljon mahtavista bileistä *aplodit*

Harmi, ett Pietarin setti jäi väliin *uuh* NuNRG *slurps*
Muutenkin piti lähteä lian aikaisin *nyyh*

Spark *hali* & *aplodit*
Kiitoksia kaikille kavereille seurasta *hali*
Ei_kukaan

Posts: 28

#75 • • Ei_kukaan
Oli kyllä muuten hyvät bileet mut kävi häiritsee se et ku tietyt porukat vaan ryysi tanssilattian keskeltä tönien muita tanssioita ja mua. Missä se kohteliaisuus oli silloin???
laeski^

Posts: 478

#76 • • laeski^ LaiskaLäski
pikku hiljaa ruvennu pääki vähä seviimää eilisen johdost... JOOOH, oli kyl kiwaa!!!!
kunno polkka meininki loppu illast *jiihaa**hih**jiihaa* meitsti tykkäs ihan kybäl.
olikyl ihan aikuisten oikeesti tod mukava ilta, es-spesiaali seuran vuoks *tanssittel**hali* kiitos ooooooikein paljon *pus**plur**pihkassa**plur*
pietari

Posts: 337

#77 • • pietari -..-
ainakin oli tilaa tanssia *hymy* paitsi lavan edessä...


Nomicilla ja re-formilla loistavat livet!!
Myös kaiman nu-nrg upposi hyvin *hymy*

ps. tuli vähän ulkopuolinen olo, ku mulla ei ollu vippi-lappua.. taisin olla ainut *nauru*

--
...umdah...

Avatar
#78 • • Jaska Guest
Pietari ja Trax Ltd:n Amphetamine ROCKS !!!
Spanks

Posts: 789

#79 • • Spanks Löysä P***a
turusta suoraan näihin bileisiin... väsyny kuin helvetti eikä musa oikein iskenyt...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

antonsonin

Posts: 2,712

#80 • • antonsonin laserpoint.
Hmm.. Olipas bileet. Oli kivaa soittamassa melkein ilmaseksi kun ei palkkaa tullu osalle soittajista niin kuin oli sovittu se muutama juuronen. Bäkkäri on minun mielestä tila jossa saa olla dj:tten kamat _turvassa_ eikä niitten tarvii pelätä että jotain hävii niinkuin nytten useimalta ihmiseltä on hävinny koska yli puolet mitä siellä oli jengii omisti VIP lätkän jolla pääsi bäkkärille joka on se _rentoutumis_ huone illan esiintyjille. Ei ollu kivaa todistella öyskäilevää bileporukkaa jota myöskin kävi bäkkärillä, erittäin isot miinukset vain nyt järjestäjä taholle. En usko että tulen uudestaan esintymään ellei tapahdu isoja muutoksia järjestelyissä. näin tämä ei voi jatkuu. Kiitos ja anteeksi mut oli pakko avautuu.