FAST - SPEED OF SOUND 17.12.2005 @ Helsinki / Finland /

184 posts, 10 pages, 35,141 views

itis

Posts: 2,518

#161 • • itis Morning Star
Luettuani eilisen sanomakeskustelun ja tämän fast topicin ehdottaisin Tontsikselle mitä lämpimimimmin ja kunnioittavimmin klubitus-nickin vaihtamista "Tonto":ksi. Espanjalaisittain.

Quote>
"in Spanish tonto means silly, foolish"

En ymmärrä miksi haluat tehdä itsestäsi typeryksen jokaisen tähän threadiin eksyneen ihmisen silmissä?

Jos motiivina on väittely, ehdottaisin että väittelet silloin kun väittely on voitettavissa. Tai edes myöntäisit olevasi väärässä silloin kun olet.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

efo

Posts: 1,908

#162 • • efo Laserpoint

Tontsis, 19.12.2005 13:48:
ihan itkettää sunkin takias :D
yritähän nyt selittää omin sanoin, että missä kummassa mä sunKIN mielestäni olen ollut väärässä?


Eihän sun pitäny enää kirjottaa tänne mitään?

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Elias

Posts: 434

#163 • • Elias Elias
Voi, että alko ihan itkettää ku alko lukeen tätä topiikkia. Viime fasteissa taisinkin luvata etten ikinä enään tuu näihin bileisiin ja pakko sanoa että tää kruunaa kaiken... *piis*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Hattis

Posts: 194

#164 • • Hattis
Hei sori et sekaannun mut on kyllä ollu parasta viihdettä aikoihin *iloinen*
Grizzley

Posts: 2,893

#165 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Paras topikki ikinä! *lmao* Tontsis on vähän niinkun autokolari, kauheetahan se on kattoo kun mies kaivaa omaa kuoppaansa koko ajan syvemmäks mut pakko vaan pysähtyä tuijottaan suu auki.

--
Signature summarily executed for treason

lohikarme

Posts: 1,730

#166 • • lohikarme RitariVittupää
Hmmmm

--
Qualis artifex pereo

Optik

Posts: 1,691

#167 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tontsis, noissa sun postauksissa alkaa huvi/informaatiosisältö lähennellä (ellei ole jo) nollan luokkaa..

Joten:

akuankkaeikiinnosta.JPG

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

toma

Posts: 2,009

#168 • • toma Tototoototo

Grizzley, 19.12.2005 13:56:
Tontsis on vähän niinkun autokolari, kauheetahan se on kattoo kun mies kaivaa omaa kuoppaansa koko ajan syvemmäks mut pakko vaan pysähtyä tuijottaan suu auki.


:D :D :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Optik

Posts: 1,691

#170 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Saattoi olla hyvinkin ensimmäinen omakohtainen postaus, mutta tätä soopaa on saanu lukea jo seitsemättä sivua, joten oma mielipide on kyllä jo kerennyt muodostua. Et sillee

Edit: Kiitsa Kirtar... Korjaan, oli jo toinen

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Elias

Posts: 434

#171 • • Elias Elias

Grizzley, 19.12.2005 13:56:
Paras topikki ikinä! *lmao* Tontsis on vähän niinkun autokolari, kauheetahan se on kattoo kun mies kaivaa omaa kuoppaansa koko ajan syvemmäks mut pakko vaan pysähtyä tuijottaan suu auki.



*nauru*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

itis

Posts: 2,518

#172 • • itis Morning Star
tontsis >*CLIPS*

Mä en tiedä miksi sua mun takiani itkettää mutta toivon ettet yritä kommenteillasi löytää klubituksesta ystäviä, siinä on haastetta. Tosin mun mielestä sä olet hauska.

Tiedätkös, joskus tapaa ihmisiä joiden jutuille nauraa siksi että ne on hauskoja ja sitten nauraa sen tyypin kans joka kertoo niitä hauskoja juttuja. Nyt ei ole niin asia.

Mut mä olen varma etten halua sitä samaa millä olet pääsi sekoittanut.

Syvimmät osanottoni myös lobotomian johdosta, mä luulin että se hoitomuoto lopetettiin hiukan ennen kuin meistä kumpikaan oli syntynyt mutta taisin erehtyä. Erhedyin myös siinä että sitä ei annettaisi imeväisikäisille koska tuntuu siltä että sua on moisellla toimenpiteellä siunattu joskus hyvin nuorella iällä koska olet selvinnyt siitä noinkin hyvin.

*hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

efo

Posts: 1,908

#173 • • efo Laserpoint

Tontsis, 19.12.2005 14:08:
Palataanko sitten uudestaan asiaan, kun joku teistä aivokääpiöistä keksii, mistä tässä ollaan oltu eri mieltä?


Mä tuolla aikasemmin ihmettelin mitä sä meinasit sillä että "polkka diitseillä on tunnin (tod.näk. valmiit) setit?? Et sitten siihen viitsinyt tarttua, aivokääpiö.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Karski

Posts: 6,049

#174 • • Edited Karski Pomon kätyri
*stop*

Saisko taas kommentteja itse bileistä.
Tää metakeskustelu alkaa oleen niin
kaukana aiheesta et tän voi kohta lukita.
Viel pari tarpeetonta replykuvaa tai kommenttia
keskustelun viihteellisyydestä niin se on sit
siinä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

toma

Posts: 2,009

#175 • • toma Tototoototo
Tää on näitä iänikuisia kompastuskivia joillekin: jos kaikki muut ovat eri mieltä kanssasi, niin on aika varmaa, että olet väärässä. Ja silloin kandeis myöntää se, tai ainakin olla pahentamatta enää tilannettaan. Mitenköhän tämä tuntuu olevan niin vaikeaa sisäistää?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Damien

Posts: 2,882

#176 • • Damien [tr3ox]

Tontsis, 19.12.2005 08:58:
---
Damien, 19.12.2005 03:10:
Anna Turtsi olla, se ei ymmärrä mitään ja yrittää vaan kipunoida turhaan...pätee tarvettaan.

---


Ei ymmärrä mitään? Pakko palauttaa mieleen, että eikös tää teidän tr3ox-posse kerran yrittänyt 15 000 hengen bileitä Makasiineille? Isot bileet tulossa! :D

Mitä pätemistä se on, että sanoo mielipiteensä?



Pitääkö tässä nyt alkaa oksentaa paahtoleipää sun päällä, ennen kun alat nakkelemaan kohdalleen osuvia pikkuviisauksia. Jos haluat palata makasiineille niin, kyllä tr3ox:n kaksi jäsentä on aikanaan kerännyt artisteja kolmannen osapuolen bileisiin mistä ei sitten tullut yhtään mitään. Se kalapaliikki (jota ei edes ollut=) mitä klubbarissa asian tiimoilta oli, oli vastaavanlaista perussontaa mitä sä tällä hetkellä päästelet suustas. Asiasta mitään tietämätöntä pätemistä.

Maijan viime postiin on kyllä tiivistynyt aika paljon asian ydintä ja sun jutut lähinnä kuullosti ekasta postista alkaen, että kieles on syvällä Fast:n perseessä nuolemassa vikoja jämiä SIELLÄ BÄKKÄRILLÄ. Joten jos asiasta todetaan ääneen jotta siitä voidaan ottaa oppia, niin mitä vittua se asia enää sulle kuuluu? Ekan kerran epäkohdista juuri työntekijöitään kohtaan, taisi asiasta manita asianomainen? Sitten sä piereskelit niin paljon ja pahasti ettei kukaan voinu enää hengittää täällä, joten vedettiin ikkunat auki ja tuuleteltiin ajatukses maailmalle.
Sit asianomaiset vastaa kommenttiin ja toteaa että sori meidän puolelta, korjataan mokat ja TAAS sä jaksat pomppia taustalla, että: "hey hei hej, mikke nyt tuli minä ugh oikeassa". Tässä vaiheessa pitää kyllä kysyä että kukas vittu sä oikeen olet? Onko roolia organisaatiossa, ootko tehny duunia, vai ootko vaan keikkunu pileissä ja on taas ollu niin stanan mukavaa ettei osaa yhtään ajatella niitä voimia jotka bileiden takia selkäänsä repii? *släp*

Sitten ois vielä noi polkka posse, tunnin setit, lahti tampere posse läpät mihin en tiedä jaksanko avautua vai en. Mutta missäköhän porukassa jaksetaan noin lunkia tyyppiä kattella, joka ei jaksa narista "pikku"jutuista, kuten onks bäkkärillä sinne kuulumatonta possea vai ei? No jos se scene on noin kerhotoimintaa pk-seudun ulkopuolella niin liimailkaa jatkossakin porukkanne kanssa niitä joulukalentereita kasaan ja haistelkaa liimaanne, sillä tuskin kukaan vähänkään tätä toimintaa tosissaan ottava jaksaa katsella saatika maksaa palkkaa sun tyyppisille neppailijoille...
littlebig

Posts: 753

#177 • • littlebig aaat-chi kung
klubitusta parhaimmillaan tässä topicissa ja ilmeisesti bileet oli paskat soittajille
*yingyang*, tasapaino säilyy (pääsinpäs käyttää tota hymiötä *nauru*)

ni, kuka vittu luulee keräävänsä tuhansia skenepisteitä sillä et sil on pietarin levylaukku, vitun urpo!! *ding*

--
straight ______

gay ^______^

efo

Posts: 1,908

#178 • • efo Laserpoint

Tontsis, 19.12.2005 14:28:
Olenko loukannut sua jotenkin, kun päätit vittuilla suoraan nimitellen? Idiootti.


Voi niisk nyyh.

Mitä tarkoitin? No eiks se siinä lue? Jos vetää tunnin setin, ni onks se nyt joku suuri ihme, että se on valmiiks järjestetty? Vois olla jopa toivottavaa noin lyhyissä soittoajoissa.


Ei hyvää huomenta. Tässä on meillä mies joka puhuu silkkaa faktaa*joo* Meen kohta joululahja ostoksille, sulle on pakko ostaa kiksutikkari
O

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Mike Kila

Posts: 306

#180 • • Mike Kila
Mä alan mättää ny poppareit! Pliis jatkakaa <3