FAST - SPEED OF SOUND 17.12.2005 @ Helsinki / Finland /

184 posts, 10 pages, 34,578 views

efo

Posts: 1,908

#102 • • efo Laserpoint

Tontsis, 18.12.2005 21:30:
Mut tää polkkaposse vetää tunnin (todennäköisesti valmiin) setin


ZOMG I'm busted :'(
Ku se polcca on nii nopsaa et se on pakko tehä valmiiks. kokeile ite vaikka

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Turan Palloseura

Posts: 562

#103 • • Edited Turan Palloseura LU

Tontsis, 18.12.2005 21:30:
---
Kuulostaa kyl muutenkin normaalilta. Sen lisäks, että jotkut ihan oikeatkin asiat kusee, niin en voi olla ihmettelemättä, että jengi jaksaa itkeä niinkin pienistä asioista kuin että pari kaveria ei kerennyt nimilistaan (nyyh) ja parii bissee ei saanutkaan bäkkärillä. Sit jos ei uskalla jättää



mitä sä oikee mussutat. kyllä mua ainaki vituttais mennä johki soittaa ja jengi ei huolehtis edes, et mun antamia nimiä ei laitettais nimilistaan. ja vielä enemmän mua vituttais jos bäkkärillä ei olis bisseä. ja sillä mitä mieltä sä oot asiasta ei oo mitään merkitystä.
Unik

Posts: 4,117

#104 • • Unik
Tontsis: Shut your fucking face unklefucker!
Miksi alkaa puhumaan asioista mistä ei tiedä mitään?
Turan Palloseura

Posts: 562

#106 • • Edited Turan Palloseura LU

Tontsis, 18.12.2005 22:43:
---
No en menis latelemaan viisauksia sunkaan tiedoillas, kun joka postaus on 1-2 lausetta :b



no voi jeesus. sä näät paremmaks kirjottaa sit pitkän litanian puutaheinää asioista, joista et näytä ymmärtävän yhtään mitään.
Unik

Posts: 4,117

#107 • • Unik
Tiedän tää on aika lapsellista mut Tontsis: SHUT YOUR FUCKING FACE UNKLEFUCKER!
*pepsodent*
Ozie

Posts: 1,389

#108 • • Ozie

Tontsis, 18.12.2005 21:30:

Kuulostaa kyl muutenkin normaalilta. Sen lisäks....



Entä jos järkkäri on luvannut että saat nimet listaa, saat ilmaset kännit jne.. Kyllä mun mielestä siinä vaiheessa kun jotain luvataan niin pitää myös se toteuttaa. Perseestä tommonen että eka luvataan kuu taivaalta ja sitte saat tyytyä kasaan paskaa.
sts

Posts: 7,969

#109 • • sts Sama pyynti aitta!

j-p, 18.12.2005 19:12:
noh, back in the day kun se vielä oli premi... *pilkunnussimis*



Joo parempi pilkkua nussia koska volumeen ei ole tulossa enään täysin hardi bileitä (poikkeuksena yksittäiset setit)
sts

Posts: 7,969

#110 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Tontsis, 18.12.2005 22:43:
-clips-



Kylllä imo pitäisi artistille maksamaan luvatut muutamat nimet ja naurettava euromääräinen summa rahaa... Imo se on ihan hyvä syy nostaa haloo jos pitää paikkaa ulkkaria ja siltikin tingitään asioista.

Mut hei mähän en tajua oikeasti näist jutuist mitää, et mun mielipiteel ei oo merkitystä.
Damien

Posts: 2,882

#111 • • Damien [tr3ox]

Tontsis, 18.12.2005 22:48:
---
turan, 18.12.2005 22:44:
no voi jeesus. sä näät paremmaks kirjottaa sit pitkän litanian puutaheinää asioista, joista et näytä ymmärtävän yhtään mitään.
---
En ymmärrä mitään?



Anna Turtsi olla, se ei ymmärrä mitään ja yrittää vaan kipunoida turhaan...pätee tarvettaan.
antonsonin

Posts: 2,712

#112 • • antonsonin laserpoint.

turan, 18.12.2005 22:08:



mitä sä oikee mussutat. kyllä mua ainaki vituttais mennä johki soittaa ja jengi ei huolehtis edes, et mun antamia nimiä ei laitettais nimilistaan. ja vielä enemmän mua vituttais jos bäkkärillä ei olis bisseä. ja sillä mitä mieltä sä oot asiasta ei oo mitään merkitystä.



WORD!!
Unik

Posts: 4,117

#113 • • Edited Unik
Mayah...musta tuntuu et sä olet nyt niinkuin asian ytimessä - oikeasti *joo*
sts

Posts: 7,969

#114 • • sts Sama pyynti aitta!
Maija ihan vitun iso thumbs up! *piis*

Eipä olisi voinut paremmin asiaa itsekkään ilmaista.
Orfeus

Posts: 5,872

#115 • • Orfeus
Nyt ollaan asia linjalla maija*aplodit*
hardcorAve

Posts: 140

#116 • • hardcorAve magic people,-voodoo people
*poks* WHAT A FUCK?? *eiei*
Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään että porukat oli bileis jonkin verran sekaisin ja vähän itsepäisiä..
Sehän kuuluukin tähän musiikki tyyliin, itse henkilökohtaisesti en tykkäis tulla rentouttumaan parteihin selvinpäin..
Bäkkäristä sen verran että se ei mun mielestä häirinnyt ketään alhaalla olijoita, eihän sieltä mitää roskia tai yrjöi tippunut ylhäältä alakertaan, eihän?, ja sitä paitsi siellä hän vietettiin synttäreitä, kuka nyt synttäreitä selvinpäin viettäisi??? *eiei* Tietysti olisi voinut keksiä jonkun paremman paikan viettää syntymäpäiviä kuin yläkerta ja ehkä koko bileissäkin, mut what ever..

Itse tykkäisin todella bileistä *sydän* ja oli ihan hyvää menoa mullakin..)) *jiihaa*
Tykkäsin todella paljon hardstyle seteistä, mutta jälleen kerran tuntui et bileet loppus liian aikaisin.. *tirks*

Kiitos kaikille paikalle tulijoille ja niille jotka ymmärtävät aisian samoin kuin minä.. *piis* kaikille

--
..lot of words - ...nothing to say

domi

Posts: 7,069

#117 • • domi Työn sankari.

hardcorAve, 19.12.2005 09:06:
*poks* WHAT A FUCK?? *eiei*
Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään että porukat oli bileis jonkin verran sekaisin ja vähän itsepäisiä..
Sehän kuuluukin tähän musiikki tyyliin, itse henkilökohtaisesti en tykkäis tulla rentouttumaan parteihin selvinpäin..
Bäkkäristä sen verran että se ei mun mielestä häirinnyt ketään alhaalla olijoita, eihän sieltä mitää roskia tai yrjöi tippunut ylhäältä alakertaan, eihän?, ja sitä paitsi siellä hän vietettiin synttäreitä, kuka nyt synttäreitä selvinpäin viettäisi??? *eiei* Tietysti olisi voinut keksiä jonkun paremman paikan viettää syntymäpäiviä kuin yläkerta ja ehkä koko bileissäkin, mut what ever..

Itse tykkäisin todella bileistä *sydän* ja oli ihan hyvää menoa mullakin..)) *jiihaa*
Tykkäsin todella paljon hardstyle seteistä, mutta jälleen kerran tuntui et bileet loppus liian aikaisin.. *tirks*

Kiitos kaikille paikalle tulijoille ja niille jotka ymmärtävät aisian samoin kuin minä.. *piis* kaikille


Tässä palautteessa ei tainnut olla mitään järkeä.
Sjel

Posts: 371

#118 • • Sjel Apprentice.

hardcorAve, 19.12.2005 09:06:
*poks* WHAT A FUCK?? *eiei*
Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään että porukat oli bileis jonkin verran sekaisin ja vähän itsepäisiä..
Sehän kuuluukin tähän musiikki tyyliin, itse henkilökohtaisesti en tykkäis tulla rentouttumaan parteihin selvinpäin..
Bäkkäristä sen verran että se ei mun mielestä häirinnyt ketään alhaalla olijoita, eihän sieltä mitää roskia tai yrjöi tippunut ylhäältä alakertaan, eihän?, ja sitä paitsi siellä hän vietettiin synttäreitä, kuka nyt synttäreitä selvinpäin viettäisi??? *eiei* Tietysti olisi voinut keksiä jonkun paremman paikan viettää syntymäpäiviä kuin yläkerta ja ehkä koko bileissäkin, mut what ever..

Itse tykkäisin todella bileistä *sydän* ja oli ihan hyvää menoa mullakin..)) *jiihaa*
Tykkäsin todella paljon hardstyle seteistä, mutta jälleen kerran tuntui et bileet loppus liian aikaisin.. *tirks*

Kiitos kaikille paikalle tulijoille ja niille jotka ymmärtävät aisian samoin kuin minä.. *piis* kaikille



eli sun mielestä selvinpäin ei voi pitää hauskaa? tai että öyskääminen tai muutenvaan sekaisinolo kuuluu "tähän" musiikkityyliin?-)

--
Will work for bandwith. :)

domi

Posts: 7,069

#119 • • domi Työn sankari.

Sjel, 19.12.2005 09:18:
---

eli sun mielestä selvinpäin ei voi pitää hauskaa? tai että öyskääminen tai muutenvaan sekaisinolo kuuluu "tähän" musiikkityyliin?-)


Vedetään nyt tää kansalaisuuskortti esille, että tottakai pitää olla muissakin maissa oman maan tavalla *nauru*
hardcorAve

Posts: 140

#120 • • hardcorAve magic people,-voodoo people

Sjel, 19.12.2005 09:18:
---
hardcorAve, 19.12.2005 09:06:
*poks* WHAT A FUCK?? *eiei*
Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään että porukat oli bileis jonkin verran sekaisin ja vähän itsepäisiä..
Sehän kuuluukin tähän musiikki tyyliin, itse henkilökohtaisesti en tykkäis tulla rentouttumaan parteihin selvinpäin..
Bäkkäristä sen verran että se ei mun mielestä häirinnyt ketään alhaalla olijoita, eihän sieltä mitää roskia tai yrjöi tippunut ylhäältä alakertaan, eihän?, ja sitä paitsi siellä hän vietettiin synttäreitä, kuka nyt synttäreitä selvinpäin viettäisi??? *eiei* Tietysti olisi voinut keksiä jonkun paremman paikan viettää syntymäpäiviä kuin yläkerta ja ehkä koko bileissäkin, mut what ever..

Itse tykkäisin todella bileistä *sydän* ja oli ihan hyvää menoa mullakin..)) *jiihaa*
Tykkäsin todella paljon hardstyle seteistä, mutta jälleen kerran tuntui et bileet loppus liian aikaisin.. *tirks*

Kiitos kaikille paikalle tulijoille ja niille jotka ymmärtävät aisian samoin kuin minä.. *piis* kaikille

---


eli sun mielestä selvinpäin ei voi pitää hauskaa? tai että öyskääminen tai muutenvaan sekaisinolo kuuluu "tähän" musiikkityyliin?-)






*eiei* Tottakai voi pitää hauskaa ihan miten vaan, mut ITSE en tykkää tulla bileisiin selvinpäin, sillä minun tapauksessa se muuttuu yleensä pelkäksi istumiseksi, ja voisinpas veikata että puoletkaan bilettäjistä ei ollut selvinpäin.... what ever, se on vaan mun mielipide, ajatelkoon jokainen miten itse haluaakin.....

--
..lot of words - ...nothing to say