184 posts, 10 pages, 37,787 views
Tontsis, 18.12.2005 21:30:
Mut tää polkkaposse vetää tunnin (todennäköisesti valmiin) setin
---
Kuulostaa kyl muutenkin normaalilta. Sen lisäks, että jotkut ihan oikeatkin asiat kusee, niin en voi olla ihmettelemättä, että jengi jaksaa itkeä niinkin pienistä asioista kuin että pari kaveria ei kerennyt nimilistaan (nyyh) ja parii bissee ei saanutkaan bäkkärillä. Sit jos ei uskalla jättää
Tontsis, 18.12.2005 22:38:
---
Olihan sillä :D
Tontsis, 18.12.2005 22:43:
---
No en menis latelemaan viisauksia sunkaan tiedoillas, kun joka postaus on 1-2 lausetta :b
Kuulostaa kyl muutenkin normaalilta. Sen lisäks....
j-p, 18.12.2005 19:12:
noh, back in the day kun se vielä oli premi... *pilkunnussimis*
Tontsis, 18.12.2005 22:43:
-clips-
Tontsis, 18.12.2005 22:48:
---
turan, 18.12.2005 22:44:
no voi jeesus. sä näät paremmaks kirjottaa sit pitkän litanian puutaheinää asioista, joista et näytä ymmärtävän yhtään mitään.
---
En ymmärrä mitään?
turan, 18.12.2005 22:08:
mitä sä oikee mussutat. kyllä mua ainaki vituttais mennä johki soittaa ja jengi ei huolehtis edes, et mun antamia nimiä ei laitettais nimilistaan. ja vielä enemmän mua vituttais jos bäkkärillä ei olis bisseä. ja sillä mitä mieltä sä oot asiasta ei oo mitään merkitystä.
hardcorAve, 19.12.2005 09:06:
WHAT A FUCK??
Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään että porukat oli bileis jonkin verran sekaisin ja vähän itsepäisiä..
Sehän kuuluukin tähän musiikki tyyliin, itse henkilökohtaisesti en tykkäis tulla rentouttumaan parteihin selvinpäin..
Bäkkäristä sen verran että se ei mun mielestä häirinnyt ketään alhaalla olijoita, eihän sieltä mitää roskia tai yrjöi tippunut ylhäältä alakertaan, eihän?, ja sitä paitsi siellä hän vietettiin synttäreitä, kuka nyt synttäreitä selvinpäin viettäisi??? Tietysti olisi voinut keksiä jonkun paremman paikan viettää syntymäpäiviä kuin yläkerta ja ehkä koko bileissäkin, mut what ever..
Itse tykkäisin todella bileistä ja oli ihan hyvää menoa mullakin..))
Tykkäsin todella paljon hardstyle seteistä, mutta jälleen kerran tuntui et bileet loppus liian aikaisin.. *tirks*
Kiitos kaikille paikalle tulijoille ja niille jotka ymmärtävät aisian samoin kuin minä.. kaikille
WHAT A FUCK??
Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään että porukat oli bileis jonkin verran sekaisin ja vähän itsepäisiä..
Sehän kuuluukin tähän musiikki tyyliin, itse henkilökohtaisesti en tykkäis tulla rentouttumaan parteihin selvinpäin..
Bäkkäristä sen verran että se ei mun mielestä häirinnyt ketään alhaalla olijoita, eihän sieltä mitää roskia tai yrjöi tippunut ylhäältä alakertaan, eihän?, ja sitä paitsi siellä hän vietettiin synttäreitä, kuka nyt synttäreitä selvinpäin viettäisi??? Tietysti olisi voinut keksiä jonkun paremman paikan viettää syntymäpäiviä kuin yläkerta ja ehkä koko bileissäkin, mut what ever..
Tykkäsin todella paljon hardstyle seteistä, mutta jälleen kerran tuntui et bileet loppus liian aikaisin.. *tirks*
Kiitos kaikille paikalle tulijoille ja niille jotka ymmärtävät aisian samoin kuin minä.. kaikille
Sjel, 19.12.2005 09:18:
---
eli sun mielestä selvinpäin ei voi pitää hauskaa? tai että öyskääminen tai muutenvaan sekaisinolo kuuluu "tähän" musiikkityyliin?-)
Sjel, 19.12.2005 09:18:
---
WHAT A FUCK??
---
eli sun mielestä selvinpäin ei voi pitää hauskaa? tai että öyskääminen tai muutenvaan sekaisinolo kuuluu "tähän" musiikkityyliin?-)