Tontsis, 19.12.2005 09:25:
---
mayah, 19.12.2005 09:12:
Ensinnäkään mä en oo sun beibes ja toiseks, jotenki TOSI yllättävää, et kun ei oo enää muuta sanottavaa ni vedetään tää kortti tiskiin. Olinko mä vaan liian oikeessa, ettei enää voi vedota mihinkään muuhun, ku et "sä oot moderaattori, et sä voi sanoo noin"? Ja kolmanneks, mä en tiiä ootko sä huomannu, mut mulla on tällä forumilla ihan yhtäläiset oikeudet kertoo mielipiteeni ku sullakin ja meidän välistä keskustelua moderoi kolme muuta ihmistä, eli ihan samalla tavalla mun kirjotuksiin voi mode puuttua, sen ei tarvitse olla mä itse. Ja neljänneks, jos sä luulet, että mä nyt oisin täällä jotenki raivon vallassa, et tarvitsisin itsehillintää, ni :D
---
ei ollut muuta sanottavaa? no hoh hoh, sanoinhan mä tossa vaikka mitä muutakin. eikä se "moderaattori" ollut mikään bonari, ihan hyvin olis voinut sanoa sen tilalla vaikka "kiksu", et relaas taas välillä :b
---
? Luetko sä edes mitä mä kirjotan vai yritätkö sä vaan olla eri mieltä ihan periaattessa?
---
eri mieltä mistä?
---
Öö, esitanssijat harvemmin tulee paikalle siinä bikinin yläosassa ja naamamaalauksissa, dj:n näkökulman mä sulle tuolla jo aiemmin kerroinkin ja järjestämisessä mukana olevat henkilöt on JUST niitä roudareita.
---
Joo no montaks esitanssijaa tuolla oli?
2 esitanssijaa, haluaisitko tietää jotain muuta mikä vois helpottaa sun tarvettasi jatkaa tätä?