Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,810 views

nethr

Posts: 763

#3921 • • Edited nethr !!
Olis kyl Ade voinu mun puolesta lähteä... Ens viikolla Antti ja ehkä Marianne pudotuksessa. *joo*

--
xD

Jutu

Posts: 3,054

#3922 • • Jutu Blondi
Pakko kyllä nyt sanoa, että ei sen Harrin olis ollut pakko suostua siihen hommaan. Sekin aivan taatusti näki, että sitä naulaa ei puhdistettu mitenkään. Eli kyllä silläkin olis pitänyt joku kello soida päässä silloin kun suostui siihen. Mutta tehty mikä tehty. Nyt ainakin muistaa tulevaisuudessa, ettei kannata hakata likasia nauloja korvaan.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

turquoise

Posts: 732

#3923 • • turquoise e-ra2co

Jutu, 28.9.2008 23:39:
Pakko kyllä nyt sanoa, että ei sen Harrin olis ollut pakko suostua siihen hommaan.



Kyllä tuotantotiimin täytyi tietoinen, mitä Duudsonit tulisivat talossa tekemään. Kummallista, että näin pääsi edes käymään. Duudsonit kyllä nettisivuillaan ilmoittivat, että naula oli desinfioitu - saattaapi olla näinkin, mutta voihan jo ihmisen iholla olla semmoisia bakteereja, jotka verenkiertoon päästessään aiheuttavat verenmyrkytysken.

Varsinkin, kun kyseessä on kilpailu, olisiko "nynnyileminen" ollut kovin edullista "SIVARI-HARRIN" imagolle? (Ja huom.! Tämä ei ole henkilökohtainen mielipiteeni!) Harri oli vain satunnainen uhri. Jos hän ei olisi sitä tehnyt, olisi varmaan Johan tai Tero tarjoutunut tilalle, ehkä jopa Mia.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

oooo

Posts: 1,249

#3924 • • oooo

sativa, 28.9.2008 23:49:
Duudsonit kyllä nettisivuillaan ilmoittivat, että naula oli desinfioitu - saattaapi olla näinkin, mutta voihan jo ihmisen iholla olla semmoisia bakteereja, jotka verenkiertoon päästessään aiheuttavat verenmyrkytysken.



Naulahan ei tainnut olla steriili; sitä ei ilmeisesti puhdistettu paikan päällä, eikä se ollut steriilissä pakkauksessa. Myöskään en huomannut, että puhdistettiinko korva, oliko henkilöillä käsineet.

Onko missään muuten varmuudella todettu, että verenmyrkytys tuli naulasta?
MissKoo

Posts: 1,289

#3925 • • MissKoo
Oli harmi, että Mia joutui eilen lähtemään. En olisi halunnut nähdä noista kenenkään lähtevän, joka oli häätöäänestyksessä. Mutta pienin paha Mia tietty oli, harmi kuitenkin.

Noi uudet asukkaat on niin totally boring, ei koko ohjelmaa viitsi enää katsoa edes jos kaikki väriläiskät äänestetään pois. Jopa Niko on nykyään tosi kiva, vaikka aluksi en pitänyt siitä ollenkaan. Nikon läpille ei voi kun nauraa, onhan se aika kaheli tyyppi, mutta viihdearvoltaan korvaamaton. Andreas on puolestaan talon hengenluoja, joka keksii kaikenlaista hauskaa toimintaa. Ei ketään kiinnosta kattoa jotain Anttia, joka istuu hiljaa eikä osaa ees puhua kunnolla.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3926 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
BB-sivut:
Luvassa rankkaakin rankempi viikkotehtävän aloitus!


Jaahas, viime viikolla koiteltiin parsia jengiä kasaan, niin tällä viikolla ne voi taas hajottaa! *nauru*

Mulle oli ihan sama kuka noista kolmesta lähti.. Ade olis ehkä mieluiten saanut lähtee.. Vituttaa toi perseen nuoleminen, selkään puukotus, läyhääminen jne. Ade on myöskin ollut pahin tossa kiusaamisessa. Ade oli aluksi jees, mut nyt on paljastunus, et se on noista kovin kieroilija.

Tossa talossa ei kyllä ole yhtään asukasta, joka ansaitsis ton voiton!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#3927 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Super-Kerttu, 29.9.2008 12:21:


Mulle oli ihan sama kuka noista kolmesta lähti.. Ade olis ehkä mieluiten saanut lähtee.. Vituttaa toi perseen nuoleminen, selkään puukotus, läyhääminen jne. Ade on myöskin ollut pahin tossa kiusaamisessa. Ade oli aluksi jees, mut nyt on paljastunus, et se on noista kovin kieroilija.

Tossa talossa ei kyllä ole yhtään asukasta, joka ansaitsis ton voiton!



niin samaa mieltä, ade on kyl ihme läyhääjä *ding* ja ku ne sitä teroa hiillostaa koko ajan... "miltä susta tuntuu? miltä tää susta tuntuu?????????" *toktok*

antti himaan sieltä kanssa, on nii tylsä ku olla ja voi *eiei*

chipa voittoon,vaikka vähän omalaatuinen onkin. se on tuolla kestänyt aika paljon... ja miten nuita muita vituttais jos C voittais *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3928 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Miinapiina, 29.9.2008 12:25:


chipa voittoon,vaikka vähän omalaatuinen onkin. se on tuolla kestänyt aika paljon... ja miten nuita muita vituttais jos C voittais *tirsk*



No joo, mäkin olen tässä pikku hiljaa kääntynyt Chipan puoleen,. Onhan se ihan saakelin blondi ja tykkää puhua itsestään, mutta se haluaa kaikille vaan hyvää ja on tosi ystävällinen.. Ja tosiaan kestää ihan tajuttoman hyvin tota muiden kiusaamista..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#3929 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Super-Kerttu, 29.9.2008 12:28:

No joo, mäkin olen tässä pikku hiljaa kääntynyt Chipan puoleen,. Onhan se ihan saakelin blondi ja tykkää puhua itsestään, mutta se haluaa kaikille vaan hyvää ja on tosi ystävällinen.. Ja tosiaan kestää ihan tajuttoman hyvin tota muiden kiusaamista..



se kemmoliläppä on kyl aikas hauska *tirsk*
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?722072

ja joo, se on aikas blondi, mut hyväntahtoinen sellanen

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#3930 • • REivaaja Guest

Super-Kerttu, 29.9.2008 12:21:
Mulle oli ihan sama kuka noista kolmesta lähti.. Ade olis ehkä mieluiten saanut lähtee.. Vituttaa toi perseen nuoleminen, selkään puukotus, läyhääminen jne. Ade on myöskin ollut pahin tossa kiusaamisessa. Ade oli aluksi jees, mut nyt on paljastunus, et se on noista kovin kieroilija.

Ei Ade oo kiero, se ei vaan oo hirveen itsetietoinen jäbä. Eipä sillä ole tosin väliä kuin prognoosissa.
-Casper-

Posts: 1,363

#3931 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
Ade "jäbä"*ding* mä veikkaan et se on "lammas" kokoajan spiidaamassa
Avatar
#3932 • • Edited REivaaja Guest

casper-dj, 29.9.2008 13:26:
Ade "jäbä"*ding* mä veikkaan et se on "lammas" kokoajan spiidaamassa



Niinhän se on. Tosin ei siksi että se itkee koko ajan.. Vaan siksi että se ei mee itteensä, eli koska se pitää tunteitaan automaattisesti hyvinä/oikeina. Sellasia on helvetin helppo manipuloida ja tutoriaaleja löytyy netistäkin jos niitä tarvitsee/haluaa?

Lampaat antavat tunteidensa johtaa jos ei paikalla ole vahvaa järjen ääntä ja silloinkin sen järjen äänen pitää tulla heidän idoleiltaan.

Veikkauksesi osui oikeaan, mutta lattian kautta.

Editti: Niin ja iso IMO kun se on niin tärkeä viiva omahyväisyyden ja analyyttisen spekulaation välillä.

Ja tietenkin jos toi oli tosissaan oma mielipide niin sitten vaivun syvään hiljaisuuden tilaan.
Gleba

Posts: 549

#3933 • • Gleba
Ärsyttää ku kaikki hokee tuota LÄYHÄÄMISTÄ koko ajan ja joka paikassa. Näköjään sitä käytetään jo bb-uutisissakin..

*hmph*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Yallu

Posts: 1,910

#3934 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 29.9.2008 12:28:
---
Miinapiina, 29.9.2008 12:25:


chipa voittoon,vaikka vähän omalaatuinen onkin. se on tuolla kestänyt aika paljon... ja miten nuita muita vituttais jos C voittais *tirsk*

---


No joo, mäkin olen tässä pikku hiljaa kääntynyt Chipan puoleen,. Onhan se ihan saakelin blondi ja tykkää puhua itsestään, mutta se haluaa kaikille vaan hyvää ja on tosi ystävällinen.. Ja tosiaan kestää ihan tajuttoman hyvin tota muiden kiusaamista..

*eiei*
Heli

Posts: 1,489

#3935 • • Edited Heli vai kuka se oli
mä en käsitä Chipa-faneja. Eikö se riitä että yks blondi taulapää on jo kerran vieny koko potin, tollaselle materialistille en soisi nuin isoa pottia - vaikkakin periaatteessa yksi lysti, kuka sen vie -
mutta whineti-whine kuitenkin :P
ja oma suosikki [o]on[/o] vaihtelee, tällä hetkellä Nikon ja Teron välillä.

--
ei se väärin ole.

Aune-mummo

Posts: 543

#3936 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Se ärsyttävä ja tyhmä blondi chipa himaan sieltä ja äkkiä. Se muija on niin pässi . huh huh.*whaat*
Heli

Posts: 1,489

#3937 • • Heli vai kuka se oli

Gleba, 29.9.2008 16:23:
Ärsyttää ku kaikki hokee tuota LÄYHÄÄMISTÄ koko ajan ja joka paikassa. Näköjään sitä käytetään jo bb-uutisissakin..

*hmph*



kyllä, täysin sietämätöntä. edellisvuosina oli ne "täysin puun takaa/puskista" ja "über" - teesit, nekin vitutti silloin.

--
ei se väärin ole.

MissKoo

Posts: 1,289

#3938 • • Edited MissKoo

Gleba, 29.9.2008 16:23:
Ärsyttää ku kaikki hokee tuota LÄYHÄÄMISTÄ koko ajan ja joka paikassa. Näköjään sitä käytetään jo bb-uutisissakin..

*hmph*



SAMA! Meinasin just kirjottaa, että voi luuojjjaaaaa miten mä inhoon tota läyhäämis -sanaa. Yökkö *eiei*

Ei kyl tartu mun sanavarastoon *dissaa*
MesMeRise

Posts: 667

#3939 • • MesMeRise Spinnamon
Mä pidin Andreasta suosikkinani ennen, mut nyt mua on kyllä alkanu yököttää koko mies.
Vollottaa joka asiasta, miten se selvii tosi maailmassa *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#3940 • • Jutu Blondi

Gleba, 29.9.2008 16:23:
Ärsyttää ku kaikki hokee tuota LÄYHÄÄMISTÄ koko ajan ja joka paikassa. Näköjään sitä käytetään jo bb-uutisissakin..

*hmph*


No sanos muuta. Olin kavereiden kanssa kahvilla ja sitten vastasin puhelimeen, niin se yks kaveri ehti sanoa varmaan viisi kertaa sen puhelun aikana, että "lopeta jo se läyhääminen". Ja mä en edes puhunut pitkään *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.