Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,508,558 views

akir0

Posts: 2,554

#3961 • • akir0 idleRPG champion 2009
nn041g.jpg
Druma

Posts: 416

#3963 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Niko vetäs eilen illal pisteet himaan. JM:stä on tullut Aden uus sydänystävä. Tai niin se ainakin luulee. Ai saatana toi Ade on helvetin hyvä manipuloimaan. :)
Dinsku

Posts: 186

#3964 • • Dinsku

KLIP..


Aluks mä tykkäsin Adesta, mutta nythän se on paljastunut koppavaksi pikkulikaksi.



Hehhe! Osuvasti sanottu!
MesMeRise

Posts: 667

#3965 • • MesMeRise Spinnamon

Epicuros, 1.10.2008 04:12:
---
MesMeRise, 1.10.2008 01:28:
Mitä järkeä tossa enää on et siel talossa käy viikoittain ihmisiä?
On pokeriopettajaa, duudsoneita, parturia ja tullimiestä?

---


mitä järkeä sun on edes olettaa parempaa ton tason "viihteeltä"? Saat just sitä sontaa mitä kyttääjät ansaitseekin - get your own life! :D



*ding* Lähinnä ihmettelin, että eikös toi koko "idea" olla suljettuna ulkomaailmasta hieman kärsi, jos talossa käy parturiki hiukset laittamassa...
Heli

Posts: 1,489

#3966 • • Heli vai kuka se oli

MesMeRise, 1.10.2008 13:49:



*ding* Lähinnä ihmettelin, että eikös toi koko "idea" olla suljettuna ulkomaailmasta hieman kärsi, jos talossa käy parturiki hiukset laittamassa...



mun mielestä ei, sehän oon vaan parturi. ei se siel laula mitää kohu-uutisii niille.
onhan ne tyypit silti siel talossa. *jeesus*

--
ei se väärin ole.

MesMeRise

Posts: 667

#3967 • • MesMeRise Spinnamon

Heli, 1.10.2008 13:58:
---
MesMeRise, 1.10.2008 13:49:



*ding* Lähinnä ihmettelin, että eikös toi koko "idea" olla suljettuna ulkomaailmasta hieman kärsi, jos talossa käy parturiki hiukset laittamassa...

---


mun mielestä ei, sehän oon vaan parturi. ei se siel laula mitää kohu-uutisii niille.
onhan ne tyypit silti siel talossa. *jeesus*



Nii, siis on ja eihän ne saa mitään puhua mitä maailmassa tapahtuu. Mutta kyllä se rikkoo sitä et oot vaan niiden samojen naamojen kanssa.
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#3968 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Antti, Anniina, J-M ja Mertsi häätiksessä!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

MissKoo

Posts: 1,289

#3969 • • MissKoo

ianna ei anna!, 1.10.2008 19:40:
Antti, Anniina, J-M ja Mertsi häätiksessä!



Toivottavasti joku uusi lähtee.

Nyt kun olen kattonut tätä 24/7, niin näkee kyl ihmiset aika eri valossa.
RainChild

Posts: 909

#3970 • • RainChild

MissKoo, 1.10.2008 19:49:
---
ianna ei anna!, 1.10.2008 19:40:
Antti, Anniina, J-M ja Mertsi häätiksessä!

---


Toivottavasti joku uusi lähtee.

Nyt kun olen kattonut tätä 24/7, niin näkee kyl ihmiset aika eri valossa.



Kuka vaikuttaa erilaiselta ja millä tavalla? Kiinnostaa vaan, kun ihmiset sanoo tota, enkä mä kuitenkaan viitti itte kusmantaa 24/7:aa..

--
Rainchild is back home

Heli

Posts: 1,489

#3971 • • Heli vai kuka se oli

MesMeRise, 1.10.2008 19:20:
--


Nii, siis on ja eihän ne saa mitään puhua mitä maailmassa tapahtuu. Mutta kyllä se rikkoo sitä et oot vaan niiden samojen naamojen kanssa.




eihän missään oo sanottu, et ollaan vaa samojen naamojen kanssa.
tolla logiikalla edes noi uudet heebot ei ois sit voinu astua taloon. right?

antti veke, hyihyi!

--
ei se väärin ole.

MissKoo

Posts: 1,289

#3972 • • MissKoo

RainChild, 1.10.2008 19:55:
---
MissKoo, 1.10.2008 19:49:
---
ianna ei anna!, 1.10.2008 19:40:
Antti, Anniina, J-M ja Mertsi häätiksessä!

---


Toivottavasti joku uusi lähtee.

Nyt kun olen kattonut tätä 24/7, niin näkee kyl ihmiset aika eri valossa.

---


Kuka vaikuttaa erilaiselta ja millä tavalla? Kiinnostaa vaan, kun ihmiset sanoo tota, enkä mä kuitenkaan viitti itte kusmantaa 24/7:aa..



En mäkään ois 24/7 hankkinut, mutta onneks poikaystävä pelasti kun olen kahden viikon saikulla, niin mitäs tässä muuta tekemistä kun kattoa bb:tä *nauru*

Mutta siis joo, mä oikeasti tykkäsin Andreasksesta aiemmin tosi paljon, mutta siis noista päälähetyksistä ei käy yhtään ilmi miten se ja mm. Niko kiusaa Cherylia siis ihan koko ajan. Se on sellaista 'hauskaa' kiusaamista ja kyllä se muakin naurattaa, mutta voin ymmärtää että jos se on ollut tollaista viikkotolkulla, että miks puhutaan koulukiusaamistyylistä. Vaikken Cherylistä pidäkään ja se vasta oikeasti onkin täysi idiootti ( esim. ei tajunnut kun olivat ulkona että pitääkö juoda kylmää vai lämmintä juomaa, että lämpenee ) niin on sillä ainakin pitkä pinna. On ehkä kyl lähtenyt toi piikittely jo vähän kyllä käsistä.

Raportoin lisää kun tilanne etenee *iloinen*
MiMoSa

Posts: 1,664

#3973 • • MiMoSa
Antti ulos. Täysin turha tyyppi, välillä jopa unohtaa et se ees on tuolla.*hih* Ja nuo sen epätoivoiset vonkaukset...*eiei*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

larzizi

Posts: 1,661

#3974 • • larzizi

MiMoSa, 1.10.2008 20:44:
Antti ulos. Täysin turha tyyppi, välillä jopa unohtaa et se ees on tuolla.*hih* Ja nuo sen epätoivoiset vonkaukset...*eiei*


Ehdottomasti samaa mieltä. Tulee Antista päivä päivältä enemmän mieleen ällöttävän limaiset miehet, jotka yrittävät väkisin tulla baarissa iskemään. Eikä se siis johdu pelkästään noista sen säälittävistä vonkauksista. Yleinen olemus on vaan niin ällöttävän limainen, että en edes haluaisi lähestyä tuollaista ihmistä missään mielessä.

Tosin Mariannekin saisi mun puolesta lähteä, mut jos nyt vaikka toi Antti ensin, kun siitä ei ole pienintäkään iloa.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

paupau

Posts: 655

#3975 • • paupau Tuhma Bambi
On toi Johan kyllä aikamoinen *nauru* Nätisti oli keplotellu ittensä kahden tytön kainaloon. Näkiköhän ne tytöt pimeässä toisiansa *tirsk* Mutta olipa pitkästä aikaa virkistävää kattooo BB:tä. Oli ollu nimittäin jo kahden viikon tauko, oho...
MesMeRise

Posts: 667

#3976 • • MesMeRise Spinnamon

Heli, 1.10.2008 20:07:
---
MesMeRise, 1.10.2008 19:20:
--


Nii, siis on ja eihän ne saa mitään puhua mitä maailmassa tapahtuu. Mutta kyllä se rikkoo sitä et oot vaan niiden samojen naamojen kanssa.

---



eihän missään oo sanottu, et ollaan vaa samojen naamojen kanssa.
tolla logiikalla edes noi uudet heebot ei ois sit voinu astua taloon. right?

antti veke, hyihyi!



Plääh. Vertaanpa tätä nyt vaikka britti bb:hen jota aikanaan katselin. En muista, että siellä olis kertaakaan tullu ketään uutta taloon kesken kauden, tai vieraillut mitään julkkiksia/muita ihmisiä, koko homman aikana. Musta se oli paljon orginaalimpi idea.

En mä nyt käsittääkseni ole väittänytkään, että jossain olis sanottu et sinne ei tuu ketään uutta. Kunhan nyt totesin, että homma olis mun mielestä mielenkiintosempi ilman et siellä joku jatkuvasti ramppaa. Ja mitä tulee noihin uusiin asukkaisiin, niin tuntu et ku se idea toimi kerran, niin nyt se toistetaan joka vuos, ja joka vuos se on olevinaan helvetin hieno juttu.

Tän päivän jaksossa, oli viitteitä siitä, et tuolla on tänä vuonna taas joku esiintyjäkin. Musta se vaan osittain syö ton homman ideaa.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3977 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

MesMeRise, 1.10.2008 23:15:



Plääh. Vertaanpa tätä nyt vaikka britti bb:hen jota aikanaan katselin. En muista, että siellä olis kertaakaan tullu ketään uutta taloon kesken kauden, tai vieraillut mitään julkkiksia/muita ihmisiä, koko homman aikana. Musta se oli paljon orginaalimpi idea.



Tästä täytyy kyllä olla erimieltä. Katselin joskus aikoinani Britti BB:tä. En muista mikä kausi se oli, mutta silloin siinä oli se mimmi, joka on pyörinyt varmaan kaikissa brittien tosi-tv sarjoissa ja tää samainen mimmi aiheutti sen rasisti kohun siinä Brittien julkkis BB:ssa. No anyway. Silloin taloon asteli kesken kauden ainakin yksi uusi asukas. Se oli sellainen melkoisen hyvännäköinen mies, tosin taisi olla homo..

No joo ei tää nyt ollut mikään tärkee juttu, mut mä nyt vaan olin toista mieltä asiasta. Mut joo, mun mielestä on ok, et tulee uutta väkee taloo, mut munkin mielestä tuolla ramppaa vähän liikaa tota muuta jengiä. Mut ne on sponsoreita, joita toi ohjelmaformaatti tarttee, eli niitä on vaan kestettävä!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Marjo

Posts: 1,796

#3978 • • Marjo pupuTupuna

MesMeRise, 1.10.2008 23:15:

Plääh. Vertaanpa tätä nyt vaikka britti bb:hen jota aikanaan katselin. En muista, että siellä olis kertaakaan tullu ketään uutta taloon kesken kauden, tai vieraillut mitään julkkiksia/muita ihmisiä, koko homman aikana. Musta se oli paljon orginaalimpi idea.



Tuli siinäkin uus asukki, mutta muistaakseni vaan yks. Muistan, kun ne istu siellä niitten pihalla ja sit ne vanhat yritti udella jotenkin, ettei BB huomais, jalkapallopeleistä, jotka oli menossa ulkomaailmassa. Jäivät siitä kyllä heti kiinni. En muista mones tuotantokausi se oli.
Jammailija

Posts: 3,224

#3979 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Apua ton Antin vonkauksia*eiei*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Heli

Posts: 1,489

#3980 • • Heli vai kuka se oli

MesMeRise, 1.10.2008 23:15:




Plääh. Vertaanpa tätä nyt vaikka britti bb:hen jota aikanaan katselin. En muista, että siellä olis kertaakaan tullu ketään uutta taloon kesken kauden, tai vieraillut mitään julkkiksia/muita ihmisiä, koko homman aikana. Musta se oli paljon orginaalimpi idea.

En mä nyt käsittääkseni ole väittänytkään, että jossain olis sanottu et sinne ei tuu ketään uutta. Kunhan nyt totesin, että homma olis mun mielestä mielenkiintosempi ilman et siellä joku jatkuvasti ramppaa. Ja mitä tulee noihin uusiin asukkaisiin, niin tuntu et ku se idea toimi kerran, niin nyt se toistetaan joka vuos, ja joka vuos se on olevinaan helvetin hieno juttu.

Tän päivän jaksossa, oli viitteitä siitä, et tuolla on tänä vuonna taas joku esiintyjäkin. Musta se vaan osittain syö ton homman ideaa.



joo kyl se brittiversio on mun mielestä kans paremmin toteutettu. *piis*

--
ei se väärin ole.