Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,651 views

Texx

Posts: 650

#3881 • • Texx ^_^
Noh, onhan se aika selkeetä että Mia sieltä pois joutuu, kukaan jaksa kuunnella sitä angstaamista, itkemistä ja kiroilua jatkuvasti. Ainakin ryhmähenki paranis :)
Mulla on käyny hirveesti sääliks cheryliä kun kaikki aina vaan kiusaa sitä :( Aluks en saanu oikein mitään selvää että kuinka aito/epäaito se on, mutta ehkä se avautuminen ei olekkaan mitään paskaa vaan ehkä se oikeesti on semmonen.. ja sitten se tekee siitä aika suloisen <3

--
*piis*

Yallu

Posts: 1,910

#3882 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Texx, 24.9.2008 03:03:
Noh, onhan se aika selkeetä että Mia sieltä pois joutuu, kukaan jaksa kuunnella sitä angstaamista, itkemistä ja kiroilua jatkuvasti. Ainakin ryhmähenki paranis :)
Mulla on käyny hirveesti sääliks cheryliä kun kaikki aina vaan kiusaa sitä :( Aluks en saanu oikein mitään selvää että kuinka aito/epäaito se on, mutta ehkä se avautuminen ei olekkaan mitään paskaa vaan ehkä se oikeesti on semmonen.. ja sitten se tekee siitä aika suloisen <3


*släp*
Cheryll on yhtä aito kun sen hiukset.
MissKoo

Posts: 1,289

#3883 • • MissKoo
Se Antti pitäisi saada ulos talosta. Tuotanto on tehnyt täysin väärän valinnan siinä. Koko jätkä on pihalla kun lumiukko, siinä ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista.
Druma

Posts: 416

#3884 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
No siis, koosteista ja eilisen extrasta kyllä sai harvinaisen hyvän kuvan siitä, että ketä mustamaalataan. :P

Ja joo, Antti nyt vittuun tuolta talosta. Niin kuiva ihminen kun olla ja voi.
anis

Posts: 2,451

#3885 • • anis

MissKoo, 24.9.2008 07:43:
Se Antti pitäisi saada ulos talosta. Tuotanto on tehnyt täysin väärän valinnan siinä. Koko jätkä on pihalla kun lumiukko, siinä ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista.



Täysin samaa mieltä! *joo*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

MissKoo

Posts: 1,289

#3886 • • MissKoo

anis, 24.9.2008 08:26:
---
MissKoo, 24.9.2008 07:43:
Se Antti pitäisi saada ulos talosta. Tuotanto on tehnyt täysin väärän valinnan siinä. Koko jätkä on pihalla kun lumiukko, siinä ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista.

---


Täysin samaa mieltä! *joo*



Musta on muutenkin epäreilua, jos sellanen ihminen voittaa BB:n, joka ei ole ollut talossa koko aikaa. Voitto mielestäni kuuluu sellaiselle, joka on kestänyt koko 3 kk talossa ja kokenut sen kaiken.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#3887 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Musta se Mia on niin mainio*lmao*.

Mä en olis uskonut, että Cherillä on hiustenpidennykset, koska mulla on ja yleensä huomaan kenellä on ja kenellä ei. Jos mä pitäisin noin hiuksia auki, niin kyllä huomais pidennykset*ding*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Druma

Posts: 416

#3888 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.

MissKoo, 24.9.2008 08:28:
---
anis, 24.9.2008 08:26:
---
MissKoo, 24.9.2008 07:43:
Se Antti pitäisi saada ulos talosta. Tuotanto on tehnyt täysin väärän valinnan siinä. Koko jätkä on pihalla kun lumiukko, siinä ihmisessä ei ole mitään mielenkiintoista.

---


Täysin samaa mieltä! *joo*

---


Musta on muutenkin epäreilua, jos sellanen ihminen voittaa BB:n, joka ei ole ollut talossa koko aikaa. Voitto mielestäni kuuluu sellaiselle, joka on kestänyt koko 3 kk talossa ja kokenut sen kaiken.



Näin.
La Petite

Posts: 1,160

#3889 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Tiinuliinu81, 24.9.2008 09:15:
Mä en olis uskonut, että Cherillä on hiustenpidennykset, koska mulla on ja yleensä huomaan kenellä on ja kenellä ei. Jos mä pitäisin noin hiuksia auki, niin kyllä huomais pidennykset*ding*.


siis takaa katsottuna mimmillä on kyllä ihan törkeä raja niistä pidennyksistä + muutenkin huomaa HETI et se moppi on tekoa. Kaameinta tossa kaameassa hahmossa on just se moppi.

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#3890 • • REivaaja Guest

MissKoo, 24.9.2008 08:28:

Musta on muutenkin epäreilua, jos sellanen ihminen voittaa BB:n, joka ei ole ollut talossa koko aikaa. Voitto mielestäni kuuluu sellaiselle, joka on kestänyt koko 3 kk talossa ja kokenut sen kaiken.


Pelin henki ei ole reilu peli. Se tekee siitä jännää.
Texx

Posts: 650

#3891 • • Texx ^_^

Yallu, 24.9.2008 07:07:

*släp*
Cheryll on yhtä aito kun sen hiukset.



*Kädetkorvilla* en kuule en kuule en kuule :D

--
*piis*

Avatar
#3892 • • REivaaja Guest

La Petite, 24.9.2008 11:52:
siis takaa katsottuna mimmillä on kyllä ihan törkeä raja niistä pidennyksistä + muutenkin huomaa HETI et se moppi on tekoa. Kaameinta tossa kaameassa hahmossa on just se moppi.

Musta toi on sussa kaameinta.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#3893 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

La Petite, 24.9.2008 11:52:
---
Tiinuliinu81, 24.9.2008 09:15:
Mä en olis uskonut, että Cherillä on hiustenpidennykset, koska mulla on ja yleensä huomaan kenellä on ja kenellä ei. Jos mä pitäisin noin hiuksia auki, niin kyllä huomais pidennykset*ding*.

---

siis takaa katsottuna mimmillä on kyllä ihan törkeä raja niistä pidennyksistä + muutenkin huomaa HETI et se moppi on tekoa. Kaameinta tossa kaameassa hahmossa on just se moppi.



No mä en ole katsonut montaakaan jaksoa, toki ne näkyy, jos ei niitä pahemmin laita/osaa laittaa.. Luulis, että C jaksais, kun niin muuten on panostavinaan ulkonäköönsä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

wiper

Posts: 254

#3894 • • wiper
Saa aika erillaisen kuvan noist ihmisist, kun katsoo 24/7 ja vertaa noihin tunnin uusintoihin.
MissKoo

Posts: 1,289

#3895 • • MissKoo

La Petite, 24.9.2008 11:52:
---
Tiinuliinu81, 24.9.2008 09:15:
Mä en olis uskonut, että Cherillä on hiustenpidennykset, koska mulla on ja yleensä huomaan kenellä on ja kenellä ei. Jos mä pitäisin noin hiuksia auki, niin kyllä huomais pidennykset*ding*.

---

siis takaa katsottuna mimmillä on kyllä ihan törkeä raja niistä pidennyksistä + muutenkin huomaa HETI et se moppi on tekoa. Kaameinta tossa kaameassa hahmossa on just se moppi.



Cherylistä näkee ihan heti, että se tukka on jatkoa. Näin ekalla silmäyksellä ja vaikka mulla itelläkin on jatkot päässä, repesin nauramaan, koska hei jotain rajaa.. miks ne jatkot on niin ällöpitkät?? *ding* Ja mistä Suomesta ees saa noin pitkää jatkoa, yleensä se pituus ei ole toi Johanna Tukiainen/Cheryll -pituus ja se on ihan helvetin hyvä asia vaan *joo* *nauru*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#3896 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä

MissKoo, 25.9.2008 07:45:
---
La Petite, 24.9.2008 11:52:
---
Tiinuliinu81, 24.9.2008 09:15:
Mä en olis uskonut, että Cherillä on hiustenpidennykset, koska mulla on ja yleensä huomaan kenellä on ja kenellä ei. Jos mä pitäisin noin hiuksia auki, niin kyllä huomais pidennykset*ding*.

---

siis takaa katsottuna mimmillä on kyllä ihan törkeä raja niistä pidennyksistä + muutenkin huomaa HETI et se moppi on tekoa. Kaameinta tossa kaameassa hahmossa on just se moppi.

---


Cherylistä näkee ihan heti, että se tukka on jatkoa. Näin ekalla silmäyksellä ja vaikka mulla itelläkin on jatkot päässä, repesin nauramaan, koska hei jotain rajaa.. miks ne jatkot on niin ällöpitkät?? *ding* Ja mistä Suomesta ees saa noin pitkää jatkoa, yleensä se pituus ei ole toi Johanna Tukiainen/Cheryll -pituus ja se on ihan helvetin hyvä asia vaan *joo* *nauru*



Kyllä mun jatkot oli noin pitkät laitettaessa ja ne leikattiin kerroksittain.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

lohikarme

Posts: 1,730

#3897 • • lohikarme RitariVittupää
voi jeesus ku on menny tylsäks :(

--
Qualis artifex pereo

Miinapiina

Posts: 3,494

#3898 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
toi antti on niin tylsä :/

nii ja ade ulos

--
pinkki on pop!!!

akir0

Posts: 2,554

#3899 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ei taida Harri enää palata, ollu jo niin pitkään poissa. Ja jos on verenmyrkytystapaus niin ei se pääse kovin äkkiä sairaalasta pois.