Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,161 views

Avatar
#3841 • • REivaaja Guest

Super-Kerttu, 19.9.2008 17:34:
hmm..Tätä mäkin oon ajanut takaa..Oon siis kerankin sun kanssa samaa mieltä jostain asiasta..*nauru*



Me ollaan varmasti useammin samaa mieltä kuin eri mieltä. Me jaetaan kuitenkin sama kulttuuri. Meillä on vaan sitten eri tavat lähestyä ongelmaa.
Musta tuntuu että sä vaan pidät joitain tiettyjä erimielisyyksiä muita tärkeämmässä asemassa.

Tai mistä mä tiedän. En tiedä sun mielipiteistä ja ehkä se on hyvä sitten niin ;)

Me me me. Kuinka typerä tapa muotoilla mutta menkööt ;)
asdf

Posts: 3,155

#3842 • • asdf
Ei vittu toi Maria on järkyttävä tapaus........
ValaX

Posts: 3,891

#3843 • • ValaX
Väärä lähti*nyyh*
Daniel Braun

Posts: 1,626

#3844 • • Edited Daniel Braun wednesday?

VaLa, 21.9.2008 22:32:
Väärä lähti*nyyh*


Voi kyynel...
Toi eukko oli just niinku yks "tuttu" joka kännipäissään on täysin samankaltainen.
Hyvä vaan että katos talosta...

Ja mähän en tota bb seuraa :D
ValaX

Posts: 3,891

#3845 • • ValaX
Cheryll olis saanu lähtee...
alphamagic

Posts: 3,628

#3846 • • alphamagic

Zenni, 21.9.2008 22:23:
Ei vittu toi Maria on järkyttävä tapaus........



Siis älä aivan järkyttävä akka!! Hoppas en ikinä tuu livenä törmäämään... :D
Vois opetella mm miten käyttäytyä, noin ens alkuun.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

-Santtu-

Posts: 1,965

#3847 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Oikee asukas tippu mun mielestä, mutta tän illan suorassa lähetyksessä pisti kyllä aika räikeästi silmään se miten ne koosteet ja muut on tehty.
En tiedä huomasko kukaan muu, mutta Mantasta näytettiin kaikki mahd. pahat jutut ja Cheryllin kooste oli vaan iloista hassuttelua ja naurua jne. eikä mitään sen negatiivisia hetkiä (ja sama Nikolla). Jos ei kato 24/7 niin noitten perusteella aika moni äänestää. Voi tosin olla että P*ska-Mantasta nyt ei ollu mitään positiivista mitä näyttää :D
turquoise

Posts: 732

#3848 • • turquoise e-ra2co

-Santtu-, 21.9.2008 23:02:
Oikee asukas tippu mun mielestä, mutta tän illan suorassa lähetyksessä pisti kyllä aika räikeästi silmään se miten ne koosteet ja muut on tehty.



Mä katoin kanssa samaa..
Samoin pisti korvaan se Vapun alkulähetyksessä tosi randomisti sanoma "Hienosti ootte soitellu tänne kun Cheryll on kuronut 10 % ylöspäin ihan vaan mainoskatkon aikana" tjsp. (Viimekshän siitä nousi haloo kun toinen ehdokas muka kiri ihan pienessä ajassa tosi paljon ylöspäin, että tuotantotiimi oli etukäteen sopinut kuka lähtee.)

Ja todellakin lähti oikee asukas, on se ny jumankauta kumma kun aikuinen nainen käyttäytyy tuolla lailla. Hävetti sen tyttären puolesta, toivottavasti ei oo Manta saanut turveltua jälkikasvuaan tuolla aggressiivisella junttimaisuudellaan. Mantasta tuli lähinnä mieleen eteläpohjalaista yläastetta käyvä kovanaama fritsukaula, joka kiusaamiselta kun ehtii hyppää traktorin rattiin ja lähtee kylälle ajamaan pillurinkiä. Tervemenoa vaan!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Tapi

Posts: 1,437

#3849 • • Tapi Dreamstate
Ihan oikea tyyppi lähti talosta. Kun ens viikolla lähtee Mia tai Niko, niin talossa rupeaa todennäköisesti tapahtumaan jotain muutakin kun paskanpuhumista ja kyräilyä. Välillä on joutunut oikein ihmettelemään asukkien riitaisuutta ja itsetarkoituksellista ristiriitojen kaivelua.

Andreas on pelannut itsensä hyvin ulos kuvioista viimeisen viikon aikana. Uudet asukit ovat päässeet huonosti esille vanhojen riitelyn vuoksi, joten heistä on paha sanoa mitään. Tällä hetkellä tilanne on parhaiten hallinnassa Johanilla ja Terolla, joista varsinkin Tero on onnistunut kiertämään muiden asukkaiden ansat kylmän viileällä, mutta silti rennolla meiningillä.
Janisa

Posts: 2,226

#3850 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Noh, noh, kertokaa nyt joku miksi se Marianna lahti sielta talosta viime vkolla!?!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

tws

Posts: 512

#3851 • • tws

Janisa, 22.9.2008 02:19:
Noh, noh, kertokaa nyt joku miksi se Marianna lahti sielta talosta viime vkolla!?!


jotai henk.koht juttui, ei se halunnu siin videopätkäs kertoo enempää *justjoo* mut väliäkö sillä, pääasia et lähti *nauru*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Jammailija

Posts: 3,224

#3852 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kyl hävetti Marian puolesta. Kyllähän naista jännitti silminnähden, mut siihenkin nähden meni kyl haastattelu tosi huonosti. Ja ne kommentit, ku hän sai niit pudotuspisteitä. Eix niistäkin vois vaa ottaa opikseen eikä haistatella menemään minkä kerkeää. Toivon, että mimmi kattoo BB:t nauhalta ja ottaa opikseen.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Miinapiina

Posts: 3,494

#3853 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mä ootin kyl jotain lisäinfoa mariannan tapaukseen, sitä niin kauheesti hehkutettiin, et sunnuntaina selviää... no eipä täs silti ny oo yhtään fiksumpi sen jutun suhteen *ding*

ja se manta... ku se näki ne ketkä on niitä pisteitä antanut *whaat* *eiei* tuli kanssa pikkanen myötähäpiä, varsinkin sen tyttären (oliks niit enempi?) puolesta

--
pinkki on pop!!!

AnderS

Posts: 470

#3855 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Jammailija, 22.9.2008 07:32:
Kyl hävetti Marian puolesta. Kyllähän naista jännitti silminnähden, mut siihenkin nähden meni kyl haastattelu tosi huonosti. Ja ne kommentit, ku hän sai niit pudotuspisteitä. Eix niistäkin vois vaa ottaa opikseen eikä haistatella menemään minkä kerkeää. Toivon, että mimmi kattoo BB:t nauhalta ja ottaa opikseen.



110% samaa mieltä! BB historian aikana en oo ennen tuntenu moista myötähäpeää.. Siis kävihän se mimmi runsaasti ylikierroksilla, mulle tuli sellainen olo että se kuristaa Vapun vielä haastiksen päätteeksi:D Tuollaista keskarin näyttelyä/lällättämistä/haistavittua ei kyllä pysty katella aikuisen naisen tekemänä, ja tytär katsomossa. Huhhuh!
-Santtu-

Posts: 1,965

#3856 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Janisa, 22.9.2008 02:19:
Noh, noh, kertokaa nyt joku miksi se Marianna lahti sielta talosta viime vkolla!?!



Jotain henkisen kantin kestämättömyydestä on vihjailtu. Veikkaan että on peilattu tilannetta Mariannan menneisyyteen (esim. pahoinpidellyt ex-miehensä) ja ajateltu että sen nuppi ei kestäis tms. Ehkä taustalla jotain mielenterveysongelmia. Harmi mun mielestä et se laitettiin pihalle..just hyvä kilari aiheuttamaan kunnon draamaa. Tietysti kenenkään terveyden uhalla ei viihdettä voi tehdä.
T-Justice

Posts: 892

#3857 • • T-Justice
Andreas on niin kuvottava niljake et sen vois ampuu kuuhun ens sunnuntaina. Bonuksena siinä olis Mian totaalinen hajoaminen Andreaksen lähdöstä!
Yallu

Posts: 1,910

#3859 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Mä toivon et Harri lähtis talosta, ei sillä ole sinne enää mitään annettavaa. Ärsyttää vaan tuollanen, mä-en-ainakaan-tottele-mitään-enkä-ketään-asenne.
zaler

Posts: 1,545

#3860 • • zaler e h k i s
andreas on ihan saatanan ärsyttävä. oli kaikessa ihan samaa mieltä kun maria ja "rakastaa" sitä :DD ja onko pakko itkeä koko ajan

--
let´s eat to the beat!