Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,151 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3821 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä ymmärrän miks jengi dissaa Cherylliä..Ei se munkaan mielestä oo kyl mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin sen jutut on välillä niin ihmeellisiä..Mut sen ihmisen jutuissa on myös joskus pointtia. Se on ainut ihminen tuolla talossa, joka ei puhu paskaa seläntakana. Se tulee aina suoraan puhumaan ko. henkilölle, jos jokin asia vaivaa. Ja osaa puhua suuttumatta ja pyytää anteeksi. Moni vois ottaa mallia tollasesta käytöksestä..(itsekin).. Tosin ei sen ihan aina tarttis kääntää juttuja itseensä ja puuttuu kaikkiin asioihin..*nauru*

Mut toistaiseksi Cheryll voi olla mun mielestä talossa, ei se tota kuitenkaan voita!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Yallu

Posts: 1,910

#3822 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 18.9.2008 09:59:
Mä ymmärrän miks jengi dissaa Cherylliä..Ei se munkaan mielestä oo kyl mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin sen jutut on välillä niin ihmeellisiä..Mut sen ihmisen jutuissa on myös joskus pointtia. Se on ainut ihminen tuolla talossa, joka ei puhu paskaa seläntakana. Se tulee aina suoraan puhumaan ko. henkilölle, jos jokin asia vaivaa. Ja osaa puhua suuttumatta ja pyytää anteeksi. Moni vois ottaa mallia tollasesta käytöksestä..(itsekin).. Tosin ei sen ihan aina tarttis kääntää juttuja itseensä ja puuttuu kaikkiin asioihin..*nauru*

Mut toistaiseksi Cheryll voi olla mun mielestä talossa, ei se tota kuitenkaan voita!



Joo, ei se puhu paskaa muista selän takana kun ei se hirveästi puhu muista.. Minä, minä, minä..
lohikarme

Posts: 1,730

#3823 • • lohikarme RitariVittupää

Yallu, 18.9.2008 10:14:
---
Super-Kerttu, 18.9.2008 09:59:
Mä ymmärrän miks jengi dissaa Cherylliä..Ei se munkaan mielestä oo kyl mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin sen jutut on välillä niin ihmeellisiä..Mut sen ihmisen jutuissa on myös joskus pointtia. Se on ainut ihminen tuolla talossa, joka ei puhu paskaa seläntakana. Se tulee aina suoraan puhumaan ko. henkilölle, jos jokin asia vaivaa. Ja osaa puhua suuttumatta ja pyytää anteeksi. Moni vois ottaa mallia tollasesta käytöksestä..(itsekin).. Tosin ei sen ihan aina tarttis kääntää juttuja itseensä ja puuttuu kaikkiin asioihin..*nauru*

Mut toistaiseksi Cheryll voi olla mun mielestä talossa, ei se tota kuitenkaan voita!

---


Joo, ei se puhu paskaa muista selän takana kun ei se hirveästi puhu muista.. Minä, minä, minä..



eniten cherrylissä ärsyttää puhetyyli. Eheheh niinku sillee.

--
Qualis artifex pereo

Yallu

Posts: 1,910

#3824 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

lohikarme, 18.9.2008 10:27:
---
Yallu, 18.9.2008 10:14:
---
Super-Kerttu, 18.9.2008 09:59:
Mä ymmärrän miks jengi dissaa Cherylliä..Ei se munkaan mielestä oo kyl mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin sen jutut on välillä niin ihmeellisiä..Mut sen ihmisen jutuissa on myös joskus pointtia. Se on ainut ihminen tuolla talossa, joka ei puhu paskaa seläntakana. Se tulee aina suoraan puhumaan ko. henkilölle, jos jokin asia vaivaa. Ja osaa puhua suuttumatta ja pyytää anteeksi. Moni vois ottaa mallia tollasesta käytöksestä..(itsekin).. Tosin ei sen ihan aina tarttis kääntää juttuja itseensä ja puuttuu kaikkiin asioihin..*nauru*

Mut toistaiseksi Cheryll voi olla mun mielestä talossa, ei se tota kuitenkaan voita!

---


Joo, ei se puhu paskaa muista selän takana kun ei se hirveästi puhu muista.. Minä, minä, minä..

---


eniten cherrylissä ärsyttää puhetyyli. Eheheh niinku sillee.



Kuules nyt pikkupoika, vähän kunniotusta kun vanhemmat puhuu.. *pepsodent*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#3825 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Andreas on kyllä niin suloinen*plur*. Se sais voittaa koko paskan. Cheri on alkanut menettelemään. Maria voi saada vielä jossain vaiheessa kunnon flaidiksia aikaan, niin sais jäädä taloon vielä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

oZq

Posts: 153

#3826 • • oZq

Yallu, 18.9.2008 10:29:
---
lohikarme, 18.9.2008 10:27:
---
Yallu, 18.9.2008 10:14:
---
Super-Kerttu, 18.9.2008 09:59:
Mä ymmärrän miks jengi dissaa Cherylliä..Ei se munkaan mielestä oo kyl mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin sen jutut on välillä niin ihmeellisiä..Mut sen ihmisen jutuissa on myös joskus pointtia. Se on ainut ihminen tuolla talossa, joka ei puhu paskaa seläntakana. Se tulee aina suoraan puhumaan ko. henkilölle, jos jokin asia vaivaa. Ja osaa puhua suuttumatta ja pyytää anteeksi. Moni vois ottaa mallia tollasesta käytöksestä..(itsekin).. Tosin ei sen ihan aina tarttis kääntää juttuja itseensä ja puuttuu kaikkiin asioihin..*nauru*

Mut toistaiseksi Cheryll voi olla mun mielestä talossa, ei se tota kuitenkaan voita!

---


Joo, ei se puhu paskaa muista selän takana kun ei se hirveästi puhu muista.. Minä, minä, minä..

---


eniten cherrylissä ärsyttää puhetyyli. Eheheh niinku sillee.

---


Kuules nyt pikkupoika, vähän kunniotusta kun vanhemmat puhuu.. *pepsodent*


Korjaan:
Kuules nyt pikkupoika, siis vähän niinku siis kunniotusta kun vanhemmat niinku puhuu (tai siis niinku sillee).. :)
larzizi

Posts: 1,661

#3827 • • larzizi

oZq, 18.9.2008 13:37:
Korjaan:
Kuules nyt pikkupoika, siis vähän niinku siis kunniotusta kun vanhemmat niinku puhuu (tai siis niinku sillee).. :)



Vastaanottavana osapuolena olisin itse revennyt ihan totaalisesti, jos joku olisi tullut mulle noin "vakuuttavasti" sanomaan tommosta *lmao* Kuulosti just siltä, että se on miettinyt viimisen tunnin päänsä sisällä mitä pelottavaa ja pahaa voisi sanoa ja sit vielä itse tilanteessa unohtaa mitä olikaan suunnitellut sanovansa *nauru*

Muutenkin toi pikkulikottelu yms. on aika huvittavan kuuloista. Mariannekin kuitenkin on 19 ja Harri jopa vuoden vanhempi (mutta ehkä se vuosi sitten merkkaa niin paljon). Ja kuten Mariakin jossain vaiheessa sanoi, niin ihan yhtä lailla Cheryll on sille pikkulikka.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jammailija

Posts: 3,224

#3828 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Cheryllin verbaliikka ei riitä ajatuksien pukemiseksi sanoiksi ja se vaikeuttaa hänen kanssakäymistään muiden kilpailijoiden kesken. Ja taas ajatuksien tasosta kertoo esim. se, että mimmi ei oo kuitenkaan kauheen montaa vuotta vanhempi Miia ja silti vaa jankkaa sitä ikäjuttuu heidän välillään. Enkä ny väittäis Cheryllinkään olevan maailman kypsimmästä päästä. Sen verran paskat hän teki Harrille ja hoiti jälkipuinninkin mielestäni huonosti.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Sallakat

Posts: 2,220

#3830 • • Edited Sallakat jungle, baby !

Tiinuliinu81, 18.9.2008 11:13:
Andreas on kyllä niin suloinen*plur*. Se sais voittaa koko paskan. Cheri on alkanut menettelemään. Maria voi saada vielä jossain vaiheessa kunnon flaidiksia aikaan, niin sais jäädä taloon vielä.



mielipiteitä:
-andreas on ehkä pahin juonittelija mitä oon suomi bb:ssä ikinä nähny
-cheryllin luonnonlapsiakti on hiuspidennyksineen kauheeta katottavaa, plus nainen on tyhmä kuin saapas. And I quote "aurajuusto on tosi rahvaanomainen raaka-aine, mutta sinihomejuusto taas todella hienostunutta" SIIIS *justjoo* Ainoo mistä plussaa on eilinen avautuminen andreakselle, mialle ja nikolle, vaikka senkin olisi voinut hoitaa vakuuttavammin joku muu kuin tämä ex spice girls emma look-a-like
-maria ei oo saanut yhtään tappelua aikaan talossa, pelkkää selän takana jauhamista (ja haisemista) tämä, ikäistään 10 vuotta vanhemman näköinen, nainen harrastaa. idän kukkanen vois ns. hävitä kuin pieru tuuleen

edit: nii se emma-juttu
http://www.hymy.fi/s/f/editor/images/emmaavalmista.jpg
thomas

Posts: 5,618

#3831 • • thomas

Sallakat, 18.9.2008 18:38:
---
Tiinuliinu81, 18.9.2008 11:13:
Andreas on kyllä niin suloinen*plur*. Se sais voittaa koko paskan. Cheri on alkanut menettelemään. Maria voi saada vielä jossain vaiheessa kunnon flaidiksia aikaan, niin sais jäädä taloon vielä.

---


mielipiteitä:
-cheryllin luonnonlapsiakti on hiuspidennyksineen kauheeta katottavaa, plus nainen on tyhmä kuin saapas. And I quote "aurajuusto on tosi rahvaanomainen raaka-aine, mutta sinihomejuusto taas todella hienostunutta" SIIIS *justjoo* Ainoo mistä plussaa on eilinen avautuminen andreakselle, mialle ja nikolle, vaikka senkin olisi voinut hoitaa vakuuttavammin joku muu kuin tämä ex spice girls emma look-a-like

edit: nii se emma-juttu
http://www.hymy.fi/s/f/editor/images/emmaavalmista.jpg



haha toi on kyl loistava toi aurajuusto-quote. i lolled
Aamu

Posts: 999

#3832 • • Aamu you had me at hello
IHANA!
tykkään nyt cheristä viel enemmän!

spice girls RULEZ!

--
Do you think the expansion will make me fat?

asdf

Posts: 3,155

#3833 • • asdf
AAAA eikö tosta vitun parkumisesta tuu koskaan loppua!
Jammailija

Posts: 3,224

#3835 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Sallakat, [url=http://klubitus.org
mielipiteitä:
-andreas on ehkä pahin juonittelija mitä oon suomi bb:ssä ikinä nähny


Siin on jotain empaattista ja herkkää, mut jotain mätää... *nuotti*jännitysmusaa*nuotti**pökr*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#3836 • • *Mirri* Guest
Siis niinku Cheryll kokee siis niinku blondiläpät niinku rasistisina eikä o koskaan kokenu mitn vastaavaa. *pökr**justjoo*
Avatar
#3837 • • Edited REivaaja Guest

*Mirri*, 19.9.2008 17:02:
Siis niinku Cheryll kokee siis niinku blondiläpät niinku rasistisina eikä o koskaan kokenu mitn vastaavaa. *pökr**justjoo*



No mut jos se ottaa ne henkilökohtaisesti niin onko niitä sitten pakko viljellä ja saako siitä sitten suuttua kun ei itse koe niitä loukkaavina?

Anteeksi on varmaan liikaa vaadittu? Sitä se ainakin talossa on. Ettekö te nyt tajua että se on ihan rikki ku sitä dissataan joka asiassa. Tyhmähän se on mutta fiksumpana se pitäis tajuta ja tajuta myös miten siihen suhtautua. Muija kuitenkin kuuntelee jos sille osaa sanoa. Samaa ei voi sanoa muista. Yleisellä tasolla jälleen jotta ei tule väärinkäsityksiä.

Cheryll ihna oikeesti yrittää olla kivempi. Se ei vaan tiedä miten se vois sitä olla ja noitten hyödyttömillä analyyseillä tilanne menee noidankehäksi.

Ihan yhtä tyhmiä noi muutki vaikka ehkä vähän pitempää matikkaa osaakin.

Tero on ainoo jolla tuntuis olevan järkeä päässä tuolla. Tosin en ihan silmä kovana ole seurannut kun ei sillä ole silmiin pistäviä piirteitä kuten muilla. (se mustavalkolettinen on toinen tapaus)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3838 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

REivaaja, 19.9.2008 17:04:
---
*Mirri*, 19.9.2008 17:02:
Siis niinku Cheryll kokee siis niinku blondiläpät niinku rasistisina eikä o koskaan kokenu mitn vastaavaa. *pökr**justjoo*

---


No mut jos se ottaa ne henkilökohtaisesti niin onko niitä sitten pakko viljellä ja saako siitä sitten suuttua kun ei itse koe niitä loukkaavina?

Anteeksi on varmaan liikaa vaadittu? Sitä se ainakin talossa on. Ettekö te nyt tajua että se on ihan rikki ku sitä dissataan joka asiassa. Tyhmähän se on mutta fiksumpana se pitäis tajuta ja tajuta myös miten siihen suhtautua. Muija kuitenkin kuuntelee jos sille osaa sanoa. Samaa ei voi sanoa muista. Yleisellä tasolla jälleen jotta ei tule väärinkäsityksiä.

Cheryll ihna oikeesti yrittää olla kivempi. Se ei vaan tiedä miten se vois sitä olla ja noitten hyödyttömillä analyyseillä tilanne menee noidankehäksi.

Ihan yhtä tyhmiä noi muutki vaikka ehkä vähän pitempää matikkaa osaakin.

Tero on ainoo jolla tuntuis olevan järkeä päässä tuolla. Tosin en ihan silmä kovana ole seurannut kun ei sillä ole silmiin pistäviä piirteitä kuten muilla. (se mustavalkolettinen on toinen tapaus)



hmm..Tätä mäkin oon ajanut takaa..Oon siis kerankin sun kanssa samaa mieltä jostain asiasta..*nauru*

Tuolta talosta on kyl vaikeeta valita suosikkia, kun ne kaikki on niin pirun itsekeskeisiä höhliä..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#3839 • • Edited REivaaja Guest
Musta BB sais järjestää säännön josta Cheryll ei ole tietoinen ja jokaisen pitää miettiä jotain hyvää sanottavaa muijasta. Sais seki itseluottamuksen takas ja loppuis noi ihanaa sun muut sanat.
Toivoisin kuulevani sovittelevaa ja rakentavaa palautetta ja ilmauksia kuten anteeksi ja olen pahoillani. Sieltä tulee ihan varmasti ne samat kommentit takas.
Toi on sille käännekohta ja se voi viedä kahteen suuntaan. Ylös tai alas.

Sen lisäksi määräisin rangaistuksen jokaiselle joka puuttuu kahdenkeskisiin konflikteihin Cherylin ja henkilön x kanssa. Sillei keskustelusta tulee aidosti kaksisuuntainen.

Cheryll on nyt joutunu tilanteeseen jossa se on joutunu kyseenalaistamaan ajatuksensa ja käyttäytymisensä ja se on hyvä asia. Ei sen ihanaa kommentoinnista voi ruveta mussuttamaan kun kuitenkin niin todennäköisesti ei itse ymmärrä tilannetta.

Tää ei nyt oo mitenkään muhun liittyvää. Ja mua on tähän turha edes liitttää.
Jammailija

Posts: 3,224

#3840 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Missä tahansa laatikossa suojeltuna Cheryll onkaan kasvanu, ni kyl on talo varmasti opettava kokemus kaikin puolin erilaisista ihmisistä ja sosiaalisista suhteista. Reivaajalla hyvii kommenttei!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...