Mut toistaiseksi Cheryll voi olla mun mielestä talossa, ei se tota kuitenkaan voita!
4,996 posts, 250 pages, 1,535,957 views
Super-Kerttu, 18.9.2008 09:59:
Mä ymmärrän miks jengi dissaa Cherylliä..Ei se munkaan mielestä oo kyl mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin sen jutut on välillä niin ihmeellisiä..Mut sen ihmisen jutuissa on myös joskus pointtia. Se on ainut ihminen tuolla talossa, joka ei puhu paskaa seläntakana. Se tulee aina suoraan puhumaan ko. henkilölle, jos jokin asia vaivaa. Ja osaa puhua suuttumatta ja pyytää anteeksi. Moni vois ottaa mallia tollasesta käytöksestä..(itsekin).. Tosin ei sen ihan aina tarttis kääntää juttuja itseensä ja puuttuu kaikkiin asioihin..
Mut toistaiseksi Cheryll voi olla mun mielestä talossa, ei se tota kuitenkaan voita!
Yallu, 18.9.2008 10:14:
---
Mä ymmärrän miks jengi dissaa Cherylliä..Ei se munkaan mielestä oo kyl mikään penaalin terävin kynä ja muutenkin sen jutut on välillä niin ihmeellisiä..Mut sen ihmisen jutuissa on myös joskus pointtia. Se on ainut ihminen tuolla talossa, joka ei puhu paskaa seläntakana. Se tulee aina suoraan puhumaan ko. henkilölle, jos jokin asia vaivaa. Ja osaa puhua suuttumatta ja pyytää anteeksi. Moni vois ottaa mallia tollasesta käytöksestä..(itsekin).. Tosin ei sen ihan aina tarttis kääntää juttuja itseensä ja puuttuu kaikkiin asioihin..
---
Joo, ei se puhu paskaa muista selän takana kun ei se hirveästi puhu muista.. Minä, minä, minä..
lohikarme, 18.9.2008 10:27:
---
---
---
Joo, ei se puhu paskaa muista selän takana kun ei se hirveästi puhu muista.. Minä, minä, minä..
---
eniten cherrylissä ärsyttää puhetyyli. Eheheh niinku sillee.
Yallu, 18.9.2008 10:29:
---
lohikarme, 18.9.2008 10:27:
---
---
---
---
eniten cherrylissä ärsyttää puhetyyli. Eheheh niinku sillee.
---
Kuules nyt pikkupoika, vähän kunniotusta kun vanhemmat puhuu..
oZq, 18.9.2008 13:37:
Korjaan:
Kuules nyt pikkupoika, siis vähän niinku siis kunniotusta kun vanhemmat niinku puhuu (tai siis niinku sillee).. :)
domi, 18.9.2008 09:45:
---
Heli, 18.9.2008 07:37:
Sitäpaitsi, ei kellään voi olla noin ihanaa ja mahtavaa koko ajan, argh!
---
Voipas.
Tiinuliinu81, 18.9.2008 11:13:
Andreas on kyllä niin suloinen*plur*. Se sais voittaa koko paskan. Cheri on alkanut menettelemään. Maria voi saada vielä jossain vaiheessa kunnon flaidiksia aikaan, niin sais jäädä taloon vielä.
Sallakat, 18.9.2008 18:38:
---
Tiinuliinu81, 18.9.2008 11:13:
Andreas on kyllä niin suloinen*plur*. Se sais voittaa koko paskan. Cheri on alkanut menettelemään. Maria voi saada vielä jossain vaiheessa kunnon flaidiksia aikaan, niin sais jäädä taloon vielä.
---
mielipiteitä:
-cheryllin luonnonlapsiakti on hiuspidennyksineen kauheeta katottavaa, plus nainen on tyhmä kuin saapas. And I quote "aurajuusto on tosi rahvaanomainen raaka-aine, mutta sinihomejuusto taas todella hienostunutta" SIIIS Ainoo mistä plussaa on eilinen avautuminen andreakselle, mialle ja nikolle, vaikka senkin olisi voinut hoitaa vakuuttavammin joku muu kuin tämä ex spice girls emma look-a-like
edit: nii se emma-juttu
http://www.hymy.fi/s/f/editor/images/emmaavalmista.jpg
Sallakat, [url=http://klubitus.org
mielipiteitä:
-andreas on ehkä pahin juonittelija mitä oon suomi bb:ssä ikinä nähny
*Mirri*, 19.9.2008 17:02:
Siis niinku Cheryll kokee siis niinku blondiläpät niinku rasistisina eikä o koskaan kokenu mitn vastaavaa.
REivaaja, 19.9.2008 17:04:
---
*Mirri*, 19.9.2008 17:02:
Siis niinku Cheryll kokee siis niinku blondiläpät niinku rasistisina eikä o koskaan kokenu mitn vastaavaa.
---
No mut jos se ottaa ne henkilökohtaisesti niin onko niitä sitten pakko viljellä ja saako siitä sitten suuttua kun ei itse koe niitä loukkaavina?
Anteeksi on varmaan liikaa vaadittu? Sitä se ainakin talossa on. Ettekö te nyt tajua että se on ihan rikki ku sitä dissataan joka asiassa. Tyhmähän se on mutta fiksumpana se pitäis tajuta ja tajuta myös miten siihen suhtautua. Muija kuitenkin kuuntelee jos sille osaa sanoa. Samaa ei voi sanoa muista. Yleisellä tasolla jälleen jotta ei tule väärinkäsityksiä.
Cheryll ihna oikeesti yrittää olla kivempi. Se ei vaan tiedä miten se vois sitä olla ja noitten hyödyttömillä analyyseillä tilanne menee noidankehäksi.
Ihan yhtä tyhmiä noi muutki vaikka ehkä vähän pitempää matikkaa osaakin.
Tero on ainoo jolla tuntuis olevan järkeä päässä tuolla. Tosin en ihan silmä kovana ole seurannut kun ei sillä ole silmiin pistäviä piirteitä kuten muilla. (se mustavalkolettinen on toinen tapaus)