Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,965 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#3901 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

akir0, 25.9.2008 11:09:
Ei taida Harri enää palata, ollu jo niin pitkään poissa. Ja jos on verenmyrkytystapaus niin ei se pääse kovin äkkiä sairaalasta pois.



No eilen ainakin BB Extrassa sanoivat, että tän päivän BB Extrassa kerrotaan Harrista HYVIÄ uutisia. Mitä ne sitten on, voi jokainen itse miettiä.. Verenmyrkytys tuskin kuitenkaan kuuluu niihin..?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#3902 • • Elwira Guest
koko bb menee tylsäks... ei jaksa kattoo jotenkin.
Mark

Posts: 7,311

#3903 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
LOLLERS. Ekalla vkolla taivasteltiin menoa ja meininkiä ja oltiin sitä mieltä että voisivat vähän rauhottuu, nyt sit kitistään ku on tylsää :D Eioo helppoo..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#3904 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Toivottavasti Harri palaa taloon!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Sinza

Posts: 2,227

#3905 • • Sinza
Joo tylsää on kyllä ollut viime aikoina. Ei oo jaksanut pahemmin kattoo lähetyksiä, seurannut vaan Subin sivuilta, ja vähintään sunnuntain lähetyksiä telkusta. Tällä hetkellä häätöäänestyksessä olevista pihalle sais lentää Mia, koska se on mun mielestä vielä aika pentu & ärsyttävä. Nikostakaan en sen erityisemmin tykkää, mutta se on hyvää viihdettä, hauska naureskella aina sen kilahteluille :D Andreaksesta mä tykkään.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#3906 • • REivaaja Guest

Mark, 25.9.2008 13:07:
LOLLERS. Ekalla vkolla taivasteltiin menoa ja meininkiä ja oltiin sitä mieltä että voisivat vähän rauhottuu, nyt sit kitistään ku on tylsää :D Eioo helppoo..

-M

Mitää kitisty ku hävettiin!!! Toleranssi nousee ja nyt vaadinkin orgioita. Missä on BB? Kysympähän vaan...
Infinitee

Posts: 272

#3907 • • Infinitee
Ite jättäsin Mian taloon, nii sais edes jotain viihdettä noista riitelyistä. Andreaksen vois heittää niskaperse -otteella ulos vaikka samantien.
Druma

Posts: 416

#3908 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Harri tulee bäk tänään Extras. Saa nähä mitä Niko tästä kelaa, kun kuulee siihen päälle viel ettei Harri oo enää äänestykses beesis. :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3909 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Eyebreak, 25.9.2008 15:28:
Harri tulee bäk tänään Extras. Saa nähä mitä Niko tästä kelaa, kun kuulee siihen päälle viel ettei Harri oo enää äänestykses beesis. :)



Eipä tullut..sairaalassa edelleen, verenmyrkytys, mut voi jo hyvin. Ja tuotanto ei ole vielä päättänyt saako Harri edes palata taloon parannuttuaan.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Druma

Posts: 416

#3910 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
On kyllä noi BB-tuotannon "yllätykset" jne. paskat niin perseestä ettei kyl jaksa enää innostua.

Lupaa isoo mutta järjestää paskaa.

Blaa.
MissKoo

Posts: 1,289

#3911 • • MissKoo

Super-Kerttu, 25.9.2008 19:07:
---
Eyebreak, 25.9.2008 15:28:
Harri tulee bäk tänään Extras. Saa nähä mitä Niko tästä kelaa, kun kuulee siihen päälle viel ettei Harri oo enää äänestykses beesis. :)

---


Eipä tullut..sairaalassa edelleen, verenmyrkytys, mut voi jo hyvin. Ja tuotanto ei ole vielä päättänyt saako Harri edes palata taloon parannuttuaan.



Paljonkohan Harria vituttaa, että antoi hakata sen naulan korvansa läpi? Mä mietin heti jo sillon kun katoin sitä, että eiks tosta tuu verenmyrkytys..
-Casper-

Posts: 1,363

#3912 • • Edited -Casper- FADE / React^ resident DJ
Eiks se Marianne tajuu jo et vois niellä tappionsa Teron suhteen. "miks sust ei saa mitään irti , kertoisit milt sust tuntuu blaaa blaa" ei BB oo mikään fucking skolepsykologin sparri mis pitää joka aamu kertoo fiilarit ja kenestä tänään digaa ja kenest ei*nauru*
Samaan syssyyn menee Niko (joka häröilyssään tosin on ihan viihdyttävä) ja Andreas joka on ihan törkeen ärsyttävä! vissiin ihan fiksu noin niinku kirjanoppineeks ja yrittää hajottaa mm cherilyy joka ei kyl siihen monttuun taida dropata. Oiskohan kuitenkin niin et ainoat jolla oikeesti on paketti kasassa on Tero, Johan ja cheryl....no noist viimeks taloon tulleist ei voi tietty viel sanoo paljoo muuta kun et Masa näyttää bonjaavan tilanteen*piis*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#3913 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

casper-dj, 26.9.2008 08:57:
Eiks se Marianna tajuu jo et vois niellä tappionsa Teron suhteen.



Se on Marianne, Marianna tippui*blush*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

ludde

Posts: 148

#3916 • • ludde Anna
Eilen oli kyl ihan viihdyttävä shöy kaiken kaikkiaan *hih* Mä oon kaivannu tota läpän heittoa edellisiltä kausilta. Mä en saa hirveesti mitään irti tollasesta yleisestä kyräilystä ja selkään puukottamisesta. Enemmän läppää ja mia ulos tunnelmaa pilaamasta! *nauru*
ValaX

Posts: 3,891

#3917 • • ValaX
Tero on aika naitava...
Avatar
#3919 • • *Mirri* Guest
Ei se mun mielestä enää oliska reilua/oikein, että se palais taloon. Ja siihe o jo tottunu ettei se siellä oo...
turquoise

Posts: 732

#3920 • • Edited turquoise e-ra2co
Big Brother olisi hyvin voinut estää naulan hakkaamisen korvaan! Oli vain sattumaa, että se Harrin korvaan hakattiin. Lisäksi BB:n olisi tarvinnut järjestää Harri sairaalaan paljon nopeammin! Tuskin Harri taloon palaa, mutta jos hänelle ei makseta edes kunnon korvauksia, niin...

Edit. Vituttaa kyllä Harrin puolesta. Ja muutenkin koko BB-touhu. "Harrin tilanteesta ei saa puhua."

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.