4,996 posts, 250 pages, 1,538,034 views
Jutu, 28.9.2008 23:39:
Pakko kyllä nyt sanoa, että ei sen Harrin olis ollut pakko suostua siihen hommaan.
sativa, 28.9.2008 23:49:
Duudsonit kyllä nettisivuillaan ilmoittivat, että naula oli desinfioitu - saattaapi olla näinkin, mutta voihan jo ihmisen iholla olla semmoisia bakteereja, jotka verenkiertoon päästessään aiheuttavat verenmyrkytysken.
Super-Kerttu, 29.9.2008 12:21:
Mulle oli ihan sama kuka noista kolmesta lähti.. Ade olis ehkä mieluiten saanut lähtee.. Vituttaa toi perseen nuoleminen, selkään puukotus, läyhääminen jne. Ade on myöskin ollut pahin tossa kiusaamisessa. Ade oli aluksi jees, mut nyt on paljastunus, et se on noista kovin kieroilija.
Tossa talossa ei kyllä ole yhtään asukasta, joka ansaitsis ton voiton!
Miinapiina, 29.9.2008 12:25:
chipa voittoon,vaikka vähän omalaatuinen onkin. se on tuolla kestänyt aika paljon... ja miten nuita muita vituttais jos C voittais
Super-Kerttu, 29.9.2008 12:28:
No joo, mäkin olen tässä pikku hiljaa kääntynyt Chipan puoleen,. Onhan se ihan saakelin blondi ja tykkää puhua itsestään, mutta se haluaa kaikille vaan hyvää ja on tosi ystävällinen.. Ja tosiaan kestää ihan tajuttoman hyvin tota muiden kiusaamista..
Ei Ade oo kiero, se ei vaan oo hirveen itsetietoinen jäbä. Eipä sillä ole tosin väliä kuin prognoosissa.Super-Kerttu, 29.9.2008 12:21:
Mulle oli ihan sama kuka noista kolmesta lähti.. Ade olis ehkä mieluiten saanut lähtee.. Vituttaa toi perseen nuoleminen, selkään puukotus, läyhääminen jne. Ade on myöskin ollut pahin tossa kiusaamisessa. Ade oli aluksi jees, mut nyt on paljastunus, et se on noista kovin kieroilija.
casper-dj, 29.9.2008 13:26:
Ade "jäbä" mä veikkaan et se on "lammas" kokoajan spiidaamassa
Super-Kerttu, 29.9.2008 12:28:
---
Miinapiina, 29.9.2008 12:25:
chipa voittoon,vaikka vähän omalaatuinen onkin. se on tuolla kestänyt aika paljon... ja miten nuita muita vituttais jos C voittais
---
No joo, mäkin olen tässä pikku hiljaa kääntynyt Chipan puoleen,. Onhan se ihan saakelin blondi ja tykkää puhua itsestään, mutta se haluaa kaikille vaan hyvää ja on tosi ystävällinen.. Ja tosiaan kestää ihan tajuttoman hyvin tota muiden kiusaamista..
Gleba, 29.9.2008 16:23:
Ärsyttää ku kaikki hokee tuota LÄYHÄÄMISTÄ koko ajan ja joka paikassa. Näköjään sitä käytetään jo bb-uutisissakin..
Ärsyttää ku kaikki hokee tuota LÄYHÄÄMISTÄ koko ajan ja joka paikassa. Näköjään sitä käytetään jo bb-uutisissakin..