417 posts, 21 pages, 184,876 views
jwo, 12.6.2005 12:30:
Vaikka mä aina esitän olevani kauhea treenipelle, niin loppujen lopuksi ruokavalioni on kuiteskin aika yksinkertainen ja varmasti vitamiiniton. Meikäläisellä yleensä uppoo perus-safkana 400g jauhelihaa, makaronia pikku pussi ja puol pulloa ketsuppia
Iltapalana mennyt jo puol vuotta litran jugurtti.
leenuliinu, 12.6.2005 08:24:
...joskin aika vähän lihaa, joka on mielestäni plussaa.
lillikutti, 12.6.2005 08:09:
syön mielestäni terveellisesti. väkisinkin tulee vältetyä elintarvikkeita, jotka aiheuttaa elintasosairauksia. vegan/freegan-ruokavaliolla elän ja loistan.
---
mokkeri, 12.6.2005 05:23:
kanaa.. ja ja .. kanaa... ja ja ööö.. kanaa välillä ehkkä muutakin
---
hyvää ruokahalua:
Pumaboy, 19.6.2005 21:14:
Tosta kun otetaan höyhenet pois niin tulee pari oikein hyvää filepihviä, sit vähän suikaletta, ja lopusta voikin tehdä kebabia :D
Astaroth, 19.6.2005 21:50:
---
Pumaboy, 19.6.2005 21:14:
Tosta kun otetaan höyhenet pois niin tulee pari oikein hyvää filepihviä, sit vähän suikaletta, ja lopusta voikin tehdä kebabia :D
---
JEAH!
Kaikki vaan leivän päälle, oli söpö tai ei prkl!
Olen primitiivinen lihansyöjä Mutta ruokavaliot tulevat muuttumaan paljon terveellisempään suuntaan, kun pääsee ensikuusta lähtien tetsailemaan muutamaksi kuukaudeksi valtion puolesta. Urheiluharrastusten väheneminen ja duuni pikaruokaravintolassa ovat tehneet hallaa syömistottumuksilleni.
lillikutti, 19.6.2005 15:24:
---
leenuliinu, 12.6.2005 08:24:
...joskin aika vähän lihaa, joka on mielestäni plussaa.
---
kumpi on plussaa: a) se, että syöt vähän lihaa vai
b) se, että olet syömättä paljon lihaa?
ollaanks kavereita?
leenuliinu, 20.6.2005 01:08:
Tottakai ollaan kavereita ku oot naimisissa mun poikaystävän kanssa! :)(:
Astaroth,
JEAH!
Kaikki vaan leivän päälle, oli söpö tai ei prkl!
alphamagic, 15.6.2005 12:28:
En todellakaan.
Hesen alekupongit,
Ynnä sit kaikki makaronit ja nuudelit. Joskus teen kyl ihan oikeeta astetta terveellisempää ruokaa mut näillä "tuloilla" ei kauheesti ruokaa shopata.
Tai no juu sekin on tietysti valintakysymys et ostaako sen päkin bissee vai kenties terveellistä ruokaa...
> Bissee tietenkin
Peppi, 21.6.2005 12:02:
---
alphamagic, 15.6.2005 12:28:
En todellakaan.
Hesen alekupongit,
Ynnä sit kaikki makaronit ja nuudelit. Joskus teen kyl ihan oikeeta astetta terveellisempää ruokaa mut näillä "tuloilla" ei kauheesti ruokaa shopata.
Tai no juu sekin on tietysti valintakysymys et ostaako sen päkin bissee vai kenties terveellistä ruokaa...
> Bissee tietenkin
---
Kyllä mun mielestä tomaattikeitto on aika terveellistä!
SikaihQ, -
Kannattaa katsoa aika tarkkaan, miten omega3-omega6 rasvahappojen suhde safkassasi on. Pähkinät ja siemenet esim. on täynnä pelkkää linoleenihappoa (omega6) eikä käytännössä ollenkaan alfalinoleenihappoa (omega3). Näiden suhteenhan pitäisi olla jotain 2:1 omega6:omega3.
SikaihQ, 15.6.2005 15:25:
Kannattaa katsoa aika tarkkaan, miten omega3-omega6 rasvahappojen suhde safkassasi on. Pähkinät ja siemenet esim. on täynnä pelkkää linoleenihappoa (omega6) eikä käytännössä ollenkaan alfalinoleenihappoa (omega3). Näiden suhteenhan pitäisi olla jotain 2:1 omega6:omega3.