hiustyylit / mestat?

162 posts, 9 pages, 115,245 views

Mellu-

#101 • • Mellu-
kaiffari just väänti irokeesillisen kuiturastaa miun päähän ja joulukuussa sitten vähän korjaillaan .*joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

anri

#102 • • anri team parempi pitäjä
Oon jo useamman vuoden luottanut Tampereella Studio Imageen (ja tarkemmin sanottuna Hennaan). Kyseisessä mestassa pidetään työntekijät ajantasalla ja kaikki käy mm kilpailemassa säännöllisesti. Ei voi muuta ku suositella kaikille lämpimästi! http://www.studioimage.fi/

--
don't go halfway - go all the way

#103 • • + Guest

anri, 13.9.2005 13:51:
Oon jo useamman vuoden luottanut Tampereella Studio Imageen (ja tarkemmin sanottuna Hennaan). Kyseisessä mestassa pidetään työntekijät ajantasalla ja kaikki käy mm kilpailemassa säännöllisesti. Ei voi muuta ku suositella kaikille lämpimästi! http://www.studioimage.fi/

Suosittelen myös *joo* Hennalla olen myös käynyt ja tyytyväinen olen ollut. Pulju sijaitsee Tampellan alueella Tampereella.
mehukatti

#104 • • mehukatti dude
ite käyn hair gatessa (kalevankatu 32, 09-3233 055). siellä siis leikkaa spacessa aikasemmin työskennelleet tiia ja mika, jotka perusti sit ton oman firman samalle kadulle. bonuksena mikko kärkkäisen suunnittelemat sisätilat, joka oli kai vastuussa myös sodan ja kerman tiloista... pääasia on kuitenkin se, että mika on aina osannut leikata itelle sopivan tukan ja tekee sen huolellisesti.
JuHnu

#105 • • JuHnu
m&n image on kyl huippu...en oo missää muualla käynny pitkää aikaa,en varmaa 1,5 vuotee...ne osaa hommansa tosi hyvin,nättei kissoi*slurps**nauru*ja valkkarii*vink**kuolaa*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

#106 • • Kauno Saario Guest
Mä yritän kasvattaa "pitkiä" hiuksia, en kyl oikeestaan tiiä miks mut mä haluun pitkät! Keväällä kävin tasottamassa niitä ja nyt saa ihan rauhas vaan kasvaa. Musta on mun väri jota ite värjään ja joskus toi maantieharmaa juurikasvu ottaa todella päähän...Parturilla oikeesti viimeks joskus 4v sitten, jollei latvojen tasotusta oteta huomioon.
Samu81

#107 • • Samu81 kokolihaa
Eikö tolla M&N Imagella tosiaan ole minkäänlaisia kotisivuja?
Tuntuu että kundit kehuu niitä muijia ulkonäöltä, mutta osaako ne tehdä mitään kivaa ja persoonallista jos asiakas ei osaa oikein neuvoa kunnolla... Ettei lopputulos ole viittä vaille jokin perus trendilippaletti tai keskeltä lohikäärmeenharja.

Ikinä en ole kunnon kampaamossa käynyt, edes hiuksiani värjäyttänyt. Pelkissä peruspartureissa perusletti tai omalla trimmerilla hiuksia enemmän/vähemmän kokonaan pois. Mutta nyt ois hakusessa jotain mukavaa ja erilaista.

Toinen jota pohdin on tuo Espace, kivat kotisivut hinnastoineen ja varmaan ammattilaisia. Mutta hieman arveluttaa maksaa minimissään 85e siitä että saa hiuksensa kuntoon, jos niistä ei tulekkaan yhtään muksat *ding*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Liqued

#108 • • Liqued CyberHemuli
Ei hiuksia parturissa leikellä vaan ite :)

--
Spin!

SA-TomTom

#109 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

Samu*, 20.12.2005 10:41:

http://www.mnimage.com/

eikä tosiaan ole kyllä ollut mullakaan koskaan valittamista palvelusta tai laadusta *sydän*

--
Never give up.
Never surrender.

serotonot

#110 • • serotonot Paul Easy

Cata, 27.9.2005 21:00:
---
anri, 13.9.2005 13:51:

---

Suosittelen myös *joo* Hennalla olen myös käynyt ja tyytyväinen olen ollut. Pulju sijaitsee Tampellan alueella Tampereella.

mäkin uskallan kyllä suositella Hennaa hiusasioissa. Ei oo ollu valittamista koskaan, pikemminkin on käynyt niin että lopputulos on aina yllättänyt positiivisesti.
Samu81

#111 • • Samu81 kokolihaa

SA-TomTom, 20.12.2005 11:19:
---
Samu*, 20.12.2005 10:41:

---

http://www.mnimage.com/

eikä tosiaan ole kyllä ollut mullakaan koskaan valittamista palvelusta tai laadusta *sydän*

Kiitos isosti *hihu*

Jännää miten & -merkki voi sekottaa hakukoneen totaalisesti.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

pirpeli

#112 • • Edited pirpeli
Kannattaa käydä Pepe'sillä Lontoon Camden Townissa!
"What can you do to my hair?" "Darlin', we can do a Taj Mahal, if you like"

Musan paukkeen läpi tuskin kuulee puhetta ja asiakkaille tarjoillaan viiniä ja jointteja.
Ja osaa ne tosiaan tehdä siistejä kampauksiakin.

edit. mä en juonu ees viiniä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avernian

#113 • • Avernian Kerettiläinen

pirpeli, 20.12.2005 13:51:

Mutta jointti kelpasi?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

pirpeli

#114 • • pirpeli

Avernian, 20.12.2005 15:21:
---

---

Mutta jointti kelpasi?

Mä arvasin, et joku kysyy, joten laitoin "en juonu EES viiniä". Enkä siis poltellut mitään epäilyttävää.. :D Niiden peilit oli ihan friikit muuten, sellaset tosiTOSI isot, joihin oli liimattu reunoille paloteltuja nukkeja, siis Barbieita ja muita..

--
-Albert Camus-

Claquesous

#115 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Meitsin syrrä Koivukylässä.

EDIT: tyyli mallia kivikausi.

--
32. of December

anis

#116 • • anis

Kannattaa käydä Pepe'sillä Lontoon Camden Townissa!
"What can you do to my hair?" "Darlin', we can do a Taj Mahal, if you like"

Musan paukkeen läpi tuskin kuulee puhetta ja asiakkaille tarjoillaan viiniä ja jointteja.
Ja osaa ne tosiaan tehdä siistejä kampauksiakin.

Oijoi tämä kuulostaa mahtavalta*iloinen* Paitsi..Hmm..Oliko kalliskin paikka? No Lontoohan nyt aina on,mutta muistatko yhtään hintaluokkia..Ehkä sitten joskus,kun viimenenki rasta on tippunu päästä pois ja päätän lähtä Lontooseen kuuntelee Proteusta*joo*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

pirpeli

#117 • • Edited pirpeli

anis, 20.12.2005 15:29:
Oijoi tämä kuulostaa mahtavalta*iloinen* Paitsi..Hmm..Oliko kalliskin paikka? No Lontoohan nyt aina on,mutta muistatko yhtään hintaluokkia..Ehkä sitten joskus,kun viimenenki rasta on tippunu päästä pois ja päätän lähtä Lontooseen kuuntelee Proteusta*joo*

Mulle laitettiin muutama värillinen muovihöpsötys päähän..Ei se kauheen hintasta ollu. Mutta sellasista isommista jutuista mä en enää muista hintoja. Koitan ettiä niiden kotisivut, jos löytys.
Ilmankos oli vaikeeta, koska sen mestan nimi on PEPI'S :D

Tossa vähän kuvaa:
http://www.camdenguide.co.uk/fashion/hair.htm

--
-Albert Camus-

anis

#118 • • anis

pirpeli, [
20.12.2005 15:29:
Koitan ettiä niiden kotisivut, jos löytys.

Ok,kiitos. Ja kiitos muutenkin tiedoista.. Hmm..En kyl tiä,quottasinko oikein mutta ihan sama mulle:)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

#120 • • dew Guest
Mä olen 100% DIY-linjalla hiusten suhteen. Kampaajia en tue kun ite tekemällä / heilan töihin pistämällä saa just sitä kuin haluaa ja varmasti kymmenesosahinnalla. Tänään just putkahti kasa itse huovutettuja villarastoja omien takkujen sekaan, joita oon viimeiset puol vuotta värjäillyt kirkkaanvioletti-mustiksi, nyt meni kokomustiksi..

Ja leikataan itse, tottakai. Hyvin pärjää.