Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,846,895 views

Zet4

Posts: 1,135

#1241 • • Zet4 n00b

leka:
Itse suorastaan halveksin bileissä huumeiten käyttäjiä *släp* pilaavat koko hienon homman maineen*hmph*



Minä taas halveksin kirjoitusvirheitä paljon tekeviä, pilaavat hienon foorumin maineen! *hmph*


leka:
Toisaalta joillekin jo viina aiheuttaa suunnatonta argressiota, niin miten heidään käy vetäessään kovia aineita*täh* Itse olen myös nähnyt erään koulukaverin totaalisen ajautumisen huume kierteeseen ja lopuksi yliannostukseen*sääli*, tosin silloin kaverin käyttöön ei liittynyt klubbaus....



Niin, mitenköhän heidän käy? Siitä sinä et selvästikkään ole tietoinen, kantsii kysyy joltain joka tietää paremmin.
Olen muuten nähnyt erään tuttuni ajautuvan extremeurheilulajikierteeseen, tämä koitui lopulta hänen kohtalokseen lumivyöryn muodossa.

---> VAARALLISET URHEILULAJIT PITÄÄ KIELTÄÄ!!!

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

siveys

Posts: 2,492

#1242 • • siveys lovely
Kansan valitsema uusi kunnalisvaltuusto tulee taas seuraavana neljänä vuonna meillä Helsingissä, Suomen pääkaupungissa, olemaan vahvalla enemmistöllä sitä mieltä, että huumevalistuksessa ei pidä tehdä selkeätä eroa mietojen ja vahvojen huumeiden välillä.

Propsit kansalle! *aplodit*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1243 • • hallucinogen Edain

Avernian:
Tekisivät jotain suomalaisten alkoholiongelmalle.


Ainoo ongelma mikä meil on viinan kanssa on se et se on vielkin liian kallista *nauru*

--
pikku-*possu*

CM

Posts: 1,507

#1244 • • CM

sts:
---
Zeta:
---> VAARALLISET URHEILULAJIT PITÄÄ KIELTÄÄ!!!

---


TODELLAKIN... Voidaan vertaa huumeiden käyttöön ku jengi on yhtä koukus siihe adrenaliini rushii ku koksunokka laineihinsa *pahis*



Tosta tulikin mieleeni, että huippu-urheilu se vasta douppaamista onkin.
Oliwer

Posts: 799

#1245 • • Oliwer

leka:
Itse suorastaan halveksin bileissä huumeiten käyttäjiä *släp* pilaavat koko hienon homman maineen*hmph* Toisaalta joillekin jo viina aiheuttaa suunnatonta argressiota, niin miten heidään käy vetäessään kovia aineita*täh* Itse olen myös nähnyt erään koulukaverin totaalisen ajautumisen huume kierteeseen ja lopuksi yliannostukseen*sääli*, tosin silloin kaverin käyttöön ei liittynyt klubbaus....



En mä itse lähtis halveksimaan ihmisiä jonku henkilökohtaisen valinnan vuoksi.
Agressiiviset ihmiset on kyllä monasti "perseeseen ammuttuja karhuja" ilman päihteitäkin. En ole kyllä pahasti agressiivisiin tyyppeihin törmänny ite bileissä, normi kapakoissa kyllä useinkin.
En mäkään huumeista ole innoissani, mutta enemmän mä HALVEKSIN porukkaa joiden valinnat ja elämäntapa vaarantaa muiden henkeä ja terveyttä. Rattijuoppoja yms.
Kyllähän ihminen voi ajautua henkiseen helvettiin ja kierteeseen niin monen asian kanssa, jopa ilman päihteitä.
*piis*
CM

Posts: 1,507

#1246 • • Edited CM

Juhgu:

Aika rankkaa tekstiä, moisen hävyttömän vihjailun jälkeen on kuultava myös huippu-urheilijan näkökulma, että asia pysyy oikeassa perspektiivissä. Onneksi tuolta saapuukin Igor, suomen uusi lupaus pikajuoksulle. Hei vain Igor. Sinulla on varmasti jotain sanottavaa tuohon CM:n esittämään kommenttiin?

-"Todellakin. Olen jyrkästi eri miiiIIIIIIHAHAAAA prrrlh"



Olispa huippu-urheilija, joka noista vois kertoa, ellei sitten parin kymmenen vuoden päästä kun sillä ei ole enää mitään väliä :)
Doping-käryjäkään ei nähdä, jos ei jää kiinni, tai jos käyttää semmosia aineita, ettei voi jäädä kiinni. Vai mitä

ps. eiks mulla oo ihana näkemys huippu-urheilusta ;p sairasta toimintaa verrattuna terveelliseen liikuntaan
(enkä nyt tarkoittanut ihan kaikkea urheilua, mut joistakin se vaan paistaa läpi)

nyt nukkuu->
Avatar
#1247 • • --- Guest
Vituttaa kyl lukee joitain noita kommentteja, joissa jengi avautuu iha kybäl. Joku dokaa, joku vetää poretta, joku kiskoo lakkaa ja joku polttaa paukkuu............... SO FUCKING WHAT??? Mua ei ainakaa vois vähempää kiinostaa jos joku esim. bileissä tamppaa vieres huolel ihan pärinöissä, ehkäpä päinvastoin, tulee itelleki lisää virtaa bilettää, hyppii ja kuorii perunoita. Bileissä ei ees paljon tappeluita nää koska jengil on niin hyvä fiilis........... kylhän kaikki nyt tietää et ku panee (meitsin mieli on kyl sairas, aina ku mä nään tai kirjotan sanan "panee" missä yhteydessä tahansa, ni tulee heti vaa The Paneminen mieleen) tuhat kännistä kanaa ja kukkoo samaa paikkaan eli baariin ni aina siel käy ja sattuu... Bileissä on douppaajat ja alcoholistit sulassa sovussa nauttimassa hyvästä musiikista. Vaik mä saan täst varmasti vitusti kuittii jengiltä, mut faktahan on se et bilesceneen kuuluu douppaajat... ei sitä et pitäis kaikkien doupata vaa sitä et yli-innokkaat, puheliaat, hikiset ja lautassilmäset naksuttelijat on yksi osa bilesceneä... Okei mul ei oo hajuukaa miltä tää teksti näyttää tai kuulostaa ku heitän vaa läppää sitä mukaan mitä mun isoihin mut tehottomiin aivoihin tulee, mut iha sama. Mä oon nii paska kirjottaa mitä mä haluun sanoo mut tos oli mun mielipide tähän aiheeseen... joo mä lähen nyt hieroo mun talirauhasia......
Peace and Love tai jotai sinnepäin.
Daverian

Posts: 491

#1248 • • Daverian
Minusta huumeet ovat aika turhia, sillä kyllä sitä hauskaa voi pitää muutenkin. Alkoholi on hyvä päänsekoitus väline ja se on vielä laillinenkin. En tajua mitä hienoa huumeissa on. Rahat van menee ja sitten kun jää kiinni niin sitten menee vielä vähän lisää rahaa. Bilettäminen on hauskinta selvinpäin. Battery riittää.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Riku

Posts: 3,187

#1249 • • Edited Riku The Little Prince

Daverian:
Minusta huumeet ovat aika turhia, sillä kyllä sitä hauskaa voi pitää muutenkin. Alkoholi on hyvä päänsekoitus väline ja se on vielä laillinenkin. En tajua mitä hienoa huumeissa on. Rahat van menee ja sitten kun jää kiinni niin sitten menee vielä vähän lisää rahaa. Bilettäminen on hauskinta selvinpäin. Battery riittää.

Paitsi että huumeiden kiskominen tulisi yleensä bileissä moninkertaisesti halvemmaksi kuin viinan dokaaminen Suomen alkoholihinnoilla ;)

Ps. Onks koukussa alkoholiin jos juo viikonloppusin pari pulloa kaljaa saunan jälkeen?

--
Kyseenalaista aina kaikki.

anthocyan

Posts: 1,511

#1250 • • anthocyan Kohti valoa...


---
Daverian:
---
Alkoholi on hyvä päänsekoitus väline



Itseasias lääkärit on sanonu, et ne luokittelis alkoholin kovien huumeiden tasolle...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

sapeli

Posts: 11,768

#1251 • • sapeli jokukukamikä?
20030210.gif

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Daverian

Posts: 491

#1252 • • Daverian

ALIEN:

muista, et toisille sopii huumeet paremmin kuin alkoholi, vaikka ehkä tuhoovatkin enemmän keskushermostoa yms. Selvinpäin on tietysti terveellisintä pidemmän päälle, mut ei varmasti ole makeempaa ku esim laadukkaissa essoissa - se on valitettava fakta. imo ;)



Niinkin se kai on. Mutta se nyt oli vaan mun mielipide. Itse en taida koskaan edes koskea huumeisiin. Ei vaan ole mulle se juttu noi huumeet. Mutta jokainen sekoittaa oman päänsä niinkuin haluaa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1253 • • Aziz Combat Fighter

äpärä:
Vituttaa kyl lukee joitain noita kommentteja, joissa jengi avautuu iha kybäl. Joku dokaa, joku vetää poretta, joku kiskoo lakkaa ja joku polttaa paukkuu............... SO FUCKING WHAT???

<clip>


Peace and Love tai jotai sinnepäin.



teacher.gif

Douppaaminen heikentää kirjoitustaitoa
KittysDead

Posts: 381

#1254 • • KittysDead Trooper
Missään paihdeaineissa ei omasta mielestä ole mitään pahaa kunhan ei sekavassa tilassa vahingoiteta toisia.
(sinänsä en nyt jaksa alkaa moralisoimaan huumebisneksen haittapuolista kuten ihmiskaupasta ja plaa plaa plaa)

Samanlailla se viinakin pistää nupin sekasin kuin huumeet. Ja jokainen omasta sietokykynsä ja persoonallisuutensa mukaan käyttäytyy sen mukaisesti. Ääliö on aina ääliö, selvinpäin tai ei.

Siinävaiheessa kun addictio vie voiton kaikesta on tilanne eri. Viikonloppu biletys nyt vain sallittavaa "hermojen lepuutusta", mut tuskin kukaan voi sanoa että esim. päivittäinen piikittäminen/ryyppäminen olisi herkkua.

Voi jumala mitä keittiöfilosofiaa. *ding*

Tiivistys: Jos ei päihdekäyttäjät kiinnosta, ei niihin tarvitse tutustua. Moralisoinnit voi pitää oman pään sisällä.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

jUSSi

Posts: 1,377

#1255 • • jUSSi äkäinen vanhus

ALIEN:
Selvinpäin on tietysti terveellisintä pidemmän päälle, mut ei varmasti ole makeempaa ku esim laadukkaissa essoissa - se on valitettava fakta. imo ;)



Mistäs sä tän tiedät? Ootsä ollut mun päässä?
1ncarnation

Posts: 542

#1256 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

pHaze:
Ps. Onks koukussa alkoholiin jos juo viikonloppusin pari pulloa kaljaa saunan jälkeen?


ei oo koukus huumeisiinkaan jos käyttää pari kertaa kuukaudessa *hih*

tiesittekste et riipuvaisin huume on yllätys yllätys tupakka... 95% jää koukuun..

ja prkl jos Hollannissa polttaminen on sallittu,mix ei muualla..oma valintahan se pitäis olla kuten viina ja tupakka..

en tietenkää halua sanoa miten ja missä täälä Suomessa poltan tai en :D
mut voin varmasti sanoa et polttaisin heti ku astuisin Hollantiin..se niist laist sitten...

jokainen valitkoon itse... eikä kantsis kuunella mitään helvetin irti huumeista propaganda..vaan käyttää omii aivoja

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

ville

Posts: 3,780

#1257 • • ville olen oikeasti ujo

jUSSi:
Mistäs sä tän tiedät? Ootsä ollut mun päässä?



Niin, eihän tuota varmasti voi tietää kukaan, mutta MDMA:n vaikutus perustuu siihen, että aivojen serotoniinivarastot tyhjentyy kerralla. Jos sulla normaalisti on hyvä olo esim. seksin jälkeen, jolloin serotoniinia on elimistössä normaalia enemmän, voit varmasti kuvitella millainen olisi olo, jos tuota serotoniina olisi vielä varmaan 100 kertaa enemmän.

Tottakai liika on aina liikaa, mutta koska ihmisen onnellisuus näyttää olevan aika vahvasti sidoksissa aivojen neurokemialliseen tasapainoon, pitäisin hyvin epätodennäköisenä tilannetta, että sun olotila olisi "vähemmän makea" tilanteessa, jossa fyysisesti "makeus" on maksimissaan.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1258 • • Aziz Combat Fighter

KittysDead:
Missään paihdeaineissa ei omasta mielestä ole mitään pahaa kunhan ei sekavassa tilassa vahingoiteta toisia.
(sinänsä en nyt jaksa alkaa moralisoimaan huumebisneksen haittapuolista kuten ihmiskaupasta ja plaa plaa plaa)



Miten sä voit olla moralisoimatta jos sanot ettei noissa aineissa ole mitään pahaa, mutta silti myönnät tiedostavasi niiden aineiden laittomaan levitykseen ja maahantuontiin kuuluvat haitat?

Vai puhutko ihan pelkistä aineista noin niinkuin kemikaaleina? Tollasta otetta asiaan on vähän vaikee ottaa, vähän niinku sanois et kyl ihmisiä voi ihan hyvin ampua jos ei vahingoita ketään. Niin kauan kun huumeet on laittomia, niitä tuodaan laittomasti maahan ja niiden ympärillä on rikollinen verkosto, ja muuta rikollista toimintaa, mm. mainitsemaasi ihmiskauppaa, murhia, kartelleja, lahjontaa, kiristysta ja kaikenlaista muuta "mukavaa".

Itse tosin en usko laillistamisen höytyjen etuun haittojen ylitse, älä ota tätä argumenttina sen puolesta. Sensijaan oman henkilökohtaisen mielipiteensä perustaminen asian yhteen laitaan rajaamalla epämiellyttävät aspektit oman mielipiteensä ulkopuolelle on pikkasen outoa.
Avatar
#1259 • • --- Guest

ville:
---
jUSSi:
Mistäs sä tän tiedät? Ootsä ollut mun päässä?

---


Niin, eihän tuota varmasti voi tietää kukaan, mutta MDMA:n vaikutus perustuu siihen, että aivojen serotoniinivarastot tyhjentyy kerralla. Jos sulla normaalisti on hyvä olo esim. seksin jälkeen, jolloin serotoniinia on elimistössä normaalia enemmän, voit varmasti kuvitella millainen olisi olo, jos tuota serotoniina olisi vielä varmaan 100 kertaa enemmän.

Tottakai liika on aina liikaa, mutta koska ihmisen onnellisuus näyttää olevan aika vahvasti sidoksissa aivojen neurokemialliseen tasapainoon, pitäisin hyvin epätodennäköisenä tilannetta, että sun olotila olisi "vähemmän makea" tilanteessa, jossa fyysisesti "makeus" on maksimissaan.



.....propsit tälle tekstille. Siinä se oli lyhyesti ja ytimekkäästi....

Itse en kyllä huumeita käytä*pahis*
jUSSi

Posts: 1,377

#1260 • • jUSSi äkäinen vanhus

ville:
Niin, eihän tuota varmasti voi tietää kukaan, mutta MDMA:n vaikutus perustuu siihen, että aivojen serotoniinivarastot tyhjentyy kerralla. Jos sulla normaalisti on hyvä olo esim. seksin jälkeen, jolloin serotoniinia on elimistössä normaalia enemmän, voit varmasti kuvitella millainen olisi olo, jos tuota serotoniina olisi vielä varmaan 100 kertaa enemmän.

Tottakai liika on aina liikaa, mutta koska ihmisen onnellisuus näyttää olevan aika vahvasti sidoksissa aivojen neurokemialliseen tasapainoon, pitäisin hyvin epätodennäköisenä tilannetta, että sun olotila olisi "vähemmän makea" tilanteessa, jossa fyysisesti "makeus" on maksimissaan.



Onnellisuus on sidoksissa myös hyvin vahvasti yksilöön ja sen mitä oman kokemukseni perusteella voin sanoa, on että tietoisuus olotilan syistä vei terän koko olotilalta. Koin keinotekoisesti aiheutetun olotilan pakenemiseksi. Alkoholia kohtuudella nauttiessa tällaista olotilaa ei pääse syntymään, siksi pystyn nauttimaan pienestä hiprakasta. Himokännissä iskee yleensä iso morkkis jo ennen pilkkua..