Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,843,320 views

Syder

Posts: 2,255

#101 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
niinno, jos kovilla övereit vetää nii henki lähtee mut eipä oo mun murhe

--
Divida et impera.

Alex

Posts: 244

#102 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Angeli:

Nico:*ökkö*

Tunnin tamppaus tuottaa kyllä yleensä tulosta ja aito hyvä fiilis tulee musan mukana. Tämän voin kertoa ainetta kokeneena. Pöhnätön on parempi! *piis*
*justjoo*
Ja toisaalla olit niin kuoseis ettet päässy portaita alas

[muokattu 9.8.2002 10:46]



Se on vastaa viiden tunnin jalkeen *plur* *ökkö*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

kovas

Posts: 1,522

#103 • • kovas Kristo
highrise:

Mitä väliä sillä on miten sitä kamaa vetää, kun samaa ainetta se on kumminkin huolimatta siitä vaikka varpaankynnen alle sitä tunkisi? Jees..


no on sil nyt kuitenkin väliä.
Syder

Posts: 2,255

#104 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Unity(f):

ilman huumeita on nykyään bileissä ihan mukava olla, nyt vasta huomaan kuinka musiikki uppoo muhun ilman aineitakin..Elämä on parasta huumetta...*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*



Tosi kuin vesi.

--
Divida et impera.

Shatter Sound

Posts: 164

#105 • • Shatter Sound Mastermind
ei se mua häiritse jos joku tykkää pari nappii pupeltaa bileis*ding*,
sitäpaitsi nameja popsivat bilettäjät eivät ole vaaraksi muille
toisin ku karate-kaljaa nauttineet karpaasit joista on kokemusta tapahtumasta jos toiseta*eiei*

--
at the edge of infinity

Avatar
#106 • • -Loyal- Guest
Kyllä täällä on epätietoista väkeä...

Niihin jää koukkuun, eli koukkuun jääminen tarkoittaa sitä et käytät kerran, käytät toistekkin.
Sitten kun lopetat vaikka olisit käyttänyt vain 1 kerran viikossa, tulee masennus 1-3kk sisällä ja et välttämättä tiedosta sitä johtuvaksi huumeista enne kun sitä rupeaa pohtimaan. Pahimmassa tapauksessa olet jo tappanut itsesi masennukseen...


Puhun kokemukssta et: *dissaa*
Avatar
#107 • • yana Guest
"huumeisiin jää koukkuun"

aletaan yhdessä yleistämään. se on niin kivaa.

noin yleisellä tasolla mun vastaus sulle on yleisellä tasolla "ja vitut"

eipä munkaan tuttujen joukossa ole ensimmäistäkään kokaiiniaddiktia vaikka sitä satunnaisesti käyttäviä löytyykin, ja se on kuitenkin yks pahimmasta päästä. josset sä ja sun frendit hanskaa hommia niin älä silti yleistä

[muokattu 18.10.2002 16:40]
ilarip

Posts: 731

#108 • • ilarip
pari tiedän tunnen kaveria on jossain laitoksessa laatikossa jumissa aineitten takia. mutta muilla menee suht hyvin.
Avatar
#109 • • -Loyal- Guest
yana4000:

"huumeisiin jää koukkuun"

aletaan yhdessä yleistämään. se on niin kivaa.

noin yleisellä tasolla mun vastaus sulle on yleisellä tasolla "ja vitut"

eipä munkaan tuttujen joukossa ole ensimmäistäkään kokaiiniaddiktia vaikka sitä satunnaisesti käyttäviä löytyykin, ja se on kuitenkin yks pahimmasta päästä. josset sä ja sun frendit hanskaa hommia niin älä silti yleistä

[muokattu 18.10.2002 16:40]

Kenelle sä puhut?
Avatar
#110 • • -Loyal- Guest
Yleensä juuri sellanen sanoo hanskaavansa homman ketä on niin alkuvaiheessa et ei tiedä edes haluavansa pois. Tosin en mäkään voi sanoo et haluisin kokonaan pois, mut ainakin rajoittaa siihen 1 kertaan/kk. Myönnän et olen käyttäjä ja koukussa, vaikka käytän 1 kerran viikossa.

Aineita jo 1kerran viikossa käyttävän oppimis taso voi laskee jo 1/2 vuoden sisällä reilusti. Et välttämättä huomaa sitä jos olet vaan himassa mut duunissa ainakin minä huomasin. Tulee myös välinpitämättömäks... *nukkuu*
Roger Roger

Posts: 3,372

#111 • • Roger Roger Kentti
Taitaa olla yleistä haukkua kaikkia huumeita, vaikka ei tiedä mitä ne todellisuudessa tekee. Olen kuullut väitteitä siitä, että esim. hasis tekee väkivaltaiseksi... Joku taas keksiny... Ihmetyttää miksi väittää jotakin, jos ei ole varmaa tietoa. Itse en ole koskaan törmännyt esimerkkinä käytettyyn hasiksenkäyttäjään, joka olisi väkivaltainen.
Tuskinpa kukaan käyttää sellaista ainetta, joka tuo paskan olon. Mene ja tiedä...???

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#112 • • -Loyal- Guest
Lightsi:

pari tiedän tunnen kaveria on jossain laitoksessa laatikossa jumissa aineitten takia. mutta muilla menee suht hyvin.

Niin, psyyke menee aika monilla, onneks.
Panfobia

Posts: 521

#113 • • Panfobia
Roger Roger:

Olen kuullut väitteitä siitä, että esim. hasis tekee väkivaltaiseksi... Joku taas keksiny...



*nauraa* Kukakohan tollasenkin on keksinyt... Mut toisaalta onhan se niinkin, että aineitten vaikutus on niin erilainen eri ihmisiin.

--
*sydän*

Avatar
#114 • • -Loyal- Guest
Roger Roger:

Taitaa olla yleistä haukkua kaikkia huumeita, vaikka ei tiedä mitä ne todellisuudessa tekee. Olen kuullut väitteitä siitä, että esim. hasis tekee väkivaltaiseksi... Joku taas keksiny... Ihmetyttää miksi väittää jotakin, jos ei ole varmaa tietoa. Itse en ole koskaan törmännyt esimerkkinä käytettyyn hasiksenkäyttäjään, joka olisi väkivaltainen.
Tuskinpa kukaan käyttää sellaista ainetta, joka tuo paskan olon. Mene ja tiedä...???

Heroiinin käyttäjäjä on arvaamaton, samoin joittenkin rauhoittavien jos on ottanut muutakin, mutta nää bile hile huumeet ei ainakaan tee, tosin on poikkeuksia. Riippuu ihmisestä et käyttääkö esim. hormoneja jne. samaan aikaan... Vainoissa ihminen voi olla myös väkivaltainen, koska pelkää ja luulee et kaikki tuijottaa tai puhuu pahaa siitä...
*justjoo*
Roger Roger

Posts: 3,372

#115 • • Roger Roger Kentti
Ennemmin bileissä vaikka pari *the nappia*, kuin parikymmentä bisseä...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Zet4

Posts: 1,135

#116 • • Edited Zet4 n00b
Kylläpäs se taitaa niin olla että joillakin henkilöillä on vain taipumus addiktoitua mielihyvää tuottaviin asioihin toisia enemmän.

Samoihin aikoihin aloittaessani viihdekäyttöni, aloitti myös moni muu kaverini. Lähes kaikilla kavereillani homma on pysynyt nätisti hanskassa, ilman että käyttö olisi lisääntynyt suuresti.
Muutama varoittava esimerkkikin kyllä löytyy, luonnollisesti.
Joillekkin eivät vain päihteet kertakaikkiaan sovi.


Sanomani voisi vaikkapa olla:
Jos luotat itseesi, elämässä kannattaa kokeilla lähes kaikkea. Olen hyvin tyytyväinen saamiini kokemuksiin, enkä kadu mitään. Elämä koostuu erillaisista kokemuksista, mitä enemmän erillaisia, sitä rikkaampi elämä.



(valitan sekavaa tekstiä*nukkuu*, väsyttää pirusti)

*piis*out!

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Roger Roger

Posts: 3,372

#117 • • Roger Roger Kentti
Muutama varoittava esimerkkikin kyllä löytyy, luonnollisesti.
Joillekkin eivät vain päihteet kertakaikkiaan sovi.

Ethän vaan tarkoita mua? Prkl!!! Mulla pysyy kaikki rajoissa, melkein... No ei, viinahan ei ainakaan sopinut mulle (tajuan sen, mutta mutta). Ne muut, en tiedä... En ainakaan ole yhtä IDIOOTTI, kuin kännissä *hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#118 • • yana Guest

[muokattu 18.10.2002 16:40]Kenelle sä puhut?


sun mutsilles
Avatar
#119 • • yana Guest
Morpheus:

Yleensä juuri sellanen sanoo hanskaavansa homman ketä on niin alkuvaiheessa et ei tiedä edes haluavansa pois. Tosin en mäkään voi sanoo et haluisin kokonaan pois, mut ainakin rajoittaa siihen 1 kertaan/kk. Myönnän et olen käyttäjä ja koukussa, vaikka käytän 1 kerran viikossa.



nojaa jokunen kuukausi sitten näin bileissä pari vanhempaa kaveria jotka ovat satunnaiskuosailleet kymmenisen vuotta. ihan hyvin meni elämässä ja näytti niillä olevan kivaa. juniorikin voi oikein kivasti ja oli mummilla hoidossa.

eikä tää nyt oo mikään spesiaalitapaus. yleensä hyvät erottuu akanoista suht alkuvaiheessa. ja eiköhän melkein kaikilla oo meninki aika hurjaa siinä alkuvaiheessa...

[muokattu 25.10.2002 13:26]
sune

Posts: 2,096

#120 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
yana4000:

eiköhän melkein kaikilla oo meninki aika hurjaa siinä alkuvaiheessa...

ei.

--
ei kovin ihku eikä plur