3,602 posts, 181 pages, 1,912,837 views
Nico:
Tunnin tamppaus tuottaa kyllä yleensä tulosta ja aito hyvä fiilis tulee musan mukana. Tämän voin kertoa ainetta kokeneena. Pöhnätön on parempi!
Ja toisaalla olit niin kuoseis ettet päässy portaita alas
[muokattu 9.8.2002 10:46]
Kenelle sä puhut?"huumeisiin jää koukkuun"
aletaan yhdessä yleistämään. se on niin kivaa.
noin yleisellä tasolla mun vastaus sulle on yleisellä tasolla "ja vitut"
eipä munkaan tuttujen joukossa ole ensimmäistäkään kokaiiniaddiktia vaikka sitä satunnaisesti käyttäviä löytyykin, ja se on kuitenkin yks pahimmasta päästä. josset sä ja sun frendit hanskaa hommia niin älä silti yleistä
[muokattu 18.10.2002 16:40]
Niin, psyyke menee aika monilla, onneks.pari tiedän tunnen kaveria on jossain laitoksessa laatikossa jumissa aineitten takia. mutta muilla menee suht hyvin.
Heroiinin käyttäjäjä on arvaamaton, samoin joittenkin rauhoittavien jos on ottanut muutakin, mutta nää bile hile huumeet ei ainakaan tee, tosin on poikkeuksia. Riippuu ihmisestä et käyttääkö esim. hormoneja jne. samaan aikaan... Vainoissa ihminen voi olla myös väkivaltainen, koska pelkää ja luulee et kaikki tuijottaa tai puhuu pahaa siitä...Taitaa olla yleistä haukkua kaikkia huumeita, vaikka ei tiedä mitä ne todellisuudessa tekee. Olen kuullut väitteitä siitä, että esim. hasis tekee väkivaltaiseksi... Joku taas keksiny... Ihmetyttää miksi väittää jotakin, jos ei ole varmaa tietoa. Itse en ole koskaan törmännyt esimerkkinä käytettyyn hasiksenkäyttäjään, joka olisi väkivaltainen.
Tuskinpa kukaan käyttää sellaista ainetta, joka tuo paskan olon. Mene ja tiedä...???
[muokattu 18.10.2002 16:40]Kenelle sä puhut?
Yleensä juuri sellanen sanoo hanskaavansa homman ketä on niin alkuvaiheessa et ei tiedä edes haluavansa pois. Tosin en mäkään voi sanoo et haluisin kokonaan pois, mut ainakin rajoittaa siihen 1 kertaan/kk. Myönnän et olen käyttäjä ja koukussa, vaikka käytän 1 kerran viikossa.