Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,840,476 views

Avatar
#61 • • yana Guest
Kesy:

heh, antakaa mennä vaan.. pitää saada jännitystä elämään *nauru*



joo mut onneks mä en oo täl kertaa se joka ottaa iskuu *enkeli*
sune

Posts: 2,096

#62 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Toises topicis oli kauniit ja rohkeet tääl on gladiaattorit *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Dragonfly

Posts: 542

#63 • • Dragonfly Mariarawr
mä en vois kuvitellakaan että mä tökkäisin itteeni jonku piikin, varsinkaan jos ei oo semmonen "asiantuntija"... mun tuurilla mä puhkasisin jonku valtimon tai tökkäisin suoraan luuhun... ja ne jäljet mitä jää ku saa tökkästyy siististikin, on ihan hirveitä.. *eiei*

--
Uguu~

Avatar
#64 • • yana Guest
Dragonfly:

mun tuurilla mä puhkasisin jonku valtimon



eiks se o niinku tarkotus?
SuttiS

Posts: 3,111

#65 • • SuttiS Drama Queen
yana8000:

Dragonfly:mun tuurilla mä puhkasisin jonku valtimon

eiks se o niinku tarkotus?



Öö...kyl ne taitaa olla laskimosuonia, joihin tökkivät piikkejään...
*eiei*

--
Suoritus tekee mestarin.

Avatar
#66 • • yana Guest
mINNy:

yana8000:Dragonfly:mun tuurilla mä puhkasisin jonku valtimon

eiks se o niinku tarkotus?

Öö...kyl ne taitaa olla laskimosuonia, joihin tökkivät piikkejään...
*eiei*



okei, mulla ei oo kovin omakohtaista kokemusta asiasta mutta. mitä eroa sillä sitten on osuuko laskimoon vai valtimoon jos tarkoituksena on saada jotain kemikaalia verenkiertoon? loppujenlopuksihan rapanistit piikittelevät mihin nyt vaan sattuu menemään ihon alle jos/kun suonia ei erota mm. piikkiä pohkeeseen jonnekin sinne...
Dragonfly

Posts: 542

#67 • • Dragonfly Mariarawr
niin mutta tarkoitin lähinnä sitä että mä runnosin sen piikin silleen hirmu väkivaltasesti ja sitten mä vuotasin kuiviin.. :=:)

--
Uguu~

Avatar
#68 • • soulsister Guest
*plur**täh**ding* kokeiltu ja todettu huonoksi hommaksi...*suru* eli*eiei* mulle

hauskaa näinkin*nauru*

lontoossa oli juu avointa toimitaa ja tarjouksia sateli ja kauppa kävi - mutta jälkimainigit henkisellä tasolla *justjoo* hirveät eli morkkis - joten ei käy mulle. musiikin voimalla tytöt musiikin *slurps*
Defiz

Posts: 717

#69 • • Defiz
Sitä en ymmärrä oikein että miten huume perjaatteessa luokitellaan huumeeks? Jos se ajatellaan sillain että mikä sekottaa pään ja on epäterveellistä niin miksei sitten alkoholi ole huume? tiedän että sillon käpysotien aikana oli niitä alkoholi salakuljetus juttuja.. *ding*

Yhdyn Pengon mielipiteeseen eli mun puolesta vois kannabiksen laillistaa. Kyllä, olen itse kokeillut.. meininki oli kylä hyvä *hih*
En kumminkaan suosittele kenenkään koittaan mitään. Se on hyvä JOS pystyy elään ilman tupakkaa, alkoholia ja muita aineita.

Totuus on se että välillä pitää pikkasen "rentoutua" *iloinen*

Tosin on ekstaasi ja kannabis on kyllä ihan eriluokan "huumeita". Tällä tarkoitan sitä että toinen on lähinnä chillausta ja häröilyä varten.. toinen taas armoton polkkaamista varten *nauraa*

Ekstaasia en ole kokeillu enkä koita..

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Katrina

Posts: 605

#70 • • Katrina
Mulle pistettiin kerran täysin lääketieteellisistä syistä pirtua suoraan laskimosuoneen. Ja voin kertoa, että jälkimainingit olivat melkoisen kauheita. 2 päivää makasin sängyssä.
cterror

Posts: 138

#71 • • cterror
Olikin ihme ettei tätä topiccia näkynyt ennen kuin nyt vasta


die deutsche narkomane:

Siis miks se piikittäminen on niin paljon pahempaa jos siihen ei oo koukussa?



No mä en ole koskaan nähnyt tyyppiä joka vetää hihat olematta koukussa(mikä ei tarkoita ettei voisi olla). Voihan tietenkin olla että joku etenee vähän nopeammin ränniin mutta ... öh ... sitten on ainakin koukussa. kyllä pörri hihassa toimii vähän erilailla kuin nenässä/muroissa.

ja se 7% koko clubiporukasta on varmaan aika lähellä totuutta. tämähän menee nimenomaan niin että jos käyttää niin näkee ympärillään käyttäjiä. vastaavasti ellei käytä niin ei myöskään tunnista käyttäjiä ympärillään. ne selkeimmät "piripäät" kun ovat usein vaan hyvällä tuulella bissen ja musiikin avulla. siksi siis "selviltä" ihmisiltä tulevat eemeleitä kyselemään poliisi ja aloittelevat narkit. kunnollinen kiekko-imuri ei sitten bileissä enää keksejä kyselekään... ei ainakaan tuntemattomilta. piri pieni pyörii.

peace

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

cterror

Posts: 138

#72 • • cterror
Pengo:

Minulle henkilökohtaisesti ei ole hirveästi merkitystä onko kannabis laillista vai ei, kun en ole joutunut tekemisiin ammattidiilereidenkään kanssa. Puhun vain järkevämmän päihdepolitiikan puolesta :)

[muokattu 21.9.2002 06:26]



Ymmärrän mitä tarkoitat "ammattidiilerillä", mut pikku kommentointi: varsinaiseen ammattidiileriin ei törmää sattumalta eikä helposti(jos törmää niin kannattaa juosta). Useimpien diileri on se naapurin jätkä, bilekaveri, iso/pikkuveli/sisko.... narkit on sisäpiirihommaa vielä suomessa. onneksi. niin kaikki ei edes törmää niihin.

peace

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

Panfobia

Posts: 521

#73 • • Panfobia
Jospa minäkin nyt sitten tunkisin lusikkani tähän soppaan. *pahis*

Mun mielestäni, kukin tyylillään. Eli jos joku haluaa käyttää ja pystyy etenkin itse hallitsemaan käyttönsä, vetäköön mitä haluaa. Itsekin toisinaan tulee bileissä oltua vitamiinien voimin, ja ymmärrän kyllä hyvin sen "hienouden". Mutta yhtä hyvin voin lähteä ilman lisäboosteja nauttimaan pelkästään musiikin ja tanssin tuomasta transsista. *hymy*

Pilven pössyttely toisinaan on ihan mukavaa ja relax touhua kaiken nykymaailman hössötyksen ja touhotuksen lomassa. *vink*

Mutta kohtuus kaikessa, ystävät rakkaat. *joo*

--
*sydän*

Karski

Posts: 6,049

#74 • • Karski Pomon kätyri
Kuten jo aiemmin sanottu, niin kauan kun ihmiset on
*ökkö* eikä *purr* niin mä olen *piis*

Suurin osa kuitenkin osaa käyttäytyä asiallisesti, ja
viimeksi Inkvisitiossa lauantaina nähtiin, että viinallakin
saa pahaa jälkeä aikaan skarpimmassakin tyypissä *eiei*
(tällä kertaa en onneksi viittaa tällä itseeni *justjoo*).

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#75 • • Karski Pomon kätyri
cterror:

No mä en ole koskaan nähnyt tyyppiä joka vetää hihat olematta koukussa(mikä ei tarkoita ettei voisi olla).



Riippuu ihmisestä, tiedän kaksikin tapausta joissa päihteitä
on kokeiltu jo alkuvaiheessa nimen omaan suonensisäisesti
ns. kontrollisyistä. Muilla tavoilla sisäistettynä kun
verenkiertoon imeytymiseen vaikuttaa useita hankalasti
kontrolloitavia tekijöitä.

Toki tällainen rationaalisuuteen pyrkivä lähestymistapa
on varsin harvinainen, ja liittyy lähinnä tapauksiin joissa
syy päihteiden käyttöön on oman kokemuspohjan
kartuttaminen, eikä ensisijaisesti pako todellisuudesta.
Kyseiset henkilöt myös lopettivat muutaman kokeilukerran
jälkeen käyttönsä, ja heidän mukaansa piikittämisen
valitseminen käyttötavaksi teki osaltaan lopettamisen
helpoksi, koska se vaatii enemmän valmisteluja ja
suojatumman ympäristön.

Rivien välistä lukeville mainittakoon, etten suosittele
vastaavia kokeiluita kenellekään, enkä itse ryhtyisi
vastaavaan riskialtiiseen kokeiluun.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hexa

Posts: 98

#76 • • Hexa Toimittaja
Klassisesti voisi alkuun sanoo, et kyllähän alkomaholikin on jollain tasolla huumetta. Ainakin jos huume määritellään aineeksi, mistä menee pää sekaisin, jälkiseurauksena huonot fiilikset, mut silti sitä haluaa vaan lisää, ettei olis niin huono fiilis.. Kukapa ei olisi tasurii krapulaansa ottanu joskus.. *hmph*

Ja sitten taas nämä muut enempi tai vähempi teolliset (en väitä etteikö luonnontuotteitakin olis, onhan niitä kokeiltukin *vink* ) tuotteet.. Ei niist oikeesti loppujen lopuks oo muuta ku ISOO haittaa.. Ei oo nimittäin kiva kattoo ala-asteelt lähtien tuntemaansa kaverii, joka ei tajuu nykymaailmast enää mitään.. *suru*

Oikeestaan ei voi sanoo muuta, ku on se sääli ettei ihmiset pysty enää pitää ees hauskaa ilman mitään lisäaineit. Ja nyt meinaan ihan kaikkee viinasta viivan kautta suoneen.. Näkis vaan oikeesti joskus sellaset bileet, mis kukaan ei vetäis ees viinaa, se olis sellanen ihme, et vois sanoo jo nähneensä kaiken ja sit heittää lusikan nurkkaan.. *vink*

Pääasia kuitenki, et ite tietää mis mennään. En kiellä vetämäst, mut en todellakaan kyl suosittelekaan..

Hmm, aika sekava tilitys täst tuliki taas.. *g*

--
24 / 7

Karski

Posts: 6,049

#77 • • Karski Pomon kätyri
Hexa:

Klassisesti voisi alkuun sanoo, et kyllähän alkomaholikin on jollain tasolla huumetta. Ainakin jos huume määritellään aineeksi, mistä menee pää sekaisin



Tästä tuli muuten mieleen käsitteenmäärityksellinen
ongelma, kun eräät huumausainalainsäädännön piiriin
kuuluvat päihteet ja piristeet eivät varsinaisesti vaikuta
tietoisuuden tilaan (ts. huumaa), vaan niiden vaikutus
on ensisijaisesti piristävä. Tämä on nähdäkseni vain osoitus
päihdepolitiikan ja siihen liittyvän keskustelun puutteista ja
ylimalkaisuudesta. Helposti niputetaan samaan nippuun
aineita, joiden rinnastaminen toisiinsa on epäkäytännöllistä
varsinaisen yhteisen nimittäjän puuttuessa (tai pikemminkin:
huumeet ovat huumeita koska ne on suomessa määritelty
huumeiksi, ks. kehäpäätelmät *justjoo*)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Defiz

Posts: 717

#78 • • Defiz
Paras keino on se että ei vedä mitään joka viikonloppu.. Juomisestakin tulee helposti tapa..
*uuh*

Kivointa päihteiden käyttö kun niitä käyttää harvoin. Toki paras olis olla ilman *justjoo*

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Hexa

Posts: 98

#79 • • Hexa Toimittaja
Tres:


Tämä on nähdäkseni vain osoitus
päihdepolitiikan ja siihen liittyvän keskustelun puutteista ja
ylimalkaisuudesta.



Olet aivan oikeessa. Mut suomen päättäjistä ei yksikään haluu ees alkaa keskustelee asiasta, koska yhteiskunta leimaa heidät heti huumeitten puolustajaksi tai jopa narkiksi... Menis työ alta helposti, jos ääneen asiasta jotain puhuis..

Niin ja duunis mut ja pari kaverii laitettiin testeihin, ko puhuttiin just tästä aiheesta... Heh, suppeet... *nauru*

--
24 / 7

Hexa

Posts: 98

#80 • • Hexa Toimittaja
Avernian:

Pohjois-pohjanmaaltahan noita löytyy. Kaikennäköset suviseurat ja muut lahkojen kokoukset.



Kellarihumppa kunniaan.. *justjoo*

--
24 / 7