3,602 posts, 181 pages, 1,911,825 views
Eiks huumetestistä voi kieltäytyä? vetoaa vaikka yksityisyyden luokkaamiseen
Jos pomo alkaa urputtaa sitten
Olen nähnyt maailmaa ja olen kokenut paljon. Olen ollut paljon erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä.Ihmisellä on oltava hyvin voimakas omatahto!ja ihmisten on löydettävä oma itsensä muuten he tulevat kärsimään tässä elämässä ja seuraava elämä alkaa taas alusta. Omien kokemuksieni perusteella voin todistaa sen että HUUMEISIIN EI VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN!! !! !!Kaikki on meistä kiinni haluammeko olla riippuvaisia johonkin aineeseen, vai osaammeko olla VAHVEMPI kuin huumeet..ihmisen henkisyys on paljon vahvempi kuin mikään muu tässä maailmassa!! ei saa antaa Huumeille tilaisuutta valloittaa mieltämme, sillä Henkinen Maailma on vahvempi kuin Fyysinen Maailma.
Olen asununut Suomessa jonkin aikaa ja seuraavaksi lähden katsomaan mitä Fenezuellassa ja Intiassa tapahtuu.
Minä sen olen huomannut että Suomalaiset ihmiset ovat hyvin sulkeutuneita ja psyykkisesti todella heikkoja..(huom.suurin osa suoalaisista)esim.Minulla on hyvin suuria ongelmia ja teen niistä todella pienen. Kaveri jolla ei ole rahaa ostaa huumeita rupee sekoamaan ja itkemään...tekee siitä todella suuren ongelman vaikka hän voisi mennä himaan käpertymään rakastettunsa kainaloon ja tekemään jotain muuta kun hänellä ei ole edes tarvetta mihinkään huumeisiin!Tai sitten kaikilla tuntemani Suomalaisilla on tapana vetää kaikista ÖVERIT MikSi???Olemme juhlissa minä ja pari suomalaista frendii, MiNÄ OTAN YHDEN EXTASYN sinä iltana, Suomalainen OTTAA KYMMENEN, MINÄ OTAN PARIT COCA VIIVAT Suomalainen VETÄÄ KOLME GRAMMAA, MiNÄ JUON PARIT DRINKIT ViEREiNEN Suomalainen MAKAA JO TISKIN ALLA....NiiTTEN ON OIKEESTI PAKKO VETÄÄ KAIKISTA YLi! Esim.PARI KERTAA JOTKUT OVAT KOKEILLEET JA HETI SEN JÄLKEEN Ovat JO PAHASSA JAMASSA! ! !MiNÄ OLEN KÄYTTÄNYT MONTA VUOTTA JA KYLLÄ VIELÄKIN TIEDÄN MISSÄ RAJANI MENEE JA ENKÄ IKINÄ OLE MISTÄÄN YLI VETÄNYT!!! !!! !!!Meidän täytyy selvittäää minkä vuoksi elämme ja miksi olemme täällä..vastaus löytyy meissä itsessämme syvässä sisimmästämme!kun olet löytänyt syvän olemuksesi voit elää ikuisesti onnellisena.
Mä en oo ainakaan ite törmänny viel bileis keneenkään diileriin/käyttäjään, mut luulis kyl et ne alkaa yleistyy myös täällä tuppukylässä, eli suomessaa.... vaik kuka tämmöseen kylään jaksaa mitään aineita raahata edes..
Mä en oo ainakaan ite törmänny viel bileis keneenkään diileriin/käyttäjään, mut luulis kyl et ne alkaa yleistyy myös täällä tuppukylässä, eli suomessaa.... vaik kuka tämmöseen kylään jaksaa mitään aineita raahata edes..
Minä olen sitä mieltä, että ne leveästi hymyilevät kiiltävät muusaajat nupeissa ja toisiaan halaamassa sopivat paljon paremmin polkkakarkeloihin kuin ne jotka 20 ölpän jälkeen kohtaavat koko mielialojen kirjon ja itsetuntonsa voimissa päättävät alkaa muistelemaan vuosia sitten jättänyttä tyttöystävää ja syyttämään erosta lähintä saman sukupuolen edustajaa ja järjestysmiehellä on taas hommia.