Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,863,520 views

Jusuplussa

Posts: 1,292

#781 • • Jusuplussa UG-///

alek száhala:
Jepp. Mutta kuitenkaan en oo missään nähny niin paljoo huumeita ja lääkkeiden väärinkäyttöä kun intissä. Kaikenlaiset nappulat ja ruohot maittoivat kovasti pojille.



samoin maittaa myös masennuslääkkeet sun muut ryynit.. kyllä suomalaiset ton sekakäytön haltsaa.
tilt

Posts: 133

#782 • • tilt *t - i - l - t*
Kuuntelinpa tuossa hieman radiota australiasta (Triple J, valtakunnallinen yleisradio ABC:n nuorisoradiokanava)..

Uudessa Seelannissa ja Australiassa leviää uudenlaisia, k-18 lääkkeitä, joiden tarkoitus on tarjota huumeille laillinen vaihtoehto. ”Party pills” ovat eirityisesti tuotettuja vastaamaan vaikutukseltaan ekstaasia ja amfetamiinia, mutta ilman vaaraa psykooseista tai muista terveysriskeistä.. Tällä hetkellä nämä pillerit ovat verrattavissa ns. ravintolisiin, koska niissä on mukana yleensä myös vitamiineja. Idean isä (tai ainakin hasstattelussa esiintynyt) on entinen metamfetamiini-nisti, joka halusi jatkaa bilettämistä, mutta ilman terveysriskejä...

Haastattelussa mainittiin linkki: http://www.stargateinternational.net/ mutta sivuilla sanotaan, että ”Although previously involved in the development of safer dance pill formulas, Stargate does not currently manufacture or distribute such products” ..että tiedä sitten.. --???

--
"I don't necessarily agree with everything I say."
-Marshall McLuhan

Lucky-13th

Posts: 383

#783 • • Lucky-13th
kuka huumetesteihin määrää ni sillä on itellään jotain mitä se haluu peitellä tai suojella, isänmaa tai kansanterveys se ei ainakaa oo koska ne se pilaa ihan ilomielin(esim kouluruoka ja kaikki paska mitä tääl ilmas on),siitä se hyötyy mut nii monen mutkan ja risteyksen kautta et ei sitä helposti huomaa ilman mitää lisäboosterii,huh,uutiset on pelkkää komedia-mainosta mikä tehoo niihin ketkä antaa median ajatella puolestaan

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

serotonot

Posts: 3,137

#784 • • serotonot Paul Easy

Njah:
kuka huumetesteihin määrää ni sillä on itellään jotain mitä se haluu peitellä tai suojella, isänmaa tai kansanterveys se ei ainakaa oo koska ne se pilaa ihan ilomielin(esim kouluruoka ja kaikki paska mitä tääl ilmas on)


Millä tavalla kouluruoka pilaa kansanterveyden? Koulussa tarjotaan oppilaille monipuolista ruokaa todella hyvin. Toki ihmisellä on aina oikeus valittaa ja sanoa ”yäk en syö” mutta totuus on se, että kouluruoka on terveellistä ja ravitsevaa. Itse en muista lukioajoilta yhtäkään ruokaa mikä olisi maistunut pahalta tai epämiellyttävältä, johon varmasti tuolla terveyden tuhoamisella viittaat.

Vai onko antaa jotain faktaa kouluruuan epäterveellisyydestä?
Lucky-13th

Posts: 383

#785 • • Lucky-13th
no kouluruoka vois olla paljon parempaa ja vaihtoehtojakin vois olla enemmän,helposti nää asiat hoituis,sielt suunnast mist tulee käsky huumetestiin ni sielt suunnast tulee kans vaihtoehtoi kouluruuille,aika nihkeelt tuntuu nää nykyiset vaihtoehdot mitä kaikissa tilanteissa on,pitäiskö täs nyt olla peräs ”IMO”?

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Riku

Posts: 3,187

#786 • • Riku The Little Prince
Jepjep. Huumetestit ovat valtaapitävien salaliitto estää ihmisiä tajuamasta suurta totuutta huumeiden avulla, ja kouluruuan vähäiset ja huonot vaihtoehdot todistavat tämän teorian aukottomasti.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

hallucinogen

Posts: 8,190

#787 • • hallucinogen Edain

pHaze:
Jepjep. Huumetestit ovat valtaapitävien salaliitto estää ihmisiä tajuamasta suurta totuutta huumeiden avulla, ja kouluruuan vähäiset ja huonot vaihtoehdot todistavat tämän teorian aukottomasti.


Totta! ja keittäjät roviolle! *justjoo*
Koulussa oli hyvää ja ravitsee ruokaa suurimman osan ajasta vaikka joskus tulis esim. kaali- ja maksalaatikkoa josta en todellakaan pidä *nauru* mutta muuten ei ollut kyllä koskaan suurempaa valittamista vaikka kotona on ollut aivan toisenlainen ruokakulttuuri *iloinen* esim. ruokajuomina on ollut sopivat viinit ja sitten jälkiruokajuomina brandyä, konjakkia, portviiniä ja sherryä.

[muokattu 16.5.2004 02:17]

--
pikku-*possu*

Lucky-13th

Posts: 383

#788 • • Lucky-13th
Kouluruoka oli semmonen ristiriitanen läppä minkä ansiosta nähään et te ootte just niit sikoi jotka saa nyt mun ansiosta just jotai egopisteit,takerrutte johonki pikkuasiaan ja jyräätte sillä koko jutun,vituttais varmasti jos yhen finnin takii vois leimata rumaks ja hyödyttömäks,nyt pääsee jokainen pelimies uudella kierroksellaan kertomaan näistä väittelyistä ja kuinka ovelasti osaa vittuilla,siitähän tytöt tykkää,varsinki aidot baarihorot

Mut miks pitää työntää sanoi toisten kurkkuun?etsä oikeesti tajuu mitä mä oon yrittäny kertoo?Huumetestit on sitä varten et pidetään kansalaiset kurissa ja kiristetään vyötä aina pikku hiljaa,sitäkää sä et huomaa?no jos oot rikas tai kunnon kansalainen ni sit sul on asiat kunnos varsinki ”pedon” silmistä katottuna rakkauski on vaa tylsää kemiaa ja raha ratkasee ja tekee onnelliseks ku pääsee ostoksille,noh kaikki on erinlaisia mut menossa samaan suuntaan ja tulossa samasta,mut nykyinen oravanpyörä näyttää aika hurjalt,ja tylsält,bussissa näin mainoksen jossa luki : ”Aikuisena pääset pois oravanpyörästä” ja sit se dösä oli täynnä ihan oikeita aikuisia,salettii jokaista vitutti nähä semmonen*hih*
ketä oikeesti kiinnostaa mitä ainesosia sun kehossa on??! jokaista ylivirkaintosta poliisia vois vertaa mieheen joka tappaa ja tuomitsee ”turvallisuuden nimissä” mut niil jotka nää jutut säätää ni niil ei oo mahiksii pitää nii hauskaa ku meil,ku niil on nii läskit egot ettei siit pääse mikää hyvä läpi ilman ”syytä” ei kyl tota kannabista pitäis laillistaa,mielummin piilossa ku virkavallan vallanalla

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

innae

Posts: 1,377

#789 • • innae PaskaJätkä
Voisiko joku valaista tätä tyhmää että mikä se on se peto josta Njah yrittää kertoa? Ainakin yhden pedon näen joka kerta peilistä kun sinne vilkaisen*hahjust*...

[muokattu 16.5.2004 16:03]

--
PaskaJätkä

Riku

Posts: 3,187

#790 • • Riku The Little Prince

innae:
Voisiko joku valaista tätä tyhmää että mikä se on se peto josta Njah yrittää kertoa? Ainakin yhden pedon näen joka kerta peilistä kun sinne vilkaisen*hahjust*...

Peto on kato tää suuri saatanallinen voima, joka manipuloi koko maailmaa ja yhteiskuntaa saadakseen ihmiset kauemmas jumalasta jotta melkein kaikki hylkäävät tämän ennen viimeistä tuomiota. Ja mikrosirut ovat selvä todiste tästä koska Raamatussa sanotaan jotain tyyliin ”ja kaikki ottavat pedon merkin ennen loppua” tms, ja koska kaikkialla on nykyään mikrosiruja, niin sehän on täysin yksi yhteen kiistämätön merkki että näin tulee tapahtumaan. Tai jotain tälläsiä teorioita ja heittoja olen joltain maailmanloppua ennustavilta hihhulisivuilta lueskellut.

Tollasta se vähän on jos popsii muutaman vuoden sieniä aamupalaksi, alkaa uskoa liikaa oman päänsä sisäiseen maailmaan ja päästää vainoharhat valloilleen :/ Mut totakaan ei tietty voi uskoa, koska mä oon vaan saatanan vallan alla oleva osa kontrollimekanismia, ja siellä oman päänsä sisällä tajuaa kaiken todellisemmin ja paremmin kun muut.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Lucky-13th

Posts: 383

#791 • • Lucky-13th
sillä pedolla on muistaakseni muutama eri ”pää” ja joka ”päässä” ”sarvet” mut ne on mun käsittääkseni vertauskuvia. esim yks pää vois olla media jolla on sarvet eli tele-visio jne,viisas teksti sisältää vähän sanoja mut niit ei tyhmät ymmärrä ja luulisin et oikeesti aidost viisaat haluis olla hiukan tyhmempii,”eeva” näki että hyvän ja pahan tiedon puusta oli hyvä syödä ja se anto ymmärrystä ja oli suloinen puu antamaan ymmärrystä..veikkaan et kaks apinaa meni syömään sieniä tai siihen suuntaan ja sit ne tajus olevansa alasti*justjoo*ja tunsi häpeää*pahis*
Kun ihmiset kerääntyy jonnekki ni ne ”luo” jonkinlaisen ilmapiirin,seuran jne ja tunnetusti seura tekee kaltaisekseen ja porukassa tyhmyys tiivistyy jne..egot alkaa hallita järkeä,aika sairasta mut nii sen pitääki olla,mun ajatusten lopputulos kelailun jälkeen on et pitää vaa kiivetä kehityksen tikapuita pitkin ylöspäin ja jäädä johonki sopivaan välimaastoon mikä parhaalta tuntuu ja pitää alusta asti se hyvä siemen sisällää eikä luovuttaa sitä egon käyttöön..

siis pHaze,sä tunnustat etä väittelet asiasta josta et itekkää tiiä yhtään mitään!
suurin osa ihmisistä tulee ottamaan sen mikrosirun otsaan tai käteen,eks oo ihan järkevää et yhdistetään matkakortti,pankkikortti,puhelinkortti,henkilökortti,jne ja simkortti
yksiin kuoriin,nehän on kaikki samanlaisia! ja sit sen vois sijottaa käteen tai otsaan ku niissä on lämpötilanvaihtelu erot suurimmillaan ja sen ansiosta se paristo latautuu itestään,mut siin on se riski et se paristo pilaantuu ja sit tulee paiseita ja rupia ja arpia ku paristo vaihdetaan ja raamatus sanotaan just nii ku tää on, suurin osa tulee sen pedon merkin ottamaan (koska valtio melkein pakottaa)enkä yhtään ihmettele jos siin lukee esim ”elisa feat Euro and HKL” nythän kaikki suurimmat on yhdistämäs voimiaan.
Nytki sä todenäkösesti kumarrat tätä screenii tai telkkarii,suoraan sanottuna ”petoa”
mut meille on annettu ihan väärä kuva siit pedost,en tiiä ketä siit voi syyttää mut peto kusettää väkijoukkoa ja voit vaa tajuta et kuulutko siihen väkijoukkoon ja yhes kirjas lukee et ne ketkä sen merki ottaa ni niille tulee paiseita käsiin ja myös ne ketkä petoo tai sen kuvaa (tavaramerkki tai viivakoodi) kumartaa ni heitetään tuleseen järveen no eks tänne oo muodostumas se tulinen järvi jos kaikki luonnonkatastrooffit tapahtuu samaan aikaan ku napapiirit vaihtaa paikkaa,ja sen ois proffien tutkimusten mukaan pitäny jo tapahtuu! aiheesta tuli kanava ykkösellä dokumentti..mut näist profetioist ei puhuttu sanaakaan,koska ne pelkää sitä mitä harvat ei pelkää,kusipääthän yleensä pelkää tulla julkisesti nöyryytetyiks,tyhmät ei välitä*hih*
mä en ennusta maailmanloppua vaan tajuun sen tapahtuvan,ja huomaan tuhansia vuosia sitten kirjotettujen profetioiden toteutuvan,koska osaan katsoa tilanteita eri kuvakulmista,tällee tän pitääki olla ja nii on jokakerta ollukki,me ollaan etuoikeutettuja todistamaan se kaikki mitä on ennustettu ja se tulee todenäkösesti olemaan joidenki silmissä kaunista ja joidenki silmissä kauheeta,tiedemiehet sano et mestat täyttyy revontulista mut eipä muuta kertonukkaa,ja sit senjälkeen on kai kaikki kiinni siitä et mihin uskoo,unessaki ajatuski riittää siirtämään vuoria*vink* nää ajat on liian hyviä ollakseen totta*iloinen*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Riku

Posts: 3,187

#792 • • Riku The Little Prince

Njah:
siis pHaze,sä tunnustat etä väittelet asiasta josta et itekkää tiiä yhtään mitään!

Joo, mun mielestä ois aika typerää mennä väittämään että täysin ei-tieteellisestä uskomuksiin pohjautuvasta asiasta voisi ainakaan yksikään ihminen todellisuudessa tietää mitään. Ellet nyt sitten halua samantien julistautua profeetaksi, messiaaksi tai jumalaksi. Mutta näköjään meitä riittää joka junaan. Surullista vaan seurata tollasta :/

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

Posts: 8,258

#793 • • Jone Archibald Haddock

Njah:
(Koko kirjoitus)



Olisko _mitenkään_ mahdollista, että yrittäisit jotenkin soveltaa käytäntöön edes alkeellisimpia oikeinkirjoitus- ja kielioppisääntöjä? Kirjoituksiasi on niiden ulkoasun ja mahdottomien lauserakenteiden takia todella raskasta lukea ja likipitäen mahdotonta ymmärtää.
innae

Posts: 1,377

#794 • • innae PaskaJätkä
Ja Elvis elää. Ja Hitler on Marsissa. Ja jokaisessa tv:ssä asuu peto. Ja ruotsi on demonien kieltä.
Ihan aikuisten oikeesti.(meni kyl offtopicis)

--
PaskaJätkä

Lucky-13th

Posts: 383

#795 • • Lucky-13th

pHaze:
---
Njah:
siis pHaze,sä tunnustat etä väittelet asiasta josta et itekkää tiiä yhtään mitään!
---
Joo, mun mielestä ois aika typerää mennä väittämään että täysin ei-tieteellisestä uskomuksiin pohjautuvasta asiasta voisi ainakaan yksikään ihminen todellisuudessa tietää mitään. Ellet nyt sitten halua samantien julistautua profeetaksi, messiaaksi tai jumalaksi. Mutta näköjään meitä riittää joka junaan. Surullista vaan seurata tollasta :/



eks sul oo enää mitää muuta sanottavaa?ei ees et ”olipa sekavaa tekstii en saanu selvää,oke moi”? teenkö paljon kirjotusvirheitä?miks te ette tajuu nii yksinkertaisia asioita mitä oon monesti yrittäny kertoo..sitä se teollisuusliuotin tekee*poks* ja jos koht saa viel hamppua poltella kadulla ni enmpä yhtään ihmettele jos kaikki romahtaa,niin terveys ku talous.
Jos sua oikeesti kiinnostaa saada selville mitä oon kertonu ni sä et voi olla nii tyhmä et väität että teksti on vaikeeta ymmärtää,jos täs on joku ongelma ni siihen löytyy ratkasu ongelman ytimestä,mikä on ongelma?jos et tajuu ni yritä ees,se on susta kii tajuutko jos haluut ymmärtää,mut uskon että ego estää,mielenkiinto kaatuu heti ensimmäiseen kirjotusvirheeseen ja itse pääpointit unohtuu turhanpäivästen ”todista” väittelyiden alle, ei tälläst maailmaa tyhjäst synny,eikä oo koskaa syntynykkää.

[muokattu 17.5.2004 09:03]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Riku

Posts: 3,187

#796 • • Riku The Little Prince
Njah, yritä nyt tajuta edes se, että vaikka minä ehkä ymmärränkin sen mitä yrität sanoa, niin minä en usko siihen. Sinä ehkä uskot henkeen ja vereen, mutta et tiedä. Voit temmata tuulesta todisteita tukemaan uskomuksiasi ja unohtaa kaiken sen mihin et halua uskoa, mutta minä uskon että se kaikki on vain sinun päässäsi, ja ettei tuollainen päänsä kärventäminen ole enää kovin tervettä. En se sitten psykedeelit, kannabis tai teolliset liuottomit, niin niiden kanssa ei kannata leikkiä liikaa, ja psykedeeleissä on ennenkin nähty näitä tyyppejä jotka ovat niitä liikaa popsittuaan joutuneet ”valaistuneeseen” tilaan, jota lääkärit kumminkin nimittäisivät esimerkiksi skitsofreniaksi. (Ja joo, Aikuisten Oikeesti)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Lucky-13th

Posts: 383

#797 • • Lucky-13th
Skitsofrenia on verrattavissa nerouteen,aiheesta on tehty tutkimuksia ja saatu sellasii tuloksii.
Mies joka keksi suhteellisuusteorian tais kärsiä jostain mielisairaudesta, ja kertoi että seuraavan maailmansodan jälkeinen sota käydään kivillä ja oksilla,mitäköhän se tarkottaa?
Okei sä et usko, mut miks sun sit pitää heittää jotai vitu älytöntä läppää ja yrität työntää paskaa mun suuhun ja viel yrität tukkii mun suun? edustatko nyt ittees vai koko klubitusta? itekkää en rupee sylkemään toisten papereille pelkästään siitä syystä etten halua uskoa siihen. Miten sä tiiät mitä mä tiiän?Onhan se totta että tää kaikki on mun päässä ja hyvä niin,sillä ne on aina ollu,on nyt ja toivottavasti tulee olemaan enskerralki*vink*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Jone

Posts: 8,258

#798 • • Jone Archibald Haddock

Njah:
Skitsofrenia on verrattavissa nerouteen,aiheesta on tehty tutkimuksia ja saatu sellasii tuloksii.



Jos sais lähdettä pyytää? *nauru*

Njah:
Mies joka keksi suhteellisuusteorian tais kärsiä jostain mielisairaudesta, ja kertoi että seuraavan maailmansodan jälkeinen sota käydään kivillä ja oksilla,mitäköhän se tarkottaa?



No sun mielestä se eittämättä tarkoittaa sitä että kaikki mielisairaat on neroja. *nauru* *nauru*

Njah:
itekkää en rupee sylkemään toisten papereille pelkästään siitä syystä etten halua uskoa siihen.



Siitä en tiedä, mutta ainakaan noita omia huuruisia väitteitäsi et perustele juuri millään muulla kuin hatusta vedetyillä humpuukiteorioilla.

[muokattu 17.5.2004 10:25]
Lucky-13th

Posts: 383

#799 • • Lucky-13th
liian friikkii et voisit uskoo*nauru* yhtään en ihmettele,jos mtv3 uutisissa sanotaan että jeesus tuli takas ja näytettäis kuvaa siitä kuinka hän tekis kaikenlaisia taikatemppuja ja parantais kenet vaan ite haluisit ni uskoisitko?

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Riku

Posts: 3,187

#800 • • Riku The Little Prince
Tai no vastataan nyt tähän:

Jone:
---
Njah:
Skitsofrenia on verrattavissa nerouteen,aiheesta on tehty tutkimuksia ja saatu sellasii tuloksii.

---


Jos sais lähdettä pyytää? *nauru*

Joo, tosta oli ihan tutkimusta jossa muistaakseni todettiin että tietyillä tavoilla erittäin luovilla ihmisillä on tiettyjä samanlaisia ilmiöitä aivoissa havaittavissa kuin skitsofreenikoilla. Mutta tuo ei vielä tee neroista skitsofreenikoita eikä varmasti ainakaan skitsofreenikoista neroja.

[muokattu 17.5.2004 10:30]

--
Kyseenalaista aina kaikki.