Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,840,210 views

Howdy

Posts: 7,955

#821 • • Howdy Oldie
Tääl on ilmeisesti joku jääny pysyvälle tripille *justjoo*

--
Käpy vailla vertaa

m_a

Posts: 1,017

#822 • • m_a
elämä on trippii
Jone

Posts: 8,258

#823 • • Jone Archibald Haddock

Njah:
mitä sil viisaudel tekee?



Haluatko täsmentää kysymystä, niin voin kertoa sulle hieman eksaktimmin mitä kaikkea sillä mm. voi tehdä.

Njah:
parempi bilettää ja nauttii aisteista ja mielikuvituksen lahjasta, sitävartenhan me täällä ollaan,



Me ollaan täällä bilettämistä varten? Tähän mennessä oon kuvitellut että jokainen meistä on oikeutettu itse määrittelemään elämänsä tarkoituksen jos on moisesta kiinnostunut, mutta kiitos kaiken ja kaikki kattavasta määrittelystä. Nyt tiedän olemassaoloni syyn! *joo*

Njah:
tätä hetkee on ootettu tuhansia vuosia*piis*



Niin mitä hetkeä ja kuka on odottanut? *ding*

[muokattu 18.5.2004 11:07]
$

Posts: 1,802

#824 • • $ Destination weekend!
No HUUMEISTA vielä sen verran, että aika tehokkaasti on mennyt pohja noilta profetioilta, kun ensin erittäin läheinen ihminen yrittää väkisin löytää Jumalan lsd:n avulla, kuukausi tämän jälkeen ottaa helluntaikasteen ja alkaa kokemaan profetioita joiden mukaan koko hänen perheensä pääsee taivaaseen.

Vuosi seurakunnassa, ja perhe ei enää pääsekkään taivaaseen vaan heidän on tehtävä pysyviä muutoksia elämässään.

Joo vittu. Mielenvikainen ex-alkoholisti/multikuosaaja alkaa ladella elinehtoja lähipiirilleen.

Lähinnä alkaa tuo helluntalaisuus vaikuttamaan jumalanpilkalta. Uskoa saa, mutta mikään muu asia ei ole vienyt mua kauemmaksi kirkosta kuin helluntalaiset.

Lisäksi seurakunnissa pidetään yleensä tiistaisin Israel-iltoja joissa dissataan palestiinalaisia avoimesti sekä järjästetään rahakeräyksiä Israelin avustamiseksi. On aikoihin eletty.
anthocyan

Posts: 1,511

#825 • • anthocyan Kohti valoa...
Oon kyllä tullu siihen tulokseen, että selvinpäin on hauskempaa! Musiikki ratkaisee pirusti! Esimerkiksi olin Wappulauantaina Säteessä ja Neonin setin aikana menin niin transsitilaan siitä musasta! *plur* Ja tosiaan olin selvinpäin... Jengi kyseenalaistaa aika usein mun selvinpäinolon, mut niin se vaan on, että musiikista menee ekstaasiin! *sydän* Tosin myönnän, että silloin tällöin ei tule oltua selvinpäin *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

anthocyan

Posts: 1,511

#826 • • anthocyan Kohti valoa...
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

serotonot

Posts: 3,137

#827 • • serotonot Paul Easy

anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???


Eikös lähes kaikilla nisäkkäillä ole melkoinen päihtymysvietti? Me vaan ollaan samanlaisia eläimiä kuin muutkin.
anthocyan

Posts: 1,511

#828 • • anthocyan Kohti valoa...


---
anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???

---

]serotonot:

Eikös lähes kaikilla nisäkkäillä ole melkoinen päihtymysvietti? Me vaan ollaan samanlaisia eläimiä kuin muutkin.



No se voi olla niin... On se vaan niin hassuu... Tää elämäkin kaiken kaikkiaan *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Viltsu

Posts: 2,010

#829 • • Viltsu noname

anthocyan:
No se voi olla niin... On se vaan niin hassuu... Tää elämäkin kaiken kaikkiaan *hymy*


sinäpäs sen sanoit *hymy*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#830 • • spirou Guest
huumeet kyllä
Jarsseli

Posts: 356

#831 • • Jarsseli
ikinä en ole ottanu enkä tule ottamaan. Jos ei viinalla saa päätä sekaisin niin ihme on. Kaikkeen kivaan ja mukavaan on mahdollista jäädä koukkuun.
phanatic

Posts: 1,123

#832 • • phanatic

caitrin:
Oon kuullu et kannabis vois laukaista skitsofrenian - well, onko joilleki/ joidenki tutun tutun tutuille käyny niin, eli kuinkahan yleistä tollanen hulluksi tuleminen on?
Oon kuullu juttuja että kannabista kauemmin käyttävillä voi ilmetä jotain sekavuustiloja, mut onko totta, että jo ekasta kokeilusta vois piilevä skitsofrenia tulla esiin? *ding*



Sekavuustiloja ilmenee käytännössä kaikilla käyttäjillä jo ensimmäisistä kokeiluista lähtien - uskallan jopa väittää että sekavuustilan saavuttaminen on motiivi käytölle.

Skitsofrenian puhkeamisen riski on olemassa. Kuten muidenkin mielenterveyshäiriöiden. Onhan kahvillakin melko vahvoja psyykkisiä ja fyysisiä haittavaikutuksia, mutta sitä ei luokitella edes miedoksi huumeeksi. Yleensä vaatii kyllä päivittäistä suitsuttelua pidemmän aikaa ennen kuin ongelmia ilmenee.

Hassua ku kannabis luokitellaan miedoksi huumeeksi, mutta silti siinä on tollanen riski olemassa.



Vai onko se niin hassua? Missä vain on riskinsä, kannabiksen kanssa riskit ovat huomattavasti pienemmät kuin ”vahvojen” huumeiden kanssa.
phanatic

Posts: 1,123

#833 • • phanatic

Jarsseli:
ikinä en ole ottanu enkä tule ottamaan. Jos ei viinalla saa päätä sekaisin niin ihme on. Kaikkeen kivaan ja mukavaan on mahdollista jäädä koukkuun.



Ehkei siinä olekaan kyse siitä ettei viinalla saisi päätä sekaisin, kaikkia ei vain kiinnosta huume mikä on tekninen liuotin ja on osallisena 80% henki- ja väkivaltarikoksissa.
Käytätkö muuten kofeiinia tai nikotiinia? Eikö viina riitä?
bates

Posts: 707

#834 • • bates Tirehtööri

anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???



Solar Filmshän sen taannoin keksi: ”Kun mikään ei tunnu miltään”.
Huumeet on pahasta, hyi olkoon.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Individual

Posts: 10,942

#835 • • Individual HYPNO!

root:
No HUUMEISTA vielä sen verran, että aika tehokkaasti on mennyt pohja noilta profetioilta, kun ensin erittäin läheinen ihminen yrittää väkisin löytää Jumalan lsd:n avulla, kuukausi tämän jälkeen ottaa helluntaikasteen ja alkaa kokemaan profetioita joiden mukaan koko hänen perheensä pääsee taivaaseen.

Vuosi seurakunnassa, ja perhe ei enää pääsekkään taivaaseen vaan heidän on tehtävä pysyviä muutoksia elämässään.

Joo vittu. Mielenvikainen ex-alkoholisti/multikuosaaja alkaa ladella elinehtoja lähipiirilleen.

Lähinnä alkaa tuo helluntalaisuus vaikuttamaan jumalanpilkalta. Uskoa saa, mutta mikään muu asia ei ole vienyt mua kauemmaksi kirkosta kuin helluntalaiset.

Lisäksi seurakunnissa pidetään yleensä tiistaisin Israel-iltoja joissa dissataan palestiinalaisia avoimesti sekä järjästetään rahakeräyksiä Israelin avustamiseksi. On aikoihin eletty.



Jeesus-pilvessä on kiva olla, kai...
Fentae

Posts: 186

#836 • • Fentae
Itse en ainakaan koskaan tule huumeita ottamaan, eikä alkoholiakaa tule juuri yhtään käytettyä...
Selvinpäin on paljon kivempi! *joo*
Zet4

Posts: 1,135

#837 • • Zet4 n00b
http://www.kaleva.fi/cf/juttu.cfm?j=407930


Hyvään suuntaan ollaan menossa. Seuraavaksi kielletään löysät vaatteet ja standardinvastaiset kampaukset.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

vaavu

Posts: 1,324

#838 • • vaavu vara-vana

bates:
---
anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???
---
Solar Filmshän sen taannoin keksi: ”Kun mikään ei tunnu miltään”.



Ton motiivin tarjoaminen jonain yleiskattavana perusteena huumeiden käytölle saa ainakin mut näkemään jossain määrin punaista. Jos joku oikeasti käyttää mitä tahansa päihdettä, alkoholi mukaan luettuna, koska ”mikään ei tunnu miltään”, niin silloin kyseisellä henkilöllä on oikeasti elämänhallinnallisia ongelmia.

Kysymykseen ”miksi ihmiset käyttävät huumeita” on ihan yhtä vaikea antaa yleispätevää syytä kuin kysymykseen ”miksi ihmiset juovat alkoholia”.
Keniro

Posts: 369

#839 • • Keniro

Zeta:
http://www.kaleva.fi/cf/juttu.cfm?j=407930


Hyvään suuntaan ollaan menossa. Seuraavaksi kielletään löysät vaatteet ja standardinvastaiset kampaukset.



Kohta täälä ei saa edes pitää vihreetä t-paitaa koska cannabis on vihreetä..
leenuliinu

Posts: 1,022

#840 • • leenuliinu Kenen kaveri

vaavu:
---
bates:
---
anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???
---
Solar Filmshän sen taannoin keksi: ”Kun mikään ei tunnu miltään”.
---


Ton motiivin tarjoaminen jonain yleiskattavana perusteena huumeiden käytölle saa ainakin mut näkemään jossain määrin punaista. Jos joku oikeasti käyttää mitä tahansa päihdettä, alkoholi mukaan luettuna, koska ”mikään ei tunnu miltään”, niin silloin kyseisellä henkilöllä on oikeasti elämänhallinnallisia ongelmia.

Kysymykseen ”miksi ihmiset käyttävät huumeita” on ihan yhtä vaikea antaa yleispätevää syytä kuin kysymykseen ”miksi ihmiset juovat alkoholia”.



Ai kui? Eiks \”koska se on kivaa\” toimi ihan hyvin vastauksena molempiin kysymyksiin?

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014