3,602 posts, 181 pages, 1,912,304 views
Njah:
mitä sil viisaudel tekee?
Njah:
parempi bilettää ja nauttii aisteista ja mielikuvituksen lahjasta, sitävartenhan me täällä ollaan,
Njah:
tätä hetkee on ootettu tuhansia vuosia*piis*
---
anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???
---
]serotonot:
Eikös lähes kaikilla nisäkkäillä ole melkoinen päihtymysvietti? Me vaan ollaan samanlaisia eläimiä kuin muutkin.
caitrin:
Oon kuullu et kannabis vois laukaista skitsofrenian - well, onko joilleki/ joidenki tutun tutun tutuille käyny niin, eli kuinkahan yleistä tollanen hulluksi tuleminen on?
Oon kuullu juttuja että kannabista kauemmin käyttävillä voi ilmetä jotain sekavuustiloja, mut onko totta, että jo ekasta kokeilusta vois piilevä skitsofrenia tulla esiin?
Hassua ku kannabis luokitellaan miedoksi huumeeksi, mutta silti siinä on tollanen riski olemassa.
Jarsseli:
ikinä en ole ottanu enkä tule ottamaan. Jos ei viinalla saa päätä sekaisin niin ihme on. Kaikkeen kivaan ja mukavaan on mahdollista jäädä koukkuun.
root:
No HUUMEISTA vielä sen verran, että aika tehokkaasti on mennyt pohja noilta profetioilta, kun ensin erittäin läheinen ihminen yrittää väkisin löytää Jumalan lsd:n avulla, kuukausi tämän jälkeen ottaa helluntaikasteen ja alkaa kokemaan profetioita joiden mukaan koko hänen perheensä pääsee taivaaseen.
Vuosi seurakunnassa, ja perhe ei enää pääsekkään taivaaseen vaan heidän on tehtävä pysyviä muutoksia elämässään.
Joo vittu. Mielenvikainen ex-alkoholisti/multikuosaaja alkaa ladella elinehtoja lähipiirilleen.
Lähinnä alkaa tuo helluntalaisuus vaikuttamaan jumalanpilkalta. Uskoa saa, mutta mikään muu asia ei ole vienyt mua kauemmaksi kirkosta kuin helluntalaiset.
Lisäksi seurakunnissa pidetään yleensä tiistaisin Israel-iltoja joissa dissataan palestiinalaisia avoimesti sekä järjästetään rahakeräyksiä Israelin avustamiseksi. On aikoihin eletty.
bates:
---
anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???
---
Solar Filmshän sen taannoin keksi: Kun mikään ei tunnu miltään.
Zeta:
http://www.kaleva.fi/cf/juttu.cfm?j=407930
Hyvään suuntaan ollaan menossa. Seuraavaksi kielletään löysät vaatteet ja standardinvastaiset kampaukset.
vaavu:
---
bates:
---
anthocyan:
---
Solar Filmshän sen taannoin keksi: Kun mikään ei tunnu miltään.
---
Ton motiivin tarjoaminen jonain yleiskattavana perusteena huumeiden käytölle saa ainakin mut näkemään jossain määrin punaista. Jos joku oikeasti käyttää mitä tahansa päihdettä, alkoholi mukaan luettuna, koska mikään ei tunnu miltään, niin silloin kyseisellä henkilöllä on oikeasti elämänhallinnallisia ongelmia.
Kysymykseen miksi ihmiset käyttävät huumeita on ihan yhtä vaikea antaa yleispätevää syytä kuin kysymykseen miksi ihmiset juovat alkoholia.