Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,843,883 views

Riku

Posts: 3,187

#801 • • Riku The Little Prince

Njah:
liian friikkii et voisit uskoo*nauru*

No onko se nyt sen huonompi kun sun ”Niin friikki et pakko uskoo!”-linjas? Sähän nielet aivan kaiken ilman mitään todisteita vaan koska haluat niin paljon uskoa. Monet tuollaiset asiat voidaan selittää ihan tieteellisesti, kuten myös se maailma jossa taidat pääsi sisällä elää, eikä se ole vielä mikään todiste mistään pedoista sen enempää kuin jumalistakaan. Se todistaa vain aivojen suuresti laskukykykapasiteetista kun ne pistetään tiettyyn tilaan. Jos valitset uskoa kaiken ilman mitään todisteita, niin älä ihmettele jos jotkut muut niitä vaativat ja kritisoivat.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Lucky-13th

Posts: 383

#802 • • Lucky-13th
jossai lehes,tais olla just stt:n sarvesta ja siin jutus kerrottii et niitten välilt on löytyny yhteyksii aivoissa et aivot toimis neroil ja skitsofrenikoil joissaintilanteis samalla tavalla ja et niitä vois verrata toisiinsa mut ei kummiskaa nii hyvin et vois sanoo et kaikki jotka on neroi on kans hullui tai toisinpäin..

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Karski

Posts: 6,049

#803 • • Karski Pomon kätyri

Njah:
jossai lehes,tais olla just stt:n sarvesta ja siin jutus kerrottii et niitten välilt on löytyny yhteyksii aivoissa et aivot toimis neroil ja skitsofrenikoil joissaintilanteis samalla tavalla ja et niitä vois verrata toisiinsa mut ei kummiskaa nii hyvin et vois sanoo et kaikki jotka on neroi on kans hullui tai toisinpäin..



Plaah. Suosittelen lukemaan
teoksen Zen & the Brain jossa mm.
selitetään skitsofrenian ja muiden
neurologisten poikkeustilojen
neurokemiallisia eroja ja yhtäläisyyksiä
sekä sitä, miten ne ilmenevät käytännön
eroina.

Eli suosittelen lukemaan suoraan noita
tutkimuksia eikä jonkun Babylonin STT:n
toimittajan tulkitsemia uutisia. *vink*

[muokattu 17.5.2004 11:00]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Lucky-13th

Posts: 383

#804 • • Lucky-13th

pHaze:
---
Njah:
liian friikkii et voisit uskoo*nauru*
---
No onko se nyt sen huonompi kun sun ”Niin friikki et pakko uskoo!”-linjas? Sähän nielet aivan kaiken ilman mitään todisteita vaan koska haluat niin paljon uskoa. Monet tuollaiset asiat voidaan selittää ihan tieteellisesti, kuten myös se maailma jossa taidat pääsi sisällä elää, eikä se ole vielä mikään todiste mistään pedoista sen enempää kuin jumalistakaan. Se todistaa vain aivojen suuresti laskukykykapasiteetista kun ne pistetään tiettyyn tilaan. Jos valitset uskoa kaiken ilman mitään todisteita, niin älä ihmettele jos jotkut muut niitä vaativat ja kritisoivat.



aijaijai miten sä voit sanoo tollee?!mä nielen,maistelen ja jos huomaan sen huonoks ni sylkäsen pois mut jos se tukee muita teorioita tai muut teoriat tukee sitä ni nielen sen ja vähänvälii oksentelen.
Kerroppa nyt mulle mitä mä tiiän,tai siis mihin mä uskon ku väität tietäväs enemmän mun ajatuksista ja teorioista ku minä ite!ja mitä sä mun aivojenlaskukapasiteetista tiiät?
oonks mä nyt ihan idiootti ku ajattelen eritavalla ku sä?tää kaikki on oikeesti ihan helvetin yksinkertasta mut jos epäilee ni ei natsaa

[muokattu 17.5.2004 10:58]

[muokattu 17.5.2004 11:01]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Avatar
#805 • • sakk303 Guest
ai mä kun luulin että porukka puhuu täällä huumeista kun on sellainen selkeä threadikin tähän asetettu. onkohan mennyt pikkasen offtropiikkiin nää mutustelut. cut the mid range, drop the bass and get to the point *eiei*
Riku

Posts: 3,187

#806 • • Riku The Little Prince

Njah:
aijaijai miten sä voit sanoo tollee?!mä nielen,maistelen ja jos huomaan sen huonoks ni sylkäsen pois mut jos se tukee muita teorioita tai muut teoriat tukee sitä ni nielen sen ja vähänvälii oksentelen.

Mutta kun teoriat ovat pelkkiä jonkun keksimiä ajatuksia siitä mikä voi olla mahdollista, eivätkä ne pidä paikkaansa ennenkuin ne on todistettu oikeaksi. Jos sä haluat uskoa että teoria siitä, että mikrosirut ovat pedon välineitä sen perusteella että Raamattua tarpeeksi kierosti tulkitsemalla noin voi käsittää, niin aivan vapaasti, mutta ei se siitä vielä totta tee.

Kerroppa nyt mulle mitä mä tiiän,tai siis mihin mä uskon ku väität tietäväs enemmän mun ajatuksista ja teorioista ku minä ite!ja mitä sä mun aivojenlaskukapasiteetista tiiät?

Sun uskomukset on suoraan revittyjä uskonnollisten hihhuleiden propagandakoneistosta ja sun jutut happopäiden päiväunista. Saman suuntasta taikauskoa kuin mihin lukuisat kulttuurit ja ihmiset ovat ammoisina aikoina uskoneet sinua ennen nuoltuaan sammakoita. Omasta tiedostani en sano mitään koska minä en voi tietää sen enempää mitään kuin sinäkään.

oonks mä nyt ihan idiootti ku ajattelen eritavalla ku sä?

En mä sun älykkyydestäs sanoa mitään, mun mielestä sä vaan oot irtautunu vähän kauas todellisuudesta.

Jokohan mä onnistuisin tähän viestiin jättämään tän jahkaamisen...

[muokattu 17.5.2004 11:10]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

siveys

Posts: 2,492

#807 • • siveys lovely

Njah:
oonks mä nyt ihan idiootti ku ajattelen eritavalla ku sä?


Sä olet ihan idiootti, mutta se ei ole suora seuraus siitä, että ajattelet erilaisella tavalla kuin pHaze.

Jos nyt välillä vaikka oikeasti taas keskusteltaisiin huumeista asiallisesti, eikä vain korostettaisi kuinka pahasti voi ihmisellä mennä piuhat solmuun kun vetää liikaa psykedeelejä?
Lucky-13th

Posts: 383

#808 • • Lucky-13th
ei,mä nään saman ku säkin,mut se mitä mä tiiän ni sen ansiosta mä nään kans sen mikä siinä on taka-ajatuksena tai että MIKSI se annetaan suuren yleisön tietoon ja vielä että mikä osa sillä on kokonaisuudessa ja mitä se kokonaisuus yrittää sitäkautta kertoa/saada aikaan.
http://jaydaga.proboards23.com jos sua OIKEESTI kiinnostaa saada selville mitä oon yrittäny sanoo ni käy tuol,se vaatii vähä kärsivällisyyttä ja ennenkaikkea sitä mielenkiintoa ja mielikuvituksen lahjaa,ilman niitä oot ku robootti

[muokattu 17.5.2004 11:25]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Riku

Posts: 3,187

#809 • • Riku The Little Prince

Njah:
ei,mä nään saman ku säkin,mut se mitä mä tiiän ni sen ansiosta mä nään kans sen mikä siinä on taka-ajatuksena tai että MIKSI se annetaan suuren yleisön tietoon ja vielä että mikä osa sillä on kokonaisuudessa ja mitä se kokonaisuus yrittää sitäkautta kertoa/saada aikaan.

Tähänkö tässä nyt päädyttiin, että koska mä en näe ja usko asioita samalla tavalla kuin sä, niin mä tiedän ja näen asioita vähemmän kuin sinä? Mistäs sä tiedät paljonko mä olen olen käynyt tosta sun puolesta läpi ja todistanut sen jo vääräksi? ;) Tää on kyllä hienoa että sä automaattisesti kumoat muiden mielipiteet, koska muut eivät nää Suurta Totuutta, jonka juuri sinä ja sinunkaltaisesti ymmärtävät. Can you say brainwash?

http://jaydaga.proboards23.com jos sua OIKEESTI kiinnostaa saada selville mitä oon yrittäny sanoo ni käy tuol,se vaatii vähä kärsivällisyyttä ja ennenkaikkea sitä mielenkiintoa ja mielikuvituksen lahjaa,ilman niitä oot ku robootti

Kollektiivitajuntaa, pyhiä visioita, viisiulotteisia perspektiivejä, nykyjärjestelmän kaatamista, olevaisuuden merkitystä. Eli suomeksi: WAAANHAAAA1!!!! Älä nyt viitti olla niin omahyväinen että sä ja sun kaltaset on ensimmäisiä ja ainoista, jotka tollasia asioita on miettiny, jopa tolta kannalta. Te vain nielette sen kaiken enemmän purematta kuin muut, koska se on niin tärkeä osa maailmankuvaanne ettei sitä voi kyseenalaistaa. Ehkä niillä psykedeeleillä voi jotain valaistumista hakea sielullensa, jos uskoo sellaisen omaavansa, mutta olisi myös hyvä muistaa että nyt eletään tässä maailmassa, antaisit sen sielun huolehtia itte itsetään jos/kun sen seuraavan aika tulee.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

vaavu

Posts: 1,324

#810 • • vaavu vara-vana

kontrastinen epeli:
ai mä kun luulin että porukka puhuu täällä huumeista kun on sellainen selkeä threadikin tähän asetettu. onkohan mennyt pikkasen offtropiikkiin nää mutustelut.



Onhan tämä ihan on-topik, tässähän saa jokainen malliesimerkkiä siitä, mitä käy kun ryhtyy liikaa leikkimään mielellään. :(

Aluksi tämä keskustelu huvitti vähän, nyt tämä lähinnä säälittää ja surettaa.
$

Posts: 1,802

#811 • • $ Destination weekend!
Olen valitettavasti joutunut seuraamaan tilannetta, jossa läheinen ihminen yrittää epätoivoisesti löytää jumalaa hapoilla siinä onnistumatta. Helluntalaisten painostuksesta. Liittyi siihen sitten kumminkin.

Noita jonninjoutavia teorioita olen saanut kuunnella enemmän kuin laki sallii, ja ainut johtopäätös tuosta lahkosta on seuraavanlainen:

-Monella lahkolaisella on takanaan pitkä päihdeongelma
-Nostavat itsensä muiden yläpuolelle
-Ylistävät Israelia ja sen toimia, muista kansoista piittaamatta
-Pitävät kaikkia muita uskontoja saatanan luomuksina
-Humanoidit ja ufot ovat myös saatanan lähettejä
-Tutkivat raamattua pilkkua nussien, mutta kumoavat muiden tulkinnat erheellisinä
-Eivät käytä matkakortteja, koska niissä on paholaisen siru

Lisäksi:

-Tahtovat kieltää jopa kohtuullisen viininjuonnin vaikka Jeesukselle kuppi maistuikin
-Rinnastavat homot ja pedofiilit samaan kastiin
-Lävistykset ja tatuoinnit ovat Jumalan temppelin turmelemista
-Avioliitosta ei saa erota vaikka nainen/mies hakkaisi jatkuvasti

Tätä on helluntalaisuus. Ja se haisee pitkälle. Kuitenkin kyseessä on sen verran paha haukkumasana etten mielelläni sillä ketään kutsu, vaikka joistakin kirjoituksista moinen suuntautuminen läpi paistaakin.
Lucky-13th

Posts: 383

#812 • • Lucky-13th
ROOT,
Luulen ettei jumalaa voi löytää,eihän ihminen ole ikiliikkujaakaan keksinyt/löytänyt (?)
se vaan on ja me ollaan täällä.
Koitanpa esittää omaa kantaani noista viivoista:
-Lahkolaisten päihdeongelma-niin on monella muullakin
-ylistää itteään?Niin tekevät myös ”pelimiehet” ja ”baarihorot” ja ”pissaliisat ja pissalaurit”
-Muut uskonnot saatanasta? ”jumalasta”han se saatanaki tuli
-Raamattu sisältää vertauskuvia ja kaikenmailman tekstiä mistä ei moni tajuu mitään mut se totuus on kummiskin sielt rivien välistä luettavissa,onhan raamattua sensuroitu ja jätetty joitain kirjoja julkaisematta.Muihin en osaa oikeen ottaa kantaa..toi helluntalaisuus taitaa olla yks ääripää..mut sitäkin tarvitaan

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

siveys

Posts: 2,492

#813 • • siveys lovely

Njah:
-Raamattu sisältää vertauskuvia ja kaikenmailman tekstiä mistä ei moni tajuu mitään mut se totuus on kummiskin sielt rivien välistä luettavissa,onhan raamattua sensuroitu ja jätetty joitain kirjoja julkaisematta.


TOTUUS!

Eihän miljardi ihmistä voi olla väärässä - vaikka se sitten tarkoittaisikin, että loput viisi miljardia on.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#814 • • [Nuclear] el aprendiz

Njah:
Skitsofrenia on verrattavissa nerouteen,aiheesta on tehty tutkimuksia ja saatu sellasii tuloksii.
Mies joka keksi suhteellisuusteorian tais kärsiä jostain mielisairaudesta, ja kertoi että seuraavan maailmansodan jälkeinen sota käydään kivillä ja oksilla,mitäköhän se tarkottaa?


Tätä mä oon odotellu jo jonkin aikaa ja nyt kun se tuli niin kyl naurattaa. *nauru* Jos aikojen saatossa muutama sen ajan hulluksi leimattu ihminen onkin osoittautunu neroksi (ja loput miljoonat hullut ovat olleet hulluja) ei ehkä todista et jokainen hullu = nero.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

ville

Posts: 3,780

#815 • • ville olen oikeasti ujo

Njah:
ROOT,
Luulen ettei jumalaa voi löytää,eihän ihminen ole ikiliikkujaakaan keksinyt/löytänyt (?)
se vaan on ja me ollaan täällä.



Niin ...

Ikiliikkuja on fysiikan lakien mukaan mahdottomuus, josta voimme varmaankin päätellä sun logiikalla, että jumala on fysiikan lakien mukaan mahdottomuus, josta siis tulemme tulokseen, että jumalaa ei ole
Lucky-13th

Posts: 383

#816 • • Lucky-13th
eks tää ookkaa ikiliikkuja*nyyh*meneeks avaruus tukkoon vai katookse?

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

phanatic

Posts: 1,123

#817 • • phanatic

Njah:
eks tää ookkaa ikiliikkuja*nyyh*meneeks avaruus tukkoon vai katookse?



Jos maailmankaikkeus jatkaa laajenemistaan loputtomiin, lopulta kaikki tähdet ovat sammuneet ja kaikki materia on jakautunut tasaisesti = kylmää, pimeää ja rauhallista. Ei kuulosta ikiliikkujalta. Tosin energiahan ei mihinkään katoa.
Lucky-13th

Posts: 383

#818 • • Lucky-13th
Mä en oikeesti viittis enää kirjottaa yhtään mitään missään muodossa koska heti kaikki muskelimiehet on niitä nussimassa ja leikkaamassa pienempiin osiin,enkä oo viittiny sanoo suoraan vaan just muodossa ”muistaakseni” tai ”käsittääkseni” koska mistään ei voi olla 100prosenttisen varmaa paitsi siitä että tulen saamaan piiskaa ja ylitsevuotavaisen lasillisen teollisuusliuottimia*hikoil*

Viisas teksti ei sanoja tarvii,ei sitten yhtään,mut viisail voi tulla tylsää joten pitää sitä pintaa välil naarmutella ja merkkailla mestoi,tää suomen kieliki on ihan vitun syvältä, joku esitti ihan hyvän kysymyksen,jotain et
”ajatteletsä sanoilla tai lauseilla vai kuvilla ja väreillä”?

Mun lopputuloksesti viel,vittuuks sä siit tiiät yhtään mitään,entä jos oonki oikees enkä haluu kenenkään muun tietävän siitä kuinka nää asiast tähän teatteriin on kirjottanu ja mitä kulissin takana touhutaan on?yleensä lopputulosta ei paljasteta kokonaan mut alan toivoa että olisin kokonaan väärässä ja skidisti oikeessa pelastuksen suhteen.

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Jone

Posts: 8,258

#819 • • Jone Archibald Haddock
Saattaa kyllä olla parempi tosiaan ettet kirjoita enää yhtään mitään. Omien väitteidesi pohjaltahan sä olet viisain ja kaikkitietävin juuri silloin kun olet täysin hiljaa ja ajattelet kuvissa & väreissä tietäväsi jotain ainutlaatuista. *lmao*
Lucky-13th

Posts: 383

#820 • • Lucky-13th
mitä sil viisaudel tekee? parempi bilettää ja nauttii aisteista ja mielikuvituksen lahjasta, sitävartenhan me täällä ollaan,tätä hetkee on ootettu tuhansia vuosia*piis*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!