Minnalilla,
Meni kyllä tuo loppu ohi, tuo pisin kappale. Ja pahasti ohi menikin
Oliks toi jotenki epäselvästi selitetty vai ooks mä vaan astetta tyhmempi?
MDMA:n kanssa leikkineenä, ymmärrän miten tunteet muodostuvat kehossa ja miten mieli synkronisoituu noihin kropassa tapahtuviin muutoksiin, muodostaakseen sielun ja kehittääkseen näkemyksen tunnetilasta egolle.
Kun rakastut, alkavat nuo samat kemikaalit ja endorfiinit virrata kropassasi, kuin mitä MDMA:n ja 2CB kaltaiset yhdisteet vapauttavat. Se tunnetila on sama, mutta yhdistäessämme rakkaudessa olevan toisen puoliskon (henkilön, eläimen, vastarakkauden) tähän "rakkauden tunnetilaan", pelkkä hedonistinen nautinto mukautuu lähimmäisen rakkauden ja myötäelämisen avulla, planeetan voimakkaimmaksi tunnetilaksi: [*]Jumalan Rakkaudeksi.
Tämä suurimmalta osaltaan siksi että maailmankaikkeutemme tila on dualistinen, kuten aivopuoliskomme - jotka vastaavat loogisesta ajattelusta ja tunteiden käsittelystä - on meillä olemassa sekä hyvää että pahaa, Isä ja Äiti, Mies ja Nainen. Nämä käsitteet ovat kuitenkin vain roolimalleja omassa ajattelussamme eivätkä ole millään tavoin sidottu sukupuolikäsitteeseen, bi-seksuaalina olentona olen näin käsittänyt verratessani itseäni heteroseksuaalisiin sekä täysin homoseksuaalisiin pariskuntiin.
Vastasinko tarpeeksi tyhjentävästi kysymykseesi, vai haluatko että selvennän ajatteluani vielä tarkemmin ja jos näin voisitko esittää tarkempia kysymyksiä, jotta voisin tarjota sinulle perusteellisemman vastauksin - ilman että liikaa vajoudun omiin maailmoihini?
edit:
Etkä sä ole tyhmä, sulla ei vaan ole kokemuspohjaa siitä asiasta mistä minä puhun (huumeet), etkä täten pysty suoralta kädeltä samaistumaan aiheeseen.
[*] Tähän on pakko lisätä, että käsite on pikkaisen monimutkaisempi kuin mitä annan ymmärtää. Jumalan rakkaus on läsnä kaikkialla, sinussa minussa -meissä. Sen voi tuntea ilman kemikaaleja tai niiden kanssa, luonnossa, nukkuessa ja rakasteltaessa. Ei siihen tarvita vastapuolta, vain pelkkä rakastaminen ja sen tunnetila riittää. Tämä tunnetila voi olla itseaiheutettu tai sen voi vaan tuntea, Jumala rakastaa sinua jokaisessa tilanteessa ja hetkessä mitkä vain itsellesi sallit, niin hyvässä kuin pahassa, rakkaudessa tai vihassa. Jumala on kaiken yläpuolella eikä kärsi moraalisista dilemmoista, kuten hyvä tai paha. Kiitos.