Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,843,978 views

T0mbstone

Posts: 728

#1561 • • T0mbstone The Process.

Juhgu:
Kuivattu kamelinpaska ei saa ihmisiä hyppimään parvekkeelta. Lisäksi nyt puhuttiin budista.



Budikin voi olla yleisnimitys tässä tapauksessa kannabikselle. Eihän nyt kukaan voi sinisilmäisenä väittää et kukinnon sisälle olis tungettu muita substansseja.
Ja en kyl ole kuullut mistään aineesta mikä erityisesti saisi päälle sen parvekkeelta pomppaamis vaihteen.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Individual

Posts: 10,942

#1563 • • Edited Individual HYPNO!

Juhgu:
---
Individual:
Mä en kyllä ymmärrä, miksi Salvia saisi edes kannabikseen sekotettuna ihmisen niin sekaisin, että hyppää parvekkeelta.
---


Oletin että puhuttiin Salvia Divinorumista.



Noh, sitten olen täysin väärillä jäljillä.
...takaisin sorvin ääreen...

Edit: ...joo todellakin oli vähän eri homma kyseessä.
Avatar
#1564 • • sakk303 Guest

Individual:
Mä en kyllä ymmärrä, miksi Salvia saisi edes kannabikseen sekotettuna ihmisen niin sekaisin, että hyppää parvekkeelta.
Tai en ainakaan tän linkin valossa:
http://www.yrttitarha.com/kanta/salvia/



Vähän heikohkosti googletettu linkki. Blah. Puistattaa katsella kun täällä riepotellaan parvekkeelta pudonnutta miestä miltei pilkan rajamailla pistellen hoito- ja rohtokäyttölinkkejä ja esittäen vankkoja "totuuksia" siitä, mitä budi, kannabis tai vaikkapa se kamelinpaska EI saisi tekemään.
Individual

Posts: 10,942

#1565 • • Edited Individual HYPNO!

sakk303:
---
Individual:
Mä en kyllä ymmärrä, miksi Salvia saisi edes kannabikseen sekotettuna ihmisen niin sekaisin, että hyppää parvekkeelta.
Tai en ainakaan tän linkin valossa:
http://www.yrttitarha.com/kanta/salvia/

---


Vähän heikohkosti googletettu linkki. Blah. Puistattaa katsella kun täällä riepotellaan parvekkeelta pudonnutta miestä miltei pilkan rajamailla pistellen hoito- ja rohtokäyttölinkkejä ja esittäen vankkoja "totuuksia" siitä, mitä budi, kannabis tai vaikkapa se kamelinpaska EI saisi tekemään.



Niin, kuten yllä myönsin, olin väärässä aineen suhteen. Ei tarvitse kaataa tätä kakkaa nyt mun niskaan.
Ja edelleenkään en esittänyt mitään totuuksia, vaan oman ihmettelyni aiheesta ja sain siitä jo kerran korjauksen.

Ja en riepottele ketään. Tämä ei todellakaan ole kiva juttu. Mutta ihmettelen sitä, että miksi ihmeessä kaikki mitä itselle tai tuttaville tapahtuu pistetään nykyään nettiin ja sitten ihmetellään kun siitä keskustellaan. Niin, eihän tätä klubbaria kukaan lue...*justjoo*
Mutta jos nyt loukkasin jotain, niin anteeksi.

edit: typot poies
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1566 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mikäli mä olen oikein ymmärtänyt, ei pelkät salvian lehdet anna moisia vaikutuksia, vaan salviaekstrakti...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Riku

Posts: 3,187

#1567 • • Riku The Little Prince

Jone:
Nooh, useimpiin asioihin ei ole vain yhtä syytä. *vink*
Sanottakoon, että en mä nyt tässä koita väittää laittomien päihteiden absoluuttisesti aiheuttaneen kaiken sen paskan, jonka läpi osa munkin frendeistä ryömii, on ryöminyt tai valitettavaa kyllä, hyytynyt matkalla. Oon vaan sitä mieltä, että olis aika tunnustaa sellainen asia, että sillä on monissa tapauksissa osansa noihin ongelmiin, eikä se osa ole välttämättä ihan pienen pieni.

No doh. Toivottavasti kukaan täällä ei ole niin typerää että kuvittelee muuta. Osansa aineilla on helposti ongelmiin, mutta toisaalta niin on tuolla tuomitsevalla asenteellakin, joka nimenomaan aiheuttaa syrjäytymistä koska valtaväestöllä on asenneongelmia. Piste.

Kyllä mä voin tänkin uskoa. Vaikka kukaan nyt tuskin on suoranaisesti pakotettu douppia vetämään ja teoreettisella tasolla valinta onkin täysin oma, niin en väitä ettei oma elämäntilanne voisi ajaa ihmisiä tekemään sellaisia päätöksiä, joita he eivät välttämättä toisessa elämäntilanteessa tekisi.

No tää asia on taas täysin kiinni siitä mihin koulukuntaan uskot, koska mitään faktaa asiasta ei ole olemassa, enintään mutu-tutkimusten likiarvoja.

Nyt voidaan varmaan ihan turvallisesti todeta, että oon ollut monesta asiasta sun kanssasi ihan samaa mieltä?

Agreed. Sinä pystytkin yleensä järjelliseen keskusteluun :)

Siitä oon sun kanssasi eri mieltä, että onko välttämättä oikein lähteä julistamaan erilaisten laittomien substanssien autuutta.

Umm, kuka tuota on tehnyt? Jos minä sanon että huumeista tai kemikaaleista voi olla jopa hyötyäkin, niin olen automaattisesti julistamassa kuinka ne pelastavat elämäsi ja tekevät sinusta onnellisen? I think not. Huumeista, kuten muistakin aineista ja kemikaaleista, on hyvin paljon haittaa jos niitä käyttää 'väärin'. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei niitä voisi käyttää myös 'oikein' ja sitä kautta myös hyötyä niiden positiivisista vaikutuksista. Minä on ole huumemyönteinen, sairasta sen sijaan on että yhdenkin positiivisen sanan sanominen johtaa tuollaiseen suhtatumiseen. Ikäänkuin asiasta ei voisi keskustalla valitsematta puolia ja syyllistämättä ketään, jeez.

Mun mielestä ei ole ja pohjaan mielipiteeni sille, että vaikka marginaaliselle osalle käyttäjistä tiettyjen substanssien käyttäminen olisi jopa oikeasti ihan hyödyllistä ja hyvä juttu, niin katson niiden kuitenkin aihettavan huomattavasti enemmän haittaa kuin hyötyä. Ei voida julistaa jotain juttua absoluuttisesti "hyväksi ja harmittomaksi" jos siitä on apua kymmenelle henkilölle ja samaan aikaa sama aine vahingoittaa kahtasataan henkilöä tavalla tai toisella. Silloin pitäis pystyä sanomaan, että minoriteetille homma voi olla hyvästä, mutta majoriteetille siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä ja osalle tästä majoriteetista haitta on potentiaalisesti suurtakin.

Edelleen, kuka noin on tehnyt? Mielestäni olen pikemminkin tuonut esiin vastakkaista puolta tuohon "DRUGS AREA BAD MM'KAY!" katsontakantaan, ja samantien minut leimataan huumemyönteiseksi pelkästään koska tuon esille muitakin näkökantoja nykyisen poliittisen korrektiuden sijaan. FFS Jone.

Agreed. Mut sen varmaan kuitenkin myönnät, että naksun suuhun heittäessään harvempi käyttäjä ihan oikeasti tietää mitä kyseinen naksu sisältää?

En ole muuta väittänytkään. Mutta kenen ja minkä vika se on?

Joo, kyllä mä uskon sen vaikuttavan siltä. Mut mä en nyt kuitenkaan ole se Äiti Teresa itsekään, eikä mulla ole mitään intoa jeesustelevaan "all drugs are bad and against FREEDOM"-jenkkityyliseen hölinään. Mun mielipiteeni on aikalailla keskitien vaiheilla siinä pro- ja con-joukkojen välissä olevalla vyöhykkeellä.

BTW, jos meet sanomaan tuntemattomalle ihmiselle kadulla et "juon kahvia", niin kyllä se kaikkoaa silti. Sellaisia on suomalaiset.

Otaksun että pointtini meni perille tuosta pilknus huolimatta...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Twist

Posts: 925

#1568 • • Twist Team Kemuttajat
Elikkä varmuutta ei ole mitä siinä on ollu, mutta budia oli polttanut ja epävarma tieto on että salviaa olisi ollut seassa, tai jotain??? en ole niin perehtynyt kyseiseen aineeseen .. Joka tapauksessa halusin vaan kirjoittaa tänne esimerkin siitä miten surullisesti voi käydä , mutta ei sitä näköjään osattu ottaa asiallisesti ja kaduttaa nyt saatanasti et tuli tänne kirjotettuu koko paska..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1570 • • Aziz Combat Fighter

kuilu ja ponivarkaat:
Joihinki luonnontuotteisii ei tosin oo yhdistetty viel ensimmäistäkää kuolintapausta. ;)

- teehymiöhoohymiöcee -



Ei se meinaa että ne ois turvallisia elimistölle. Kyl kannabiskin poltettuna aiheuttaa mm. keuhko- ja kurkunpäänsyöpää!
Lucky-13th

Posts: 383

#1571 • • Edited Lucky-13th
Liika mitä tahansa on liikaa, kyl herneetki nenään vedettyinä voi aiheuttaa ennenaikaisen kuoleman vaikkapa esim. stressin kautta.
Essotki voi työntää perseeseen ja sitäkautta kuulema pärähtää paljon paremmin, tiiä sitte, ite en kyl mitää suomi kemikaaleja aijo imuroida, asia erikseen kun on kyse pienistä määristä ja tietenkin puhtaasta tavarasta jossain paljon vapaamielisemmässä maassa..
Ja mitä cannabiksen keuhko yms syöpäriskeihin tulee, ei sitä ole pakko polttaa, sehän on vain yrtti jolle löytyy monenlaisia nauttimis vaihtoehtoja, ja oikeastaan hyvä että noita haittavaikutuksia ilmenee pitkään jatkuneen käytön jälkeen,ihan vaan sen takia että käyttö pysyis rajois kuten esim alkoholissa on krapulasuoja mikä estää liiallisen dokaamisen ihmisiltä joilla on järkeä päässä, mutta cannabiksen sivuvaikutukset vois kyl olla vähä lievempiä

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1572 • • Aziz Combat Fighter

kuilu ja ponivarkaat:
---
Ana-5000:Ei se meinaa että ne ois turvallisia elimistölle. Kyl kannabiskin poltettuna aiheuttaa mm. keuhko- ja kurkunpäänsyöpää!
---

Huokaus... Oot kyl automaatio. :) Okei. Kaikkeen, mitä ihminen tekee, voi kuolla. Esim aasien ja muulien aiheuttamis onnettomuuksis kuolee enemmän ihmisiä ku lento-onnettomuuksis.

Elämä on vaarallista, siihen kuolee! Kielletään elämä!

Ja sen kannikan voi myös nauttia oraalisesti, muta aiheuttanee vatsalaukun syöpää..?

- vaarallistahymiö -



Nomut hei pointtina vaan ettei mitään tollasii nautintoaineita voi ihan suoralta naamalta sanoo täysin harmittomiks :) Jos joka päivä polttelee ni salettiin kasvaa syöpäriski siin mis tupakoitsijallakin. Tietty satunnaisessa käytössä riski on varmaan samaa kokoluokkaa ku jointtiin kompastuminen..
Damien

Posts: 2,882

#1573 • • Edited Damien [tr3ox]

Ana-5000:
---
kuilu ja ponivarkaat:
Joihinki luonnontuotteisii ei tosin oo yhdistetty viel ensimmäistäkää kuolintapausta. ;)

- teehymiöhoohymiöcee -

---


Ei se meinaa että ne ois turvallisia elimistölle. Kyl kannabiskin poltettuna aiheuttaa mm. keuhko- ja kurkunpäänsyöpää!



Eli toisinsanoen väärinkäytettynä, perinteinen ja vakiintunut tapa. Voi sitä vaikka vaporisoida ja naattia ilman tulta ja tappuraa keuhkoissa.

edit: Aineiden oikeinkäytön puolesta!
miguel

Posts: 97

#1574 • • miguel
Eiköhän kaikki päihteet liikaa ja liian usein nauttittuina ole ihmiselle ainakin jossain määrin haitaksi, huumeet erityisesti.
Tosin, muistan parin vuoden takaa kun kokeilin jotain päihteitä bileissä ensimmäistä kertaa kuinka kaverit olivat peloissaan mun mahdollisesta koukkuun joutumisesta...

No, nyt voivat huokaista helpotuksesta, kuin myös... Eiköhän se (koukkuun jääminen) ole kiinni pitkälti ihmisen psyykkeestä ja myös kaveripiiristäkin. Ihailen kuitenkin suuresti niitä nuoria, jotka viikosta toiseen bilettävät vain parin drinkin voimalla... " musiikki on suurinta huumetta " , he sanovat ja niin se taitaa olla!?
e-will

Posts: 372

#1575 • • e-will joor worst naitmeir
taisit butaanilla saa hartsit talteen lehdistä sellaseks vituntiukaks(tm) öljyks.
sit vaa pipetti heilumaan!

--
vailla täyttä ymmärrystä

Protocol

Posts: 36

#1576 • • Protocol

Yossu:
älkä unohtako että pikku piri / esso päät on bileissä ihania kivoja ihqja! ei agressiivisia.... kuten monella on käsitys..

*jiihaa* *jiihaa*

itse en käytä...


kaikki riippuu tietty ihmisest mut ei oo mullekkaa tullu ketään väkivaltaista vastaan...... toisinkun sitten taas väkivaltaisia humalaisia.....
-qwr-

Posts: 117

#1577 • • -qwr- antifeidari
Voin täysin tosissani ja kirkkain silmin sanoa päin naamaa, että VIINA on se paskin huume. Se tuli taas todettua viikonloppuna. Mistään huumeesta ei mene noin sekasin kuin kirkkaasta alkomaholista.
yuuyyu

Posts: 144

#1578 • • yuuyyu

need4speed:
---
Yossu:
älkä unohtako että pikku piri / esso päät on bileissä ihania kivoja ihqja! ei agressiivisia.... kuten monella on käsitys..

*jiihaa* *jiihaa*

itse en käytä...

---

kaikki riippuu tietty ihmisest mut ei oo mullekkaa tullu ketään väkivaltaista vastaan...... toisinkun sitten taas väkivaltaisia humalaisia.....




Tähän on kyllä pakko todeta että olkaa onnellisia, teillä on ollut hyvä tuuri. Järjestyksenvalvojatehtävissä enemmän toimineet tietänevät että humalainen talttuu yleensä huomattavasti helpommin kuin huumeissa heiluva asiakas.
Voi jo vähitellen lopettaa ton huumeissa kaikki ovat "ihquja ja plureja"-lässynpaskan, kyllä vaarallisimmat ja arvaamattomimmat asiakkaat ovat poikkeuksetta jonkin muun kuin alkoholin vaikutuksen alaisina olevia. Ja kyllä, huumeista sekaisin olevat tappelevat myös.
Se että teknobileissä on harvinaisen vähän väkivaltaa tuskin johtuu siitä että essopäissään maailma on täynnä rakkautta. Varmasti on olemassa aineiden käyttäjiä jotka eivät ikinä käyttäydy aggressiivisesti, niinkuin viinanjuojiakin, mutta tosiasia on että sekopäinen, kipua tuntematon henkilö on aika paha tapaus niin oman kuin muidenkin turvallisuuden ollessa uhattuna.

Olis asiasta kolmanteen aika kiva nähdä ässä threadissa enemmän huumehelvetin/taivaan läpikäyneiden ajatuksia ja kommentteja asiaan liittyen, koska oletan että niillä jotka parhaillaan käyttävät samaten kuten meillä jotka vastustavat aineiden käyttöä lienee aika mustavalkoinen ajatusmaailma asian suhteen. Onko esim olemassa ihmisiä jotka ovat käyttäneet pari vuosikymmenta, ovat täysin järjissään ja edelleen sitä mieltä että huumeet on ihan jees. Tai vastaavasti ihmsiä jotka ovat "kuivilla" eivätkä enää aio koskaan koskea kamaan, ja miksi.
Sieltä täältä threadia seuranneena tuon tyyppisiä, perusteltuja kommentteja on aikas vähän.

Tätä odotellen.
RINJET

Posts: 6,900

#1579 • • RINJET Team Sika
niin, no ei niissä bileissä kukaan tappelekkaan, mut ku mennään linjalle
viina, piri, esso jossain räkälöissä ympäri stadii, muitten jurristen seassa, ja vaikka kapanpäälle
psykoosissa ni avot!

--
www.team*possu*.tk

RINJET

Posts: 6,900

#1580 • • RINJET Team Sika
kylhän ne kodittomat kutunistit joskus sinne ravintolan puolellekki eksyy

--
www.team*possu*.tk