Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,844,233 views

Anselmi

Posts: 2,578

#3161 • • Anselmi And sell me

VaLa, 28.9.2008 22:33:
*ding*Muistan lukeneeni 90-luvun alussa Etelä-Suomen sanomista jutun täkäläisistä varastobileistä ja siinä sanottiin että reivaajat ovat urheilijoita eivätkä juo edes alkoholia...*ding*


No jos näin on niin saattaa olla että osa käyttää dopingia*lmao*
No onneks meil on YAD valvomassa ettei tällaista tapahdu
ja ei tuu mitään ylisuorituksia*nauru*

--
sen pituinen se

Miner69er

Posts: 3

#3162 • • Edited Miner69er
Minun mielestä se riippuu aivan täysin bileistä, että viitisiikö siellä mitään nappuloita tai kappuloita ruveta popsimaan. On bileitä mihin sopii happo, on bileitä mihin sopii nipsut. On bileitä mihin sopii selvä pää! Se on mun mielestä bilekohtainen asia.
Damien

Posts: 2,882

#3163 • • Damien [tr3ox]

Miner69er,Se on mun mielestä bilekohtainen asia.



Lähinnähän se on käyttäjäkohtainen asia, toiset handlaa paremmin kuin muut, asioiden sisäistämisessähän siinä on lopulta kysymys ja kuinka sopeuttaa itsensä tarkkailijan rooliin suhteessa muihin kanssaihmisiin (<-jännä sana).
ValaX

Posts: 3,891

#3165 • • ValaX
Edelleenkään mä en tajua miks täytyy käyttää...?
ramsau

Posts: 403

#3166 • • ramsau chuck my norris

VaLa, 29.9.2008 21:18:
Edelleenkään mä en tajua miks täytyy käyttää...?


Mäkään en ymmärrä miksi äijän pitää tunkea munaa toisen perseeseen.

Ehkä se vaan tuntuu hyvältä.

Tai sitten se ei vaan ole mun asia. Njah.
ValaX

Posts: 3,891

#3167 • • ValaX

ramsau, 29.9.2008 21:22:
---
VaLa, 29.9.2008 21:18:
Edelleenkään mä en tajua miks täytyy käyttää...?

---

Mäkään en ymmärrä miksi äijän pitää tunkea munaa toisen perseeseen.

Ehkä se vaan tuntuu hyvältä.

Tai sitten se ei vaan ole mun asia. Njah.



Oonko joskus väittäny tunkevani?
ValaX

Posts: 3,891

#3168 • • ValaX

VaLa, 29.9.2008 21:24:
---
ramsau, 29.9.2008 21:22:
---
VaLa, 29.9.2008 21:18:
Edelleenkään mä en tajua miks täytyy käyttää...?

---

Mäkään en ymmärrä miksi äijän pitää tunkea munaa toisen perseeseen.

Ehkä se vaan tuntuu hyvältä.

Tai sitten se ei vaan ole mun asia. Njah.

---


Oonko joskus väittäny tunkevani?



vai puhuttiinko yleensäkkin persepanosta?
ramsau

Posts: 403

#3169 • • ramsau chuck my norris

VaLa, 29.9.2008 21:24:
Oonko joskus väittäny tunkevani?


Et, puhuin yleisellä tasolla. Nothing personal dude, rauha maassa.

Lähinnä tarkoitin sitä kuinka paljon tässä maailmassa on asioita joita vain se tietty ihminen, joka tekee sitä tiettyä asiaa, ymmärtää. En väitä että se olisi oikein, moraalisella tai edes lainopillisella tasolla. Mutta ihmismieli käyttäytyy kummasti ja poikkeavia sieluja löytyy aina.

Ihmiset käyttää huumeita, so what?
ValaX

Posts: 3,891

#3170 • • ValaX

VaLa, 29.9.2008 21:25:
---
VaLa, 29.9.2008 21:24:
---
ramsau, 29.9.2008 21:22:
---
VaLa, 29.9.2008 21:18:
Edelleenkään mä en tajua miks täytyy käyttää...?

---

Mäkään en ymmärrä miksi äijän pitää tunkea munaa toisen perseeseen.

Ehkä se vaan tuntuu hyvältä.

Tai sitten se ei vaan ole mun asia. Njah.

---


Oonko joskus väittäny tunkevani?


---


vai puhuttiinko yleensäkkin persepanosta?



Mut hei... En ymmärrä mäkään...
ValaX

Posts: 3,891

#3171 • • ValaX

ramsau, 29.9.2008 21:26:
---
VaLa, 29.9.2008 21:24:
Oonko joskus väittäny tunkevani?

---

Et, puhuin yleisellä tasolla. Nothing personal dude, rauha maassa.




Näin mä sen attelinkin, heti kun olin painanu talenna...
Muikku

Posts: 427

#3172 • • Muikku
Paskat huumeiden käyttäjät: teijän takii mun kamu ei enää käy [reiv:]aa *dissaa*
unoha

Posts: 929

#3173 • • unoha Lti-/UG Collective

Muikku, 21.10.2008 18:06:
Paskat huumeiden käyttäjät: teijän takii mun kamu ei enää käy [reiv:]aa *dissaa*


Mitäs otti piuhalle.

--
Never Quit !

Avatar
#3176 • • REivaaja Guest

Muikku, 21.10.2008 18:06:
Paskat huumeiden käyttäjät: teijän takii mun kamu ei enää käy [reiv:]aa *dissaa*



Kaverilta terkkuja: Kiitos. Yhdyn myös itse tähän. Kiitos myös kyseisille öyskääjille. Ja välitän viestinne jokaiselle huumeiden käyttäjälle jonka kohtaan :)

Make a difference!
alphamagic

Posts: 3,628

#3177 • • alphamagic

Damien, 16.9.2008 20:20:
Tänä päivänä skene on muutenkin niin hajallaan ettei alkuperäisestä plurina possesta ole jäljellä muita kuin kaljamahaisia toimittajien puolikkaita ja ikääntyviä hampputukkia, jotka ihan vaan sairaasta mielenkiinnosta vielä jaksavat tuputtaa arvokeskustelua jo arkipäiväiseksi käyneeseen viikonloppu-mentaliteettilla varustettujen baari-örveltäjien valtaamaan "Ravetus-ilmiöön".



Hyvin sanottu.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

X-fever

Posts: 96

#3178 • • X-fever Tamppooni

alphamagic, 25.10.2008 13:47:
---
Damien, 16.9.2008 20:20:
Tänä päivänä skene on muutenkin niin hajallaan ettei alkuperäisestä plurina possesta ole jäljellä muita kuin kaljamahaisia toimittajien puolikkaita ja ikääntyviä hampputukkia, jotka ihan vaan sairaasta mielenkiinnosta vielä jaksavat tuputtaa arvokeskustelua jo arkipäiväiseksi käyneeseen viikonloppu-mentaliteettilla varustettujen baari-örveltäjien valtaamaan "Ravetus-ilmiöön".

---


Hyvin sanottu.



+1 Word!
Ja on se kumma miten täällä klubbarissakin jaksaa jengi jeesustella tästä aiheesta!
Varmaan suurin osa bilettäjistä ottaa silloin tällöin muutakin, kuin viinaa. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Toisille sopii toiset päihteet ja toisille toiset. Kukin tyylillään. PISTE
Ja nyt en todellakaan puolustele sitä tiettyä öyskääjäapinointi-porukkaa, jotka vois mun mielestä viedä saunan taakse. Kun osaatte käyttäytyä asiallisesti, niin vetäkää mitä haluatte!

--
Dance like nobody is watching and smile like the whole world is

Riku

Posts: 3,187

#3179 • • Riku The Little Prince
"Sveitsiläiset äänestävät huumeiden sallimisesta

Julkaistu 29.11.2008, klo 21.40

Sveitsiläiset äänestävät sunnuntaina kiistellyistä heroiini- ja kannabislaeista. Kansanäänestyksessä päätetään heroiiniohjelmasta, jonka mukaan narkomaaneja hoidettaisiin valtion valvomassa laboratoriossa valmistetulla heroiinilla.
Heroinisteille tarjottaisiin myös siisti ja turvallinen paikka, jossa he voivat piikittää itseään.

Sveitsissä on ohjelmaa on kokeiltu jo 14 vuoden ajan. Maassa on 23 keskusta, josta heroinistit voivat hakea annoksensa valvotusti.

Annoskoot on mitattu siten, että ne sammuttavat vieroitusoireet mutta eivät aiheuta mielihyväntunnetta.

Potilaat saavat myös terapiaa ja työhönvalmennusta. Ohjelmaan osallistuu noin 1 300 huumeidenkäyttäjää ja sen on todettu vähentävän huumerikollisuutta. Kansanäänestyksessä päätetään järjestelmän vakinaistamisesta.

Sveitsiläiset äänestävät myös niin kutsutusta hamppualoitteesta. Aloitteen mukaan sveitsiläiset saisivat viljellä kannabista omaan käyttöönsä ja polttaa sitä. Kannabiksen polttaminen olisi yhä laitonta alle 18-vuotiailta.

Aloitetta perustellaan muun muassa kannabiksen salakuljetukseen liittyvän rikollisuuden vähentämisellä."

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id108935.html

--
Kyseenalaista aina kaikki.