Sinä, joka soitat sitä jumputusmusiikkia kerrostalossa...

104 posts, 6 pages, 34,077 views

Caro²

Posts: 5,301

#41 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2


Tottakai! Mut ihan vitun sama, jos tekee raskasta duunii joka päivä viikossa ja rauhottuu vkonlopun viettoon soittamalla _ehkä_ musaa kotona, nii ihan vitun sama vaikka tulis sinisiä ja tumman vihreitä miehiä oven taakse! *pahis*


Hei jurpo. Viitiks kertoo missä asut, voisin vaik muuttaa 2kW pa:n kanssa siihen siun alakertaan. Katotaan sitte uppooko haussi siinä vaiheessa ku lattia tärisee epätahtiin polkan kanssa, putelit tärisee pöydiltä lattialle, ja sänky vaihtaa makkarissa paikkaa.. *muhaha*

EDIT: Näin ainakin yläkerran naapuri kuvaili kahdenvuoden takaisia tuntoja kesken wappuviikon. Valituksia olen kolmen vuoden aikana saanut joitakin ja aina on hiljennetty sen mukaan.
leka

Posts: 373

#42 • • leka anteeksi olen eläin
Mummot kumoon!*pahis* (tässä talossa ei asu paljoa muuta ku naapureita kyttääviä mummoja*iihhih*)

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Rocca

Posts: 3,064

#43 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Onneks tämmöstä tarvii ajatella, ku saa luukuttaa niin kovin ku haluaa *jiihaa* mutt ei kauaa ku muuttaa *nyyh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Juhgu

Posts: 7,921

#44 • • Juhgu Virnistelijä
Jengi ei tosiaan uskalla valittaa päin naamaa, koska yöllä musiikkia luukuttavat henkilöt ovat huomattavalla todennäköisyydellä päihtyneitä tai muuten vaan arvaamattomia. Aika sama mitä kautta se valitus tulee, turha ruikuttaa jos on sitoutunut noudattamaan talon sääntöjä (kerrostaloissa kai jotain tyyliin että kymmenen jälkeen ei kuulu melua?) ja sitten rikkoo niitä. Sitäpaitsi, antaa se vuokranantajakin varoituksen, joskus useammankin, ennen kämpän irtisanomista.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

aleksisi

Posts: 282

#45 • • aleksisi
..on se kivaa ku saa kotona luukuttaa. Nykyisessä kämpässä on kerran tultu oven taakse kovan musiikin takia, siloinkin oven takana oli kaksi tytyä jotka kysyivät: "ku toi musa on aika kovalla ni teillä taitaa olla jonkinlaiset bileet, eli sitten teillä on varmaanki myös lainata viinipullon avaajaa??"

--
siellä missä jatkot..

Individual

Posts: 10,942

#46 • • Edited Individual HYPNO!

Juhgu, 10.4.2005 21:36:
Jengi ei tosiaan uskalla valittaa päin naamaa, koska yöllä musiikkia luukuttavat henkilöt ovat huomattavalla todennäköisyydellä päihtyneitä tai muuten vaan arvaamattomia. Aika sama mitä kautta se valitus tulee, turha ruikuttaa jos on sitoutunut noudattamaan talon sääntöjä (kerrostaloissa kai jotain tyyliin että kymmenen jälkeen ei kuulu melua?) ja sitten rikkoo niitä. Sitäpaitsi, antaa se vuokranantajakin varoituksen, joskus useammankin, ennen kämpän irtisanomista.



Melkein voisin itsekin allekirjoittaa tämän. Se on klo 03-04 yöllä aika turha mennä vetoamaan johonkin laskuhumalan ja orastavan krapulan välimaastossa seikkailevan tyypin solidaarisuuteen, kun se on paljon tehokkaampi tapa ilmoittaa siitä virallisia reittejä myöten. Ai, mut kun kovat jätkät menee suoraan sanomaan ja ottaa vielä nuoriso-ohjaajan mukaan. *justjoo* Tietenkin oikeusturvan kannalta se on vaan tuo isännöisijälle ilmoittamisen huono puoli se, että siinä vaiheessa kun juttu ehtii valituksen kohteen korviin, niin siihen on tullut Lapin lisää jo niin paljon, että sillä dramatisoinnin määrällä pääsis varmaan jo Kansallisteatterin päälavalle.

Eli juridisesti en uskois, että mikään juttu menis esim. oikeudessa läpi pelkästään niin, että joku sanoi jonkun tekevän jotain. Pitäis olla myös todisteita. Itse on kyllä välillä tullut mitetittyä, että mitähän helvettiä pitäis oikein tehdä kun yläkerran nuoripari ottaa oikein kunnolla yhteen. Muija kirkuu ja huutaa apua ja ambulanssia, mies huutaa huoravittua ja kolinaa ja meteliä riittää...Noh, onneksi ovat nyt rauhoittuneet, samoin kun kyseisen herran aamuviiteen kestäneet kinkerit, jossa ei ainakaan musan volissa säästelty.

Kuitenkin näistä kämpistä maksetaan iso määrä rahaa vuokrina tai lainanlyhennyksinä, niin ei siihen kuulu silloin se, että täytyy mukisematta kuunnella jonkun yhteisistä säännöistä piittamattoman rellestämistä.
ezzy

Posts: 8,060

#47 • • ezzy Droid-pappa

Lauri, 8.4.2005 23:54:
Ja ei, sinusta ei noilla laukoilla tule DJ:tä...



Laita lappu luukusta "Moi, sinä tuleva Proteus. Tulisitko soittamaan bileisiimme nönnönnöö aikaa nönnönnöö, teen susta staran, sun musa on loistavaa ja skillsit rokkaa"
Protocol

Posts: 36

#48 • • Protocol
naapurin muija tuli pääsiäis maanantaina rinkuttaa ovi kelloo ku avasin oven niin muija alko kiljuu ku palosireeni ja tönäs mua niin et meinasin perseelleni lentää mä koitin sitä siinä rauhotella mut se jatko vaan iholle käymist ja huutamist ku oli kuulemma 4 päivän tasanen jumps jumps.... käyny hermoil. sanoin muijal et kuule tuu uudestaa juttelee ku oot rauhottunu ensin vähäsen ja vetäsin oven kiinni eikä oo kuulunu muijast mitää sen jälkee vaiks popitus on ainaki viikonloppusin jatkunu entisellää... tosin 24 - 06 on pyritty pienenpää metelii
LoFi

Posts: 726

#49 • • LoFi
Hyvänä esimerkkinä:

Kotkassa on surullisen kuuluisa opiskelija-asuntola, joka myös koskighettona tunnetaan. Äänieristyksestä ei kyllä siinä luukussa voi pahemmin puhuakkaan. Yhtenä iltana 2003 keväällä siinä meinasin mennä nukkumaan ajoissa, että seuraavan päivänä virkeänä oisin kouluun jaksanut. No unen päästä sitä ihan mukavasti sai kiinni, mutta...

Kello oli sitten noin neljä aamulla kun heräsin mukavaan musiikkiin. Kuuntelin siinä sitten aamun helvetin pienillä tunteina Queenin parhaita ja Juice leskisen klassikoita hyvin epävireisen taustalaulannan sävyttämänä*igor*

Seuraavana päivänä koulun tupakkapaikalla sitten mustat silmänaluset naamaa koristaen nautin tupakkaa kun kaveri samasta asunnosta saapui paikalle. Mainitsin sitten näistä veijareista jotka yön tunneilla "vähän" kuuntelivat musiikkia.. Kaveri meni vähän vaikean näköseks ja kysäs että mitäs musiikkia sieltä kuului. No minä sitten luettelin niitä biisejä mitä oli soinnut. Selvis että se oli sen jatkot mistä musiikki oli kuulunut!

Musiikin volyymitasosta kertoo jotain se että asuin itse ensimmäisessä kerroksessa ja kaveri asui kolmannessa kerroksessa...

Nyt tämä asia naurattaa mutta silloin tuntui siltä että oisin voinut mennä ja kohdella kyseisen herran stereolaitteita hellästi pesäpallomailan kanssa.
micqo

Posts: 1,094

#50 • • micqo
Joskus kyl vituttaa kun pientä oravaa kun yläkerran naapuri luukuttaa Rocky leffan tunnaria joka ikinen perjantai-ilta,muuten meidän taloyhtiö on jumpustusmusiikki vapaa talo,tietty ei voi sanoa,ettenkö itsekin hieman välistä aina innostu kiksuttelee naapureiden iloksi *nauru*
Mutta...se on elämää,kerrostalossa ei voi välttyä ulkopuolisilta ääniltä,se pitää muistaa! *joo*
duvin

Posts: 582

#51 • • duvin Jay v/d Veen

mikkoP, 11.4.2005 00:00:
Mutta...se on elämää,kerrostalossa ei voi välttyä ulkopuolisilta ääniltä,se pitää muistaa! *joo*


Ör... Meillä ainoa ulkopuolinen ääni on kyl hesarin kilahdus aamulla. Toivottavasti naapurit on samaa mieltä.
remotion

Posts: 5,283

#52 • • remotion nostatus guru

Charly RePanic, 9.4.2005 14:53:
1) Meillä asuu yläkerrassa karhun kokonen liivillinen partanaama (n. 24 v.) joka kuuntelee metallia ja räbää (?)! Skabaillaan aina välillä... tyhjentää on teknolättyjen soittaminen tai muuten vaan täysillä luukuttaminen!

2) Naapurissa asuu (suoraan vastapäätä) melkein valmis popstara, tyyliin joku BritneySpears-kakkonen. Tässä jokin aika sitten takaspäin kun olimme Murkun kanssa soittamassa tuli tämä perkele keskellä yötä ja just kesken mun vaihdon itkemään jostain bileistä ja bassosta. Sain sanottua sille sen musan ja kohinan läpi, etten kuule kovin hyvin ku täällä soi toi musa aika kovaa. Sit se läjä kakkaa sano et se menee aamul duunii (lauantaina!) ja sanoin, et hyvä sille et on duunii ja laitoin oven kiinni. Mä käyn itekin duunissa... maanantaista perjantaihin! *nauru*



Sun kaltaista tuskin kukaan kaipaa naapuriksi, harvinaisen älyvapaata suhtautumista...
hrdkvr

Posts: 3,929

#53 • • hrdkvr KURGO
+1... ihme touhuu.. kai tuli edes postii isännöitsijältä

--
-keep it hard-

OCS

Posts: 1,828

#54 • • OCS
Ihme kyllä ei ole tullut naapureilta valituksia vaikka kuuntelen musaa aina kun olen kotona. Aina kun itse soittelee levyjä niin volaa voi olla aika reilusti, että tuo monitorointi onnistuisi. Kerran naapurin mummo jaksoi valittaa ulko-oven paukuttamisesta, mitä kämppis joskus harrastaa. Silloin kaikuu koko helvetin rappukäytävä :/
_kolibri_

Posts: 1,590

#55 • • _kolibri_ -lintunen-
Itse kuuntelen musaa kovaa (yleensä heviä tai psykee) ja myös treenaan ja se ääni kyl tärisyttää seiniä. *släp*
Olen ollut joskus semmoisessa tilassa jatkoissani kotona (joskus klo.5 aamulla) että pistän kamat päälle ja alan soittaa *ding* ei niinku fiksuin veto mutta ei vielä valituksia tullut vaikka varmaan olis ollut silloin syytä. *hymy* kiitoksia teille naapurit...

Ja itseni mielestä niin kyllä, että soittaa kovaa klo.23 jälkee ja ennen klo.09 aamulla ei oo niin kiwaa. Ja sitä voisi yrittää vältellä. Samaa jos pitää bileet niin koputtaa ovelle tai ilmoittaa lapulla että nyt rytisee niin nou hätä. Eikä se nyt muutenkaan ellei joka ilta. *joo*

Mutta silti olen myös sitä mieltä että tää on elämää ja miksi pakko aina valittaa että toinen pitää liikaa ääntä. On tarpeeksi sääntöjä jotka rajoittaa elämää ja elämistä. Mielummin pitää vain arvostaa toisia ja antaa kaikille tilaa. Näin on pakko tehdä kerrostaloissa.
He jotka asuu kerrostaloissa niin tottakai on ääntä. Miten ei olis? Ihmiset pitävät ääntä (aika luonnollista) ja tyhmää valittaa ku jos ei tykkää eikä tajuu että kerrostaloissa ihmiset "elää"...niin juuri "elää"... niinkuin me kaikki muutkin...

Itseäni ei edes huono musiikki haittaa eikä semmoset. Työkoneet vasta haittaa...mutta jaa... jotai tälläst....*sydän*

antakaa kaikkien kukkien kukkia vaan... *piis*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#56 • • Lost-Soul los pallos

Kolibriscope, 11.4.2005 10:14:
Ja itseni mielestä niin kyllä, että soittaa kovaa klo.23 jälkee ja ennen klo.09 aamulla ei oo niin kiwaa. Ja sitä voisi yrittää vältellä. Samaa jos pitää bileet niin koputtaa ovelle tai ilmoittaa lapulla että nyt rytisee niin nou hätä. Eikä se nyt muutenkaan ellei joka ilta. *joo*


Tai laittaa naapureille viestin, että nyt remontoin, ni voi rauhassa yöllä käyttää sitä iskuporakonetta.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

rec

Posts: 2,923

#57 • • rec

Caro², 10.4.2005 16:26:
---

Tottakai! Mut ihan vitun sama, jos tekee raskasta duunii joka päivä viikossa ja rauhottuu vkonlopun viettoon soittamalla _ehkä_ musaa kotona, nii ihan vitun sama vaikka tulis sinisiä ja tumman vihreitä miehiä oven taakse! *pahis*

---

Hei jurpo. Viitiks kertoo missä asut, voisin vaik muuttaa 2kW pa:n kanssa siihen siun alakertaan. Katotaan sitte uppooko haussi siinä vaiheessa ku lattia tärisee epätahtiin polkan kanssa, putelit tärisee pöydiltä lattialle, ja sänky vaihtaa makkarissa paikkaa.. *muhaha*

EDIT: Näin ainakin yläkerran naapuri kuvaili kahdenvuoden takaisia tuntoja kesken wappuviikon. Valituksia olen kolmen vuoden aikana saanut joitakin ja aina on hiljennetty sen mukaan.



Hei idiootti! Asun Jokiniemessä ja sun 2kW vermeet ja talobiisit tuskin on mitään suuren suurta verrattuna 2-4 kW:n vermeisiin ja hardcoreen/speedcoreen! Sitä vaan, et meilläpäin house on unimusaa!
rec

Posts: 2,923

#58 • • rec

Juhgu, 10.4.2005 21:36:
Jengi ei tosiaan uskalla valittaa päin naamaa, koska yöllä musiikkia luukuttavat henkilöt ovat huomattavalla todennäköisyydellä päihtyneitä tai muuten vaan arvaamattomia. Aika sama mitä kautta se valitus tulee, turha ruikuttaa jos on sitoutunut noudattamaan talon sääntöjä (kerrostaloissa kai jotain tyyliin että kymmenen jälkeen ei kuulu melua?) ja sitten rikkoo niitä. Sitäpaitsi, antaa se vuokranantajakin varoituksen, joskus useammankin, ennen kämpän irtisanomista.



Mun mielestä tässä oli sitä "yksilö on tabu" -menoo.... ARVAAMATTOMIA, sitä ne on.. ainakin meilläpäin ollaan!!! *piis**nauru*
hrdkvr

Posts: 3,929

#59 • • hrdkvr KURGO

Charly RePanic, 11.4.2005 10:37:
---
Caro², 10.4.2005 16:26:
---

Tottakai! Mut ihan vitun sama, jos tekee raskasta duunii joka päivä viikossa ja rauhottuu vkonlopun viettoon soittamalla _ehkä_ musaa kotona, nii ihan vitun sama vaikka tulis sinisiä ja tumman vihreitä miehiä oven taakse! *pahis*

---

Hei jurpo. Viitiks kertoo missä asut, voisin vaik muuttaa 2kW pa:n kanssa siihen siun alakertaan. Katotaan sitte uppooko haussi siinä vaiheessa ku lattia tärisee epätahtiin polkan kanssa, putelit tärisee pöydiltä lattialle, ja sänky vaihtaa makkarissa paikkaa.. *muhaha*

EDIT: Näin ainakin yläkerran naapuri kuvaili kahdenvuoden takaisia tuntoja kesken wappuviikon. Valituksia olen kolmen vuoden aikana saanut joitakin ja aina on hiljennetty sen mukaan.

---


Hei idiootti! Asun Jokiniemessä ja sun 2kW vermeet ja talobiisit tuskin on mitään suuren suurta verrattuna 2-4 kW:n vermeisiin ja hardcoreen/speedcoreen! Sitä vaan, et meilläpäin house on unimusaa!



niin ja sit mä tuon mun 80KW vermeet sun naapuriin ja luukutan kari tapioo et sille YO!

--
-keep it hard-

rec

Posts: 2,923

#60 • • rec


niin ja sit mä tuon mun 80KW vermeet sun naapuriin ja luukutan kari tapioo et sille YO!



Varmaan koet ittes vitun viisaaks kaivautumalla toisen juoksuhautaan?! Mee sinne mikä-mikä-maahan, jossa on vitun hyvää hard-nrg:tä ja freeformia.. mee sinne pätemään. Pitikö nyt tulla tännekin?!! Taas tarvii ottaa tän sun tempauksen jälkeen Panacodia..!






... idiootti! *igor*