Sinä, joka soitat sitä jumputusmusiikkia kerrostalossa...

104 posts, 6 pages, 34,081 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#61 • • hrdkvr KURGO
etkö yhtään tajua kuinka idiootin kuvan annat ittestän.. jos tuntisin sut niin häpeisin !!!

ei kukaan tervejärkinen tee tollasta.. toivottavasti naapuris valittaa sut pihalle kämpästäs

--
-keep it hard-

micqo

Posts: 1,094

#62 • • micqo

duvin, 11.4.2005 08:12:
---
mikkoP, 11.4.2005 00:00:
Mutta...se on elämää,kerrostalossa ei voi välttyä ulkopuolisilta ääniltä,se pitää muistaa! *joo*

---

Ör... Meillä ainoa ulkopuolinen ääni on kyl hesarin kilahdus aamulla. Toivottavasti naapurit on samaa mieltä.



ok,good for you *hih*
Zet4

Posts: 1,135

#63 • • Zet4 n00b
Voi herrajumala mikä urpo tuo yks on... No, kai se johtuu liiasta polkan kuuntelusta, yritän olla ymmärtäväinen.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Pätkis

Posts: 1,038

#64 • • Pätkis Pikkis
mut jos "tekee raskasta duunii joka päivä viikossa" ja luukuttaa päälle yöt speedcorea niin ei kovin suuri ylläri että kuulostaa sen päätteeksi hieman arvaamattomalta *justjoo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

hallucinogen

Posts: 8,190

#65 • • hallucinogen Edain
Jos soittaa myöhään yöllä musiikkia todella lujalla ja ei toisten valituksista ota opikseen niin ei varmaan kovinkauaan kestä kun joku kusee postiluukusta sisään *justjoo*

--
pikku-*possu*

Darkness

Posts: 518

#66 • • Darkness Spank~monkey
Eipä ole naapureitten kanssa ollut mitään ongelmia vaikka ovat suurimmalta osalta vanhuksia.
Minä remppaan niitten kämppiä ja ne antaa mun rauhassa päiväsaikaan soitella kohtuulisen kovin.
Kaikilla ei tietenkään tuota mahdollisuutta ole mutta voisi olla joskus ihan fiksua viedä vaikka sille valittavalle mummelille pulla pussi tai jotain vastaavaa niin ei jää ainakaan huono kuva.
Mahdollisesti sen jälkeen mummeli saattaa jopa kehuskella muille et olipas se hyväkäytöksinen nuori mies/nainen.
Kokeiltu on vanhassa asuinpaikassa ja toimi yllättävän hyvin.*grr*

--
There aint no party like an alcoholic party!

Mark

Posts: 7,311

#67 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
mulla mitn ongelmaa oo jumputusmusan kans, sen tahdis voi jopa nukahtaa, mut voi "#¤&%¤/ koittakaapa sanoo jollekki angstiselle finninaamakeravalähiölapselle et pelais sitä stanan gran turismoo tai mitä ikinä volyymit VÄHÄN pienemmällä. Sama meno abuut joka ilta / yö, parhaimmillaan alkaa vast joskus 23 aikoihin ja jatkuu jonnekki pikkutunneille. *igor* Eipä oo auttanu kolme ovellakäyntiä herran luona, seuraavaks tarpeeks kyrpiintyneenä räjähdän apinan silmille jos on aikanen herätys. Vituttaa koittaa nukkua kun alhaalt kuuluu ku formula kiihdyttää ja ajaa seinään 3h putkeen *kivatsulle*

Vitun imbessilli, ei koko Suomen tartte leikkii formulakuskeja.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hrdkvr

Posts: 3,929

#68 • • hrdkvr KURGO

Mark, 11.4.2005 11:30:
mulla mitn ongelmaa oo jumputusmusan kans, sen tahdis voi jopa nukahtaa, mut voi "#¤&%¤/ koittakaapa sanoo jollekki angstiselle finninaamakeravalähiölapselle et pelais sitä stanan gran turismoo tai mitä ikinä volyymit VÄHÄN pienemmällä. Sama meno abuut joka ilta / yö, parhaimmillaan alkaa vast joskus 23 aikoihin ja jatkuu jonnekki pikkutunneille. *igor* Eipä oo auttanu kolme ovellakäyntiä herran luona, seuraavaks tarpeeks kyrpiintyneenä räjähdän apinan silmille jos on aikanen herätys. Vituttaa koittaa nukkua kun alhaalt kuuluu ku formula kiihdyttää ja ajaa seinään 3h putkeen *kivatsulle*

Vitun imbessilli, ei koko Suomen tartte leikkii formulakuskeja.

-M



soitto isännöitsijälle riittä ja ongelmat on (toivottavasti) ohi

--
-keep it hard-

Juhgu

Posts: 7,921

#69 • • Juhgu Virnistelijä

Kolibriscope, 11.4.2005 10:14:
Mutta silti olen myös sitä mieltä että tää on elämää ja miksi pakko aina valittaa että toinen pitää liikaa ääntä. On tarpeeksi sääntöjä jotka rajoittaa elämää ja elämistä. Mielummin pitää vain arvostaa toisia ja antaa kaikille tilaa. Näin on pakko tehdä kerrostaloissa.
He jotka asuu kerrostaloissa niin tottakai on ääntä. Miten ei olis? Ihmiset pitävät ääntä (aika luonnollista) ja tyhmää valittaa ku jos ei tykkää eikä tajuu että kerrostaloissa ihmiset "elää"...niin juuri "elää"... niinkuin me kaikki muutkin...



Normaalit elämisen äänet ja musiikin huudattaminen keskellä yötä on eri asia. Mun mielestä ne jotka tuota jälkimmäistä harrastaa on niitä jotka "ei tajuu" ja aiheellisista huomautuksista on tyhmää valittaa. Kerrostaloissa kun tosiaan on säännöt, mm. siksi että työssäkäyvien ihmisten pitää nukkua öisin. IMO parempi järjestely olisi se että mölyä pitävät tyypit muuttaisivat johonkin omakotitaloon keskelle korpea ja antaisivat muiden olla *piis*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Mark

Posts: 7,311

#70 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

hardikaveri, 11.4.2005 11:35:
soitto isännöitsijälle riittä ja ongelmat on (toivottavasti) ohi



oiski niin, mut talo joka on kyseessä on nuorisoasuntoliiton talo, joten apinoita riittää ja valituksia viuhuu tstolle varmastikin, tähän mennessä niihin puuttuminen on ollutr vähintäänkin näkymätöntä (no toisten saamista kirjallisista varoituksista on paha sanoo mitn). Mut joo, kai se pitää pistää noottii isännöitsijälle ku ei se kerran usko..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hrdkvr

Posts: 3,929

#71 • • hrdkvr KURGO

Mark, 11.4.2005 11:38:
---
hardikaveri, 11.4.2005 11:35:
soitto isännöitsijälle riittä ja ongelmat on (toivottavasti) ohi

---


oiski niin, mut talo joka on kyseessä on nuorisoasuntoliiton talo, joten apinoita riittää ja valituksia viuhuu tstolle varmastikin, tähän mennessä niihin puuttuminen on ollutr vähintäänkin näkymätöntä (no toisten saamista kirjallisista varoituksista on paha sanoo mitn). Mut joo, kai se pitää pistää noottii isännöitsijälle ku ei se kerran usko..

-M



no mut sit ei auta kun ottaa charly repanicin metodit käyttöön eli 2-4KW äänentoisto ja speedcoree yöllä niin joko se naapurin mökä loppuu...

... tai sit sut raiskataan *nauru*

--
-keep it hard-

Mark

Posts: 7,311

#72 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
*nauru* voipi olla et käyn vaan antamassa apinalle matchbox auton ja sanon et kruisi tolla vaihteeks ettei tartte kytille soittaa *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

onni3mk

Posts: 3,973

#73 • • onni3mk Onni on.
Mä asun Korsossa (*joo*) semmosessa 18-25-vuotiaiden talossa ja täällä kyl on noita bileitä arkenakin.

Oon aina välillä viikonloppusin kuunellu sekasin jotain heviä, jotain eurodancee ja räppiä *grr* Sillon, kun toi mun yläkertalainen piti kaameita bileitä, niin mä kyl marssin ovelle monta kertaa, valittamaan niin kuin oon käynyt kerran siellä missä heviä soi *hih*. Aina on musa hiljentynyt ja pysynyt ainakin muutaman tunnin hiljasella, niin että on nukahtanut. Mä en yleensä herää siihen meteliin, mutta nukahtaminen on vaikeaa.

Nykyään en enää tiedä, mistä meteli kuuluu, koska tää talo on tämmönen vähän hassun mallinen. Ei voi seurata ääntä rappukäytävässä, koska toi rappukäytävä on tommonen..olematon, pelkkä portaikko ja asuntojen ovet on ulkona sillai..*hymy*

Viime viikolla, kun kuudelta heräsin töihin ja kuulin jumputusta, kirjotin lapun tonne alas, ilmotustaululle, jossa selitin asian ja kertasin järjestyssäännöt. Viime viikonlopun olin pois, joten en tiedä onko tilanne parantunut, mutta uskoisin.

Ja tosta, että jos menee valittamaan niin voi tulla puukosta. Laittakaa lappu postiluukusta.

Ah odotan niin innolla kesää, kun voi huudattaa musiikkia ovet ja ikkunat auki, niin, että kaikki varmasti kuulevat. Tässä on kyllä se hyvä puoli, että sillon saa tietää, mistä meteli kuuluu.

--
Onni on.

_kolibri_

Posts: 1,590

#74 • • _kolibri_ -lintunen-

Juhgu, 11.4.2005 11:35:
Normaalit elämisen äänet ja musiikin huudattaminen keskellä yötä on eri asia. Mun mielestä ne jotka tuota jälkimmäistä harrastaa on niitä jotka "ei tajuu" ja aiheellisista huomautuksista on tyhmää valittaa. Kerrostaloissa kun tosiaan on säännöt, mm. siksi että työssäkäyvien ihmisten pitää nukkua öisin. IMO parempi järjestely olisi se että mölyä pitävät tyypit muuttaisivat johonkin omakotitaloon keskelle korpea ja antaisivat muiden olla *piis*



tarkoitatko että he jotka käyvät töitä eivät biletä eikä mölyä keskellä yötä?? *nauru**hih*
Juhgu

Posts: 7,921

#75 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Mark, 11.4.2005 11:44:
*nauru* voipi olla et käyn vaan antamassa apinalle matchbox auton ja sanon et kruisi tolla vaihteeks ettei tartte kytille soittaa *iloinen*
-M



Tai sit anna sille jotku 2e kuulokkeet ja sano että tollasiakin voi käyttää *hih*

Kolibriscope, 11.4.2005 15:30:
---
tarkoitatko että he jotka käyvät töitä eivät biletä eikä mölyä keskellä yötä?? *nauru**hih*



En.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

rec

Posts: 2,923

#76 • • rec
*nauru*

Tää on tätä perus klubitus populaa. Aiheet ja ihmiset kiinnostaa.. paavikin kävi eläessään paskalla!


*justjoo*
Occu

Posts: 2,528

#77 • • Edited Occu

duvin, 11.4.2005 00:00:

Ör... Meillä ainoa ulkopuolinen ääni on kyl hesarin kilahdus aamulla. Toivottavasti naapurit on samaa mieltä.



Ei ainakaan meidä talossa :)

Täällä kuuluu kaikki läpi... nihkeetä...
Asumme ylimmässä kerroksessa ja kuulen sen
kun joku tulee rappukäytävään.

Niin ja olenhan muutamaan otteeseen onnistunnut
saamaan alakerran naapurin naisen liikkeelle
milloin mihinkin aikaan ja hän ei kovin
tyytyväinen ole ollut kun on tullut koputtelemaan
ovelle, että toi teidän jumputus musiikki kuuluu
tuonne minun asuntooni ja minkä minä sille voin,
että meillä on erillainen musiikki maku. Joten
laittakaa se jumputus hiljemmalle.
Näin hän on toisinaan kehoittannut tekemään ja minähän
näin olen tehnyt.
Tosin kyllä täällä muutkin soittaa jokseenkin kovalla
musiikkia. Koska silloin tällöin kuuluu jonkin sortin
rokki sävelmiä seinien läpi ja toisinaan jotain epämääräistä
mölinää yläkerrasta.

Mutta näin yhteenvetona sanoisin, että tee niin toisille kuin
itsellekkin haluaisit tehtävän.
Koska ei ole kiva asia jos naapureiden kanssa menee sukset ristiin,
siitä ei välttämättä hyvää seuraa.

[edit:]
Säätöä *blush*

--
..::MOI::..

Lost-Soul

Posts: 3,107

#78 • • Lost-Soul los pallos

Occu, 11.4.2005 16:46:
---
Asumme ylimmässä kerroksessa ja kuulen sen
kun joku tulee rappukäytävään.

....ja toisinaan jotain epämääräistä mölinää yläkerrasta.


asut ylimmässä kerroksessa ja tulee mölinää yläkerrasta... *ding*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Occu

Posts: 2,528

#79 • • Occu

Lost-Soul, 11.4.2005 16:51:
---
Occu, 11.4.2005 16:46:
---
Asumme ylimmässä kerroksessa ja kuulen sen
kun joku tulee rappukäytävään.

....ja toisinaan jotain epämääräistä mölinää yläkerrasta.

---

asut ylimmässä kerroksessa ja tulee mölinää yläkerrasta... *ding*



Kyllä vain...
En tiedä hyppiikö tuolla ullakolla
joka päivä joku heebo tasajalkaa
tai jotain vastaavaa, mutta usko tai
älä niin kyllä se on alkannut muakin
pikkuhiljaa häiritsemään, et mistä/ mikä
se ääni on...
Se kuitenkin kuuluu päivittäin...
Ei voi tietää..

--
..::MOI::..

Gnizhak

Posts: 701

#80 • • Gnizhak iku

Charly RePanic, 11.4.2005 15:50:
*nauru*

Tää on tätä perus klubitus populaa. Aiheet ja ihmiset kiinnostaa.. paavikin kävi eläessään paskalla!


*justjoo*


Jos kyseessä ei ois niin ilmeinen trolli, niin kommentoisin tohon 2-4KW PA-laitteistoon tai speedcorenkuunteluun jotenkin. Mut nyt antaa olla, eipä oo ees kovin hauska trolli, joskin varmasti kotonaan luulee olevansa maailman hauskin.

Musan kuuntelu ns. "jatkojen aikaan" ei kyllä oo ikinä menny mun jakeluun. Senverran sitä voi soida et se on hiljaa taustalla, mut ei nyt jumalauta silleen että pilataan toisten ihmisten yöunet.

--
Don't Just Stand There