Sinä, joka soitat sitä jumputusmusiikkia kerrostalossa...

104 posts, 6 pages, 34,015 views

Lauri

Posts: 1,051

#1 • • Lauri Devoted
Niin juuri sinä, ehkä tunnistat itsesi seuraavista:

Asut länsivantaalla, kerrostalossa.
Kello on 23:45.
Kuuntelet resonanssin mukaan n. 165 bpm:llä soivaa 4/4 biitillistä
konemusiikkia.

Mielestäni sinun tulisi maksaa vähintäänkin teosto-maksut, jos et
kerta viitsi ajatella esim. sitä, että kaikki eivät välttämättä AINA
jaksa kuunnella sitä samaa biisiä (niin, melodiathan eivät kauhean
montaa kerrosta jaksa...)

Tarjoan sinulle vaikka vastineeksi ilmaisen sisäänpääsyn tapahtumiimme,
jos vain hieman viitsit käyttää pohdintaa kellonaikojen ja musiikin volumenapin
synkronointiin.

Ja ei, sinusta ei noilla laukoilla tule DJ:tä...
Fyrisch

Posts: 4,525

#3 • • Edited Fyrisch
*lmao* *nauru* *nauru* piristi perjantai iltaa
sts

Posts: 7,969

#4 • • sts Sama pyynti aitta!
Mä asun itähelsingis, sori mun sterot oli vähä koval, ei ollu tarkoitus kuulua sinne saakka :(

Mut tää pelasti munki illan :D
Dueno

Posts: 168

#5 • • Dueno klubbarin rumin
Asun Vantaalla ja vielä lännessä, muuten täsmää mutta en omista kajareita :D
Toivottavasti kaveri hellittää popittamista pikkasen, ainaki meiä kerrostalossa huonot eristykset.

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

domi

Posts: 7,069

#6 • • domi Työn sankari.
Mä soitin jumputusmusiikkia vaikka olin ite Norjassa ja stereot kaapissa.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#7 • • Lost-Soul los pallos
Voisin kirjottaa samanlaisen valituksen, mutta paikka on Leppävaara ja musiikkina europoppi.. Ja teosto maksut kyl pitäis ohjata tuonne, koska kuulen jopa kappaleiden sanatkin...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

RiD

Posts: 2,817

#8 • • RiD Nukemi
hah, loistava :D

--
*super* *possu*

gobbe

Posts: 262

#9 • • gobbe skenekuva
Ja kaikesta tästä päätellen tämä asukas surffaa myös klubbarilla?*joo* Noooo..aina voi yrittää. Itse ainakin soittaisin poliisin ja ilmottaisin isännöitsijälle mikäli meteli olisi toistuvaa.

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

Individual

Posts: 10,942

#10 • • Individual HYPNO!
Mäkin voisin kirjoittaa samantyylisen valituksen...
Vaikka yritän olla avoin kaikille musiikkityyleille ja olenkin, vilkaskaapa vaikka mun levyhyllyä, niin haluaisin tutustua tai edes yrittää tutusta tämän rap-musiikin saloihin ihan omaehtoisesti vaikka päivällä tai illan suussa, en klo 03 aikaan yöllä. Siis kyllähän mä ymmärrän, että tässä kiireisessä ja tulosvastuullisessa maailmassa jossa elämme on hyvä joskus irroittautua arjen rutiineista ja irrotella kavereitten kanssa vaikka muutaman olutlasin ja hyvän musiikin kera. Hei, teen niin itsekin. Joidenkin meidän täytyy / on pakko osallistua elannon keruuseekin käymällä töissä ja silloin olisi kiva jos tuolla kuhmuraisella sängylläni saisin nukkua edes sen kahdeksan tuntia, ennenkuin aamutoimien jälkeen marssin iloisena toimistoon.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#11 • • Lost-Soul los pallos

gobbe, 9.4.2005 11:44:
... ja ilmottaisin isännöitsijälle mikäli meteli olisi toistuvaa.


Jos sulta löytyy joku hyvä perus pohja tohon, ni voi laittaa jakoon.. Tänään tosiaan itse aijon ilmoittaa isännöitsijälle tuosta, mutta väsyneenä ei oikein tarinaa ala irrota.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ninni

Posts: 489

#12 • • ninni sydän
*muhaha**aplodit* tää on kyll jo läppä *muhaha*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

gobbe

Posts: 262

#13 • • gobbe skenekuva


Jos sulta löytyy joku hyvä perus pohja tohon, ni voi laittaa jakoon.. Tänään tosiaan itse aijon ilmoittaa isännöitsijälle tuosta, mutta väsyneenä ei oikein tarinaa ala irrota.



Ei löydy mitään valmista, vapaasanaisesti runoilet vaan lyhyen ja ytimekkään. Kannattaa laittaa tarkka kellonaika ylös ja mikäli vain mahdollista, rinkuttaa esim. naapurin ovikelloa ja pyytää häneltäkin nimi koska aina parempi ja uskottavampi kuin enemmän asukkaita samasta aiheesta valittaa. Poliisikin auttaa jossain tapauksissa tähän, tosin tulevat TODELLA nihkeästi paikalle.

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

Exlex

Posts: 497

#15 • • Exlex
Jos nyt melkein asialinjalla pysytään, niin olisi varmaan järkevämpää käydä soittamassa 03:00 aikaan sen levyjenpyörittäjän ovikelloa ja keskustella asiasta ennen kuin lähtee jotain nimilistaa talossa kierrättämään. Paitsi tietysti jos kyseessä on tunnetusti väkivaltainen tai muuten uhkaavan oloinen musiikinsoittelija.

JA HEI! Eipäs unohdeta niitä nimettömiä heippalappuja!

Ja mitä tuohon sheriffien kutsumiseen tulee niin luulisi niillä olevan ihan riittävästi muutakin tekemistä kuin äänekkäiden kerrostaloasujien hätyyttäminen.
Kimbou

Posts: 608

#16 • • Kimbou
meet rappuun, seuraat ääntä ja meet vaikka rohkeesti ovelle ja esität asias ystävällisisesti. Sitä kannattais varmaan ihan ekana kokeilla.......

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Individual

Posts: 10,942

#17 • • Edited Individual HYPNO!
Noh, sen verran täytyy myöntää että välillä riistäytyy itsellänikin tuo kiksupolkkatechno-linja käsistä musiikin volien suhteen, mutta siihen riitti erään neitokaisen asiallinen huomatus yksissä bileissä, tyyliin: "Viitsitkö soittaa sitä musaas hieman hiljempaa". Tehos!
Avatar
#18 • • Equalizer Guest

Lauri, 8.4.2005 23:54:
Niin juuri sinä, ehkä tunnistat itsesi seuraavista:

Asut länsivantaalla, kerrostalossa.
Kello on 23:45.
Kuuntelet resonanssin mukaan n. 165 bpm:llä soivaa 4/4 biitillistä
konemusiikkia.



En kuuntele tollasta enkä oo länsivantaalla*muhaha*
Jammailija

Posts: 3,224

#19 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

-K-, 9.4.2005 12:22:
meet rappuun, seuraat ääntä ja meet vaikka rohkeesti ovelle ja esität asias ystävällisisesti. Sitä kannattais varmaan ihan ekana kokeilla.......


Jeps, noin sen pitäis mennä. Eka käydään ystävällisesti, reilusti ja asiallisesti ilmoittamassa mikä mättää ja kuinka se haittaa. Sit heitetään tiettyjä ehtoja, mut painotetaan myös sitä ettei tartte elämättä jättää vaa hiukan hioa noit esim. kellon aikoja. Se voi olla, että siel on viel alta parikybänen deejiin alku, joka ei oo viel oppinu kerrostaloasumisen saloja.

Kieltämättä oon iteki pitäny omat oppivuoteni ja sanomista on tullut. Mut nykyisin oon tarkka kämpässäni
-tupakantumppien heittelystä parvekkeella
-parvekkeella olevasta melusta
-käytävästä metelöimisestä
-kämpässäni metelöimisestä
ja KYLLÄ: Nipotan enkä pelkää kouluttaa vieraitani*iloinen*!
Maassa maan tavalla, kerrostaloissa kerrostaloasumisen tavalla*piis*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Lost-Soul

Posts: 3,107

#20 • • Lost-Soul los pallos

-K-, 9.4.2005 12:22:
meet rappuun, seuraat ääntä ja meet vaikka rohkeesti ovelle ja esität asias ystävällisisesti. Sitä kannattais varmaan ihan ekana kokeilla.......


Noin tuli tehtyy viime yönä ja möykkä loppu ruhtinaalliseksi 5 min.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis