371 posts, 19 pages, 150,486 views
Ja tietty mut pienenä höynäytettiin musiikkikouluunkin soittamaan viulua, joka sitten vanhemmiten kun oma tahto alkoi paremmin menemään läpi, jäi. Ja klassistahan nuo molemmat siis oletettavasti kuuntelee. Eivät siis liiemmin teknokulttuurista tai konemusiikista perusta eivätkä sitä ymmärrä.
. Helsingissäpäin on tullut viimeaikoina paljon reissattua, ja äitin soittaessa oon puhelimessa yleensä sanonut vaan olevani kämpillä,vaikka oon oikeesti olllu ties missä
.. tarkotuksenani on vaan olla huolestuttamatta mokomaa. Enkä toisekseen jaksais alkaa selittämään sille että reivien takii oon Helsingissä käynyt, koska sit joutus selittään vielä lisäks 1000 ja 1 muuta asiaa, ei jaksa. Eikä tuo oikeastaan sille kuulu. Isäntä on onneksi leppoisa nykyään niin sille kehtaa jotain joskus jopa kertoa, kun tuo on tuntunut jo sisäistävän sen ajatuksen että oon aikuinen ja tiedän mitä teen ja teen mitä haluan, eikä ala utelemaan liikoja ja kyselemään tyhmiä.
kun esitin heille näkemykseni nykyisestä huumehysteriasta sekä mielipiteeni suomalaisesta huumepolitiikasta.

Procyo:
Kaverini Mikko (nimi muutettu) oli ensimmäisiä kertojaan lähdössä bilettämään. Rushiin muistaakseni. Eteisessä ollessaan äiti kysyi Mikolta, että "mihis sitä ollaan menossa?" Mikko vastasi, että "yksiin trance-bileisiinhän sitä". Noh se siitä. Yö myöhällä (normaaliin jatkobileiden alkamis aikaan) äiti oli vieläkin hereillä odottamassa, kun tamppaamisesta uupunut Mikko tuli kotiin. Huolestunut ilme kasvoillaan äiti yritti hämmentyneenä etsiskellä sanoja sanottavaansa, kunnes sitten keräsi rohkeutensa ja kysyi: "m-mitkäs nyt ne transu-bileet sitten oikeen olivat"
Ilme oli kuulema ikimuistoinen...

) ja sit se kysy:"Mikäs toi on?" vastasin et hame...sit se katteli sitä vähän aikaa siinä ja sano et onpa lyhyt, pudisteli päätään ja meni pois huoneesta.