Heh. Meikä on kavanut ns "hyvässä perheessä" , isäntä ala-asteen rehtori ja äiti musiikkiopiston rehtori
Ja tietty mut pienenä höynäytettiin musiikkikouluunkin soittamaan viulua, joka sitten vanhemmiten kun oma tahto alkoi paremmin menemään läpi, jäi. Ja klassistahan nuo molemmat siis oletettavasti kuuntelee. Eivät siis liiemmin teknokulttuurista tai konemusiikista perusta eivätkä sitä ymmärrä.
Musamakuni kyllä varmasti tietävät, koska monesti on esim faijan autoon jäänyt CD-päälle kun olen jättänyt sen pihalle. Tai olen kuunnellut omassa huoneessani musiikkia. Kotona en kuitenkaan ole varsinaisesti asunut enää 3 vuoteen, mikä on pitempi aika kuin tää mun bileharrastus, joten tuskin tietävät minkäkaltaisissa bileissä käyn. Pari kertaa olen maininnut meneväni "bileisiin", mut en sitten tiedä osaavatko nuo yhdistää tuota klubiskeneen, saati sitten että tietävätköhän mokomat ees mikä se semmonen skene ees on
. Helsingissäpäin on tullut viimeaikoina paljon reissattua, ja äitin soittaessa oon puhelimessa yleensä sanonut vaan olevani kämpillä,vaikka oon oikeesti olllu ties missä
.. tarkotuksenani on vaan olla huolestuttamatta mokomaa. Enkä toisekseen jaksais alkaa selittämään sille että reivien takii oon Helsingissä käynyt, koska sit joutus selittään vielä lisäks 1000 ja 1 muuta asiaa, ei jaksa. Eikä tuo oikeastaan sille kuulu. Isäntä on onneksi leppoisa nykyään niin sille kehtaa jotain joskus jopa kertoa, kun tuo on tuntunut jo sisäistävän sen ajatuksen että oon aikuinen ja tiedän mitä teen ja teen mitä haluan, eikä ala utelemaan liikoja ja kyselemään tyhmiä.
Pukeutumisesta ja ulkonäöstäni sen sijaan olen alkanut saada välillä äidiltä sellaista hienovaraista & vihjailevaa palautetta (eivät uskalla suoraankaan sanoa, koska suhtaudun niin negatiivisesti siihen että alkavat arvostelemaan tekemisiäni, ja sanon yleensä tosi napakasti heille takaisin jos alkavat) että "et ostaisi noin lököjä housuja" tjs =). Ja 1 kuva äitillä on missä mul on piikit päässä, ja se kauhisteli sitä ihan hulluna. Muahahh. Alkoholia vahvempien käytöstä eivät minua kuitenkaan ole koskaan onneksi epäilleet, tosin ehkä pieniä kannabisepäilyjä on joskus ollut ilmassa
kun esitin heille näkemykseni nykyisestä huumehysteriasta sekä mielipiteeni suomalaisesta huumepolitiikasta.
Saas nähdä miten äiti reagoi ensi kerralla kun menen kämään kotona, ja näkee ensmäistä kertaa tän mun lävärin naamassa. Varmaan ryntää laastaripaketin kanssa vastaan ja saa slaagin
Ja tätä kirjoittaessani tulikin mieleen, että ens kerralla kotona käydessä vois melkein kaivaa klubbarin esille ja esitellä vähän isännälle että mitä se klubikulttuuri oikeastaan on
edit: pari typoa ja ajatusvirhettä