Faija katto skenen ku se tuli joku aika sitte telkkarista, sen jälkeen se oli alkanu pohtimaan että onkohan se meijän kullanmuru samanlaisissa jutuissa mukana
371 posts, 19 pages, 132,593 views
loskaa, 27.11.2006 14:02:
Yleinen reaktio MITÄ TÄÄ ON KAUHEETA!!! tulee himassa tykitettyy koko ajan välillä tullaan sanoo et onko pakko kuunnella tota just nyt mut muuten ihan jees bileissä käymisestä no ekalla kerralla Etsitten ota mitään eiks nää oo semmoset huumebileet siin on sit saanut selittää et siel on turva tarkastukset ja niin edelleen.
peepe, 21.2.2005 19:03:
Kyllä tietävät paljonkin, ja suhtautuvat hyvin. Toki asia oli esillä enemmän silloin, kun se oli enemmän mediassakin esillä, tyyliin "eikös ne ole niitä huumebileitä".
Nykyään tulee vaan kommenttia "aina vaan niitä bileitä", johon totean et se on mun harrastus :)
Niin ja itse musiikista he ovat sitä perinteistä en-ymmärrä-konemusiikkia-mieltä "samaa jumputusta koko ajan".
or_neon, 21.2.2005 18:56:
Haluaisin tietää onko yleensäkin klubbaajien vanhemmat puolesta, vastaan vai neutraaleja? Inhoavatko he konemusiikkia vai mieltyvätkö he siihen jumputkseen. Miten he suhtautuu bileissä käymiseen vai polkkaako ne itse messissä? Vai tietääkö he yleensä mitä tää juttu tarkottaa vai tietävätkö ne yhtään mitään asiasta?
terraluna, 16.1.2007 21:40:
Usein oon kanssa soitellu autoreissuilla iskälle erilaista elektronista musaa ja se on jopa tykännyt chill out-henkisestä fiilistelystä tai jostain housekipaleista ja todennut vaan että hyvinhän tää sopii yhteen ton Saden kaa.
ravec, 22.11.2006 02:00:
Äiti nykyään 55 vuotta suhtautui Ripatin radiolähetysten aikana niin, että hänen päänsä tuli joka kerta kipeäksi....joten nauhoitin videolle radiolähtykset LP -moodilla.
-Alex-, 29.1.2007 12:11:
Onks sulla niitä viel millanen kokoelma tallella?
Jago, 16.8.2006 14:18:
se yrittää kaikin keinoin saada mut lopettamaan, koska sen mielestä me ollaan kaikki narkkareita*plur*