Miten vanhempasi suhtautuvat teknokulttuuriin?

371 posts, 19 pages, 129,167 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#241 • • hrdkvr KURGO
aika hyvin.
varsinkin mutsi

esim ollut sundanceissa mukana

--
-keep it hard-

Optik

Posts: 1,691

#242 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Aune-mummo, 14.8.2006 16:32:
Tää on huippuläppä, sukulaiset kyseli viimeksi ku näin niitä , Millonkas se Sanna meinaa ruveta lapsia tekemään ja mennä naimisiin ...
en ehtinyt A:ta sanomaan ku faija tokas, Tää meidän neiti on ottanut elämäntavakseen kiertää kaikki maailman reivit , ja ku kierros on kierretty ni , se varmaan kiertää sen uudestaan kun oli niin mukavaa, millon mistäkin homojuhlista kortin lähettää..(meinasin tukehtua mummon lihapullaan, ku repesin tohon läppään )sit siihen tulee aina kaikki blää bläät päälle vielä.
ja faijan mielestä minulla , ei ole tulevaisuutta, ja mun elämä on tuhoon tuomittu...*dissaa*



Just. tää on just niin tätä.. *hmph*

Etenkin kun veli sai tuossa alkusyksystä avokkinsa kanssa sikiinnettyä yhden sinappitykin, niin nyt tulee jatkuvalla syötöllä kommentteja tyyliin "Ettisit siäki itelleis akan etkä ravais niissä kaikenmaailman bileissä kaiket yöt.." *justjoo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

vergio

Posts: 218

#243 • • vergio barbaari
Ei mitenkään! *hymy* Ja hyvä niin!

--
Anna mun bailaa...

Individual

Posts: 10,942

#244 • • Individual HYPNO!
Eivät kyllä mitenkään tai siis aina välillä ovat kysyneet, kun kerron, että lähden vaikka Helsinkiin kavereitten kanssa, että onkos siellä joku konsertti *tirsk*, niin tulee vastattua, että pikemminkin sellaista dj-musiikkia, olen myös käyttänyt sanaa "konemusiikkitapahtuma", mutta eivät he tee eroa sen tai jonkun rokkikeikan välillä, koska viimeksi mainituissa on ihan teinistä asti tullut pompittua. Kyl ne Kaapelin tietää, joskin siellä on myös konsernimme pääpaikka Suomessa, joten se tulee aika usein keskusteluissa muutenkin esille, mutta tätä huumekysymystä ei ole näissä puitteissa käsitelty koskaan.

Kerran siskoni ex-mies, kun ajelimme Kotkaan tokaisi kuunnellessani autostereoista hetken aikaa ostamaani Jeff Millsin mixcd:tä, että tätähän olis helppo tanssia. Noh, oikeassahan hän kyllä taisi olla. Meiksi ei ole koostaan huolimatta ihan mikään puupökkelö mitä tasabiittitanssiin tulee, mutta noitten seuratanssien kanssa voisi mennä sormi suuhun.

Työpaikalla yksi entinen myyjä kysäisi aikoinaan tästä kiinnostuksestani teknokulttuuriin kuultuaan, että eikös siellä syödä paljon sitä ekstaasia, mutta eipä siitä enää sen jälkeen puhuttu. Tällä hetkellä aika toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos noi tapahtumat ja dj:t kyllä työkavereillani menee, vaikka niitä hehkutankin.
Worin

Posts: 526

#245 • • Worin
Mun porukoilla on ainakin ollu sellanen ennakkoluulo et bileissä käytetään paljon erilaisia laittomia päihteitä ja sanoin niille et ainakin enemmän mitä normi baareissa, mut se ei tarkota et itte tarttis vetää yhtään mitään. Kuvailin bileitä vaan tyyliin vähän kun normi clubi mut musa on vaan konemusaa.

Eli eipä meikäläisen porukoita oikeastaan kauheesti kiinnosta et millasta siellä on. Sisko myös selitti mulle etten alkais vetää mitään settiä ja naureskelin vaan siinä, et vittu se on ihan sama käynkö missä tahansa niin kyl sitä lippuja, lappuja ja ties mitä nipsuja hankittua kuka vaan jos sitä haluaa.

Kyllä sitä monet ihmiset ennakkoluulollisesti välittömästi leimaa bileissä kävijän nistiks, tosin samalla tapaa monet pitkätukka metallifanit leimataan saatanan palvojiks ja kirkonpolttajiks.

Se on sitä kun moni ei tajua et jos ei mistään mitään tiedä niin sillon pitäs pitää turpa kiinni. Joillakin ihmisillä on vaan tarve muodostaa mielipide joka asiasta vaikkei oikeesti tiedäkkään kyseessä olevasta asiasta yhtään mitään. Se onkin hyvä elämänohje olla ite fiksumpi ja ensin tutkia ja vasta sitten hutkia, eihän se täydellisesti keltään onnistu mut siihen voi aina pyrkiä.
Tapi

Posts: 1,437

#246 • • Tapi Dreamstate
Mun vanhemmat suhtautuvat hommaan hyvin positiivisesti, sillä oon kertonu heidän kysyessään aina kaiken suuresta ja mystisestä bilekulttuurista vailla turhaa salamyhkäisyyttä. Lisäks mulle ei oo ikinä sattunu alan riennoissa mitään ja en oo tehny mitään mitä pitäisi katua, joten miksi heidän pitäisi asiaa edes paheksua?

Mutsi muuten löys mut täältä Lupituksesta tos pari viikkoo sitten. *plur*
asdf

Posts: 3,155

#247 • • asdf
Lähinnä niiltä tulee vaan "Laita sitä jumputusta pienemmälle!" ja "Miten tollasta musiikkia voi kuunnella?" -tyylisiä kommentteja, eli eipä ne koskaan oo ollut puolesta tai sen pahemmin vastaankaan. Meillä noita "oikean" musiikin valtataisteluita tulee harva se päivä :P Faija varsinkin uskoo lähinnä 70-luvulla tehtyyn musaan, että sitä ois vähän turha yrittääkkään käännyttää. *hymy*
SmILE

Posts: 376

#248 • • SmILE Esanssi mössöö
Empä ole tullut kysyneeksi. Varmaan luulee että soitetaan sitä hirveetä huumemusiikkia ja käydään tanssimassa huumeteknopileissä*hih* No ei kyl varmaan kauheen pahana pidä kun oma kultamussu käy sellaisissa*plur*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Dimension

Posts: 27

#249 • • Dimension Raver^
hah.. ei ne vissiin kauheesti tykkää ku kuuntelee ite rokkii.. *hih* ja valittaa aina et "mitä järkee tos on ku se on vaa tollast jumputust." *jiihaa*
zeniii

Posts: 163

#250 • • zeniii adhd
haha...*iloinen*ei kai muute mitää sanois mutkun soitan sitä sit vissii vähän liian lujaa ...*jiihaa*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Flügel

Posts: 212

#251 • • Flügel Leicht begeistert
Enpä enää kotona asu, joten porukoiden tietämys mun musiikkimausta taitaa olla aika aatamin aikaista. Mut jos kotona on aikoinaan dissattu Radioheadin tai Depeche Moden kuuntelua "kauheana metelinä" (Nine Inch Nailsista nyt puhumattakaan) niin tuskinpa niillä mitään hyvää sanottavaa konemusastakaan olisi.

Parempi siis kun eivät tiedäkään, tuskin koekuuntelutan mitään, mikäli tännepäin sattuisivatkin piipahtamaan.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Sunflower

Posts: 363

#252 • • Sunflower
Mutsi reagoi varmaan ihan samalla tavalla kuin rokkikeikkoihin, joissa on tullut heiluttua piiiitkään. Kyllähän se tietää, että huumeita liikkuu, mutta tietää myös mun suhtautumisen asiaan, joten ei ole tarvinnut saarnoja kuunnella. Hyvinkin rehellisesti olen bileistä (myös siis huumepuolesta) kertonut näkemäni ja kokemani.

Iskä ois varmaan saanut hepuleita ja uskonut mun käyttävän huumeita tai jotain. Huume-epäilyyn riitti aiemmin jo sekin, että jaksoi käydä koulussa 40 tuntia viikossa, hoitaa koulun hyvin, treenata tanssia aika reilusti ja vielä käydä välillä töissäkin. Ihan narkkarin käytöstähän tuo........*whaat*

Konemusiikki olisi kyllä voinut joiltain osin isukille upotakin, sillä musamaku oli hänellä hyvinkin laaja ja tietyt jutut olisi varmaan iskeneet aika kovaakin.
Avatar
#253 • • pipa Guest
"minkäs värisiä nappeja te syötte?!"-faijan mielipide.. *ding*
laeski^

Posts: 478

#254 • • laeski^ LaiskaLäski
eip ne oikei mitenkää...
mutsi kyselee kauhuissaan aina välil et käytetäänks niis hirveesti huumeit, mut muuten aika positiivisesti o suhtautunu...
faija taas ei yksinkertasesti vaan pysty tajuumaan koko musiikkii, ku eihän sitä edes soiteta oikeil soittimil *nauru* mut bileistä sekää juur sano juuta eikä jaata...
ravec

Posts: 1,102

#255 • • ravec
Äiti nykyään 55 vuotta suhtautui Ripatin radiolähetysten aikana niin, että hänen päänsä tuli joka kerta kipeäksi....joten nauhoitin videolle radiolähtykset LP -moodilla.

Nykyään autossa soi Armin tai PVD tai Proteus ja mutsi ei tuumaa mitään.
Välillä jos olen kertonut olleeni keikalla tai mondaybarin laivasetillä.....on puhuttu noin 17 000 kertaa että joko nyt käytän jotain. Vastaan joka kerta: jooo....ihan vieläkin kofeiiniä ja helkutisti purkkaa.

Mummo, joka on ollut toinen äiti minulle "uusioperhe" on nykyään autossa kysynyt, että kuuluuko sieltä musiikkia vai miksi pää heiluu :p

Isä on jossain maailmalla ja on hymähtänyt noin 10 vuotta sitten kun kysyi että mitä kuuntelen.
loskaa

Posts: 43

#256 • • loskaa
Yleinen reaktio MITÄ TÄÄ ON KAUHEETA!!! tulee himassa tykitettyy koko ajan välillä tullaan sanoo et onko pakko kuunnella tota just nyt mut muuten ihan jees bileissä käymisestä no ekalla kerralla Etsitten ota mitään eiks nää oo semmoset huumebileet siin on sit saanut selittää et siel on turva tarkastukset ja niin edelleen.
Sand3

Posts: 1,157

#257 • • Sand3 satuolento
emo on monesti miettinyt sitä et pitäiskö sen lähteä mukaan kun se on katsonut jotain bilekuvia tai mun bilevaatteita...mun porukat on muutenkin sitä mieltä et kuhan et ala vetää nappeja tai mitään muuta niin käy vaan...aina välillä isi jopa ottaa kantaa siihen miltä näytän ja sanoo mitä kannattaa laittaa päälle...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

KittyCleo

Posts: 205

#258 • • KittyCleo PiweHiwe
Ne ei o ikinä kuullutkaan mun lemppamusaa.. eikä tarvikkaan. Kun mulla ei ollut stereoita ollenkaan sillon ku asuin niitte luona. Joskus ku bäkkärit alotti ku olin pikkuteini ja mul oli si niitte kasetti ni se otettii pois koska se olis voinut olla turmiollista musiikkia mulle*lmao* hei oikeesti voi elämä. Ehkä nyt on tullut IHAN VÄHÄN otettua takas sitä hiljaista lapsuutta! (studiolla soitellen ja bileissä käyden*iloinen*

--
Rouva Korpela*hymy*

sts

Posts: 7,969

#259 • • sts Sama pyynti aitta!
Aika letkeesti, mutsi halus multa aikoinaan Tripteaseria autoilu musaks :D
Dneya

Posts: 1,464

#260 • • Dneya Sizkolizko.
Äiti : Vaihtuuko tämä piisi milloinkaan? *ding*
Iskä : Noh, onko ollu paljon pileitä?*vink*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.