Miten vanhempasi suhtautuvat teknokulttuuriin?

371 posts, 19 pages, 129,181 views

trixxy

Posts: 83

#221 • • trixxy ëxma ël bambun
Oma äitykkä suhtautuu hyvin ja tykkää kunnella esim. kiksua *nauru*

Paras juttu oli kun oltiin menossa frendin kanssa bileisiin niin kamun iskä sit sano siihe et ¨eikös ne oo sellaset bileet että siellä vedetää extaxyä koko illan ja juodaan vaa vettä, melko terveellistä¨ ( ja oli vielä ihan tosissaan) *nauru* ja heidän mutsi sitten siihen että ¨ei ei, ne on niitä reivi bileitä missä syödään essoja¨

siinä vaiheessa maattiinkii jo lattialla maha kippurassa nauramassa*nauru*

--
sleep all day. party all night.
never grow old. *piis*

Claudi0

Posts: 255

#222 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s

mutsi oli lukenu jotain Apu-lehden loistavia "Näin tunnistat lapsesi huumeidenkäytön" - "artikkeleita" ja siitähän seurauksena olikin, että oikeastaan mitä tahansa teinkin, kysymyksenä oli "vedätsä jotain aineita?";

"Mitenniin ei kiinnosta nyt lukea matematiikkaa, käytätsä huumeita?"
"Sä näytät hirveen väsyneeltä, vedätsä jotain aineita?"
"Miten sä jaksat pelaa noin paljon, ootsä aineissa?"
etc.
Oh noes, kiitos media, kiitos *justjoo*



miten kuulostaakin tutulle
Mellu-

Posts: 4,006

#223 • • Mellu-
taas iskä kysdy et koskas meil on kotibileet *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aune-mummo

Posts: 543

#224 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Äiti ymmärsi ja tykkäs kiksusta (joraili aina pölyrätin kans meillä ) kova Darude fani oli..
Faijan yleisemmät kommentit.. taasko se on lähössä johonki helevetin reiveihin*senkin*
mihin päin maailmaa tälläkertaa , jos sopii kysyä.. - ole varovainen-
Tää on huippuläppä, sukulaiset kyseli viimeksi ku näin niitä , Millonkas se Sanna meinaa ruveta lapsia tekemään ja mennä naimisiin ...
en ehtinyt A:ta sanomaan ku faija tokas, Tää meidän neiti on ottanut elämäntavakseen kiertää kaikki maailman reivit , ja ku kierros on kierretty ni , se varmaan kiertää sen uudestaan kun oli niin mukavaa, millon mistäkin homojuhlista kortin lähettää..(meinasin tukehtua mummon lihapullaan, ku repesin tohon läppään )sit siihen tulee aina kaikki blää bläät päälle vielä.
ja faijan mielestä minulla , ei ole tulevaisuutta, ja mun elämä on tuhoon tuomittu...*dissaa*
luode

Posts: 287

#225 • • luode
olin tätini kanssa espanjassa lomalla. radiota sitten kuunnellessamme sattui sieltä tulemaan jokin housesetti. johon tätini tokaisi: "onpa tää pitkä kappale. ihan sellasta ekstaasihuumehallusinaatiomusaa." *tirsk*
littlebig

Posts: 753

#226 • • littlebig aaat-chi kung

luode, 15.8.2006 13:16:
olin tätini kanssa espanjassa lomalla. radiota sitten kuunnellessamme sattui sieltä tulemaan jokin housesetti. johon tätini tokaisi: "onpa tää pitkä kappale. ihan sellasta ekstaasihuumehallusinaatiomusaa." *tirsk*



uus lempisana: ekstaasihuumehallusinaatiomusa!
I'm listening :)

--
straight ______

gay ^______^

Sallakat

Posts: 2,220

#227 • • Edited Sallakat jungle, baby !
ei ne kyllä tajua bileiden ja huumeiden yhteentörmäystä, enkä ole siitä kuullut mussutuksia. En usko ainakaan ett on miettiny asiaa. kotkaan asti ei ennen ainakaan kiirinyt hirveästi mitää reividoussi läppää. Joskus ennen saatoin ihan hyvin mutsille sanoo ett oon bileiden jälkeen menossa lepakkoon aamujatkoille. Se saattoi vaan ihmetellä, ett mikäs se lepakko on *ding*
KooKie

Posts: 4,338

#228 • • KooKie aka. Petress Pan
"Mekin voitais tulla!" "Siitä vain, hyvä teidänkin kokeilla jotain uutta." "Mitä, eikö sua hävettäis?" "Thäh?! Ois vaan hienoa, että te oppisitte reivaamaan." "Ai, no ei me sit, jos se ei sua haittaa..."

Isoveikka opetti mut tavoille ja mä parhaillani opetan pikkuveikkaa. Noi siis näkee tän koko prosessin meidän jokaisen kohdalla, toivottavasti nuorin veikkakin reivaa vielä aikanaan. Ei tämä kulttuuri ole vanhemmille ikinä ongelmiakaan tuottanut ja varsinkin mun kohdalla on niille siedettävämpää, että käyn reivaamassa, kun perusbaareissa olen poikkeuksetta kännissä. Nyt kun sais ne sietämään tän musan kuuntelua kotona. "Laita hiljemmalle se meteli!!!" :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

mardis

Posts: 334

#229 • • mardis Humppa-Hannele
Mun äiti suhtautuu nykyiseen musiikkimakuuni huomattavasti suopeammin.
'No on tää nyt parempaa kuin mitä sä ennen kuuntelit' (alternative rock jne) *nauru*
Oon soittanu sille muutamia biisejä ja se on ihan kiinnostuneena kuunnellu.
Kerran tuli radiosta joku Tieston biisi ja se pyysi laittaan kovempaa:
'Hei eiks tää oo sitä sun musiikkia', ja rupes tanssimaan *hihu*
Iskä kans välillä kyselly et mitäs tää tällanen musiikki on.

Tai ehkä tää kaikki johtuu vaan siitä kun en oo vuosiin enää huudattanu musiikkia
niiden luona. Yliannostus trancea vois johtaa paluuseen entiseen... :D

Äitille oon välillä kertonu kuinka ollaan menty jatkoille ja aamubileisiin ja se on
vaan ollu että vai niin, no kiva että oli kivaa. *hymy*

--
~Dancers have happy feet~

laite

Posts: 2,994

#230 • • laite MastahWankah

boy-cut, 15.8.2006 13:20:
---
luode, 15.8.2006 13:16:
olin tätini kanssa espanjassa lomalla. radiota sitten kuunnellessamme sattui sieltä tulemaan jokin housesetti. johon tätini tokaisi: "onpa tää pitkä kappale. ihan sellasta ekstaasihuumehallusinaatiomusaa." *tirsk*

---


uus lempisana: ekstaasihuumehallusinaatiomusa!
I'm listening :)


Also known as NU HARD NU DARK JAZZ REIV
crissy

Posts: 1,958

#231 • • crissy
No mutsi joskus sillo ammoina aikoina ku aloin käymään noissa bileissä ja kotona pauhas sterkois kunnon paukutus ja telkkarist sattu tulemaan kaiken maailman dokkareita mitä reiveissä tapahtuu yms.. nii sano et mä käyn "pilvibileissä"*tirsk**tirsk**tirsk**tirsk**tirsk*

Mutsi yllätti tässä pari vuotta taaksepäin kuuntelemalla tritonin cd:tä tehdessään koulutöitä... Darudestaki tykkäs sillo joskus..*eiei* nykyää ei paljoo kommentoi


Faija puolestaan jaksaa vielä tänäkin päivänä! Se sano mulle sillo ku asuin himas vielä ja kuuntelin musaa "kuinka sä jaksat kuunnella tätä?? Eiks tää mee sulla psyykkeeseen? Mulla menee! Mä saan tästä hammassäryn" hahahaha!!!!!!!

Nykyään se jaksaa ihmetellä KUN VIELÄKIN JAKSAN JUOSTA NOISSA BILEISSÄ! Kuitenki kun tuota perhettä on kertyny yhden lapsen ja miehen verran nii sen mielestä olis jo aika lopettaa...

pyh! in my ass! katsokaas ku mä en koskaa kasva aikuseks!
domi

Posts: 7,069

#232 • • domi Työn sankari.

laite, 16.8.2006 10:20:
---
boy-cut, 15.8.2006 13:20:
---
luode, 15.8.2006 13:16:
olin tätini kanssa espanjassa lomalla. radiota sitten kuunnellessamme sattui sieltä tulemaan jokin housesetti. johon tätini tokaisi: "onpa tää pitkä kappale. ihan sellasta ekstaasihuumehallusinaatiomusaa." *tirsk*

---


uus lempisana: ekstaasihuumehallusinaatiomusa!
I'm listening :)

---

Also known as NU HARD NU DARK JAZZ REIV


HARD JAZZ NRG?
Strobocop

Posts: 161

#233 • • Strobocop Skenepoliisi
Olettavat klubbailun aiheuttavan alkoholisoitumista. Ei kyllä niillä limuilla joita mä vedän...

--
Three strikes and you are out!

Jago

Posts: 4,039

#234 • • Jago un-trained monkee
se yrittää kaikin keinoin saada mut lopettamaan, koska sen mielestä me ollaan kaikki narkkareita*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#235 • • Reetta Guest
jos ne ees ymmärtää mikä sana tekno on niin voi hyvä syssy...kai ne kelaa et se on pelkkää huumeita ja härvellystä. ihan niinku itte ne ei ois hippiaikoinaan ollu tööt *tirsk*
Canyin

Posts: 179

#236 • • Canyin
Mun faija itseasiassa puoliks tietämättään tutustutti mut elektroniseen musiikkiin joskus kun olin kersa. Muistaakseni kertoili jotain juttuja yhellä autoreissulla kraftwerkin soidessa taustalla jostain reiveistä, joihin oli joskus 80-luvulla saksassa eksynyt sattumalta, ja siitä se idea sitten lähti jne.

Mutsi innostu jossain vaiheessa varottelemaan et "älä sit ota niitä pillereitä, kun niistä ei voi tietää et mitä ne oikeesti sisältää". Muuten on kummatkin kyllä ihan ymmärtäväisin mielin ja jopa tukee mun levyjensoitteluharrastusta jonkin verran.
Mark

Posts: 7,311

#237 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
10 vuoden siedätyshoito on tehonnu ja nyt eivät enää kato kieroon.. alkuaikoina se oli vähintään yhtä helvetistä ku saatananpalvonta *tirsk*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#238 • • Edited Fuzzy Guest
noh... eipä hirveesti enää tykkä sen nytin julkaseman artikkelin jälkeen...*pepsodent* Ennen sitä ei oo ollu mitää sanomista mun menemisistä*grr*
Crome

Posts: 123

#239 • • Edited Crome tillälailla
eipä ne oikee mitää useimminte kuulee et "kauheeta jumputusta" tjsp. *hih*
Slim_Jim

Posts: 573

#240 • • Edited Slim_Jim

Canyini, 28.9.2006 15:41:
Mun faija itseasiassa puoliks tietämättään tutustutti mut elektroniseen musiikkiin joskus kun olin kersa. Muistaakseni kertoili jotain juttuja yhellä autoreissulla kraftwerkin soidessa taustalla jostain reiveistä, joihin oli joskus 80-luvulla saksassa eksynyt sattumalta, ja siitä se idea sitten lähti jne.



Minulla tapahtui melkein sama tuossa herran vuonna 1989 kun vaahtosammuttimen kokoisena istuin talviaamuna faijan Taunuksessa ja matkalla esikouluun faija soitti mankasta Kraftwerkin We Are The Robots-biisiä. Meikään upposi :D

Enpä muista, kaikenmaailman muuta tavaraa tuli kuunnteltua Queenia,Pink Floydia ja Michael Jacksonia kunnes,olikos se vuonna 1995 kun MTV:lta näin eurodancea ja SCOOTERIN Rebel Yell-biisin musavideon. Siitä se lähti.

Onneksi ei sentään enää tule kuunneltua Scooteria tai eurodancea (taivaankiitos).

Faija lainailee joskus käydessään Scooteria tai jotain vanhoja saksatrancepaskq-levyjä joita en kuuntele.

Mutsi taas tykkää aivan kuin hullu puurosta esim. Groove Armadasta ja Basement Jaxxista.

Eivät ole mitään vastaan musiikille sanoneet, mitä nyt mutsi aina välillä niitä tietoiskuja essojen vaaroista jaksaa pölistä kun esim. Tallinnaan reissuun lähdössä.