Miten vanhempasi suhtautuvat teknokulttuuriin?

371 posts, 19 pages, 128,903 views

Druma

Posts: 416

#361 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Äippä tykkää rumpubassosta. Digauttaa Furi Angaa. :) Ollut lainassa levyt hänen soittimessaan jo pidemmän aikaa.

Eipä niit muuten sit kiinnosta.
yertle

Posts: 421

#362 • • yertle
Muuten oikeen hyvin, paitsi että joka ikinen kerta ku äiti bileistä seuraavana aamuna kysyy, että oliko kivaa ni iskältä tulee kauheen huonoa läppää transu-bileistä, acid housesta ja essoista.
epezi

Posts: 18

#363 • • epezi
Musiikkia eivät kyllä ymmärrä pätkääkään, mutta bileiden suhteen niiden mielepiteet muuttuivat aivan täysin kun isä oli mukana yksissä bileissä hoitamassa järjestelyitä, ja huomasi millasia ihmisiä siellä kävi ja miten käyttäytyivät. Niissä kun ei juurikaan moitteen sijaa ole ;)

--
Alfaholic

peikkolapsi

Posts: 1,180

#364 • • peikkolapsi miisa the maskotti
ei noi ees tiiä mitkä on reivit *tirsk*
ja konemusiikki on yhtäku "kauheeta jumputusta" *hmph*
[pikkusiskon kaveri: "kuunteleeks miisa vaan sitä elektroniikkamusiikkia"*pepsodent*]

eipä niit kauheesti oo kiinnostanu koko homma.
tuskin osaisivat yhdistää mihkään päihteisiinkään sen enempää, hyvä vain koska niitä juttuja on niin rasittava kuunnella muittenkin suista. äiti kyllä luottaa mun omaan arvostelukykyyni siinä asiassa, et mitä puen päälleni ja missä bileissä käyn. vaikka on se vaatteita toisinaan naureskellut. ja kauhistellut meikkejä *justjoo*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Decion

Posts: 1,569

#365 • • Decion Koneradio
faija ei tampereen filharmonisen kuoron keulabassona tajua vieläkään että maailmassa on nykyään muutakin musiikkia kun klassinen, mutsi taason niin ylpeä että meinaa jo kohta keikoillekkin ängetä *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

vns

Posts: 276

#366 • • vns
Meiän äiti vetää teiänki äitien essot.
RakField

Posts: 97

#367 • • RakField
Kattelin tossa yks päivä armin only dvd:tä ja mutsi sattu paikalle. "Ompas hyvää musiikkia, varmaa ois mahtavaa olla tuol paikanpäällä"

Eilen se sit otti mun trance kokoelmat lainaan :D
drifter

Posts: 834

#368 • • Edited drifter RoadMonkey | K1

RakField, 31.1.2009 05:16:
Kattelin tossa yks päivä armin only dvd:tä ja mutsi sattu paikalle. "Ompas hyvää musiikkia, varmaa ois mahtavaa olla tuol paikanpäällä"

Eilen se sit otti mun trance kokoelmat lainaan :D


Saanks mä sun mutsin lainaan? ;)

vns, 11.1.2009 23:56:
Meiän äiti vetää teiänki äitien essot.


No se selittää miks mies on aina vauhdissa! *lmao*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

RakField

Posts: 97

#369 • • RakField

drifter, 31.1.2009 05:33:
---
RakField, 31.1.2009 05:16:
Kattelin tossa yks päivä armin only dvd:tä ja mutsi sattu paikalle. "Ompas hyvää musiikkia, varmaa ois mahtavaa olla tuol paikanpäällä"

Eilen se sit otti mun trance kokoelmat lainaan :D

---

Saanks mä sun mutsin lainaan? ;)


---



Kuhan se saa noi levyt soitettua läpi niin eiköhän se jo haluu dj koutsausta ;D
GonzoDJ

Posts: 10

#370 • • GonzoDJ
Äitimuoria (60+) ei oikein kiinnosta musajutut. Nuorempana kun tulin kotiin ja älähdin, että "olipa hyvät reivit", niin se vaan mumisi jotain.

Joskus se sentään tuumasi kuunnellessani jotain progehousea, että "onpa tylsää, kun ei ole laulua". Täysin kummaa puolestaan on se, että se ihastui täysin johonkin System F:n biisiin takavuosina.

Isäukko (50+) on taas ihan ihme tapaus :D. Asuu ulkomailla ja ostelee markettien alennusmyynneistä jotain hard trance ja gabber -kokoelmia halvalla. Scooter on myös sille tosi kova juttu. Isällä ei ole edes mitään konemusiikkihistoriaa. Se rupes diggaa trancesta joskus vuosituhannen vaihteessa.

Joululahja on aina helppo ostaa, kun antaa pari "Supermegaögätrance 3 CD" -kokoelmaa Anttilan alennuksesta sille.

Tosin se itse aina höpisee jotain hardcorea kuunnellessa, että "onpa kovaa housea". Toisinaan se ostaakin jotain haussikokoelmia, ja sitten ihmettelee kun ei "ollutkaan sitä mistä se tykkää" ja lahjoittaa ne mulle.

Kummaa menoa :)
Tth

Posts: 33

#371 • • Tth
Yllättävän ymmärtäväisesti vanhemmat suhtauhtuu 'kulttuuriin'. Ovat molemmat toki kysyneet suunnilleen et 'kaippa sä oot usein nähny huumeita' niissä reiveissä, mitä itse asiassa en ole niiden 'fyysisessä muodossa' nähnyt. Muuten hän ja mutsi luottavat arvostelukykyyni.
Vieläkin he vähän ihmettelevät 'miksi kaikki tapahtumat ovat niin myöhään', mutta mitäs siinä.

Musiikista faija pitää enemmän ku mutsi, etenkin semmosesta 'tunnelmallisesta', melodisesta, joskus vocal trancesta, ja myöskin 'ISOS' viboista. Joskus kuulee että "tää kuulostaa hienolta" :), suurin osa on tosin 'ihan ok'.
House-(toki vähän riippuu), proge, hard-mitä tahansa, he eivät pidä yhtä paljon, eikä myöskään jos tulee vähän enemmän sitä "jumputusta" hehe. Ihmeen hyvin he ovat kyllä jaksaneet kuunnella ja olleet aika kiinnostuneita kun olen selittänyt eri ala-lajien eroista ja 'kuinka hyvin joku raita oli miksattu' jne.