Miten vanhempasi suhtautuvat teknokulttuuriin?

371 posts, 19 pages, 129,887 views

[Siru]

Posts: 259

#341 • • Edited [Siru]
Äiti ottaa koko jutun huumorilla *jiihaa* se sai hyvät naurut kun näki mun ensimmäiset bilehousut.
Kyllä se konemusiikkista tykkäs

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

typo

Posts: 685

#342 • • typo Testaaja
"En minä jaksa kuunnella semmoista dägädägää" -äiti.

.pi.

--
.psychedelicious.

ef

Posts: 49

#343 • • ef Mikä titteli?
Molemmat tykkää kovasti kesä/discohousesta jota tulee kotona soiteltua.Vinyylejä arvostavat kans ja äidin mielestä DJ-pöytä laitteineen (joiden päälle se ei mitään tosin ymmärrä) on hieno, noin sisustusta ajatellen.
ValaX

Posts: 3,891

#344 • • Edited ValaX
Nussitaaa välillä pilkkua... Olisko klubikulttuuri oikeampi termi...?
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#345 • • Aurinkoneiti
Äiti kysyi, miten sen teknon tahdissa tanssitaan.*nauru**tirsk*
UzU

Posts: 2,361

#346 • • UzU [33100]

VaLa, 28.9.2008 13:29:
Nussitaaa välillä pilkkua... Olisko clubikulttuuri oikeampi termi...?



ei.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#349 • • Edited Daniel Braun wednesday?

ef, 8.8.2008 14:41:
äidin mielestä DJ-pöytä laitteineen (joiden päälle se ei mitään tosin ymmärrä) on hieno, noin sisustusta ajatellen.


Sanoks sun äiti ala-asteen sormiväri töherryksiä kans hienoiks ja liimas niit jääkaapin oveen?

En vois koskaan sanoa että sisustusellisesti soittopista (olkoot se miten vimpanpäälle tahansa) olis mitenkään hieno/tyylikäs.
Skipi

Posts: 650

#350 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

Kriss G, 2.7.2008 15:37:
Mut ainaki on karkotettu suvusta, poistettu testamentista ja jos törmään kadulla sukulaisiin saan ympäri korvien. Autosta puhkotaan renkaat ja laitetaa ikkunat paskaks säännöllisin väliajoin. Jouluisin yleensä toimitetaan laatikollinen roadkillejä ja pernarutto kirjekuoressa.



Täähän Kide johtuukin vain (ja ainoastaan) konemusasta.. *nauru*
Ottakaa ihmiset esimerkkitapauksena tämä mies..
Kriss G

Posts: 1,492

#351 • • Kriss G Wir brauchen bass

Skipi, 28.9.2008 14:04:
---
Kriss G, 2.7.2008 15:37:
Mut ainaki on karkotettu suvusta, poistettu testamentista ja jos törmään kadulla sukulaisiin saan ympäri korvien. Autosta puhkotaan renkaat ja laitetaa ikkunat paskaks säännöllisin väliajoin. Jouluisin yleensä toimitetaan laatikollinen roadkillejä ja pernarutto kirjekuoressa.

---


Täähän Kide johtuukin vain (ja ainoastaan) konemusasta.. *nauru*
Ottakaa ihmiset esimerkkitapauksena tämä mies..



Kiitos konemusan mä en ole enää ihan varma oonko mies, nainen vai mikä. Jonain päivänä mä pääsen eroon tästä kamalasta vitsuaksesta ja voin parata normaalina ihmisenä perheen luokse.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Foxmagon

Posts: 1,329

#352 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ei ne ainakaan ymmärrä tätä "pätäkipätäki" -musiikkia. Ei ne tosin ymmärrä metallia/heviäkään, sitä ne kutsuu runkkumusiikiks. *nauru*

Sentään niillä ei ole sitä asennetta et teknoihmiset on kaikki huumehörhöjä, eikä mun bileissä ravaamista olla koskaan yritetty rajoittaa. Edes alaikäsenä. *vink*
Tosin eipä mua olla koskaan kielletty menemästä mihinkään. Nimimerkillä 11-vuotiaana Progidyn keikalla 9-vuotiaan kaverin kanssa. :D

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

MRC

Posts: 1,346

#353 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Isi joskus ite käyny soittelee klubeil :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Kon-tiki

Posts: 1,936

#354 • • Kon-tiki The Unsinkable

UzU, 28.9.2008 13:53:
---
VaLa, 28.9.2008 13:29:
Nussitaaa välillä pilkkua... Olisko clubikulttuuri oikeampi termi...?

---


ei.



Ottamatta kantaa sanan "teknokulttuuri" sopivuuteen tän topikin otsikossa, niin nussikaas nyt edes oikein. Suomen kielellä ei kirjoiteta "clubikulttuuri", vaan "klubikulttuuri". Ettäs tiiätte.
ValaX

Posts: 3,891

#355 • • ValaX
---


Ottamatta kantaa sanan "teknokulttuuri" sopivuuteen tän topikin otsikossa, niin nussikaas nyt edes oikein. Suomen kielellä ei kirjoiteta "clubikulttuuri", vaan "klubikulttuuri". Ettäs tiiätte.
[/quote]

Alkuperäinen viesti on korjattu... Oletko tyytyväinen...?
dj upi

Posts: 1,835

#356 • • dj upi

Daniel Braun, 28.9.2008 13:59:
---
ef, 8.8.2008 14:41:
äidin mielestä DJ-pöytä laitteineen (joiden päälle se ei mitään tosin ymmärrä) on hieno, noin sisustusta ajatellen.

---

Sanoks sun äiti ala-asteen sormiväri töherryksiä kans hienoiks ja liimas niit jääkaapin oveen?

En vois koskaan sanoa että sisustusellisesti soittopista (olkoot se miten vimpanpäälle tahansa) olis mitenkään hieno/tyylikäs.



Miks ei O___o tyylikkäät teknarit/designattu midikontrolleri + macbookki ei muka oo esteettisen näköinen combo?
Kon-tiki

Posts: 1,936

#357 • • Kon-tiki The Unsinkable

VaLa, 28.9.2008 15:46:
---


Ottamatta kantaa sanan "teknokulttuuri" sopivuuteen tän topikin otsikossa, niin nussikaas nyt edes oikein. Suomen kielellä ei kirjoiteta "clubikulttuuri", vaan "klubikulttuuri". Ettäs tiiätte.

---


Alkuperäinen viesti on korjattu... Oletko tyytyväinen...?



Olen!
maiu

Posts: 328

#358 • • Edited maiu ..miau..
mun vanhemmat taitaa rinnastaa koko homman edelleen vahvasti päihteisiin. Ei sillä, ettenkö olisi joskus nuorempana antanut heille ehkä jotain aihetta tämän uskomuksen vahvistumiseen.. *blush*
oma vika. sitä saa mitä tilaa.

..konemusiikkia ainakaan isä ei voi sietää. hyvä niin. mitäs kapinoitavaa mulla sitten enää olis?! *tirsk*

--
sitä saa, mitä tilaa

PeDE

Posts: 162

#359 • • PeDE DJ GHOST
Tossa kesällä 2007 kun olin kotiseudulla töissä, otin soittimet mukaan harjoitellakseni töitten jälkeen. No soittelinpa kiksua ja faija tuli sitten suureksi hämästykseksi käsi nyrkissä ja rupes heilutteleen kättänsä kuin yleensä kiksubileissä on tapana (edestakaista pumppaavaa liikettä käsi ojennettuna yläviistoon) ja vielä tohon tokas et "Hyvää musiikkia soitat". *nauru* Ja ikää oli sillon mittarissa 58. *nauru*
Minnalilla

Posts: 418

#360 • • Minnalilla
No bileisiin kun lähdössä, niin pukeutumista ne ei oikeen ymmärrä *tirsk* mut eipä se miun menoa haittaa. *iloinen*
Muuten sama mitä kuuntelee, samaa "jumputusta" se silti on. *nauru*

--
tilulileii!